BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kijk, zo kan het dus ook

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ktotheb
 ktotheb - dinsdag 21 augustus 2012 - 19:26   quote  deeplink  
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Moisander-Ik-kan-niet-wachten.htm

Na het zien van dit filmpje overheerst bij mij vooral de blijdschap dat we een speler hebben gekocht die voor Ajax WIL voetballen. Na al die afgeketste transfers van mensen die zeiden voor Ajax te willen spelen, maar als puntje bij paaltje kwam vooral voor het geld wilden spelen, is het heerlijk om te concluderen dat de visie van de Boer dus toch ook nog bij sommige spelers werkt. Prachtig stadion, spelen voor de prijzen, spelen in de CL, spelen voor fantastische supporters en een heerlijke club. Blijkbaar kan het dus toch. Als je dit ziet ben je toch alleen maar blij dat jongens als Narsingh en Assaidi niet zijn gekomen? Geef mij maar Moisander en Sana. Jongens bij wie je een glinstering in de ogen ziet als ze de naam van de club horen en die beginnen te stralen als ze met de Boer, Bergkamp, Jonk en ga zo maar door mogen werken. Dat zie je toch liever dan de eurotekens in de ogen van die gastjes die bij Heerenveen wel eens een leuke actie hebben gemaakt. Ik vind het in ieder geval genieten en ik denk dat dit een belangrijke aankoop is. Nu nog een CVM die ook graag voor Ajax speelt en we worden gewoon weer kampioen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 augustus 2012 door ktotheb --
Herman1983
 Herman1983 - dinsdag 21 augustus 2012 - 19:47   quote  deeplink  
Sterke tekst
hippy
 hippy - dinsdag 21 augustus 2012 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 - 19:26 schreef ktotheb het volgende:

Na het zien van dit filmpje overheerst bij mij vooral de blijdschap dat we een speler hebben gekocht die voor Ajax WIL voetballen. Na al die afgeketste transfers van mensen die zeiden voor Ajax te willen spelen, maar als puntje bij paaltje kwam vooral voor het geld wilden spelen, is het heerlijk om te concluderen dat de visie van de Boer dus toch ook nog bij sommige spelers werkt. Prachtig stadion, spelen voor de prijzen, spelen in de CL, spelen voor fantastische supporters en een heerlijke club. Blijkbaar kan het dus toch. Als je dit ziet ben je toch alleen maar blij dat jongens als Narsingh en Assaidi niet zijn gekomen? Geef mij maar Moisander en Sana. Jongens bij wie je een glinstering in de ogen ziet als ze de naam van de club horen en die beginnen te stralen als ze met de Boer, Bergkamp, Jonk en ga zo maar door mogen werken. Dat zie je toch liever dan de eurotekens in de ogen van die gastjes die bij Heerenveen wel eens een leuke actie hebben gemaakt. Ik vind het in ieder geval genieten en ik denk dat dit een belangrijke aankoop is. Nu nog een CVM die ook graag voor Ajax speelt en we worden gewoon weer kampioen!
😘
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 21 augustus 2012 - 19:57   quote  deeplink  
quote:

Tis helaas tijdelijk dat gevoel bij die jongens, komt in de winterstop een grote club zijn ze pleite.
freakie
 freakie - woensdag 22 augustus 2012 - 13:25   quote  deeplink  
Een grote club? Denk eerder dat er niks meer komt voor hem.. (moisander) Ik vind Moisander een prima speler maar er is vaker een probleem geweest voor verdedigers in ajax.. Wieleard en oleguer, als ik wat vergeet kan je het me zeggen maar ik kan me alleen herinneren dat stam de enige was die niet bij ajax had gespeeld maar het wel goed deed..

