BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer ziet vertrek spelers als verlies

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
uitnoord
 uitnoord - woensdag 22 augustus 2012 - 13:18   quote  deeplink  
wel gek.. wij zien juist het vertrek van vermeer als pure winst.
vermeer pak je biezen en vertrek
freakie
 freakie - woensdag 22 augustus 2012 - 13:28   quote  deeplink  
"-"
Eide
 Eide - woensdag 22 augustus 2012 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 13:18 schreef uitnoord het volgende:
wel gek.. wij zien juist het vertrek van vermeer als pure winst.
vermeer pak je biezen en vertrek
Spreek voor jezelf met je "wij". Vermeer doet het zeer redelijk. En als Cillissen het beter doet dan moet Vermeer wijken, maar dan moet Cillessen eerst maar eens zijn kansen grijpen en bewijzen dat hij beter is. Want dat laat hij voorlopig na.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 augustus 2012 door Eide --
bully
 bully - woensdag 22 augustus 2012 - 14:10   quote  deeplink  
persoonlijk vind ik vermeer ook geen topkeeper.
maar beetje meer voor hem respect mag van mij wel.
nora
 nora - woensdag 22 augustus 2012 - 14:18   quote  deeplink  
Helaas heb ik ook weinig vertrouwen in Vermeer zijn eerste foutjes heeft hij al weer gemaakt in de afgelopen wedstrijden,maar goed dan gaan de Vermeer fans weer piepen kijk naar die ene gweldige redding uit de hoek,ja het is een refelx keeper met weinig overzicht en weinig rust en heel slecht bij cornerballen laat zich altijd insluiten en springt onder de bal door,Cillissen is qua talent een klasse beter hij is langer is beter bij cornerballen straalt veel meer rust uit heeft veel meer uitstraling als keeper.
Eide
 Eide - woensdag 22 augustus 2012 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 14:18 schreef nora het volgende:
Cillissen is qua talent een klasse beter hij is langer is beter bij cornerballen straalt veel meer rust uit heeft veel meer uitstraling als keeper.
Eens, maar wanneer gaat Cillissen dit dan eens bewijzen? Want tot nu toe zijn de optredens van Cillissen bij het 1e gewoon ondermaats geweest. Op papier een betere keeper zijn is allemaal leuk en aardig, maar kansen moet je grijpen. Dat Vermeer nog altijd de voorkeur heeft ligt niet aan de Boer maar aan Cillissen zelf die het verschil niet kan maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 augustus 2012 door Eide --
bully
 bully - woensdag 22 augustus 2012 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 14:23 schreef Eide het volgende:

[..]

Eens, maar wanneer gaat Cillissen dit dan eens bewijzen? Want tot nu toe zijn de optredens van Cillissen bij het 1e gewoon ondermaats geweest.
een keeper moet vertrouwen krijgen en moet dan groeien.
over langere periode kan je hem dan beoordelen.
die kans heeft vermeer al gehad.
en kan niet zeggen dat ik gillissen veel fouten heb zien maken de keren dat hij op doelstond.
Eide
 Eide - woensdag 22 augustus 2012 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 14:27 schreef bully het volgende:

[..]

een keeper moet vertrouwen krijgen en moet dan groeien.
over langere periode kan je hem dan beoordelen.
die kans heeft vermeer al gehad.
en kan niet zeggen dat ik gillissen veel fouten heb zien maken de keren dat hij op doelstond.
Cillissen heeft nog nooit weten te overtuigen op goal bij het 1e, en ook bij Jong Ajax maakt hij met grote regelmaat een onzekere indruk. Juist omdat hij ook daar niet weet te overtuigen staat hij er nog niet.

Vermeer mag dan af en toe een foutje maken, hij staat er wel en pakt ook gewoon punten voor Ajax. Dan kan je fan of niet van hem zijn, maar ondanks zijn zwakkere punten is hij gewoon een aardige keeper. Bovendien maken alle keepers wel eens een fout, zoals Stekelenburg liet zien tegen Belgie.

Punt is dat het op papier allemaal leuk is hoor, talent en zo. Op papier had PSV vorig seizoen makkelijk kampioen moeten worden gezien de 30 miljoen aan investeringen... je koopt er alleen geen reet voor. De werkelijkheid telt en de werkelijkheid is dat Cillissen het gewoon niet goed genoeg doet om Vermeer te verdrijven.

