|
|
Driester
|
|
|
Ajax heeft nu ook een damesteam. Ik zeg: wij zijn Ajax, dus wij steunen ook het damesteam! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hopaaa succes:P Ik kiek mannen voetbal:P |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Topless voetbal...woehoe 😍 |
|
|
|
|
Jan1970
|
|
|
Natuurlijk zijn we ook voor de dames!! |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
Ben wel benieuwd hoe ze het doen eigenlijk! Heeft iemand een lijntje naar de toekomst? |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
Kunnen nu wel spelers die een grote mond hebben (el hamd bv.) terug zetten naar het dameselftal |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote: Dat is toch geen straf?;-) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Nee ik zou gelijk gaan rellen...hahahaha |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: Pas als ik apart moet douchen zou ga ik rellen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 augustus 2012 door Mokum1 -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
RIJSWIJK - De voetbalsters van Ajax gaan na de tweede speelronde van de eredivisie alleen aan de leiding. De Amsterdamse ploeg won vrijdag de uitwedstrijd bij FC Utrecht met 3-1. Desiree van Lunteren scoorde twee keer voor Ajax.
PSV/FC Eindhoven en FC Twente speelden met 1-1 gelijk en delen de tweede plaats in de Bene League met 4 punten. Het duel lag in de eerste helft een half uur stil, omdat de scheidsrechter geblesseerd raakte.
Na de hervatting opende Manon van den Boogaard in de 30e minuut de score voor PSV/FC Eindhoven. Vlak voor tijd kwam Twente op gelijke hoogte door een treffer van Tashira Renfurm.
PEC Zwolle won in Friesland met 2-0 van sc Heerenveen. ADO Den Haag was in Velsen veel te sterk voor Telstar en won met 4-1.
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=975750&abbr=telegraaf |
|
|
|