BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Narsingh heeft kans bij ajax laten lopen

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
uitnoord
 uitnoord - woensdag 22 augustus 2012 - 09:49   quote  deeplink  
Dat narsingh zijn kans bij Ajax heeft laten lopen zit hem wel heel diep, verbeten reageerd hij vol frustraties via de pers omtrent zijn vriend en ex collega aisaidy en heeft hem geadviceerd bij de engelse club te tekenen, nu hij inmiddels een paar wedstrijden heeft gespeeld en hij zijn draai niet echt kan vinden in die TL balkenclub is hij continu bezig zijn frustraties een andere wending te geven.
persoonlijk vind ik het jammer dat hij niet dagelijks in een jurk verschijnt, wat kan dat wijf zeiken zeg!!!!
johan14
 johan14 - woensdag 22 augustus 2012 - 10:03   quote  deeplink  
Afsluiten dat verhaal met die 2 buitenspelers van 4.3 en 5 miljoen per stuk wij hebben nu een buitenspeler die wellicht beter en behendiger is voor € 300.000 + Moissander + lasse Schöne voor het totaalbedrag van 3.6 miljoen dat is zaken doen klasse jongens ga zo door.
Robinho
 Robinho - woensdag 22 augustus 2012 - 10:07   quote  deeplink  
inderdaad!
en laat hem alsjeblieft zijn mond houden nu, hij gaat maar door. Lijkt wel een elpee met een kras erin. wat een zeiksnor......
raymond38
 raymond38 - woensdag 22 augustus 2012 - 10:17   quote  deeplink  
hij had een rokkie moeten hebben,en dat is dan een amsterdammer, het is gewoon een huilwijf,iedereen van pisvee had hem een sms gesruurd,mijn dochter van 7 is wijzer dan die sukkel
uitnoord
 uitnoord - woensdag 22 augustus 2012 - 10:23   quote  deeplink  
idd we hebben een veel betere aangeschaft voor stukken minder, maar dat gezeur van die trut komt mij nu wel de strot uit.
echte Ajaxfan
 echte Ajaxfan - woensdag 22 augustus 2012 - 10:27   quote  deeplink  
Het valt wel op dat Narsingh heel erg veel bezig is met Ajax! Waar bemoeid het one year wonder zich mee? Laat hem zichzelf eerst maar weer eens bewijzen na 1 redelijk jaar bij Heerenveen.....En Assaidi?? Succes met het warmhouden van de bank geldwolf!
koekkoek007
 koekkoek007 - woensdag 22 augustus 2012 - 10:28   quote  deeplink  
het is mij overduidelijk hij baalt er van dat hij niet bij ons speelt hij blijft maar gal spuwen,wees blij met je transfer en ga voetballen
71-72-73-95
 71-72-73-95 - woensdag 22 augustus 2012 - 10:33   quote  deeplink  
Jongens, zijn tampon zit niet goed en zn string zit klem in zijn naad, dus laat hem even afreageren. Wel heel treurig dat hij naar pisvee gaat omdat hij van hun meer sms'jes kreeg. Als dat je overweging is.... boerigther en Sana 100x liever dan die 2 geldwolven die bij heerenveen wel eens toevallig een bal goed hebben geraakt
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 22 augustus 2012 - 10:40   quote  deeplink  
zeikwijven zijn het
hippy
 hippy - woensdag 22 augustus 2012 - 13:18   quote  deeplink  
Ctrl alt del...weg ermee
infamous psv
 infamous psv - woensdag 22 augustus 2012 - 18:54   quote  deeplink  
Bedankt dat jullie toch een topic van een PSV-speler aanmaken..
dat doet me deugd
hippy
 hippy - woensdag 22 augustus 2012 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 18:54 schreef infamous psv het volgende:
dat doet me deugd
De zoveelste duurkoop ja...😜
infamous psv
 infamous psv - woensdag 22 augustus 2012 - 19:43   quote  deeplink  
Toch bedankt Hippy...
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 22 augustus 2012 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 18:54 schreef infamous psv het volgende:
dat doet me deugd
mij ook. en narsingh heeft groot gelijk als je ergens weg wordt gestuurd, dat je
niet bij de eerst volgende aanbieding op hangende pootjes terug moet gaan.
Jan1970
 Jan1970 - woensdag 22 augustus 2012 - 20:16   quote  deeplink  
Laat Narsingh maar blaten, steeds minder lieden zullen het serieus nemen wat hij over Ajax zegt.
Nog even en hij zal al zijn frustratie wel kwijt zijn.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 22 augustus 2012 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 18:58 schreef hippy het volgende:

[..]