En dat heeft hij alleen zichzelf aan te rekenen.
MR.ZED
 MR.ZED - woensdag 22 augustus 2012 - 15:01   quote  deeplink  
Vermeer is goed genoeg voor Willem II!! Niet voor Ajax
bully
 bully - woensdag 22 augustus 2012 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 14:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Cillissen heeft nog nooit weten te overtuigen op goal bij het 1e, en ook bij Jong Ajax maakt hij met grote regelmaat een onzekere indruk. Juist omdat hij ook daar niet weet te overtuigen staat hij er nog niet.

Vermeer mag dan af en toe een foutje maken, hij staat er wel en pakt ook gewoon punten voor Ajax. Dan kan je fan of niet van hem zijn, maar ondanks zijn zwakkere punten is hij gewoon een aardige keeper. Bovendien maken alle keepers wel eens een fout, zoals Stekelenburg liet zien tegen Belgie.

Punt is dat het op papier allemaal leuk is hoor, talent en zo. Op papier had PSV vorig seizoen makkelijk kampioen moeten worden gezien de 30 miljoen aan investeringen... je koopt er alleen geen reet voor. De werkelijkheid telt en de werkelijkheid is dat Cillissen het gewoon niet goed genoeg doet om Vermeer te verdrijven.

En dat heeft hij alleen zichzelf aan te rekenen.
hij pakt punten maar geeft er ook genoeg weg.
vaak moet hij al met reflexen zijn eigen opstellings fout goedmaken.
plus dat je bij elke uitspeelbal wanneer er druk word gezet,in angst zit omdat hij speler de bal geeft waar speler van tegenstander bijstaat.
de wedstrijd tegen Nec ging het bijna twee keer fout daardoor.
en de wedstrijden van Gillissen in het eerste vond ik hem zeker geen onzekere indruk maken.
MR.ZED
 MR.ZED - woensdag 22 augustus 2012 - 15:11   quote  deeplink  
ben het met bully eens
freakie
 freakie - woensdag 22 augustus 2012 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 15:05 schreef bully het volgende:

[..]

hij pakt punten maar geeft er ook genoeg weg.
vaak moet hij al met reflexen zijn eigen opstellings fout goedmaken.
plus dat je bij elke uitspeelbal wanneer er druk word gezet,in angst zit omdat hij speler de bal geeft waar speler van tegenstander bijstaat.
de wedstrijd tegen Nec ging het bijna twee keer fout daardoor.
en de wedstrijden van Gillissen in het eerste vond ik hem zeker geen onzekere indruk maken.
Zo is het, ik heb mijn broek 10 keer in de wedstrijd vol zitten omdat er een bal naar vermeer word gepasst.. Het is echt heel erg.. Het is natuurlijk wel zo dat vermeer niet echt de fouten maakt die ons de kop kosten.. Maar als je zo'n onzekere keeper op doel heb staan dan is het voetballen ook een stuk lastiger en kan je als verdediger ook niet vrijuit voetballen
hippy
 hippy - woensdag 22 augustus 2012 - 15:19   quote  deeplink  
Het is natuurlijk ook zo dat we met steekie enorm verwend zijn geweest...
Want bij ajax was hij een van de beste van de wereld....
Vooral omdat hij de verdediging goed neerzette..
Eide
 Eide - woensdag 22 augustus 2012 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 15:05 schreef bully het volgende:

[..]

Wat ik schreef is dat hij bij Jong Ajax geregeld een onzekere indruk maakt. En bij het eerste doet hij niet voldoende om Vermeer te verdrijven.

Iedereen staart zich maar blind op de fouten van Vermeer, die overigens lang niet zo vaak voorkomen als men doet voorkomen. Hij maakt foutjes dus vervangen is de denkwijze... Maar wat dan met de fouten die Cillissen heeft gemaakt in de beker? Want daar hoor je dan weer niemand over. Het is allemaal wel die roze bril hoor...

Terecht wordt er gezegd dat keepers vertrouwen moeten krijgen, precies dus waarom de Boer Vermeer laat staan. En Cillissen mag weer opdraven in de beker. En laat hem dan maar bewijzen dat hij de betere is. Ik hoop van wel, maar vindt het ook meer dan terecht dat tot die tijd Vermeer blijft staan.
freakie
 freakie - woensdag 22 augustus 2012 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 15:48 schreef Eide het volgende:

[..]

Wat ik schreef is dat hij bij Jong Ajax geregeld een onzekere indruk maakt. En bij het eerste doet hij niet voldoende om Vermeer te verdrijven.

Iedereen staart zich maar blind op de fouten van Vermeer, die overigens lang niet zo vaak voorkomen als men doet voorkomen. Hij maakt foutjes dus vervangen is de denkwijze... Maar wat dan met de fouten die Cillissen heeft gemaakt in de beker? Want daar hoor je dan weer niemand over. Het is allemaal wel die roze bril hoor...

