BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Officieel: Ajax contracteert Niklas Moisander

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 21 augustus 2012 - 10:33
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ajax contracteert Niklas Moisander (Officiële Ajax Clubsite)

Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 21 augustus 2012 - 17:27   quote  deeplink  
Officieel: Ajax contracteert Niklas Moisander

Ajax heeft overeenstemming bereikt met Niklas Moisander. De verdediger is afkomstig van AZ. Hij tekent een contract dat per direct ingaat en een looptijd heeft van drie seizoenen, tot en met 30 juni 2015.
Marc Overmars was als directeur voetbalzaken de afgelopen weken nauw betrokken bij de uitgaande transfers van Jan Vertonghen, Mounir El Hamdaoui, Rodney Sneijder, Dario Cvitanich, Aras Özbiliz en Vurnon Anita en de verhuur van Geoffrey Castillion. Na Ilan Boccara en Tobias Sana zag Overmars dinsdag Niklas Moisander zijn handtekening zetten onder een contract dat hem aan Ajax bindt.

,,Ik ben blij dat alles met AZ professioneel en netjes is verlopen en dat zij hem deze transfer gunden'', vertelt Overmars. ,,Het was bekend dat we op zoek waren naar een ervaren centrale verdediger en dat we Niklas voor die positie wilden hebben. Hij is in de kracht van zijn leven en hij wilde zelf dolgraag naar Ajax, hij kent de club. Hij kon bijvoorbeeld ook naar Anderlecht, maar dit is wat hij wilde. Dat was bij ons bekend en dat straalde hij ook uit toen we elkaar de hand schudden.''

Moisander werd geboren op 29 september 1985 in Turku, Finland. De international kwam in de zomer van 2003 van TPS Turku naar de jeugdopleiding van Ajax, waar hij in de A1 en later in Jong Ajax speelde. In 2006 vervolgde hij zijn carrière als profvoetballer bij FC Zwolle. In 2008 vertrok Moisander naar AZ.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 21 augustus 2012 - 17:30   quote  deeplink  
Met de overgang van de Fins international naar Amsterdam is een bedrag van 3,2 miljoen euro gemoeid.
freakie
 freakie - dinsdag 21 augustus 2012 - 20:02   quote  deeplink  
Pff veel voor zo'n matige speler.. Ag hopendat hij echt wat brengt..
Ajax_fan
 Ajax_fan - dinsdag 21 augustus 2012 - 20:14   quote  deeplink  
Van mij part hadden ze 5 miljoen betaald. Als we maar van Blind af zijn!
donny_black
 donny_black - dinsdag 21 augustus 2012 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 - 20:14 schreef Ajax_fan het volgende:
Idem
morkanne
 morkanne - dinsdag 21 augustus 2012 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Misschien had AZ 5 miljoen willen hebben als ze Blind erbij kregen...
ajacied
 ajacied - woensdag 22 augustus 2012 - 11:33   quote  deeplink  
een goede zaak. een typishe ajax speler ! beter
Sander111
 Sander111 - woensdag 22 augustus 2012 - 11:54   quote  deeplink  
Eindelijk versterking achterin! Lijkt mij een goede jongen en zeker niet iemand die moeilijk is in de groep.
freakie
 freakie - woensdag 22 augustus 2012 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
jaaaaah, en als hij flopt? Hij verbetert namelijk nauwelijks meer omdat je na 26/27 meestal een beetje ophoud met leren/langzamer gaat leren..
hippy
 hippy - woensdag 22 augustus 2012 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 13:03 schreef freakie het volgende:

[..]

jaaaaah, en als hij flopt? Hij verbetert namelijk nauwelijks meer omdat je na 26/27 meestal een beetje ophoud met leren/langzamer gaat leren..
Onzin...verdedigers pieken rond de 28...
Omdat je dan meer met inzicht voetbalt...
Das logisch
freakie
 freakie - woensdag 22 augustus 2012 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 15:22 schreef hippy het volgende:

[..]

Onzin...verdedigers pieken rond de 28...
Omdat je dan meer met inzicht voetbalt...
Das logisch
Dankje.. Fijn dat je het me verteld.. Sta voor de klas en heb toch echt geleerd dat als je 21 jaar bent, je elk jaar steeds langzamer leert. Als je 21 jaar of ouder bent dan heb je langer nodig om te leren en langer rust nodig en vaker rust nodig..
hippy
 hippy - woensdag 22 augustus 2012 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 15:27 schreef freakie het volgende:

[..]