De zoveelste duurkoop ja...��
moeten ergens onze gemeente geld slijten,
Debiewl
 Debiewl - woensdag 22 augustus 2012 - 20:56   quote  deeplink  
Hij is zelf gewoon dom en had naar Ajax moeten komen, nu is hij niet gekomen en zijn eigen schuld dat hij zelf niet z'n kwaliteiten toont bij PSV. Assaidi is gewoon een geldwolf, Liverpool is wel leuk en aardig maar die spelen niet meer voor Kampioensschap bereiken niet veel meer in Europa en hij heeft geen basisplaats dus kan je zo zien dat hij het voor het geld doet.
dege
 dege - woensdag 22 augustus 2012 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 20:16 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

moet je trots op zijn ja, maar inderdaad, wat is die narsingh een huilenbalk, ongelooflijk, hij blijft maar zeiken, had inderdaad een kutje moeten hebben, maar msschien is het wat voor toivonen, is net zo'n homo
Debiewl
 Debiewl - woensdag 22 augustus 2012 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 21:19 schreef dege het volgende:

[..]

moet je trots op zijn ja, maar inderdaad, wat is die narsingh een huilenbalk, ongelooflijk, hij blijft maar zeiken, had inderdaad een kutje moeten hebben, maar msschien is het wat voor toivonen, is net zo'n homo
van Bommel niet dan ? Had al 2 wedstrijden rood moeten hebben die eikel
Bw afca
 Bw afca - woensdag 22 augustus 2012 - 22:51   quote  deeplink  
Stakker past goed bij pisv moet een tijdje ze waffel houden.
Zeker met ze kop tegen een paal opgelopen.
Kijk er naar uit dat moisander of poulsen hem een blessure trapt.
infamous psv
 infamous psv - woensdag 22 augustus 2012 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 22:51 schreef Bw afca het volgende:
Stakker past goed bij pisv moet een tijdje ze waffel houden.
Zeker met ze kop tegen een paal opgelopen.
Kijk er naar uit dat moisander of poulsen hem een blessure trapt.
niet zo grof man..
Bw afca
 Bw afca - woensdag 22 augustus 2012 - 22:56   quote  deeplink  
Wens het hem toe liefst blijvend letsel
Mwhahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 augustus 2012 door Bw afca --
infamous psv
 infamous psv - woensdag 22 augustus 2012 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 22:56 schreef Bw afca het volgende:
Wens het hem toe liefst blijvend letsel
ach welnee
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 22 augustus 2012 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 22:57 schreef infamous psv het volgende:

[..]

ach welnee
Ik ook niet
Bw afca
 Bw afca - woensdag 22 augustus 2012 - 23:15   quote  deeplink  
Pff