Terecht wordt er gezegd dat keepers vertrouwen moeten krijgen, precies dus waarom de Boer Vermeer laat staan. En Cillissen mag weer opdraven in de beker. En laat hem dan maar bewijzen dat hij de betere is. Ik hoop van wel, maar vindt het ook meer dan terecht dat tot die tijd Vermeer blijft staan.
Weetje eide je hebt het over vertrouwen, hoe denk je dat cillisen zich voelt?
freakie
 freakie - woensdag 22 augustus 2012 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 15:19 schreef hippy het volgende:
Het is natuurlijk ook zo dat we met steekie enorm verwend zijn geweest...
Want bij ajax was hij een van de beste van de wereld....
Vooral omdat hij de verdediging goed neerzette..
Dat is iets wat zeker is..
Eide
 Eide - woensdag 22 augustus 2012 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 15:49 schreef freakie het volgende:

[..]

Weetje eide je hebt het over vertrouwen, hoe denk je dat cillisen zich voelt?
Je geeft je 1e keeper altijd het vertrouwen, dat weet je zelf ook wel.

Daarnaast: Ik hoop dat Cillissen zich getergd voelt. Dat hij zich wil bewijzen. Ik hoop dat hij alle frustratie uit zijn lijf willen keepen. Ik hoop dat hij een enorme bewijsdrang voelt.

En zo niet heeft hij bij Ajax niets te zoeken.
freakie
 freakie - woensdag 22 augustus 2012 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 15:59 schreef Eide het volgende:

[..]

Je geeft je 1e keeper altijd het vertrouwen, dat weet je zelf ook wel.

Daarnaast: Ik hoop dat Cillissen zich getergd voelt. Dat hij zich wil bewijzen. Ik hoop dat hij alle frustratie uit zijn lijf willen keepen. Ik hoop dat hij een enorme bewijsdrang voelt.

En zo niet heeft hij bij Ajax niets te zoeken.
Is denk ik juist het hele probleem.. Als je je getergd voelt om de plek over te nemen dan keep je nooit goed.. Daarnaast moet ik ook zeggen dat je zegt dat hij in de beker fouten maakte maar je zegt zelf dat je keepers niet na 1 seizoen moet afschrijven..

Vermeer heeft nou 1 seizoen echt niet best gekeept en ik had gehoopt dat vermeer door de vakantie meer rust zou gaan uitstralen maar hij laat dezelfde onrust zien.. Laat cillessen spelen en laat vermeer eens op de bank zitten.. Hetzelfde is gebeurt bij steek..
Eide
 Eide - woensdag 22 augustus 2012 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 16:16 schreef freakie het volgende:

[..]

Is denk ik juist het hele probleem.. Als je je getergd voelt om de plek over te nemen dan keep je nooit goed.. Daarnaast moet ik ook zeggen dat je zegt dat hij in de beker fouten maakte maar je zegt zelf dat je keepers niet na 1 seizoen moet afschrijven..

Vermeer heeft nou 1 seizoen echt niet best gekeept en ik had gehoopt dat vermeer door de vakantie meer rust zou gaan uitstralen maar hij laat dezelfde onrust zien.. Laat cillessen spelen en laat vermeer eens op de bank zitten.. Hetzelfde is gebeurt bij steek..
Je kiest dan voor onzekerheid, want je weet niet of Cillissen dan wel goed gaat keepen. Onzekerheid die de Boer gewoon niet kan gebruiken op dit moment. Zeker niet met alle persoonlijke veranderingen op het veld.

En nogmaals, Cillissen gaat weer kansen krijgen. We moeten eens ophouden met naar Vermeer kijken als excuus voor Cillissen. Cillissen moet het zelf laten zijn.
Bjorn_Howlett
 Bjorn_Howlett - woensdag 22 augustus 2012 - 22:11   quote  deeplink  
Het is gewoon zeer vervelend om Cillissen te zijn op dit moment...(Wij in zijn positie zouden dat niet zijn maar ja...)

Als Vermeer beter keept als vorig seizoen dan zit er een goede transfer mogelijkheid in. Vroeger vond ik Vermeer ook onzeker, matig en zelfs slecht als die zijn kans kreeg op het 1e( Dat wat veel mensen nu over Cillissen vinden) maar toen Stekelenburg vertrok zag ik een andere Vermeer keepen, soms ook niet al te goed( UTRECHT) maar toch maakt die soms redding waar ik onder de indruk van ben...