Voor de rest zijn de verdedigers van jong naar een volwaardige ajax spelers gegaan en vertrokken, chivu, maxwell, vertonghen, heitinga etc.. In het verleden is dus gebleken dat aankopen in de verdediging voor ajax niet veel helpen..
johan14
 johan14 - woensdag 22 augustus 2012 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 - 19:57 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Tis helaas tijdelijk dat gevoel bij die jongens, komt in de winterstop een grote club zijn ze pleite.
Denk het niet Sana lijkt mij iemand die echt wel een paar jaar blijft en dan als hij goed genoeg is de stap maakt voor moissander is het een ander verhaal de topclubs gaan echt geen volle mep betalen voor een speler van 26 of 27 jaar die steken alleen veel geld in jonge ervaren topspelers tot uiterlijk 23 tot 24 jaar de zekerheid van evenwichtig en sterk en nog vele jaren voor zich.
bully
 bully - woensdag 22 augustus 2012 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 13:25 schreef freakie het volgende:
Een grote club? Denk eerder dat er niks meer komt voor hem.. (moisander) Ik vind Moisander een prima speler maar er is vaker een probleem geweest voor verdedigers in ajax.. Wieleard en oleguer, als ik wat vergeet kan je het me zeggen maar ik kan me alleen herinneren dat stam de enige was die niet bij ajax had gespeeld maar het wel goed deed..

Voor de rest zijn de verdedigers van jong naar een volwaardige ajax spelers gegaan en vertrokken, chivu, maxwell, vertonghen, heitinga etc.. In het verleden is dus gebleken dat aankopen in de verdediging voor ajax niet veel helpen..
Moisander heeft wel het voordeel dat hij al eens bij Ajax heeft gespeeld.
of hij zal slagen is altijd afwachten.
denk ook niet dat we moeten verwachten dat hij tweede Vertonghen word.
dat was natuurlijk een klasse apart.
hjf
 hjf - woensdag 22 augustus 2012 - 14:19   quote  deeplink  
Om even bij de topic te blijven. Frank de Boer zal de komende periode hard moeten werken aan de sprongkracht van Moisander. Frank sprong boven de spitsen uit, die langer waren als hijzelf. Want kopduels winnen is niet Moisanders sterktste punt. Het is een kwestie van timing. Als Moisander dit punt sterk verbetert, dan zie ik in hem een waardige opvolger voor Vertonghen.
bully
 bully - woensdag 22 augustus 2012 - 14:20   quote  deeplink  
quote:

dat van spelen in prachtig stadion en fantastische supporters zegt elke nieuwe aanwinst.
dat zal hij ook zeggen als hij over een jaar bijvoorbeeld door arsenal word weg gekocht.
wat ik wel in hem prijs,toen de clubs er uit waren hij gelijk zei met Ajax kom ik er wel uit.
dus gewoon blij met de aanbieding die Ajax hem deed.
Sander111
 Sander111 - woensdag 22 augustus 2012 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 13:25 schreef freakie het volgende:

Duidelijk... Gewoon nooit meer verdedigers kopen want dat heeft geen nut... Lekker Blind laten staan want die komt uit de Ajax opleiding... Wat een bullshit. Elke speler is anders en dat het in het verleden in een heel andere setting niet gewerkt heeft, zegt niet over nu want alles is veranderd. Het bestuur, de trainer, de spelers er omheen...

Ik ben blij dat Assaidi niet is doorgegaan... Ajax heeft moeite met moeilijke mannetjes (Theo, Mounir) en Assaidi is echt een moeilijk mannetje...
freakie
 freakie - woensdag 22 augustus 2012 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 14:42 schreef Sander111 het volgende:

[..]

Duidelijk... Gewoon nooit meer verdedigers kopen want dat heeft geen nut... Lekker Blind laten staan want die komt uit de Ajax opleiding... Wat een bullshit. Elke speler is anders en dat het in het verleden in een heel andere setting niet gewerkt heeft, zegt niet over nu want alles is veranderd. Het bestuur, de trainer, de spelers er omheen...