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 augustus 2012 door Bw afca --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 22 augustus 2012 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 23:15 schreef Bw afca het volgende:
Pff
Nou,nou,nou.....haten is een groot woord hoor.....Infamous is oke ouwe
Ton Augsburg
 Ton Augsburg - donderdag 23 augustus 2012 - 01:23   quote  deeplink  
Maak me niet druk over dit soort uitlatingen.Wat mij betreft mag ieder zijn mening uiten/hebben.Maar scheldwoorden en verwensingen zijn niet op hun plaats.Jammer dat je dit soort zaken nog steeds op een reactiesite tegen komt.Kom zelf uit de buurt van Eindhoven maar Ajax was,is en blijft mijn club.Hoop dat ze opnieuw psv achter zich laten.
bully
 bully - donderdag 23 augustus 2012 - 04:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 01:23 schreef Ton Augsburg het volgende:
Maak me niet druk over dit soort uitlatingen.Wat mij betreft mag ieder zijn mening uiten/hebben.Maar scheldwoorden en verwensingen zijn niet op hun plaats.Jammer dat je dit soort zaken nog steeds op een reactiesite tegen komt.Kom zelf uit de buurt van Eindhoven maar Ajax was,is en blijft mijn club.Hoop dat ze opnieuw psv achter zich laten.
mee eens
Ajax_fan
 Ajax_fan - donderdag 23 augustus 2012 - 04:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 10:33 schreef 71-72-73-95 het volgende:
Jongens, zijn tampon zit niet goed en zn string zit klem in zijn naad, dus laat hem even afreageren. Wel heel treurig dat hij naar pisvee gaat omdat hij van hun meer sms'jes kreeg. Als dat je overweging is.... boerigther en Sana 100x liever dan die 2 geldwolven die bij heerenveen wel eens toevallig een bal goed hebben geraakt
Jij snapt toch ook wel dat dat hele jankverhaal over die smsjes een lulverhaal is. Ajax heeft nooit een hoger bod gedaan dusvoor hem viel er alleen te kiezen uit Heerenveen en PSv. Het zat hem blijkbaar nogal dwars dat zn favo club Ajax hem blijkbaar niet meer wilde en dan gaat ie dit soort onzinverhalen verzinnen om het maar te laten lijken dat hij voor psv gekozen heeft. En al die psv supporters gaan daar lekker in mee want dan kunnen zij ook roepen dat iemand hun club boven Ajax verkoos.
hippy
 hippy - donderdag 23 augustus 2012 - 07:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 19:43 schreef infamous psv het volgende:
Toch bedankt Hippy...
I aim to please, ventje 😜
Bw afca
 Bw afca - donderdag 23 augustus 2012 - 10:39   quote  deeplink  
Ik was idd te grof sorry daarvoor.
Liet me een beetje meeslepen,
Iedereen in zijn waarde laten.
De verwensing was niet gemeend.
Zand erover
Mokum1
 Mokum1 - donderdag 23 augustus 2012 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 23:17 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nou,nou,nou.....haten is een groot woord hoor.....Infamous is oke ouwe
Soms is ie ok, voorderest is ie gewoon een PSVer.
nora
 nora - donderdag 23 augustus 2012 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 20:16 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

Hoop dat je buurman er ook zo over denkt.
The Dude :)
 The Dude :) - donderdag 23 augustus 2012 - 15:59   quote  deeplink  
Maar waarom trekken wij de opmerkingen van Narsingh ons zo aan? Juist, omdat we het stiekem toch wel jammer vinden dat ie niet is gekomen. Had ie ietsje minder gekost en toch naar Ajax gekomen, was het t grootste buitenspeler van de eredivisie...

kom op, het blijft gewoon een goede speler

met een kut :P
Jan1970
 Jan1970 - donderdag 23 augustus 2012 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 15:59 schreef The Dude :) het volgende:
Maar waarom trekken wij de opmerkingen van Narsingh ons zo aan? Juist, omdat we het stiekem toch wel jammer vinden dat ie niet is gekomen. Had ie ietsje minder gekost en toch naar Ajax gekomen, was het t grootste buitenspeler van de eredivisie...