En wij als Ajacieden kunnen alleen gelukkig zijn met deze 2 keepers... Jasper zal zich ontwikkelen en verbeteren en is 23 jaar...Vermeer daar en tegen wordt 27 en zal zich meer in het vizier spelen(mits die verbeterd) bij andere Europese top/sub-top clubs en zal met het nieuwe beleid voor een leuk prijsje worden verkocht. Jasper krijgt dan de positie op het 1e op dan 24e jarige leeftijd waar Vermeer die kreeg op zijn 25e...Gezien dat Stekelenburg vertrok op zijn 28e en Vermeer misschien ook hebben we nog 3 a 4 jaar een toekomstige top keeper op het 1e...En dan hebben we het nog niet eens gehad over de jeugdkeepers zoals van der Hart die ook aanstalten maken (en dan 2e keeper is)

Met andere woorden het zal wel goed komen!!
freakie
 freakie - donderdag 23 augustus 2012 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 22:11 schreef Bjorn_Howlett het volgende:
Het is gewoon zeer vervelend om Cillissen te zijn op dit moment...(Wij in zijn positie zouden dat niet zijn maar ja...)

Als Vermeer beter keept als vorig seizoen dan zit er een goede transfer mogelijkheid in. Vroeger vond ik Vermeer ook onzeker, matig en zelfs slecht als die zijn kans kreeg op het 1e( Dat wat veel mensen nu over Cillissen vinden) maar toen Stekelenburg vertrok zag ik een andere Vermeer keepen, soms ook niet al te goed( UTRECHT) maar toch maakt die soms redding waar ik onder de indruk van ben...

En wij als Ajacieden kunnen alleen gelukkig zijn met deze 2 keepers... Jasper zal zich ontwikkelen en verbeteren en is 23 jaar...Vermeer daar en tegen wordt 27 en zal zich meer in het vizier spelen(mits die verbeterd) bij andere Europese top/sub-top clubs en zal met het nieuwe beleid voor een leuk prijsje worden verkocht. Jasper krijgt dan de positie op het 1e op dan 24e jarige leeftijd waar Vermeer die kreeg op zijn 25e...Gezien dat Stekelenburg vertrok op zijn 28e en Vermeer misschien ook hebben we nog 3 a 4 jaar een toekomstige top keeper op het 1e...En dan hebben we het nog niet eens gehad over de jeugdkeepers zoals van der Hart die ook aanstalten maken (en dan 2e keeper is)

Met andere woorden het zal wel goed komen!!
Sup-top/top????? Degaradatie/middenmoot in engeland, spanje of italie.. Steek was op zijn 26/27ste beter aan het keepen..

Je hebt het dan gelijk ook over zijn lengte.. Dat is ook de reden dat we veel corners/hoge ballen gewoon niet goed weg krijgen of tegen krijgen.. Een goed team in de champions league zet daar een peter crouch of een andere lange spits tegen en het is gedaan..
freakie
 freakie - donderdag 23 augustus 2012 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 18:37 schreef Eide het volgende:

[..]

Je kiest dan voor onzekerheid, want je weet niet of Cillissen dan wel goed gaat keepen. Onzekerheid die de Boer gewoon niet kan gebruiken op dit moment. Zeker niet met alle persoonlijke veranderingen op het veld.

En nogmaals, Cillissen gaat weer kansen krijgen. We moeten eens ophouden met naar Vermeer kijken als excuus voor Cillissen. Cillissen moet het zelf laten zijn.
Wat je wel weet is dat vermeer niet goed keept.. In ieder geval keept hij heel erg onzeker en is een soort issakson aan het worden.. Elke bal terug is een drama, in de eredivisie kan dat, maar wil je niet voor schut staan in de champions league moet je echt dat probleem oplossen..

Je zegt dat cillessen "weer" kansen gaat krijgen?? Vorig jaar heeft hij 3 wedstrijden gespeeld.. Dat is geen kansen krijgen dat is opdraven in huilie wedstrijdjes..

Vermeer kan je beoordelen na een jaar nummer 1 te zijn van de ajax keepers.. Dat ging echt geweldig.. Nu moet cillessen die kans krijgen..
AFCAMylife
 AFCAMylife - donderdag 23 augustus 2012 - 12:51   quote  deeplink  
Dat is eigenlijk ook wel een opendeur intrappen als je spelers als vertonghen en anita hebt verkocht:')
hippy
 hippy - donderdag 23 augustus 2012 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 15:51 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Test
Ikel...😜

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer ziet vertrek spelers als verlies

0.0052809