Ik ben blij dat Assaidi niet is doorgegaan... Ajax heeft moeite met moeilijke mannetjes (Theo, Mounir) en Assaidi is echt een moeilijk mannetje...
Ja het was zeker bullshit wat ik zei.. Ooo wat waren we blij met oleguer, de topverdediger bij barcelona, die zou toch makkelijk mee kunnen met ajax? En dan wieleard, goh die was zooo goed, nou dat zou toch wel bij ajax passen??

NOT je kan het wel over blind hebben.. Maar ik denk dat we nu van Rijn op de centrale positie hebben staan, de ontwikkeling van die jongen niet niet in de weg gezeten worden.. Links, daar hebben we zogenaamd een probleem, Dijks kan daar prima staan.. Een jonge speler erbij halen en zorgen dat er concurrentie is..

Ik denk dat moisander een grote flop wordt.. Er is geen enkel punt waar dat blijkt van niet, zoals Johan Derksen al zei:"Het is een hoop geld voor een al oudere middelmatige speler"
freakie
 freakie - woensdag 22 augustus 2012 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 13:42 schreef johan14 het volgende:

[..]

Denk het niet Sana lijkt mij iemand die echt wel een paar jaar blijft en dan als hij goed genoeg is de stap maakt voor moissander is het een ander verhaal de topclubs gaan echt geen volle mep betalen voor een speler van 26 of 27 jaar die steken alleen veel geld in jonge ervaren topspelers tot uiterlijk 23 tot 24 jaar de zekerheid van evenwichtig en sterk en nog vele jaren voor zich.
Bij sana denk ik juist niet dat hij lang blijft als het even goed gaat.. Hij is 23 jaar en wil denk ik gauw een grote transfer maken..
freakie
 freakie - woensdag 22 augustus 2012 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 14:15 schreef bully het volgende:

[..]

Moisander heeft wel het voordeel dat hij al eens bij Ajax heeft gespeeld.
of hij zal slagen is altijd afwachten.
denk ook niet dat we moeten verwachten dat hij tweede Vertonghen word.
dat was natuurlijk een klasse apart.
Ja 2 jaar en heeft geen enkele wedstrijd gespeeld.. En hij was toen 20/21..
Sander111
 Sander111 - woensdag 22 augustus 2012 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 15:02 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja het was zeker bullshit wat ik zei.. Ooo wat waren we blij met oleguer, de topverdediger bij barcelona, die zou toch makkelijk mee kunnen met ajax? En dan wieleard, goh die was zooo goed, nou dat zou toch wel bij ajax passen??

NOT je kan het wel over blind hebben.. Maar ik denk dat we nu van Rijn op de centrale positie hebben staan, de ontwikkeling van die jongen niet niet in de weg gezeten worden.. Links, daar hebben we zogenaamd een probleem, Dijks kan daar prima staan.. Een jonge speler erbij halen en zorgen dat er concurrentie is..

Ik denk dat moisander een grote flop wordt.. Er is geen enkel punt waar dat blijkt van niet, zoals Johan Derksen al zei:"Het is een hoop geld voor een al oudere middelmatige speler"
Er vallen altijd spelers tegen in alle linies. Doordat bepaalde spelers floppen hoeft toch niet meteen te betekenen dat andere spelers het ook niet kunnen maken?

Ik ben het met je eens dat Moisander misschien niet DE speler van de aankomende jaren zal worden en er toch best een flink bedrag is neergelegd, maar ik verwacht dat hij zeker een degelijke speler zal zijn en niet zal floppen. Er waren ook niet veel andere mogelijkheden voor Ajax die veel beter uit zouden pakken. Dan heb ik liever iemand die gewend is in Nederland als een speler uit het buitenland die nog helemaal aan moet passen. Hij kan het niveau gewoon aan.

Ajax had gewoon wat ervaring nodig en dat brengt Moisander... Van Rhijn/Blind zijn gewoon nog te onervaren(rhijn)/incompetent(blind) voor kampioenschap / championsleague.

