|
|
Bjorn_Howlett
|
|
|
Ik zat vandaag nog te denken over eventuele versterkingen...en dacht bij mezelf waarom niet een gesprek aan gaan met hoffenheim?
Babel en Braafheid zijn beiden " uitgespuwd" door de trainer en club en moeten zich melden bij het 2e elftal. Ajax zou zich nog kunnen versterken voor de LB, en dan koppers kunnen verhuren en blind eventueel lozen, en Dijks en Boilesen achter de hand kunnen houden voor de LB. Ajax haalt dan op z'n minst de ervaring omhoog met een speler als Braafheid(29 jaar) ik denk een 2 jarig contract onder de € 800.000 per jaar zou goed zijn.
En dan Babel, verloren zoon, zou zomaar met een 2 jarig contract zijn carrière kunnen "boosten" en zou terecht kunnen op Links buiten/Rechtsbuiten en zelfs 2e spits kunnen spelen. Heeft CL ervaring en Ajax bedekt hier 2 posities en heeft ook nog eens een waardige concurrent voor Sulejmani(die met nog 1 jaar moet bij tekenen of verkocht worden), Ebecilio verhuren(liefst verkopen) Fisher behouden en bij jong Ajax stallen.
Alleen is de vraag kan Ajax deze 2 spelers kopen, qua geld denk ik wel maar zal Hoffenheim een goed bedrag kunnen accepteren ik denk voor beiden spelers samen max. 5 miljoen...
Graag jullie mening?
PS: Ik weet ook dat het niet reel is en dat onze zorgen liggen bij het halen van een goede CVM en het behouden van Janssen maar toch een optie niet? |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Mensen gaan ook steeds weerd e meest belachelijke dingen verzinnen he. Om moedeloos van te worden. Kom op zeg. Totaal geen optie dit!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 augustus 2012 door Ajax_fan -- |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
we kunnen nu wel direct afkrakend reageren maar zo gek is het uiteindelijk niet, de routine hebben zij wel en zeker Babel heeft in het verleden laten zien aan het ajax publiek dat hij het systeem beheerst, wat de kostprijs betreft zal het minder in het ajax plaatje passen, helaas dus,, een mooie gedachte maar niet realiseerbaar |
|
|
|
|
MR.ZED
|
|
|
Babel kom op zeg, 1 wedstrijd goed spelen en 33 slecht, doe maar naar Pisvee haha |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
Bjorn. we zijn met jeugd bezig! niet met een bejaarden huis aan het op bouwen! |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Vind Babel wel ok, maar die gaat echt niet op de bank zitten achter Siggie en Derk. Als ie dat wel doet is het een hele goede optie. Braafheid niet. Onze talenten zijn nu al veel beter! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 - 09:17 schreef Robinho het volgende:Vind Babel wel ok, maar die gaat echt niet op de bank zitten achter Siggie en Derk. Als ie dat wel doet is het een hele goede optie. Braafheid niet. Onze talenten zijn nu al veel beter! Nou jij slaat echt 2 vliegen in 1 klap.. Babel wil niet op de bank, braafheid ook niet en ze zullen helemaal niet voor niks komen.. |
|
|
|
|
Bjorn_Howlett
|
|
|
Hahaha, het was maar een gedachte he...al vind ik de linksback positie nog steeds zwak bij ajax.....en natuurlijk zal babel geen genoegen nemen met de bank...maar in een druk bezet seizoen en de jacht naar de 32e..zal er veel gerouleerd worden door vermoeidheid en ik word er niet warm van als ik klaassen zie invallen.. |
|
|
|
|
Bjorn_Howlett
|
|
|
quote: Hebben we dan geen ervaring nodig? Of in ieder geval spelers van leeftijd die er direct kunnen en moeten staan? Als Janssen vertrekt is de oudste 26? 27?. Ik ben van mening dat we nog wat ervaring nodig hebben mensen die zoals ooijer de jeugd ook wat bij leerde. En hiermee bedoel ik niet een speler a la ooijer's kwaliteiten....Ik wil geen urzaiz en roger aankopen... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 - 15:43 schreef Bjorn_Howlett het volgende:[..] Hebben we dan geen ervaring nodig? Of in ieder geval spelers van leeftijd die er direct kunnen en moeten staan? Als Janssen vertrekt is de oudste 26? 27?. Ik ben van mening dat we nog wat ervaring nodig hebben mensen die zoals ooijer de jeugd ook wat bij leerde. En hiermee bedoel ik niet een speler a la ooijer's kwaliteiten....Ik wil geen urzaiz en roger aankopen... Dat hebben we zeker nodig, maar niet spelers die dan voor 3 miljoen per jaar willen komen voetballen en dan op de bank mogen plaats nemen.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Alleen Babel ,heer Braafheid is gewoon een drolle voetballer en Babel mag van mijn komen als we gaan rouleren in de voorhoede wat hij nu ook al doet met onze ideale schoonzoon mister geen spits de Jong.Dat zou een prima vervanger zijn Babel maar dan wel voor een normaal Ajax salaris anders blijft hij maar in het tweede van Hoffenheim spelen.Bij Ajax kan hij weer toewerken naar zijn oude niveau wat beslist niet slecht was toen hij naar Liverpool ging.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 augustus 2012 door nora -- |
|
|
|
|
Bjorn_Howlett
|
|
|
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 - 16:18 schreef freakie het volgende:[..] Dat hebben we zeker nodig, maar niet spelers die dan voor 3 miljoen per jaar willen komen voetballen en dan op de bank mogen plaats nemen.. Dan ben ik benieuwd wat onze nieuwe aankoop Christian Poulsen gaat verdienen.... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ik ook, maar als hij dan niet zou presteren is het in ieder geval een goede nationaliteit! |
|
|
|