|
|
hippy
|
|
|
Ik heb van de zomer greg tot aan het bot afgekraakt(naar mijn inziens terecht), maar ik vind dat greg goed aan het terugkomen is...het zijn maar twee wedstrijden en verdedigend is het nog niet geweldig, maar zie weer de drive van hem terugkomen... En dat vind ik mooi om te zien...(zou ie het gelezen hebben😉).... Greg ga zo door en teken gewoon bij... Wat vinden jullie... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het zou geweldig zijn als hij bijtekend maar hij gaat dat niet doen,dus nu Mouisander er is graag van Rhijn op rechtsback en Greg op de bank,heel jammer maar hij gaat gewoon gratis de deur uit en van Rhijn moet je mee verder. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Nee! Was een verdediger van niks, is een verdediger van niks en zal altijd en verdediger van niks blijven! Heel mooi dat ie aanvallend leuk mee doet maar hij is back! Dan moet je ook kunnen verdedigen en als je ziet dat ie na al die jaran nog steeds vaak niet staat op te letten en zn man steeds vrij laat lopen dan heb ik zoiets van doei de groeten. |
|
|
|
|
Jeronimus82
|
|
|
Hij is zeker niet zo slecht als velen doen geloven en het is een feit dat vd Wiel verdedigend gewoon niet sterk is, maar hij is absoluut een meerwaarde voor Ajax. Briljante goal natuurlijk tegen AZ, maar de wedstrijd van afgelopen zondag is geen maatstaaf voor een verdediger aangezien er amper iets te verdedigen viel. Bijtekenen is echt geen optie voor hem (van mij mag ie wel bijtekenen). Hij wil gewoon naar het buitenland. Twee jaar geleden wilde hij dat al. Ik hoop vanuit financieel oogpunt dat hij snel vertrekt en niet zijn contract uitdient. |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
fysiek een sterke speler, die aardig verdedigt, een mooie aanval op kan zetten als ie betrokken word in de voorhoede, maar een ramp voor het team, een jongen die zich afmeld voor een wedstrijd en vervolgens diep in de nacht in het wereldje begeeft dat stappen heet, zich daarna een lange tijd ziekmeld en vind dat ie geheel bij moet komen, dat vind ik een speler die zijn maten en publiek dermate in de steek laat en wat mij betreft dan ook zonder enige aarzeling uit het team mag worden gezet, jammer een goede voetballer, maar een waar je niet op kan bouwen |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Ik hoop voor hem, maar vooral voor Ajax, dat die voor 1 september 2012 verkocht is. Als Ajax een bod van € 5 mln. krijgt, dan zou ik zeggen: doen. Wil ik hem persoonlijk met een strik erom heen wegbrengen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 - 09:20 schreef hippy het volgende:Ik heb van de zomer greg tot aan het bot afgekraakt(naar mijn inziens terecht), maar ik vind dat greg goed aan het terugkomen is... Dus was je kritiek niet altijd terecht of wel? Vorig seizoen is Greg met name geblesseerd geweest maar wat hij speelde deed hij heel redelijk.
Mijn excuus als dit wat goedkoop over komt, maar ik verbaas en stoor me af en toe over hoe makkelijk men spelers af schrijft. Niet alleen bij Greg dus. Bij Anita hetzelfde, werd DE man van het afgelopen seizoen en zo nog een paar.
Ik ben dan ook van mening dat we af wen toe wat meer die grijze masse in de bovenkamer moeten gebruiken in plaats van telkens weer puur uit de emotie van de laatste pot moeten spreken. Pas als we wat verder kijken dan dat de spreekwoordelijke neus lang is kan je echt een goed beeld hebben van een speler. |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
Greg wordt vaak ten onrechte bekritiseerd en zelfs schandalig afgemaakt door "fans". Vorig seizoen was inderdaad niet al te best, maar dat heeft z'n redenen. Veel wedstrijden in de voorgaande seizoenen gespeeld, weinig rust gehad en uiteindelijk geblesseerd geraakt. Ik maak me nu al zorgen om Van Rhijn, want ook hij zal straks een dip kennen. Logisch want dat hoort nu eenmaal bij jonge spelers. Maar gaan "we" straks ook zo met Van Rhijn om als hij een dip krijgt? Na het WK waren we namelijk o zo trots op VD Wiel. Net zo trots zoals we nu op Van Rhijn zijn. Greg is momenteel met afstand de beste rechtsback van NL en gelukkig nog steeds Ajacied. Of zien de criticasters liever een topper zoals Manolev spelen?!?! