|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik vond dat hele heineken house maar een stelletje randdebielen bij elkaar. atleten laten dansen onwennig en op een afschuwelijke aanstellerige manier. vond het gewoon denigerend voor marrianne vos. hoop dat hij niet met van die rare dingen bij ons aan komt. anders mag ie gelijk weer oprotten |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Als tie maar flink geld binnenhaalt. Mag tie van mij ook gekke dingen doen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tot een bepaalde grens toch zeker Pieter. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Uiteraard, maar als tie 5 miljoen of meer per jaar aan extra sponsorgelden binnenhaalt mag het van mij wel gek zijn. Als het zoveel geld oplevert. |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Ik zeg Heineken als Shirtsponsor! |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Heb toevallig 2 jaar geleden stage gelopen bij Dennis bij de organisatie van VVAL. Een erg leuke vent die enorm gedreven is. Maar misschien wel het allerbelangrijkst: enorm groot fan van Feyenoord. Het is dus niet een of ander baantje wat hij gaat doen om zijn cv te verrijken maar ook echt omdat hij een groot fan is vd club. Als hij het bij "ons" net zo gedreven en verzorgd gaat doen als bij Heineken hebben we echt een topper in huis gehaald :) Dennis; veel succes! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Als ie nou is echt bier in de Kuip weet te fixxen =) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het lijkt een overbodige functie maar er word nog net niet met paard en wagen in en rond de Kuip gereden.. Ben benieuwd wat het op termijn gaat opleveren? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Overbodige functie? Is één van de functies die zichzelf in een veelvoud kunnen terugverdienen! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Feyenoord heeft al wat prutsers in huis gehad op dit gebied. Vandaar de sceptische houding van Leon denk ik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 - 13:56 schreef Leon FR1908 het volgende:Het lijkt een overbodige functie maar er word nog net niet met paard en wagen in en rond de Kuip gereden.. Ben benieuwd wat het op termijn gaat opleveren? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 - 14:15 schreef tomson het volgende:Feyenoord heeft al wat prutsers in huis gehad op dit gebied. Vandaar de sceptische houding van Leon denk ik. Niet bij stilgestaan maar het zit nu wel in me gedachte indd haha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Slechte zaak als anderen voor je denken :) |
|
|
|
|
Corné van der Kwaak
|
|
|
Hoe zou Dennis het in de spits doen ? |
|
|
|
|
Petur
|
|
|
Hij is groot genoeg voor in de spits en hij heeft rood haar dus makkelijk aan te spelen !! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahahaha maar meedenken mag altijd.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Laten we daar maar eerst mee beginnen met hem! Straks blijkt hij super en zit hij de hele dag achter z,n laptoppie.. |
|
|
|
|
Corné van der Kwaak
|
|
|
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 - 15:46 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Laten we daar maar eerst mee beginnen met hem! Straks blijkt hij super en zit hij de hele dag achter z,n laptoppie.. Kijk jij begrijpt het ;) |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 - 11:24 schreef PieterBos het volgende:Uiteraard, maar als tie 5 miljoen of meer per jaar aan extra sponsorgelden binnenhaalt mag het van mij wel gek zijn. Als het zoveel geld oplevert. Volgens mij mag dat niet, net zo als sigaretten reclame op het shirt laat het maar bij reclame borden houden met hoop miljoenen op de bank |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Dennis van hartelijk gefeliciteerd bij de club, en je weet het niet alleen werken maar ook aan de club denken ( de Euro''s)? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij wel ja dat kan ik begrijpen..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 - 16:16 schreef bode het volgende:[..] Volgens mij mag dat niet, net zo als sigaretten reclame op het shirt laat het maar bij reclame borden houden met hoop miljoenen op de bank Er zijn meer vormen van sponsering. Ben zeer benieuwd naar zijn creatieve ideeen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik ook, die heeft ie maar zat als ik het allemaal een beetje volgt over hem..laten we hopen dat ie een smak geld binnenhaalt.. |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 - 13:56 schreef Leon FR1908 het volgende:Het lijkt een overbodige functie maar er word nog net niet met paard en wagen in en rond de Kuip gereden.. Ben benieuwd wat het op termijn gaat opleveren? Onzin Leon, geld binnenhalen dat is iets wat we erg hard nodig hebben bij Feyenoord!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Fatsoenlijk bier ook Q... |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Toch nog verstandige mensen hier (Renato en Nummer7) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, dan pik je der net 2 uit die niet helemaal.... ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: T>
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 augustus 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
potverdomme Freddy waar we allemaal zo van houden,Welkom |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
met peterselie ??????????? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Onnozele Fransman.. |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 - 11:10 schreef FR-Han het volgende:ik vond dat hele heineken house maar een stelletje randdebielen bij elkaar. atleten laten dansen onwennig en op een afschuwelijke aanstellerige manier. vond het gewoon denigerend voor marrianne vos. hoop dat hij niet met van die rare dingen bij ons aan komt. anders mag ie gelijk weer oprotten Hik! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: petite herb a Boursin |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik zuip me de tering dus ben medesponsor... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dan sponser jij Durex ook zeker.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: wat gaat het lekker suppel met durex om mijn knuppel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: durex is voor homofile joodse negers zonder verblijfsvergunning.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
weten jullie wat er op de rand staat van een condoom ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik rol m altijd te ver af:)
dan verscheuren de letters.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
wat leuk is zo een lichtgevende jongen om je snik,kan je vriendin een boek erbij lezen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Is dat zo..????? Ff checken in het ajaxcafe dan..momentje.. |
|
|
|