BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Niet vervelend als je je hele carrière bij een topclub als Ajax mag spelen'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
uitnoord
 uitnoord - woensdag 22 augustus 2012 - 08:40   quote  deeplink  
Ajax raakte deze zomer al twaalf spelers kwijt en mogelijk vertrekt ook Theo Janssen nog uit Amsterdam. Kenneth Vermeer zag een hoop vrienden hun koffers pakken, maar ziet zelf geen aanleiding om eens om zich heen te kijken. De doelman verlengde eind vorig seizoen zijn contract tot medio 2015 en sluit niet uit dat hij zijn gehele loopbaan bij Ajax blijft spelen.

De 26-jarige Vermeer is gelukkig bij de club uit zijn geboortestad. "Ik zit al dertien, veertien jaar bij deze club met een tussentijds uitstapje van een jaar naar Willem II", zegt hij op de website van Ajax. "Ik denk ook dat het helemaal niet vervelend is als je je hele carrière bij een topclub als Ajax mag spelen. Ik zou het in elk geval niet erg vinden en voel me hier happy. Zolang er ook niks op je pad komt en je het naar je zin hebt hoef je niet aan andere dingen te denken."

Vermeer was lang tweede keus achter Maarten Stekelenburg, maar is na het vertrek van de international naar AS Roma eerste doelman geworden. Ook dit seizoen heeft hij de strijd met Jasper Cillessen weer gewonnen. Cillessen is teleurgesteld, maar volgens Vermeer kunnen de doelmannen nog prima met elkaar door een deur: "Ik heb nog nooit problemen met iemand gehad en nu ook niet. Je moet ook goed met elkaar trainen om zelf beter te worden. En als een collega een goede wedstrijd speelt, ben je daar ook blij mee en feliciteer je hem daar ook mee. Zo ben ik natuurlijk wel."

hoe kan het in hemelsnaam mogelijk zijn dat hij denkt dat hij met zijn kwaliteiten zijn gehele cariere bij ons ajax onder de lat zou kunnen staan, laat er aub een andere club komen en hem als reserve neerplanten
MR.ZED
 MR.ZED - woensdag 22 augustus 2012 - 08:57   quote  deeplink  
Vermeer zo snel mogelijk verkopen die Grobbelaar
freakie
 freakie - woensdag 22 augustus 2012 - 12:50   quote  deeplink  
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! DAT NIET!! Je hele leven bij ajax?? Nou jongens, gecondoleerd alvast..
Jesper11
 Jesper11 - woensdag 22 augustus 2012 - 13:19   quote  deeplink  
Wat zal Jasper Cillessen blij zijn met dit bericht. Ik denk dat die zijn koffer al aan het pakken is.
Jesper11
 Jesper11 - woensdag 22 augustus 2012 - 13:53   quote  deeplink  
Freakie: zeker geen fan van onze Kenneth ;) ?

Moeten we onze keeperstrainer (wie is dat eigenlijk) niet eens aan de tand gaan voelen? Kenneth kan fantastisch goed maar ook fantastisch slecht zijn.
nora
 nora - woensdag 22 augustus 2012 - 14:20   quote  deeplink  
Ja maar Frankie blijft die grabbelaar steunen in mijn ogen onbegrijpelijk.
Jesper11
 Jesper11 - woensdag 22 augustus 2012 - 14:29   quote  deeplink  
Nou moet ik zeggen dat die 'verdedigers' van ons er ook niet veel van kunnen en Kenneth niet echt van dienst zijn. Wellicht houdt Frank daar ook rekening mee
freakie
 freakie - woensdag 22 augustus 2012 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 13:53 schreef Jesper11 het volgende:
Freakie: zeker geen fan van onze Kenneth ;) ?

