BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Mclaren en het behouden voetbal

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
Aartus
 Aartus - zondag 09 december 2012 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 december 2012 - 22:16 schreef infamous psv het volgende:

[..]

had t over Mclaren
hahaha... Jij bent lekker zeg..Mc claren opzouten met die gek..Please Steve Go back tho the united kingdom..PLEASE MAKE US HAPPY!!!!!!!!!
Aartus
 Aartus - maandag 10 december 2012 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 00:03 schreef Lubje het volgende:
Nou dat was vanavond weer een schoon voorbeeld van hoe je een topwedstrijd in ieder geval nooit wint. Laf, angsthazerij, veel te defensief. Dan verlies ik liever met bijv. 4-2, maar heb dan wel geprobeerd er een echte wedstrijd van te maken. Als je op deze manier in de top wilt blijven meedraaien en probeert kampioen te worden dan hoeft het voor mij niet meer. Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat de spelers van FC Twente er op deze manier veel plezier in hebben. Zoveel kwaliteit, en dan dit brengen. Lang leve MacClaran!
We zijn weer terug in de tijd met rinie coolen!!
Aartus
 Aartus - maandag 10 december 2012 - 01:13   quote  deeplink  
zegt Mc Claren.We hadden 4 spelers die fysiek niet top waren.Waarom stel je ze dan op eikel..We speelden tegen PSV gvd.Ben je nu gek geworden.Als ze niet fit zijn stel je ze toch niet op..Mafkees dat je er bent..Man Man wat een trainer zeg..Lul dat je er bent.Maak de club maar verder kapot..Klootzak...
Wolf_Haley
 Wolf_Haley - maandag 10 december 2012 - 04:41   quote  deeplink  
Er waren ook genoeg spelers die gewoon echt slecht speelde. Brama komt ecgt te kort. Is niet snel, heeftgeen overzicht, heeft een matige techniek en zn pass is ook niet al ge best. Chadli die een time out neemt bij de eerste goal. Rosales die Wijnaldum voor zn neus vrij ziet staan maar totaal niet dekt. Bengston die allergich is voor inschuiven en de bal naar voren pasen. En zo kan ik nog wel ff doorgaan. Misschien is het gebrek aan voetbal in dit team niet 100% mcclaeens schuld maar hij kan in ieder geval het probleem niet verhelpen.
voetbalkennis
 voetbalkennis - maandag 10 december 2012 - 11:22   quote  deeplink  
Wat hier onder staat zegt genoeg over Mclaren

FC Twente-middenvelder Leroy Fer baalde van het fletse optreden van de tukkers in het Philips Stadion.
"We zijn niet voor niets titelkandidaat.
Het moet beter. Wij zijn een goede ploeg, maar dat moeten we ook in de topwedstrijden laten zien en dat hebben we behalve in de wedstrijd tegen Feyenoord niet gedaan.
We speelden te afwachtend.
Eigenlijk moeten we een tegenstander gelijk bij de strot grijpen.
Denkt Fer dat het gebrek aan felheid ook verband houdt met de afwachtende tactiek? "Misschien kan het tactisch anders,
MAAR DIT IS DE TACTIEK VAN DE TRAINER.
Ik houd zelf van aanvallend voetbal en dat hebben we nagelaten.
Maar ook als je afwachtend voetbalt, kun je scherper in de duels zijn dan wij hebben laten zien.
Uiteindelijk zijn we overklast op instelling en dat mag niet gebeuren.
ALDUS Fer in DE TELEGRAAF