Van Rhijn heeft nu net 1,5 wedstrijd centraal gespeeld dus vandaar dat ik Blind noemde...
freakie
 freakie - woensdag 22 augustus 2012 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 15:14 schreef Sander111 het volgende:

[..]

Er vallen altijd spelers tegen in alle linies. Doordat bepaalde spelers floppen hoeft toch niet meteen te betekenen dat andere spelers het ook niet kunnen maken?

Ik ben het met je eens dat Moisander misschien niet DE speler van de aankomende jaren zal worden en er toch best een flink bedrag is neergelegd, maar ik verwacht dat hij zeker een degelijke speler zal zijn en niet zal floppen. Er waren ook niet veel andere mogelijkheden voor Ajax die veel beter uit zouden pakken. Dan heb ik liever iemand die gewend is in Nederland als een speler uit het buitenland die nog helemaal aan moet passen. Hij kan het niveau gewoon aan.

Ajax had gewoon wat ervaring nodig en dat brengt Moisander... Van Rhijn/Blind zijn gewoon nog te onervaren(rhijn)/incompetent(blind) voor kampioenschap / championsleague.

Van Rhijn heeft nu net 1,5 wedstrijd centraal gespeeld dus vandaar dat ik Blind noemde...
In de verdediging bij ajax heb je net wat anders nodig dan een andere club in nederland.. Hier moet je vaker naar voren, je krijgt 4 op de 5 wedstrijden in de eredivisie 1 a 2 kansen tegen en dan moet je er wel staan.. Als je een was oudere speler bent dan leer je dat 2de nog wel, maar het 1ste leer je niet meer.. Ik hoop dat ik mis zit, maar ik denk dat het een aardige flop gaat worden en dat dit echt meer dan 2 miljoen weg gooien is(vind 1/2 miljoen beter op zijn plek) Vertonghen word verkocht voor 8 miljoen(in delen) en moisander word gekocht voor 3.2 miljoen, ik vind dat net iets te dichtbij elkaar liggen..
hippy
 hippy - woensdag 22 augustus 2012 - 15:25   quote  deeplink  
Ik denk dat toby gaat doorschuiven en moisander een soort laatste man wordt...
Wordt geen flop
Sander111
 Sander111 - woensdag 22 augustus 2012 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 15:23 schreef freakie het volgende:

[..]

In de verdediging bij ajax heb je net wat anders nodig dan een andere club in nederland.. Hier moet je vaker naar voren, je krijgt 4 op de 5 wedstrijden in de eredivisie 1 a 2 kansen tegen en dan moet je er wel staan.. Als je een was oudere speler bent dan leer je dat 2de nog wel, maar het 1ste leer je niet meer.. Ik hoop dat ik mis zit, maar ik denk dat het een aardige flop gaat worden en dat dit echt meer dan 2 miljoen weg gooien is(vind 1/2 miljoen beter op zijn plek) Vertonghen word verkocht voor 8 miljoen(in delen) en moisander word gekocht voor 3.2 miljoen, ik vind dat net iets te dichtbij elkaar liggen..
Mee eens dat het te dicht bij elkaar ligt, maar dat komt ook doordat Vertonghen gewoon voor te weinig verkocht is... Vertonghen was toch ook wel een iets betere speler als Anita... Die beter verkocht is...
freakie
 freakie - woensdag 22 augustus 2012 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 15:26 schreef Sander111 het volgende:

[..]