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 - 10:23 schreef Breijan het volgende:Greg wordt vaak ten onrechte bekritiseerd en zelfs schandalig afgemaakt door "fans". Vorig seizoen was inderdaad niet al te best, maar dat heeft z'n redenen. Veel wedstrijden in de voorgaande seizoenen gespeeld, weinig rust gehad en uiteindelijk geblesseerd geraakt. Ik maak me nu al zorgen om Van Rhijn, want ook hij zal straks een dip kennen. Logisch want dat hoort nu eenmaal bij jonge spelers. Maar gaan "we" straks ook zo met Van Rhijn om als hij een dip krijgt? Na het WK waren we namelijk o zo trots op VD Wiel. Net zo trots zoals we nu op Van Rhijn zijn. Greg is momenteel met afstand de beste rechtsback van NL en gelukkig nog steeds Ajacied. Of zien de criticasters liever een topper zoals Manolev spelen?!?! +1 |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Hij is altijd al een matige verdediger geweest maar daar lijken mensen heel gemakkelijk voorbij te kijken omdat ie aanvallend leuk meedoet. Als hij nu al al die jaren in het 1e nog steeds zn man half tot niet loopt te dekken dan is er toch iets mis?? Greg is vaak zo ontzettend laks. Vaak nog te beroerd om zn been uit te steken als de tegenstander een voorzet wil geven. Let er maar eens op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 augustus 2012 door Ajax_fan -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 - 10:37 schreef Ajax_fan het volgende:Hij is altijd al een matige verdediger geweest maar daar lijken mensen heel gemakkelijk voorbij te kijken omdat ie aanvallend leuk meedoet. Als hij nu al al die jaren in het 1e nog steeds zn man half tot niet loopt te dekken dan is er toch iets mis?? Greg is vaak zo ontzettend laks. Vaak nog te beroerd om zn been uit te steken als de tegenstander een voorzet wil geven. Let er maar eens op. Is laks hetzelfde als matig? Zo laat je het nu wel overkomen. Ik verwijs je graag terug naar het seizoen 2009/2010 toen Greg misschien wel bij de 3 beste RBs van de wereld zat. Dat talent verdwijnt niet zomaar. De vraag is alleen hoe je het weer boven kan laten komen. |
|
|
|
|
71-72-73-95
|
|
|
Helemaal eens met bovenstaande. Deze jongen heeft toch jaren aangetoond fantastisch te kunnen voetballen. Verdedigen is misschien niet zijn sterkste punt, maar het is ook heus niet zo dat hij helemaal niet kan verdedigen. Duidelijk 1 van de betere backs in nl als hij zijn vorm terug kan vinden, en daar begint het op te lijken. Rotsituatie doordat hij nog maar 1 jaar contract heeft. Ik hoop dat hij nog bijtekent, zo niet dan nog voor een leuk bedrag voor zien te krijgen. Maar de kritiek die hij krijgt is in mijn ogen niet terecht |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Al met al is het jammer dat hij niet bijtekend,daardoor moet van Rhijn spelen en hij naar de bank ik neem aan dat iedereen het daar over eens is. |
|
|
|
|
Jesper11
|
|
|
Het is toch al jaren bekend dat verdedigers van Ajax (en Oranje) beter kunnen aanvallen dan verdedigen. Het lijkt wel alsof dat eerste belangrijker is dan het tweede.
Verontrustender vind ik de berichten dat Gregory regelmatig in het nachtleven wordt gesignaleerd, ook als hij de volgende dag moet voetballen. Ik gun die jongen een leuk priveleven maar dit heeft wel consequenties voor zijn werk. Het lijkt erop alsof hij die rekening al gepresenteerd heeft gekregen. |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
Zolang hij presteerd maakt dat niks uit maar zodra het minder gaat krijgt hij dit op zijn boterham lijkt mij logisch toch. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Speelt nu toch prima, maar ik hoop dat hij bijtekent en dan kan er best een afkoopsom instaan van een mijoen of 6/7 zodat die transfer gewoon simpel blijft te maken, maar transfervrij weglopen zal hij hopelijk niet doen. Blijft gewoon een echte Ajacied! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 - 10:22 schreef Eide het volgende:[..] Dus was je kritiek niet altijd terecht of wel? Vorig seizoen is Greg met name geblesseerd geweest maar wat hij speelde deed hij heel redelijk. Mijn excuus als dit wat goedkoop over komt, maar ik verbaas en stoor me af en toe over hoe makkelijk men spelers af schrijft. Niet alleen bij Greg dus. Bij Anita hetzelfde, werd DE man van het afgelopen seizoen en zo nog een paar. Ik ben dan ook van mening dat we af wen toe wat meer die grijze masse in de bovenkamer moeten gebruiken in plaats van telkens weer puur uit de emotie van de laatste pot moeten spreken. Pas als we wat verder kijken dan dat de spreekwoordelijke neus lang is kan je echt een goed beeld hebben van een speler. De laatste twee seizoenen waren niet redelijk maar gewoon drama...kritiek was wel degelijk terecht... Frank heeft hem gewoon met de benen weer op de grond gezet... Je ziet dat hij weer meer aanzet en echt gaat voor de ploeg... Iets wat ie de laatste twee seizoenen niet kon opbrengen of niet wilde...(laat ik in het midden) |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
helemaal gelijk hippy, hij liet zijn team gewoon vallen en was alleen nog maar bezig met dingen die hem intresseerde, dat zowel de spelers en publiek de dupe werden van zijn geval deed hem totaal niets, een speler die zo ongediciplineerd is moet uiteindelijk op de blaren zitten, bij de boer zit ie op de bank en geen team kijkt er naar uit om hem in zijn gelederen te nemen, ofwel heer van der wiel, je CV speelt je parten |
|
|
|