Moeten we onze keeperstrainer (wie is dat eigenlijk) niet eens aan de tand gaan voelen? Kenneth kan fantastisch goed maar ook fantastisch slecht zijn.
Ik ben heel erg fan van kennth..
Breijan
 Breijan - woensdag 22 augustus 2012 - 15:18   quote  deeplink  
Wat een negativiteit zeg. Lijkt wel een trend om eigen spelers af te kraken. VD Wiel, Blind, De Jong, Vermeer ... ze kunnen er allemaal niks van als ik de comments mag geloven. Ik denk dat zelfs Messi door sommige fans afgeschoten zou worden als hij voor Ajax zou spelen.
De Boer ziet Vermeer en Cilissen dagelijks trainen, dus zal zijn keuze vast wel ergens op gebaseerd zijn. Vermeer heeft duidelijk een Ajax-hart en ik juich dat alleen maar toe.
Sinds Vermeer op goal staat zijn we wel al 2x landskampioen geworden. Dus laat Kenneth maar staan, dan komt de 4e ster er zeker aan ;-)
Vorig seizoen was zijn eerste echte seizoen als nummer 1. Heeft in het begin zeker een mindere periode gehad, maar kwam daarna sterk terug en was belangrijk voor Ajax.
Ik gun Vermeer een mooie carrière bij Ajax toe met ontzettend veel prijzen en waardering!
hippy
 hippy - woensdag 22 augustus 2012 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 15:18 schreef Breijan het volgende:
Wat een negativiteit zeg. Lijkt wel een trend om eigen spelers af te kraken. VD Wiel, Blind, De Jong, Vermeer ... ze kunnen er allemaal niks van als ik de comments mag geloven. Ik denk dat zelfs Messi door sommige fans afgeschoten zou worden als hij voor Ajax zou spelen.
De Boer ziet Vermeer en Cilissen dagelijks trainen, dus zal zijn keuze vast wel ergens op gebaseerd zijn. Vermeer heeft duidelijk een Ajax-hart en ik juich dat alleen maar toe.
Sinds Vermeer op goal staat zijn we wel al 2x landskampioen geworden. Dus laat Kenneth maar staan, dan komt de 4e ster er zeker aan ;-)
Vorig seizoen was zijn eerste echte seizoen als nummer 1. Heeft in het begin zeker een mindere periode gehad, maar kwam daarna sterk terug en was belangrijk voor Ajax.
Ik gun Vermeer een mooie carrière bij Ajax toe met ontzettend veel prijzen en waardering!
Komt wel goed met vermeer
Jesper11
 Jesper11 - woensdag 22 augustus 2012 - 15:26   quote  deeplink  
We zijn dan wel twee keer landskampioen geworden maar om op zijn Van Gaals te zeggen: 'Waren wij nu zo goed of waren zij nu zo slecht?'. Ik heb al heel lang een seizoenkaart maar het niveau van nu is niet te vergelijken met dat van 20-15 jaar geleden. Toch verwacht ik wel weer betere tijden: De Boer en Bergkamp weten wat er voor nodig is om weer top te worden. Nu hopen dat het ze lukt.
hippy
 hippy - woensdag 22 augustus 2012 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 15:26 schreef Jesper11 het volgende:
We zijn dan wel twee keer landskampioen geworden maar om op zijn Van Gaals te zeggen: 'Waren wij nu zo goed of waren zij nu zo slecht?'. Ik heb al heel lang een seizoenkaart maar het niveau van nu is niet te vergelijken met dat van 20-15 jaar geleden. Toch verwacht ik wel weer betere tijden: De Boer en Bergkamp weten wat er voor nodig is om weer top te worden. Nu hopen dat het ze lukt.
We gaan langzaam weer een goed tijdperk in...
Maar toen waren de tegenstanders in de eredivisie een stuk slechter dan nu
freakie
 freakie - woensdag 22 augustus 2012 - 15:30   quote  deeplink  
Weten jullie hoe oud deze afgrijselijke vermeer is?

Te oud om nog heel veel verandering in te zien..
hippy
 hippy - woensdag 22 augustus 2012 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 15:30 schreef freakie het volgende:
Weten jullie hoe oud deze afgrijselijke vermeer is?

Te oud om nog heel veel verandering in te zien..
Hoe oud was steek toen ie echt goed was...
Ook niet de jongste
freakie
 freakie - woensdag 22 augustus 2012 - 15:38   quote  deeplink  
Steek is net zo oud als vermeer, sorry dat is niet waar xD.. Steek is net zo oud als vorm.. Maar vermeer is nu 26/27 en steek 29/30

3 jaar terug was steek de keeper van ajax(nummer 1 keeper) dus hij was 26/27 jaar.. Dan zou vermeer dit seizoen moeten pieken..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 augustus 2012 door freakie --
hippy
 hippy - woensdag 22 augustus 2012 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 15:38 schreef freakie het volgende:
Steek is net zo oud als vermeer
Steek is ouder toch...ff googlen
hippy
 hippy - woensdag 22 augustus 2012 - 15:40   quote  deeplink  
Ooo thx hoef ik niet te googlen...😜
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - woensdag 22 augustus 2012 - 15:43   quote  deeplink  
Missen jullie niet de essentie?
Los van of hij het niveau haalt, hoor ik eindelijk weer voetballers praten over hoe gaaf het is dat je voor ajax mag spelen!
freakie
 freakie - woensdag 22 augustus 2012 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 15:40 schreef hippy het volgende:
Ooo thx hoef ik niet te googlen...😜
Nee ik dacht al ik maar een fout.. Ik heb namelijk altijd in mijn hooft zitten dat een commentator zei dat vorm heel erg jong is en dat vorm nog wel de kans kreeg in het 1ste van nederland.. Toen zochten we het op thuis en zagen we dat vorm en steek even oud waren..
Jesper11
 Jesper11 - woensdag 22 augustus 2012 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 15:28 schreef hippy het volgende:

[..]

We gaan langzaam weer een goed tijdperk in...
Maar toen waren de tegenstanders in de eredivisie een stuk slechter dan nu
De tegenstanders maakten niet uit: we waren toch de beste van de wereld!
freakie
 freakie - woensdag 22 augustus 2012 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 15:43 schreef Inglourious bastard het volgende:
Missen jullie niet de essentie?
Los van of hij het niveau haalt, hoor ik eindelijk weer voetballers praten over hoe gaaf het is dat je voor ajax mag spelen!
Nee de essentie missen we zeker niet maar wat je zegt is meer dan logisch.. Daardoor gaat het denk ik over vermeer en cillesen en niet over dit bericht.. Want ik vind het niet zo leuk dat vermeer dit zegt:P:P Hij zet het ook alleen maar, als hij over 15 jaar nog bij ajax speelt dan kunnen we er nog over praten.. Maar als deze jongen weg kan gaan voor een salaris waar je u tegen zegt dan is de volgende club een fantastische club en vind hij het fantastisch om daar te spelen..
hippy
 hippy - woensdag 22 augustus 2012 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 15:45 schreef Jesper11 het volgende:

[..]

De tegenstanders maakten niet uit: we waren toch de beste van de wereld!
Toen wel ja...hopen op weer zo een tijdperk 😳

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Niet vervelend als je je hele carrière bij een topclub als Ajax mag spelen'

0.0059039