Mee eens dat het te dicht bij elkaar ligt, maar dat komt ook doordat Vertonghen gewoon voor te weinig verkocht is... Vertonghen was toch ook wel een iets betere speler als Anita... Die beter verkocht is...
Ja inderdaad dat is niet best gedaan maar ik denk dat ajax ook geen lijdensweg wou voor vertonghen..
hippy
 hippy - woensdag 22 augustus 2012 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 15:28 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja inderdaad dat is niet best gedaan maar ik denk dat ajax ook geen lijdensweg wou voor vertonghen..
En hij ging zoiezo niet bijtekenen...
freakie
 freakie - woensdag 22 augustus 2012 - 15:37   quote  deeplink  
Nee klopt.. Ze hebben vertonghen al wat langer kunnen behouden en dan is dit denk ik een compromis geweest..
johan14
 johan14 - woensdag 22 augustus 2012 - 15:43   quote  deeplink  
quote:

[..]

Het verschil is bijna 5 miljoen vertongen met een aflopend contract en Moissander tot 2014
dus zo dichtbij ligt dat niet , ten tweede heeft Ajax liever een speler die vertrouwd is met het Ajax systeem en de taal spreekt en achter hem word Denswil klaargestoomd voor de toekomst voor deze positie.
M.a.w. een goede keus en beleidvoering.
freakie
 freakie - woensdag 22 augustus 2012 - 15:51   quote  deeplink  
Ja dat is wel leuk gezegd.. Maar hoe weet jij dat hij het ajax systeem kent? We hebben 10 jaar lang niet het ajax systeem gespeeld..
johan14
 johan14 - woensdag 22 augustus 2012 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 15:51 schreef freakie het volgende:
Ja dat is wel leuk gezegd.. Maar hoe weet jij dat hij het ajax systeem kent? We hebben 10 jaar lang niet het ajax systeem gespeeld..
In de ajax jeugd elftallen ging dat wel redelijk door behalve in het 1e dat was een vreemdelingen legioen net als de Glagow Strangers met bijna ieder jaar een nieuwe trainer en nieuwe spelers.
johan14
 johan14 - woensdag 22 augustus 2012 - 16:00   quote  deeplink  
Straks zullen er beter opgeleide jeugdspelers komen maar dat is een proces van jaren het begin is veel belovend.
Sander111
 Sander111 - woensdag 22 augustus 2012 - 16:01   quote  deeplink  
De laatste tijd is het steeds dat spelers nog maar een jaar contract hebben en voor een prikkie verkocht moeten worden. Ik denk dat Ajax hier ook kritischer naar moet kijken en met een 2 jarig contract al spelers gaan verlengen. Veel goede spelers zitten zo op het randje van transfervrij / goedkoop weg... Dan breekt er weer paniek uit als diegene niet verkocht word... (Vertonghen, Vd Wiel, Sulejmani...)
freakie
 freakie - woensdag 22 augustus 2012 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 15:57 schreef johan14 het volgende:

[..]

In de ajax jeugd elftallen ging dat wel redelijk door behalve in het 1e dat was een vreemdelingen legioen net als de Glagow Strangers met bijna ieder jaar een nieuwe trainer en nieuwe spelers.
Speelde moisander in de jeugd dan? Hij was namelijk geen 18 meer toen he.. Hij was 21/22
bully
 bully - woensdag 22 augustus 2012 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 16:00 schreef johan14 het volgende:
Straks zullen er beter opgeleide jeugdspelers komen maar dat is een proces van jaren het begin is veel belovend.
dat is afwachten.
naar mijn mening zullen spelers juist meer doorbreken doordat ze de kans in het eerste krijgen.
en dat gebeurde teweinig de laatste jaren.
sinds de komst van de boer is dat pas verandert.
en je ziet nu al dat er genoeg talent al was.
bully
 bully - woensdag 22 augustus 2012 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 16:01 schreef Sander111 het volgende:
De laatste tijd is het steeds dat spelers nog maar een jaar contract hebben en voor een prikkie verkocht moeten worden. Ik denk dat Ajax hier ook kritischer naar moet kijken en met een 2 jarig contract al spelers gaan verlengen. Veel goede spelers zitten zo op het randje van transfervrij / goedkoop weg... Dan breekt er weer paniek uit als diegene niet verkocht word... (Vertonghen, Vd Wiel, Sulejmani...)
denk juist dat meeste spelers dat zelf niet willen.
ook eriksen heeft nog contract voor twee jaar dus volgent jaar ook maar voor een.
denk niet dat hij nu zal willen bijtekenen met al de interesse die er nu al is.
bully
 bully - woensdag 22 augustus 2012 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 16:07 schreef freakie het volgende:

[..]