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 december 2012 door voetbalkennis --
Wolf_Haley
 Wolf_Haley - maandag 10 december 2012 - 12:45   quote  deeplink  
Ja interessant stukje. Zullen de spelers het eindelijk door hebben? Die man moeten ze een gewoon commerciele functie geven, lullen kan hij als de beste maar verder niks.
hippy
 hippy - maandag 10 december 2012 - 12:46   quote  deeplink  
Munsterman heeft pas nog zijn vertrouwen uitgesproken....
Als hij hem in de winter ontslaat, maakt ie zichzelf ongeloofwaardig....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 december 2012 door hippy --
Aartus
 Aartus - maandag 10 december 2012 - 14:34   quote  deeplink  
@ Voetbalkennis..ik heb t ook gelezen dat Fer t niet eens is met de tacktiek..
Dat kun je toch ook aan alles zien.. De spelers willen niet voor m door t vuur..
Ook van de week tegen Helsingsborg..Mocht de b/ploeg opdraven..Ja wat denk je..
Die spelers dachten gewoon je laat ons 30 wedstrijden op de bank zitten...
En Had je ons niet nodig..Nu gaat om de keizers baard en mogen wij opdraven...
Ja Steve die spelers zijn niet gek...Die dachten scheit aan Steve..Hij zoekt t maar lekker uit...Toedeloe Steve:::

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 december 2012 door Aartus --
Wolf_Haley
 Wolf_Haley - maandag 10 december 2012 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 december 2012 - 12:46 schreef hippy het volgende:
Munsterman heeft pas nog zijn vertrouwen uitgesproken....
Als hij hem in de winter ontslaat, maakt ie zichzelf ongeloofwaardig....
Ja maar wat is nou erger? Je geloofwaardigheid verliezen tegenover de buitenwereld of je geloofwaardigheid verliezen tegenover je eigen supporters?
Aartus
 Aartus - maandag 10 december 2012 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 december 2012 - 15:01 schreef Wolf_Haley het volgende:

[..]

Ja maar wat is nou erger? Je geloofwaardigheid verliezen tegenover de buitenwereld of je geloofwaardigheid verliezen tegenover je eigen supporters?
T ergste is je geloofwaardigheid verliezen tegenover je supporters.Als die t voor gezien houden heb je de symphatie nog niet zo gauw weer terug..Mc Claren is die sympathie allang kwijt.Maar we komen er nog voor de spelers,Die wel graag anders zouden willen.Lees intervieuw Leroy fer.Leroy Fer moet de beerput open gooien,want die Brama houdt de bek toch dicht,Hij zou dat eigenlijk moeten doen als aanvoerder,Maar ja hij staat bij Steve iedere week in de basis he...Onze wekelijks falende woutje..Ik Krijg steeds meer heimwee Naar de tijd met Fred Rutten...Toen zagen we heerlijk aantrekkelijk voetbal...Ja toen was t nog een feest om een wedstrijd te bezoeken....Onder Preude homme heb ik me trouwens ook niet verveeld...Maar die zullen wel nooit meer terugkeren..Dan maar Gert Jan Verbeek misschien????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 december 2012 door Aartus --
