|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Ajax akkoord met Christian Poulsen (Officiële Ajax Clubsite)
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2014 - 21:13 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ach dit had je op elk forum van elke club kunnen plaatsen.....dit soort dingen kan je verwachten, het hele internet staat er vol mee....om daar Loetje op aan te vallen vind ik onzin. Overigens is die van de Graaf mede door sociale media kansloos....die krijgt echt wel wat hem toekomt. Het zou mij verbazen mocht het gebeuren.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Volert gaat eraan ole oleeeeee |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2014 - 18:48 schreef Peterhs het volgende:[..] Werkelijk smakeloos! RB is al een mongool en jij gaat zo'n bericht nog herhalen ook... Schieten allerlei scheldwoorden door mijn hoofd. Geintje is leuk, maar dit zit nog altijd heel diep bij heel veel mensen! Stel je niet aan man jankerd! Dit had net zo goed andersom kunnen zijn...
Vind het wel lollig....of komt dat omdat ik kietvol zit?!
Volkert zal krijgen wat hij VERDIENT! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ken je die niet rem?, is die vole ndammer.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2014 - 21:13 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ach dit had je op elk forum van elke club kunnen plaatsen.....dit soort dingen kan je verwachten, het hele internet staat er vol mee....om daar Loetje op aan te vallen vind ik onzin. Overigens is die van de Graaf mede door sociale media kansloos....die krijgt echt wel wat hem toekomt. Laat ik vooropstellen dat ik die Van der G echt een idioot vindt. Ik vond alleen de woordkeuze in het stukje wel grappig. Zonder er ook maar iets mee te bedoelen. Ik weet ook dat niet iedereen Renato hier accepteert dus de naam erbij was niet handig. Verder ook mijn excuses hoor maar bedoelde er nogmaals geen ene moer mee |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2014 - 22:26 schreef Loetje het volgende:[..] Laat ik vooropstellen dat ik die Van der G echt een idioot vindt. Ik vond alleen de woordkeuze in het stukje wel grappig. Zonder er ook maar iets mee te bedoelen. Ik weet ook dat niet iedereen Renato hier accepteert dus de naam erbij was niet handig. Verder ook mijn excuses hoor maar bedoelde er nogmaals geen ene moer mee Maak je niet druk gap.....Renato is net zo'n nar als ik en aan beide kanten worden we uitgekotst, vandaar dat we altijd gelijk een ban krijgen.....daar lig ik echt niet wakker van en hij ook niet |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ik begrijp ook heus wel dat het een grap is. Het punt is alleen dat sommigen de grap niet van alles in kunnen zien. In het geval van deze schiet hij bij mij en enkele anderen verkeerd. Dit heeft alles met gevoelens te maken. Ons land had er heel anders voorgestaan als Pimmie niet was omgelegd en daar kan niemand omheen. Dus ja ik snap de grap, maar om deze kan ik in ieder geval niet lachen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2014 - 21:18 schreef Nenam_tiL het volgende:Sorry Joduh.... had Peterhs moeten quoten....tsja waar het hart van vol is ;-) Haha zolang je er maar niet geil van wordt gap |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Btw. Poulsen niks anders dan sjapoo!!! Als hij op deze leeftijd nog 1 van de dragende spelers van dit Ajax is dan zegt dat meer over de rest! Hoop dat hij nog effe lekker kan ballen ergens ! Topkarakter!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 08:03 schreef joduh het volgende:Btw. Poulsen niks anders dan sjapoo!!! Als hij op deze leeftijd nog 1 van de dragende spelers van dit Ajax is dan zegt dat meer over de rest! Hoop dat hij nog effe lekker kan ballen ergens ! Topkarakter!!! +1 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 08:03 schreef joduh het volgende:Btw. Poulsen niks anders dan sjapoo!!! Als hij op deze leeftijd nog 1 van de dragende spelers van dit Ajax is dan zegt dat meer over de rest! Hoop dat hij nog effe lekker kan ballen ergens ! Topkarakter!!! Wat betreft Poulsen heb je helemaal gelijk! En ik ben dit seizoen toch meermalen uitgelachen omdat ik hem verdedigde! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 01:10 schreef Peterhs het volgende:Ik begrijp ook heus wel dat het een grap is. Het punt is alleen dat sommigen de grap niet van alles in kunnen zien. In het geval van deze schiet hij bij mij en enkele anderen verkeerd. Dit heeft alles met gevoelens te maken. Ons land had er heel anders voorgestaan als Pimmie niet was omgelegd en daar kan niemand omheen. Dus ja ik snap de grap, maar om deze kan ik in ieder geval niet lachen. Kan jij überhaupt wel lachen? Komop man, je bent way to serious! Pilsie? (Met alcohol) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 16:22 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Kan jij überhaupt wel lachen? Komop man, je bent way to serious! Pilsie? (Met alcohol) Doe mij maar een biertje APIK....proost pik |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Staat een hele grote voor je klaar vriend! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Als jij dat wil en mij belooft dat je er dan ook echt bent...JA! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 19:28 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Als jij dat wil en mij belooft dat je er dan ook echt bent...JA! Pffff zit nu in Drunen ouwe,is ruim een uur rijden....maar lijkt me wel een keer leuk ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 mei 2014 - 19:34 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Pffff zit nu in Drunen ouwe,is ruim een uur rijden....maar lijkt me wel een keer leuk ;-) Heb t al vaker gevraagd pé! |
|
|
|