Speelde moisander in de jeugd dan? Hij was namelijk geen 18 meer toen he.. Hij was 21/22
klopt speelde alleen bij de beloften twee jaar
nora
 nora - woensdag 22 augustus 2012 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 15:02 schreef freakie het volgende:

[..]

He Fr.als je ooit een keer een flop koopt betekend dat dan dat je nooit meer moet kopen,ik vind jou reacties wel heel negatief Moisander heeft het uitstekend gedaan bij AZ die toch top spelen de laatste jaren,en jij vind het alweer een flop mijn god wanneer gaat gaat voor een keer een lach worden als we Messi kopen ? Heb vertrouwen man die positie was bij Ajax niet in te vullen vanuit de jeugd,hij heeft maar een 3 jarig contract dus gaat na 2 seizoenen waarschijnlijk naar het buitenland dan wordt hij 29 en kan Denswil of een andere jeugdspeler het overnemen.Nou niet meer zeiken en vertrouwen hebben.
nora
 nora - woensdag 22 augustus 2012 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 15:26 schreef Sander111 het volgende:

[..]

Vertongen zou na dit seizoen transfervrij weg lopen dus kan je geen volle pond meer voor vragen.En volgens mij had Moisander nog tot 2014.
nora
 nora - woensdag 22 augustus 2012 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 15:51 schreef freakie het volgende:
Omdat AZ bijna ook altijd op de helft van de tegenstander speelt met inschuivende mensen,het is wel moeilijk jou te overtuigen had je liever met een jeugdspeler het nw seizoen in gegaan dan had je echt kunnen lachen.
hjf
 hjf - woensdag 22 augustus 2012 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 16:26 schreef nora het volgende:

[..]

He Fr.als je ooit een keer een flop koopt betekend dat dan dat je nooit meer moet kopen,ik vind jou reacties wel heel negatief Moisander heeft het uitstekend gedaan bij AZ die toch top spelen de laatste jaren,en jij vind het alweer een flop mijn god wanneer gaat gaat voor een keer een lach worden als we Messi kopen ? Heb vertrouwen man die positie was bij Ajax niet in te vullen vanuit de jeugd,hij heeft maar een 3 jarig contract dus gaat na 2 seizoenen waarschijnlijk naar het buitenland dan wordt hij 29 en kan Denswil of een andere jeugdspeler het overnemen.Nou niet meer zeiken en vertrouwen hebben.
Uitstekende reactie. Kan ik het helemaal mee eens zijn. Wel vind ik, dat de contracten van Eriksen en Fisher verlengd moeten worden naar 2016 / 2017.
freakie
 freakie - woensdag 22 augustus 2012 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 16:26 schreef nora het volgende:

[..]