Aartus
 Aartus - maandag 10 december 2012 - 22:19   quote  deeplink  
We hadden tot voor mc Claren kwam heel veel sympathie...Ook buiten Enschede..
Helaas zijn we nu t lachertje van de ere-divisie aan t worden...
Zelfs in de randstad had men bewondering voor FC Twente..
Dat een provincie club de top bestormde...
Als twente kwam hadden ze voor de wedstrijd al respect voor twente...
Nu heeft geen enkele ploeg nog angst voor twente...
Ze kunnen zich makkelijk aanpassen aan de tacktiek van twente..
Want onder Steve spelen ze altijd t zelfde angsthazenvoetbal...
Feyenoord grepen we wel gelijk bij de strot..En dan zie je dat twente wel degelijk goed kan voetballen..Als je als trainer ziet dat dat t beste werkt met dit team..
Ga je toch op dezelfde voet verder..Maar Maccie niet..Die gaat daarna gewoon weer laf voetbal spelen!!!
voetbalkennis
 voetbalkennis - maandag 10 december 2012 - 23:13   quote  deeplink  
Waarom is het nu zo moeilijk om toe te geven dat er een fout is gemaakt
door Mclaren als trainer terug te nemen.
Komt dat omdat Joop ook een vergissing heeft gemaakt met Adriaanse die hier totaal niet paste?
Het is toch verschrikkelijk als je alles wat je opgebouwd hebt in een seizoen teniet wordt gedaan.
Ik ben er van overtuigd dat we goed materiaal hebben om een goed elftal neer te zetten. Joop moet toch ook zien hoe de voetballers presteren,
dat is toch ver onder hun niveau.
En als dat niet het geval is dan is er toch goed wat mis met de inkoop van die spelers.
Waarbij ik sowieso mijn vraagtekens zet bij Castagnios en Bulykin dat is echt 3x niks.
Wie hier verantwoordelijk voor is kan het zich ook aantrekken.
Aartus
 Aartus - dinsdag 11 december 2012 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 december 2012 - 23:13 schreef voetbalkennis het volgende:
Komt dat omdat Joop ook een vergissing heeft gemaakt met Adriaanse die hier totaal niet paste?
Het is toch verschrikkelijk als je alles wat je opgebouwd hebt in een seizoen teniet wordt gedaan.
Ik ben er van overtuigd dat we goed materiaal hebben om een goed elftal neer te zetten. Joop moet toch ook zien hoe de voetballers presteren,
En als dat niet het geval is dan is er toch goed wat mis met de inkoop van die spelers.
Waarbij ik sowieso mijn vraagtekens zet bij Castagnios en Bulykin dat is echt 3x niks.
dat weet Joop ook wel,maar die zit in z.n maag met die afkoopsom..Maar met Mc Claren word t weer een verloren seizoen.
Aartus
 Aartus - dinsdag 11 december 2012 - 00:48   quote  deeplink  
En daarbij de scouting.Toch altijd ons sterkste punt..Die heeft gefaald..Bulykin en kastanje..Daar word je nooit geen kampioen mee..Wie deze spelers heeft gescout..Voor mij een raadsel..Een totaal falen van de scouting.
voetbalkennis
 voetbalkennis - woensdag 12 december 2012 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 december 2012 - 00:43 schreef Aartus het volgende:

[..]

dat weet Joop ook wel,maar die zit in z.n maag met die afkoopsom..Maar met Mc Claren word t weer een verloren seizoen.
wat dacht je wat meer kost hem behouden en niets halen of dat je het stadion leegloopt en dan nog maar te zwijgen van de kaart verkoop voor volgend jaar.
Aartus
 Aartus - woensdag 12 december 2012 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 december 2012 - 22:16 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

wat dacht je wat meer kost hem behouden en niets halen of dat je het stadion leegloopt en dan nog maar te zwijgen van de kaart verkoop voor volgend jaar.
Dit gaat veel meer kosten we verliezen veel goodwill bij de supporters,maar wat dacht je van sponsors..Dit is t laatste jaar dat Arke hoofsponsor is..Welke grote sponsor stapt hier nu in.Op dit moment..Ik denk dat weinig sponsoren er nu op zitten te wachten om hoofdsponsor te worden..En die zogenaamde wachtlijst van supporters...Die zal op z.n minst gehalveerd zijn.Ik voorspel je dat t vrijdagavond tegen Heracles voor t eerst niet vol zit.Met dit pokkeweer gekoppelt aan angsthazen voetbal..Denk ik dat er zo.n 4000 seizoenkaarthouders thuisblijven.
Aartus
 Aartus - woensdag 12 december 2012 - 23:19   quote  deeplink  
Clean sheet zegt Mc Claren altijd..Daar heeft ie zich tegen PSV keurig aangehouden..T was een clean sheet bij de tegenstander..Zoals zo vaak!!!
Aartus
 Aartus - woensdag 12 december 2012 - 23:22   quote  deeplink  
I will see a reaction against Heracles,zal ie wel weer zeggen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 december 2012 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 december 2012 - 23:13 schreef voetbalkennis het volgende:
Ti's ook niet aan te bevelen een speler/trainer voor een tweede keer terug te nemen. Iedereen krijgt dan weer van die hoge verwachtingen bij die persoon omdat hij voor hij vertrok een goed resultaat heeft neer gezet..bij jullie is Steve een mooi voorbeeld, bij Feyenoord had je bijvoorbeeld Pi-Air..
Aartus
 Aartus - donderdag 13 december 2012 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 december 2012 - 23:45 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ti's ook niet aan te bevelen een speler/trainer voor een tweede keer terug te nemen. Iedereen krijgt dan weer van die hoge verwachtingen bij die persoon omdat hij voor hij vertrok een goed resultaat heeft neer gezet..bij jullie is Steve een mooi voorbeeld, bij Feyenoord had je bijvoorbeeld Pi-Air..
Ja t is in t verleden vaak genoeg bewezen..Dat dat niet werkt..Net zoals je een speler als Brian Ruiz terug zou halen..Dat gaat ook niet werken omdat ie toen heel andere spelers om zich heen had.Dat gaat ook niet werken..Toen had ie Perez,Jannssen,NKufo om zich heen.Dit is een totaal ander elftal.Net zoals pi-air..Je gaat dan t zelfde verwachten,Maar ondertussen is bijna de hele selectie veranderd..Het is dan nog maar de vraag of de trainer/speler aan die verwactingen voldoen.Vaak niet dus!
voetbalkennis
 voetbalkennis - donderdag 13 december 2012 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 december 2012 - 23:45 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

tja daar zeg je wat ik was nooit gecharmeerd van die man. Het kampioenschap heeft hij gewoon op de erfenis van Rutten gehaald.
Snap ook helemaal niet waarom twente hem terug heeft gehaald hij ging voor het geld weg.
Twente heeft ook nog nooit spelers terug genomen buiten Boscher dan) een maal weg is altijd weg was altijd het motto, Maar ja Joop heeft misschien wel veel lol met mclaren wie zal het zeggen
Aartus
 Aartus - vrijdag 14 december 2012 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 december 2012 - 22:07 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

tja daar zeg je wat ik was nooit gecharmeerd van die man. Het kampioenschap heeft hij gewoon op de erfenis van Rutten gehaald.
Snap ook helemaal niet waarom twente hem terug heeft gehaald hij ging voor het geld weg.
Twente heeft ook nog nooit spelers terug genomen buiten Boscher dan) een maal weg is altijd weg was altijd het motto, Maar ja Joop heeft misschien wel veel lol met mclaren wie zal het zeggen
Ja maar Joop zegt onvoorwaardelijk achter z.n trainer te staan...Maar dat hebben wel meer voorzitters gezegd..En je weet meestal wel waar dat eindigt..Joop heeft m zelf aangesteld en is nu bang om gezichts verlies te lijden,want hij heeft tenslotte co ook al ontslagen..En nu weer een trainer ontslaan binnen een jaar..Dat is voor Joop een moeilijke keuze,omdat ie daarmee z.n eigen falen moet toegeven.
hippy
 hippy - vrijdag 14 december 2012 - 07:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 december 2012 - 00:13 schreef Aartus het volgende:

[..]

