|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Dan gaan we elkaar maar irriteren...lamzak...;))) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
GGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR... Zo Hier schrik je wel effe van he??????????? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
alles beter dan die rutte... Die alleen loopt te kutte..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wie ik???....schrik nergens van ouwe |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Nee Hippy...Is ie nog aan t tuffen.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Yep...ik heb bruine bonen soep op...kgg kgg kgg...;))) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: En heeft t gesmaakt??? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Zekers uit blik...Of zelf gemaakt??? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
En wat denk je morgenavond ajax- dortmund...Kan nog een mooie pot worden...Ik ga er in ieder geval lekker voorzitten...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 november 2012 door Aartus -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik dacht dat jij ook wel eens in Zeeland kwam, lopen toch zat lekkere mossels rond Aart.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: PTH...?????Wat is dat dan weer... |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 november 2012 - 23:54 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik dacht dat jij ook wel eens in Zeeland kwam, lopen toch zat lekkere mossels rond Aart.. Ik zal er ook wel vaker komen daar...Ik kan er gewoon twens praten en ze lullen in t zeeuws terug...Lachen toch...En we verstaan elkaar ook nog...En dan staan er andere nederlanders bij, die begrijpen er geen flikker meer van...2 verschillende dialecten die elkaar verstaan...Altijd weer lachen... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Zelf gemaakt jonguh...:)) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Partij Tegen Hippy's.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Fak jou bastardo...;)))) Retardo...;)))
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 november 2012 door hippy -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Hippy niet boos Worden...Ik stem PVH...Partij Voor Hippy,s
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 november 2012 door Aartus -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: En vanavond ajax-dortmund wat denk je??? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Pieter van de Hogeband zal je bedoelen......omdat tie zo'n klein broekkie aan heeft,ouwe nicht ben je.....hahahaahahahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: 2-1 wordt het denk ik |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op woensdag 21 november 2012 - 14:43 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Pieter van de Hogeband zal je bedoelen......omdat tie zo'n klein broekkie aan heeft,ouwe nicht ben je.....hahahaahahahahaha Ja Leuk Zo He???Nichten onder elkaar....hahahaha |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ik hoop t...Goed voor t nederlandse voetbal...Vooral nu twente en psv er niets van bakken....T Word in ieder geval een leuke pot...Dortmund heeft ook een aanvallend denkende trainer...Ik geef ajax een goede kans....T Bier staat al koud...Dus ben er helemaal klaar voor..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 21 november 2012 - 16:59 schreef Aartus het volgende:[..] Ik hoop t...Goed voor t nederlandse voetbal...Vooral nu twente en psv er niets van bakken....T Word in ieder geval een leuke pot...Dortmund heeft ook een aanvallend denkende trainer...Ik geef ajax een goede kans....T Bier staat al koud...Dus ben er helemaal klaar voor..... Ik ook,zit hier wel naast een Feijenoorder,maar moet kunnen |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: T gaat nu om t nederlandse voetbal...Dat is voor iedere club in nederland belangrijk.... We moeten ervoor zorgen dat we niet weer een nederlandse plaats verliezen...In europa!!! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Als ze maar 3 punten pakken...Daar gaat t om... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: We gaan het zien Aart,had het idee dat ze zaterdag met de rem erop speelde
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 november 2012 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Tegen Fc VVV kan dat nog wel vlak voor een europese wedstrijd...Vanavond moeten ze vol gas erop knallen!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 21 november 2012 - 18:47 schreef Aartus het volgende:Tegen Fc VVV kan dat nog wel vlak voor een europese wedstrijd...Vanavond moeten ze vol gas erop knallen!!!! Verwacht ook wel dat ze dat gaan doen |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Ik verwacht een heerlijke pot voetbal!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Als er maar strijd geleverd wordt |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Doe die Feijenoorder ook gelijk effe de groeten uit Twente.... |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Strijd????Daar twijfel ik niet aan. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: gedaan ouwe......groeten terug |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
oke ik zit voor de buis.....SUCCES EN GENIET ZE.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
ik nog niet.......hier kijken ze gtst,,,,,,brrrrrrrrr |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Wat.... ze een man wel niet allemaal aan kunnen doen!!!!! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Wat een effectiviteit...3 keer schieten... 3 keer raak...Typisch duits,je moet ze niet in je eigen 16 meter laten komen...Nou ja tweede helft... Pompen of verzuipen...Dat is t enigste wat ze nog kunnen doen. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 21 november 2012 - 21:36 schreef Aartus het volgende:Wat een effectiviteit...3 keer schieten... 3 keer raak...Typisch duits,je moet ze niet in je eigen 16 meter laten komen...Nou ja tweede helft... Pompen of verzuipen...Dat is t enigste wat ze nog kunnen doen. Laten we gewoon gaan zuipen... |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ben ik al mee begonnen Hippy... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 21 november 2012 - 21:36 schreef Aartus het volgende:Wat een effectiviteit...3 keer schieten... 3 keer raak...Typisch duits,je moet ze niet in je eigen 16 meter laten komen...Nou ja tweede helft... Pompen of verzuipen...Dat is t enigste wat ze nog kunnen doen. onzin... Dortmund heeft n fantastische ploeg |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ja dat kun je moeilijk ontkennen. |
|
|
|