We will see.. Ik wil het ook horen als hij het niet waar maakt he.. Want ik weet heel zeker dat hij het echt niet gaan maken.. Zoals ik al zei, johan derksen zei dit:"Dat ajax 3.2 miljoen betaalt voor een middelmatige wat oude verdediger is wat veel"
71-72-73-95
 71-72-73-95 - woensdag 22 augustus 2012 - 17:29   quote  deeplink  
Ik snap niet waarom er hier zoveel mensen zo ontzettend negatief zijn. Op alle topics wordt er zo negatief gepraat, bah. We zijn na 7 jaar van ellende eindelijk weer 2X kampioen geworden, we hebben een staff met uitsluitend clubhelden, er is een duidelijk beleid, er wordt weer echt ajaxvoetbal gespeeld en we zij financieel gezond. Daarnaast spelen we elke week met een basiselftal waarvan het grootste gedeelte zelf opgeleid is en spelen we dit jaar CL voetbal. Ik weet niet hoe hoog de verwachtingen zijn bij jullie, maar we zijn niet Barcelona. We staan er beter voor dan in een hele lange tijd en ik denk dat het onze club zou helpen als ze van de supporters wat vertrouwen en support zouden krijgen.
freakie
 freakie - woensdag 22 augustus 2012 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 17:29 schreef 71-72-73-95 het volgende:
Ik snap niet waarom er hier zoveel mensen zo ontzettend negatief zijn. Op alle topics wordt er zo negatief gepraat, bah. We zijn na 7 jaar van ellende eindelijk weer 2X kampioen geworden, we hebben een staff met uitsluitend clubhelden, er is een duidelijk beleid, er wordt weer echt ajaxvoetbal gespeeld en we zij financieel gezond. Daarnaast spelen we elke week met een basiselftal waarvan het grootste gedeelte zelf opgeleid is en spelen we dit jaar CL voetbal. Ik weet niet hoe hoog de verwachtingen zijn bij jullie, maar we zijn niet Barcelona. We staan er beter voor dan in een hele lange tijd en ik denk dat het onze club zou helpen als ze van de supporters wat vertrouwen en support zouden krijgen.
Negatief zijn blijft altijd.. Ook als je 10 keer de landtitel pakt..
Jan1970
 Jan1970 - woensdag 22 augustus 2012 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 17:29 schreef 71-72-73-95 het volgende:
Een nederlandse eigenschap. Zuinigheid en klagen over het weer.
Het kan altijd beter, succes smaakt naar meer en verwachtingen worder hoog ingezet.
zelf voel ik me prettig bij optimisme.
Helemaal mee eens dat we een geweldig team hebben!!
Als zich geen grote tegenslagen voordoen worden we weer kampioen!!
(Het seizoen duurt nog lang, maar het kan zeker, daar is niets overdreven aan)
71-72-73-95
 71-72-73-95 - woensdag 22 augustus 2012 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 17:41 schreef freakie het volgende:

[..]

Negatief zijn blijft altijd.. Ook als je 10 keer de landtitel pakt..
Bij jou blijkbaar wel. Ik ben enorme fan van Ajax en ben dus juist altijd positief over de club die mij enthousiast maakt en die mij dat onderbuik gevoel geeft. Ik snap niet dat je zo negatief kan zijn als je fan bent, als fan neem je het toch altijd voor je club op? Anders kan je net zo goed supporter van pisvee worden
bully
 bully - woensdag 22 augustus 2012 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 17:49 schreef 71-72-73-95 het volgende:

[..]

Bij jou blijkbaar wel. Ik ben enorme fan van Ajax en ben dus juist altijd positief over de club die mij enthousiast maakt en die mij dat onderbuik gevoel geeft. Ik snap niet dat je zo negatief kan zijn als je fan bent, als fan neem je het toch altijd voor je club op? Anders kan je net zo goed supporter van pisvee worden
je kan het ook zien als kritisch.
en laten we eerlijk zijn met veel overtuiging zijn we nou ook niet twee keer kampioen geworden.
begrijp me niet verkeert ik ben wel blij met deze transfer hoe het uitpakt is altijd afwachten.
infamous psv
 infamous psv - woensdag 22 augustus 2012 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 17:49 schreef 71-72-73-95 het volgende:

[..]

Een supporter mag ook kritisch zijn.. dat maakt iemand geen slechte supporter misschien wel n realistische..
JOOD
 JOOD - woensdag 22 augustus 2012 - 19:53   quote  deeplink  
quote:

[..]