Ja maar Joop zegt onvoorwaardelijk achter z.n trainer te staan...Maar dat hebben wel meer voorzitters gezegd..En je weet meestal wel waar dat eindigt..Joop heeft m zelf aangesteld en is nu bang om gezichts verlies te lijden,want hij heeft tenslotte co ook al ontslagen..En nu weer een trainer ontslaan binnen een jaar..Dat is voor Joop een moeilijke keuze,omdat ie daarmee z.n eigen falen moet toegeven.
Ik denk eerder dat ie hoopt op een transfer om daarna steve te ontslaan....
Het is gewoon een geldkwestie
Aartus
 Aartus - vrijdag 14 december 2012 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 december 2012 - 07:37 schreef hippy het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat ie hoopt op een transfer om daarna steve te ontslaan....
Het is gewoon een geldkwestie
Daar kon je wel eens gelijk in hebben hippy!!!!
Als er in de winterstop een speler vertrekt(douglas??)En er komt een leuk centje binnen..
Dan heeft Joop geld om Mc Claren te ontslaan...
Wolf_Haley
 Wolf_Haley - vrijdag 14 december 2012 - 12:41   quote  deeplink  
http://www.twentefans.nl/nieuws/8715/fer-we-moeten-uitgaan-van-eigen-kracht-.html

Kijk Leroy weet hoe het hoort. Eindelijk een speler die wel ziet dat er veel meer mogelijk is en dit benoemt. Als het aan mij ligt, wordt hij de aanvoerder. Het feit dat Brama aanvoerder is, is ook een mentaal voordeel voor de tegenstander. Ik denk dat Clasie liever tegen Brama speelt dan tegen Leroy. Iemand als Clasie vreet zijn tegenstanders mentaal op. Dat heb ik Brama nog nooit zien doen. Wijnaldum die er helemaal geen hout van kan, speelt de sterren van de hemel tegen Brama. En dat is de leider, het symbool van ons elftal.
Aartus
 Aartus - vrijdag 14 december 2012 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 december 2012 - 12:41 schreef Wolf_Haley het volgende:
http://www.twentefans.nl/nieuws/8715/fer-we-moeten-uitgaan-van-eigen-kracht-.html

Kijk Leroy weet hoe het hoort. Eindelijk een speler die wel ziet dat er veel meer mogelijk is en dit benoemt. Als het aan mij ligt, wordt hij de aanvoerder. Het feit dat Brama aanvoerder is, is ook een mentaal voordeel voor de tegenstander. Ik denk dat Clasie liever tegen Brama speelt dan tegen Leroy. Iemand als Clasie vreet zijn tegenstanders mentaal op. Dat heb ik Brama nog nooit zien doen. Wijnaldum die er helemaal geen hout van kan, speelt de sterren van de hemel tegen Brama. En dat is de leider, het symbool van ons elftal.
Ja ik heb t gelezen.Ik weet zeker als je leroy Fer die aanvoerdersband geeft,Dat dat ook een enorme boost voor m zelf is..En t leiderschap kan ie makkelijk aan..Dat doet ie ja nu al.Hij neemt t team nu al bij de hand..Net wat je zegt wolf.Van die Brama ligt niemand wakker...Die wordt er net zoals tegen wijnaldum,Vanavond tegen Heracles door Duarte gewoon weer uitgelopen..T is voor mij t hele seizoen al een raadsel dat ie zowieso altijd in de basis staat.Zet tadich op 10,omdat guiterrez geblesseerd is.Brama eruit en gyasi kan dan de buiten positie van tadich overnemen.Want ik vind dat jonge ventje van gyasi t niet eens zo slecht doen.Maar wedden dat die Brama weer speelt..
hippy
 hippy - vrijdag 14 december 2012 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 december 2012 - 15:22 schreef Aartus het volgende:

[..]

Ja ik heb t gelezen.Ik weet zeker als je leroy Fer die aanvoerdersband geeft,Dat dat ook een enorme boost voor m zelf is..En t leiderschap kan ie makkelijk aan..Dat doet ie ja nu al.Hij neemt t team nu al bij de hand..Net wat je zegt wolf.Van die Brama ligt niemand wakker...Die wordt er net zoals tegen wijnaldum,Vanavond tegen Heracles door Duarte gewoon weer uitgelopen..T is voor mij t hele seizoen al een raadsel dat ie zowieso altijd in de basis staat.Zet tadich op 10,omdat guiterrez geblesseerd is.Brama eruit en gyasi kan dan de buiten positie van tadich overnemen.Want ik vind dat jonge ventje van gyasi t niet eens zo slecht doen.Maar wedden dat die Brama weer speelt..
Het gevaar aan zo een speler met de aanvoerdersband is dat hij te geforceerd gaat leiden...
Kan zijn spel niet ten goede komen...
Kijk naar siem de jong...
Speelt ook een stuk slechter als aanvoerder...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 december 2012 door hippy --
Aartus
 Aartus - vrijdag 14 december 2012 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 december 2012 - 15:40 schreef hippy het volgende:

[..]

