|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
VIDEO: De Boer ondanks riante voorsprong furieus op spelers (SoccerNews.NL)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
VIDEO: De Boer ondanks riante voorsprong furieus op spelers
Ajax was zondag veel te sterk voor NEC Nijmegen. De doelpuntenproductie stokte pas bij 1-6, maar trainer Frank de Boer is toch erg kritisch op zijn spelersgroep. De oefenmeester baalde stevig van de wijze waarop de enige tegentreffer tot stand kwam.
Een hoekschop werd doorgekopt door Michel Breuer, waarna Bram Nuytinck met zijn hak de eretreffer in het doel werkte. De corner kwam voort uit balverlies en dat was voor De Boer reden om uit te vallen tegen zijn elftal.
In een drinkpauze stipte de trainer aan waar het mis ging bij de 1-5, waarna zijn ploeg uitliep naar 1-6. De Amsterdammers bivakkeren nu vanwege het doelsaldo op de tweede plek en moeten enkel FC Twente voorrang verlenen. De Tukkers zijn de enige ploeg die ongeschonden de eerste twee duels doorstond
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Daar hou ik wel van in een trainer. Gewoon altijd scherp zijn! |
|
|
|
|
Debiewl
|
|
|
Terecht doelpunt tegen is nergens voor nodig kan alleen maar tegenzitten. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Prima je moet een tegenstander nooit meer in de wedstrijd laten komen je moet geconcentreerd blijven,je heb het afgelopen woensdag nog kunnen zien met de Jong in Belgie -Nederland 1-2 voor niks aan de hand en door zijn slordigheid komt Belgie gewoon weer in de wedstrijd het vervolg is bekend. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
zo moet het ook en zeker met deze selectie |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
Zo kennen we de Boer, ga er maar vanuit dat hij het in de kleedkamer bij een slechte prestatie het de jongens wel duidelijk maakt. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
De Boer is/word een topcoach en toekomstig Bondscoach |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
een scherpe actie vond ik het zeker, maar is de boer niet ook fout, tijdens een corner een wissel toepassen, in dit geval twee wissels, wel vond ik dat Ericsen stond te voetballen als iemand met sterallures, ja zelfs met alle geluk kwam zijn totaal mislukte hakballetje bij een medespeler die hem via een tegenstander knalhard in het goal schoot, soms lijkt het mij met name van Ericsen over alsof hij alles al helemaal kan en geen zin heeft om daarom zijn best te blijven doe, Janssen vond ik daarentegen heel sterk spelen en begrijp nog niet dat de Boer hem niet zijn vaste stek geeft, geloof mij, Ajax heeft hem hard nodig |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2012 - 10:07 schreef uitnoord het volgende:een scherpe actie vond ik het zeker, maar is de boer niet ook fout, tijdens een corner een wissel toepassen, in dit geval twee wissels, wel vond ik dat Ericsen stond te voetballen als iemand met sterallures, ja zelfs met alle geluk kwam zijn totaal mislukte hakballetje bij een medespeler die hem via een tegenstander knalhard in het goal schoot, soms lijkt het mij met name van Ericsen over alsof hij alles al helemaal kan en geen zin heeft om daarom zijn best te blijven doe, Janssen vond ik daarentegen heel sterk spelen en begrijp nog niet dat de Boer hem niet zijn vaste stek geeft, geloof mij, Ajax heeft hem hard nodig Zo kan je toch overal wel over zeiken.. In elke wedstrijd van welke club dan ook gaat er altijd wel iets fout.. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Frank de Boer is een toptrainer in wording. Het is goed, dat hij de spelers duidelijk maakt, dat hij niet gediend is van nonchalance. Met name Dijks en Eriksen kregen er flink van langs. De Boer had wel het geluk aan zijn zijde om halverwege de 2e helft gebruik te kunnen maken van een drinkpauze. Misschien is het een idee om net als bij het Basketbal, de trainers de gelegenheid te geven om per helft een time out aan te vragen. Kan de wedstrijden wellicht ten goede komen doordat spelers nog scherper worden. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2012 - 10:30 schreef hjf het volgende:Frank de Boer is een toptrainer in wording. Het is goed, dat hij de spelers duidelijk maakt, dat hij niet gediend is van nonchalance. Met name Dijks en Eriksen kregen er flink van langs. De Boer had wel het geluk aan zijn zijde om halverwege de 2e helft gebruik te kunnen maken van een drinkpauze. Misschien is het een idee om net als bij het Basketbal, de trainers de gelegenheid te geven om per helft een time out aan te vragen. Kan de wedstrijden wellicht ten goede komen doordat spelers nog scherper worden. Laten we het eerst eens eerlijker maken, camera's op doellijn etc...
Of zoals in het Hockey TO p/team bij twijfel videoscheids aanvragen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Een timeout is voor jonge teams een must die hebben nog veel coaching nodig dat is niet alleen bij basketbal maar ook bij handbal,het is een prima systeem. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Na de 1-5 zei ik kijkend naar de wedstijd: Bij de commentaar voor de tv zal hij straks boos zijn door deze goal. Hij werd nog eerder boos dan verwacht. Zijn gedrevenheid is natuurlijk fantastisch en vooral jonge spelers hebben dit nodig om niet te verzwakken. Ik denk dat zijn openheid en directheid bij een speler als Jansen averechts kan werken. Ook al is hij open en eerlijk naar hem toe, is Jansen een speler die je anders moet benaderen.De Boer kan niemand natuurlijk beloven dat hij alle wedstrijden speelt, maar soms moet je je aanpassen aan de persoon zelf! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2012 - 11:17 schreef Bobby1972 het volgende:Na de 1-5 zei ik kijkend naar de wedstijd: Bij de commentaar voor de tv zal hij straks boos zijn door deze goal. Hij werd nog eerder boos dan verwacht. Zijn gedrevenheid is natuurlijk fantastisch en vooral jonge spelers hebben dit nodig om niet te verzwakken. Ik denk dat zijn openheid en directheid bij een speler als Jansen averechts kan werken. Ook al is hij open en eerlijk naar hem toe, is Jansen een speler die je anders moet benaderen.De Boer kan niemand natuurlijk beloven dat hij alle wedstrijden speelt, maar soms moet je je aanpassen aan de persoon zelf! maar bij voetbal draait het om het team, het collectief en als 1 iemand zich daar niet in kan vinden is hij de zwakste schakel, zo simpel is dat. |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
zwakste schakel?????? heb je blind in zien vallen!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Fantastisch om te zien...een geboren winnaar |
|
|
|
|
nicokobus
|
|
|
wanneer gooit Frank blind uit het eerste elftal. |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
al zou blind in volle sprint het veld gaan verlaten, zal het nog weken duren voor ie de lijn over is, traag als ie is, zal ie al wandelend zijn contract uit mogen dienen!!! |
|
|
|
|
koekkoek007
|
|
|
hahaha.overal waar blind opduikt gaat het fout |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
hij hoeft niet op te duiken, het gaat al mis als je zijn naam ziet verschijnen, jammer hoor dat je zo,n jan doedel inzet waar je eventueel puppillen hun entee kan laten maken in het eerste |
|
|
|
|
koekkoek007
|
|
|
als het goed is ligt ie er nu uit met de komst van moisander |
|
|
|