Volgens mij kun jij niet vaker dan 5 keer hooghouden of niet?
71-72-73-95
 71-72-73-95 - woensdag 22 augustus 2012 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 19:46 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Een supporter mag ook kritisch zijn.. dat maakt iemand geen slechte supporter misschien wel n realistische..
Ach jongen, ga jij toch lekker op je eigen forum posten. Ik snap dat jij van gevoelskwesties niets begrijpt, je bent een pisvee supporter, daar gaat niemand het hart sneller van kloppen.
71-72-73-95
 71-72-73-95 - woensdag 22 augustus 2012 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 17:57 schreef bully het volgende:

[..]

je kan het ook zien als kritisch.
en laten we eerlijk zijn met veel overtuiging zijn we nou ook niet twee keer kampioen geworden.
begrijp me niet verkeert ik ben wel blij met deze transfer hoe het uitpakt is altijd afwachten.
Ja je mag kritisch zijn, maar hier wordt alles afgekraakt. Blind voldoet niet, komt moisander, is die niet goed genoeg. Anita is een waterdrager, komt poulsen, is niet goed genoeg. Er is te weinig ervaring, komt Poulsen, is ie te oud. Zo kan je wel door blijven gaan. Kritisch ok, maar je mag ook wel eens blij zijn met hoe het nu gaat en met wat we hebben. Ik denk dat onze club meer gebaat is bij vertrouwen in het nieuwe beleid en het huidige plaatje, dan bij werkelijk iedere beslissing en speler meteen weer beginnen te zieken. Bij Sana was het ookdook direct dat ie te weinig scoorde en dat we beter Narsingh konden halen. Nou ik heb nu al liever Sana. Je mag ook af en toe wel een beetje positief en enthousiast zijn. Dit is overigens niet per se op jou gericht hoor, maar meer een algemene trend op dit forum sinds er een aantal vaste gasten zijn vertrokken
freakie
 freakie - woensdag 22 augustus 2012 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 19:53 schreef JOOD het volgende:

[..]

Volgens mij kun jij niet vaker dan 5 keer hooghouden of niet?
Nee maar ja dat is ook een onbelangrijk deel van het voetbal.. Hooghouden is nergens goed voor in de wedstrijd..
infamous psv
 infamous psv - woensdag 22 augustus 2012 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 20:47 schreef 71-72-73-95 het volgende:

[..]

Ach jongen, ga jij toch lekker op je eigen forum posten. Ik snap dat jij van gevoelskwesties niets begrijpt, je bent een pisvee supporter, daar gaat niemand het hart sneller van kloppen.
hoort m eens de feel good suppporter...
uitnoord
 uitnoord - woensdag 22 augustus 2012 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 20:47 schreef 71-72-73-95 het volgende:

[..]

laten we heel eerlijk zijn,deze jongen komt hier op het forum om eindelijk iets spannendsmee te maken, daar bij die tl-balkenfabriek is er nagenoeg niets anders te melden dan dat het bestuur weer slijm smsjes heeft verstuurd naar spelers om niet bij ajax te tekenen, spanning zit er totaal niet bij die club, zo jammer, dan maar bij concurent ajax op het forum
infamous psv
 infamous psv - woensdag 22 augustus 2012 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 22:53 schreef uitnoord het volgende:

[..]

laten we heel eerlijk zijn,deze jongen komt hier op het forum om eindelijk iets spannendsmee te maken, daar bij die tl-balkenfabriek is er nagenoeg niets anders te melden dan dat het bestuur weer slijm smsjes heeft verstuurd naar spelers om niet bij ajax te tekenen, spanning zit er totaal niet bij die club, zo jammer, dan maar bij concurent ajax op het forum
jullie geven mij altijd een warm welkom..das toch fijn en logisch natuurlijk..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 22 augustus 2012 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 23:00 schreef infamous psv het volgende:

[..]

jullie geven mij altijd een warm welkom..das toch fijn en logisch natuurlijk..
Welkom D.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kijk, zo kan het dus ook

0.0078039