Het gevaar aan zo een speler met de aanvoerdersband is dat hij te geforceerd gaat leiden...
Kan zijn spel niet ten goede komen...
Kijk naar siem de jong...
Speelt ook een stuk slechter als aanvoerder...
Ja hippy..Dat is weer de andere kant van t verhaal.Maar Leroy Fer is in principe al de natuurlijke leider..Dus ik denk dat ie die rol wel aan kan..Kijk Siem De Jong komt uit een beschermde omgeving.vanuit De achterhoek.Leroy Fer komt van de straat uit Rotterdam..Daar gaat t wel iets harder toe.Hij weet wat t is om te overleven.Nee ik geloof zeker in Leroy Fer..Die maak je niet bang..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 december 2012 door Aartus --
Aartus
 Aartus - vrijdag 14 december 2012 - 17:39   quote  deeplink  
Zo al vast dik aangekleed..En ga me gereed maken om te vertrekken naar de grolsch veste..Eerst een biertje drinken..En dan eindelijk hopen op een mooie pot..Jongens misschien tot vanavond..
hippy
 hippy - vrijdag 14 december 2012 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 december 2012 - 16:03 schreef Aartus het volgende:

[..]

Ja hippy..Dat is weer de andere kant van t verhaal.Maar Leroy Fer is in principe al de natuurlijke leider..Dus ik denk dat ie die rol wel aan kan..Kijk Siem De Jong komt uit een beschermde omgeving.vanuit De achterhoek.Leroy Fer komt van de straat uit Rotterdam..Daar gaat t wel iets harder toe.Hij weet wat t is om te overleven.Nee ik geloof zeker in Leroy Fer..Die maak je niet bang..
Je moet eigenlijk een mix van beide hebben...
Want een aanvoerder die puur zijn wil op legt is ook niet bevoordelijk
Aartus
 Aartus - vrijdag 14 december 2012 - 23:08   quote  deeplink  
jaa ik ben weer terug uit de grolsch veste..3 punten..Ik vond t wel een lekkere wedstrijd..Ook met dank aan Heracles.Die er een echte wedstrijd van probeerden te maken..Wel hadden we in de eerste helft meer afstand moeten nemen..Kansen ervoor waren er genoeg..Maar eindelijk een Twente gezien die passie toonde..Al met al ben ik zeer tevreden..Nee eigenlijk ben ik blij met de winst!!
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 14 december 2012 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 december 2012 - 23:08 schreef Aartus het volgende:
jaa ik ben weer terug uit de grolsch veste..3 punten..Ik vond t wel een lekkere wedstrijd..Ook met dank aan Heracles.Die er een echte wedstrijd van probeerden te maken..Wel hadden we in de eerste helft meer afstand moeten nemen..Kansen ervoor waren er genoeg..Maar eindelijk een Twente gezien die passie toonde..Al met al ben ik zeer tevreden..Nee eigenlijk ben ik blij met de winst!!
jammer mr wel gefeliciteerd gozer..
Lubje
 Lubje - vrijdag 14 december 2012 - 23:18   quote  deeplink  
Toch wel geweest, Aartus? Dan ben je wel een fan in hart en nieren! Maar goed, in ieder geval drie punten en ook wel verdiend. Ondanks dat Chadli duidelijk buitenspel stond bij de derde goal. Twente vocht ervoor en speelde tenminste aanvallender. Al blijf ik de laatste wissel
( Landzaat voor Gyassi) er weer een typisch voor McClaren vinden. Hij deed het de laatste tien minuten weer bijna in z'n broek, die angsthaas!
Aartus
 Aartus - vrijdag 14 december 2012 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 december 2012 - 23:18 schreef Lubje het volgende:
Toch wel geweest, Aartus? Dan ben je wel een fan in hart en nieren! Maar goed, in ieder geval drie punten en ook wel verdiend. Ondanks dat Chadli duidelijk buitenspel stond bij de derde goal. Twente vocht ervoor en speelde tenminste aanvallender. Al blijf ik de laatste wissel
( Landzaat voor Gyassi) er weer een typisch voor McClaren vinden. Hij deed het de laatste tien minuten weer bijna in z'n broek, die angsthaas!
Ja toch wel geweest..Ik kon t niet over m.n hart verkrijgen om niet te gaan..maar idd dat landzaat er weer werd ingebracht snapt niemand..Toch weer een verdedigende wissel..Maar oke ik ben blij met 3 punten!!
Aartus
 Aartus - vrijdag 14 december 2012 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 december 2012 - 23:14 schreef infamous psv het volgende:

[..]

jammer mr wel gefeliciteerd gozer..
Dank je infamous!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 december 2012 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 december 2012 - 23:08 schreef Aartus het volgende:
Kutkastanje..

Gefeliciteerd Aart en de rest van de tukkers hier..
Aartus
 Aartus - zaterdag 15 december 2012 - 00:23   quote  deeplink  
Ik bin trots dak veur twente bin..
T maakt mie niks oet wat ie d,r van vind..
Lach oons mar oet..t dut oons nig wat..Enschede is oonse stad,ja enschede is oonse stad.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 december 2012 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 december 2012 - 00:23 schreef Aartus het volgende:
Ik bin trots dak veur twente bin..
T maakt mie niks oet wat ie d,r van vind..
Lach oons mar oet..t dut oons nig wat..Enschede is oonse stad,ja enschede is oonse stad.
Wat zeggie nou..??d:-)
Aartus
 Aartus - zaterdag 15 december 2012 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 december 2012 - 00:18 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kutkastanje..

Gefeliciteerd Aart en de rest van de tukkers hier..
Dankje Renato...
Aartus
 Aartus - zaterdag 15 december 2012 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 december 2012 - 00:24 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Wat zeggie nou..??d:-)
Dat is twentsch renato..Ik zal t even vertalen,Verdomme kennen die zeeuwen ook al geen dialect meer.Ik ben trots dat ik voor twente ben.T maakt me niet uit wat een andere ervan vindt.Lach ons maar uit dat doet ons niet wat..Enschede is onze stad..Ja Enschede is onze stad.. Zo ongeveer Renato.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 december 2012 - 01:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 december 2012 - 00:31 schreef Aartus het volgende:

[..]