kom op, het blijft gewoon een goede speler

met een kut :P
Mee eens, hij is een goede speler.
Neemt niet weg dat ik het niet leuk vind als iemand zich zo negatief uitlaat over mijn "cluppie".
Een andere mening is oké, maar zo door blijven melken...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 augustus 2012 door Jan1970 --
The Dude :)
 The Dude :) - donderdag 23 augustus 2012 - 18:15   quote  deeplink  
Klopt Jan, maar ik denk dat zowel Narsingh als de Ajacieden het heel erg jammer vinden dat het niet rond is gekomen. Uitingen van frustratie.
maar ja, als het verschil tussen vraag en aanbod te groot is houdt het gewoon op. Moet hij vind ik wel gewoon zn mond verder houden, dan laat je maar aan je vrienden weten dat je baalt van Ajax, ipv in de media. Oh en als het gevraagd wordt, zeg je dat het een afgesloten hoofdstuk is.
infamous psv
 infamous psv - donderdag 23 augustus 2012 - 18:27   quote  deeplink  
De wereld zit al vol ellende, laten we op het forum alles peis en vree houden
infamous psv
 infamous psv - donderdag 23 augustus 2012 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 10:39 schreef Bw afca het volgende:
Ik was idd te grof sorry daarvoor.
Liet me een beetje meeslepen,
Iedereen in zijn waarde laten.
De verwensing was niet gemeend.
Zand erover
Emotie is prima gozer... dat houdt de boel levendig want de boel mag niet inkakken
Joe
 Joe - donderdag 23 augustus 2012 - 18:34   quote  deeplink  
Lekker bij Dick geldwolf Advocaat die ook niks afmaakt, elke voetballer wil toch bij Ajax door de trainers van nu getraint worden. allemaal goede voetballers geweest en zelf nog niet te oud zijn. ik denk dat het hem zo erg frusteerd dat hij in nood maar bij PSV tekende omdat hij anders overal naast piste en zijn vriendje het afrade uit jaloezie.
Het blijven nog steeds verwende kindjes. Assaidi ja net zo'n ventje als Elhamdoei heb je niks aan. Nu nog een extra aanvaller en gaan.
Joe
 Joe - donderdag 23 augustus 2012 - 18:38   quote  deeplink  
Als PSV dit jaar niet bij de eerste twee eindigt kunnen ze deze jongens allemaal in de etalage zetten, zoveel uitgeven en er bijna niets voor terugkrijgen kan niet meer in deze tijd. Ik denk dat Advocaat daar ook niet voor 1,5 miljoen zit.
Rogier
 Rogier - donderdag 23 augustus 2012 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 10:03 schreef johan14 het volgende:
Afsluiten dat verhaal met die 2 buitenspelers van 4.3 en 5 miljoen per stuk wij hebben nu een buitenspeler die wellicht beter en behendiger is voor € 300.000 + Moissander + lasse Schöne voor het totaalbedrag van 3.6 miljoen dat is zaken doen klasse jongens ga zo door.
Plus een ervaren VM met 100 interlands !
StevieV
 StevieV - donderdag 23 augustus 2012 - 20:42   quote  deeplink  
slotje... niks waard die 2 gefrustreerde stumperds.
dege
 dege - zondag 26 augustus 2012 - 13:36   quote  deeplink  
gisteren naar ajax-nac zitten kijken en wat ben ik dan blij dat ajax de miljoenen voor narsingh gespaard heeft, heb genoten van een klein mannetje met de naam sana, een echte ajax voetballer en gekomen voor het enorme bedrag van 3 ton, dus narsingh, wat ben ik blij dat jij bij die lampekappies bent gaan voetballen, want sana heeft nu al meer zijn waarde bewezen voor ajax als jij voor pisvee, heerlijk toch
freakie
 freakie - zondag 26 augustus 2012 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 13:36 schreef dege het volgende:
gisteren naar ajax-nac zitten kijken en wat ben ik dan blij dat ajax de miljoenen voor narsingh gespaard heeft, heb genoten van een klein mannetje met de naam sana, een echte ajax voetballer en gekomen voor het enorme bedrag van 3 ton, dus narsingh, wat ben ik blij dat jij bij die lampekappies bent gaan voetballen, want sana heeft nu al meer zijn waarde bewezen voor ajax als jij voor pisvee, heerlijk toch
Denk dat wij nu ook gefrustreerd reageren.. Want laat hem nou, hij speelt bij psv.. Sana bij ons en ons ajax heeft die fouten ook gemaakt.. (sulejmani) Maar kijk alsjeblieft gewoon naar ajax en niet naar psv..
MBB
 MBB - zondag 26 augustus 2012 - 14:03   quote  deeplink  
Laten we gewoon kappen met te berichten over Narsingh en dit topic sluiten. Wordt er een beetje moe van. Laat hem met rust, hij heeft voor Eindhoven gekozen. En ja, wij zijn maar al te blij met Sana...
freakie
 freakie - zondag 26 augustus 2012 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 14:03 schreef MBB het volgende:
Laten we gewoon kappen met te berichten over Narsingh en dit topic sluiten. Wordt er een beetje moe van. Laat hem met rust, hij heeft voor Eindhoven gekozen. En ja, wij zijn maar al te blij met Sana...
NA-APER!
infamous psv
 infamous psv - zondag 26 augustus 2012 - 21:06   quote  deeplink  
Prachtig topic!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Narsingh heeft kans bij ajax laten lopen

0.0058178