Dankje.. Fijn dat je het me verteld.. Sta voor de klas en heb toch echt geleerd dat als je 21 jaar bent, je elk jaar steeds langzamer leert. Als je 21 jaar of ouder bent dan heb je langer nodig om te leren en langer rust nodig en vaker rust nodig..
Mentaal ja...heb het puur over techniek...
freakie
 freakie - woensdag 22 augustus 2012 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 15:29 schreef hippy het volgende:

[..]

Mentaal ja...heb het puur over techniek...
Maakt niks uit, je moet natuurlijk ook een hoop in je kop stampen maar fysiek is dat ook het geval.

Dat spelers pieken op 28 jaar is dan wel waar maar je moet je voorstellen dat moisander niet meer techniek erbij krijgt, snelheid word niet meer etc.. etc..

Maar omdat je ouder word word je wel krachtiger en omdat je ouder word ga je anders naar dingen kijken op het veld(positief) Hij zou dus wel verbeteren maar dan alleen omdat hij dan nog wat krachtiger word en zijn ervaring gaat dan meetellen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 augustus 2012 door freakie --
hippy
 hippy - woensdag 22 augustus 2012 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 15:33 schreef freakie het volgende:

[..]

Maakt niks uit, je moet natuurlijk ook een hoop in je kop stampen maar fysiek is dat ook het geval.
De beste verdedigers zijn bijna allemaal 25+, omdat je dan gewoon minder onbevangen voetbalt...
Je kan schoolstof niet vergelijken met techniektraining...
Is iets heel anders
freakie
 freakie - woensdag 22 augustus 2012 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 15:37 schreef hippy het volgende:

[..]

De beste verdedigers zijn bijna allemaal 25+, omdat je dan gewoon minder onbevangen voetbalt...
Je kan schoolstof niet vergelijken met techniektraining...
Is iets heel anders
Heb wat geedit;) Je kan het wel degelijk vergelijken..
hippy
 hippy - woensdag 22 augustus 2012 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 15:38 schreef freakie het volgende:

[..]

Heb wat geedit;) Je kan het wel degelijk vergelijken..
Wij gaan het niet eens worden...hahaha...😜
hippy
 hippy - woensdag 22 augustus 2012 - 15:46   quote  deeplink  
Het is natuurlijk wel zo dat als je bezig bent met je droombaan dat je alles opzuigt als een spons, ongeacht je leeftijd
freakie
 freakie - woensdag 22 augustus 2012 - 15:48   quote  deeplink  
Die droombaan heeft hij al 10/12 jaar..
Jesper11
 Jesper11 - woensdag 22 augustus 2012 - 15:55   quote  deeplink  
Ik vind het nog wel grappig om te melden dat je nooit te oud bent om te leren. Toen Rijkaard terug kwam naar Ajax, was hij eenbenig (qua voetbal dus). Van Gaal vond dat maar niks en ging Rijkaard ook laten oefenen met zijn slechte been. Uiteindelijk werd dat ook een stuk beter en scoorde hij regelmatig met zijn verkeerde been.
hippy
 hippy - woensdag 22 augustus 2012 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 15:48 schreef freakie het volgende:
Die droombaan heeft hij al 10/12 jaar..
Ja dus...
hippy
 hippy - woensdag 22 augustus 2012 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 15:55 schreef Jesper11 het volgende:
Ik vind het nog wel grappig om te melden dat je nooit te oud bent om te leren. Toen Rijkaard terug kwam naar Ajax, was hij eenbenig (qua voetbal dus). Van Gaal vond dat maar niks en ging Rijkaard ook laten oefenen met zijn slechte been. Uiteindelijk werd dat ook een stuk beter en scoorde hij regelmatig met zijn verkeerde been.
Prima voorbeeld...
freakie
 freakie - woensdag 22 augustus 2012 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 15:55 schreef Jesper11 het volgende:
Ja toen speelde hij 1 jaar bij ajax? Nee hij kwam ook uit de jeugd, heeft daar alle aspecten geleerd die ajax wil dat ze leren en moest toen hij terug kwam met zijn andere been oefenen..
freakie
 freakie - zondag 26 augustus 2012 - 13:53   quote  deeplink  
Ik moet zeggen.. Ik vond moisander prima spelen.. Volhouden en ik hoop dat ik het fout had..:P
dege
 dege - zondag 26 augustus 2012 - 14:29   quote  deeplink  
moisander speelde inderdaad prima en nog scoren ook, wat willen we nog meer

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Officieel: Ajax contracteert Niklas Moisander

0.0046420