Dat is twentsch renato..Ik zal t even vertalen,Verdomme kennen die zeeuwen ook al geen duits meer.Ik ben trots dat ik voor twente ben.T maakt me niet uit wat een andere ervan vindt.Lach ons maar uit dat doet ons niet wat..Enschede is onze stad..Ja Enschede is onze stad.. Zo ongeveer Renato.
Okay, op school hadden wij geen duits..
Aartus
 Aartus - zaterdag 15 december 2012 - 02:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 december 2012 - 01:56 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat is twentsch Renato,geen duits.
Aartus
 Aartus - zaterdag 15 december 2012 - 02:15   quote  deeplink  
Weer m.n qoute verandert.Bandiet!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 december 2012 - 02:21   quote  deeplink  
d:-))
Wolf_Haley
 Wolf_Haley - zaterdag 15 december 2012 - 05:40   quote  deeplink  
Jaaaaa eindelijk weer een vermakelijke wedstrijd waarbij er naar voren werd gevoetbald. Tadic op 10, heerlijk! Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vond Brama goed spelen, aan hem zag je duidelijk dat het team aanvallender wilde spelen.
Castaignos...ik ben blij dat ie scoorde hoor maar het scheelde een haartje haha. Die ene seconde dat de bal weer van zn voet sprong voelde ik een intense woede die gelukkig werd omgezet in vreugde.
Aartus
 Aartus - zaterdag 15 december 2012 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 december 2012 - 05:40 schreef Wolf_Haley het volgende:
Jaaaaa eindelijk weer een vermakelijke wedstrijd waarbij er naar voren werd gevoetbald. Tadic op 10, heerlijk! Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vond Brama goed spelen, aan hem zag je duidelijk dat het team aanvallender wilde spelen.
Castaignos...ik ben blij dat ie scoorde hoor maar het scheelde een haartje haha. Die ene seconde dat de bal weer van zn voet sprong voelde ik een intense woede die gelukkig werd omgezet in vreugde.
Ja heeft steve toch nog geluisterd.Met tadich op 10 en gyasi op de plek van tadich.Maar ik had al wel voorpeld dat Brama zou blijven staan.Janssen was nu t haasje.Alhoewel ik t bijna niet kon geloven en velen met mij op de tribune.Brama speelde nog goed ook..Nu maar hopen dat dit geen incident was...
voetbalkennis
 voetbalkennis - zaterdag 15 december 2012 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 december 2012 - 14:02 schreef Aartus het volgende:

[..]

Ja heeft steve toch nog geluisterd.Met tadich op 10 en gyasi op de plek van tadich.Maar ik had al wel voorpeld dat Brama zou blijven staan.Janssen was nu t haasje.Alhoewel ik t bijna niet kon geloven en velen met mij op de tribune.Brama speelde nog goed ook..Nu maar hopen dat dit geen incident was...
Ja was een mooie pot om naar te kijken Wisgerhof vond ik goed spelen hij sloot in ieder geval direct aan,
meestal bleef hij achter en maakte het veld dan zo groot dat de tegenstander nooit buitenspel stond,
of hij deed tikkie terug en haalde alle snelheid uit een wedstrijd.
Maar gisteravond ging hij echt mee naar voren wist niet wat ik zag.
heeft toch iets geleerd met om de bank te zitten.
Ik heb sinds lange tijd niet zo genoten van een wedstrijd.
En nu maar hopen dat Tommy Cooper dit voort zet.
zullen we met een week wel zien tegen AZ.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 december 2012 door voetbalkennis --
Aartus
 Aartus - zondag 16 december 2012 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 december 2012 - 23:14 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Ja was een mooie pot om naar te kijken Wisgerhof vond ik goed spelen hij sloot in ieder geval direct aan,
meestal bleef hij achter en maakte het veld dan zo groot dat de tegenstander nooit buitenspel stond,
of hij deed tikkie terug en haalde alle snelheid uit een wedstrijd.
Maar gisteravond ging hij echt mee naar voren wist niet wat ik zag.
heeft toch iets geleerd met om de bank te zitten.
Ik heb sinds lange tijd niet zo genoten van een wedstrijd.
En nu maar hopen dat Tommy Cooper dit voort zet.
zullen we met een week wel zien tegen AZ.
Ik ben bang dat tommy cooper dit niet voortzet...Na de goede wedstrijd tegen feyenoord..Ging ie weer op de oude voet verder met z.n angsthazen voetbal..t zal volgende week niet anders zijn..
bode
 bode - zondag 16 december 2012 - 20:41   quote  deeplink  
Ik heb nog even de wedstrijd van afgelopen vrijdag bekeken
heeft Mc. Laren de grensrechter nog bedankt
voor het niet vlaggen voor buitenspel
bode
 bode - zondag 16 december 2012 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 december 2012 - 01:56 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

in school dan??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Mclaren en het behouden voetbal

0.0161190