|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Komt je dat bekend voor of heb je duits wiegie.... |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Jonguh..Je lult maar wat je wilt.als jij vind dat ik een mof ben..Wees er gelukkig mee.Slapjanus. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Aartus beste jongen.... je komt op het PSV Forum klagen dat ze daar Tukkers ''duitsers noemen terwijl ik daar zowat alleen zit... En dat zogezegd alleen Hagenezen dat roepen terwijl het op t PSV Forum het minst geroepen wordt... En mocht je bakkie op hebben " geen probleem " mr ga niet de zielepiet uithangen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 december 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 december 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
infamous psv jij hebt het door je leert de echte aart kennen als hij gezopen heeft want dan word hij grof en begint te schelden . Over slapjanussen gesproken . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Op deze kans heb je al een poosje op zitten wachten he ? Om nou te gaan lopen zeiken vind ik een beetje sneu. Gaat lekker naar dat gare tubantia van jullie lopen stoken joh. ramptoerist... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Zo klaar met dat gelul....we zeggen allemaal wel eens dingen. Aart is ok net als IP,zand erover,we nemen een biertje en gaan gewoon weer door. Jonass....jij moet je porum drukken lullo.....vuile intrigant |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 26 december 2012 - 10:06 schreef jonass het volgende:infamous psv jij hebt het door je leert de echte aart kennen als hij gezopen heeft want dan word hij grof en begint te schelden . Over slapjanussen gesproken . Wat een kansloos figuur ben jij zeg.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Tja de waarheid is hard,enne ik heb het niet nodig om hier te schelden ,schrijf alleen maar de waarheid op . Ik ga ook niet terug schelden want dan verlaag ik mij tot jullie niveau . Nog fijne kerst en mooi nieuw jaar gewenst. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: je kunt beter kaarten pakken, dan iemand een kaart aannaaien (Tadic o.a.) groeten vanuit Zuthen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: JA maar voorin ook de NUL en dat is niet best thuis tegen een verzwakt RKC |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
ooit reed ik als chauffeur in een amsterdams bedrijf, ik mocht mc laren ophalen voor een wedstrijd Nderland Engeland, wij raakte in gesprek, ik vertelde hem dat het engelse voetbal mij niet trok, lange halen en zien waar het op uitloopt, ik gaf hem aan dat hij nooit een coach voor een nederlands team zou kunnen zijn, in de eerste periode van zijn trainerschap heeft hij mij volledig op mijn bek laten gaan, helaas na langere tijd heb ik toch gelijk gekregen, hij is niets voor het nederlandse voetbal, hij durft niet en speelt te veel op zeker, dit probeerd ie zijn spelers op te dringen met gevolg dat zij zelfs een wedstrijd tegen rkc onderschatten en uit handen geven, mc laren is dus niet wat hij zelf denkt, daarom is hij ook al uitgescheten in engeland |
|
|
|
|
Wolf_Haley
|
|
|
Muah, hoewel ik Mcclaren helemaal geen goede coach vind, kan ik niet zeggen dat het zaterdag allemaal zijn schuld was. Sowieso speelde tadic zijn slechtste wedstrijd van het seizoen. Serieus, die heb ik echt nog nooit zo slecht zien spelen ik schrok er van. Daarnaast weet je at het met Castaignos gewoon moeilijk wordt tegen een ploeg met een handbal verdediging. Hij kan echt totaal niet met zn rug naar het goal spelen, houdt geen bal vast, behoudt geen overzicht etc. Tel daar bij op een onzichtbare Gyasi, een mindere Chadli, Brama zonder aanvallende impulsen en dan is 0-0 een logische uitslag. |
|
|
|
|
voetbalkennis
|
|
|
Ze doen volgens mij maar wat ze willen Chadli loopt over het hele veld te draven. tegen zulke clubs die zo verdedigend voetballen moet je gebruik maken van de flanken. De rechterflank is een stuk minder nu tadic op het middenveld speelt. Gyasi ziet een ander niet staan en dat kun je ook van Chadli zeggen, want die doet maar helemaal wat hij allemaal zelf wil. Of dit de oplossing is met op het Tadic vraag ik mij ook af vind hen op de flanken veel gevaarlijker. Rosales en Tadic waren mooi op elkaar ingespeeld, en dat trek je zo uit elkaar, Dat kun je de pipos op de bank toch wel aanrekenen. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op woensdag 23 januari 2013 - 22:32 schreef voetbalkennis het volgende:Ze doen volgens mij maar wat ze willen Chadli loopt over het hele veld te draven. tegen zulke clubs die zo verdedigend voetballen moet je gebruik maken van de flanken. De rechterflank is een stuk minder nu tadic op het middenveld speelt. Gyasi ziet een ander niet staan en dat kun je ook van Chadli zeggen, want die doet maar helemaal wat hij allemaal zelf wil. Of dit de oplossing is met op het Tadic vraag ik mij ook af vind hen op de flanken veel gevaarlijker. Rosales en Tadic waren mooi op elkaar ingespeeld, en dat trek je zo uit elkaar, Dat kun je de pipos op de bank toch wel aanrekenen. Chadli en tadic voelen zich een beetje de vedette van fc twente en denken dat alles om hun draait,ze zijn groter gemaakt dan ze zijn....En dan nog de wissel in de 88,ste minuut braafheid voor schilder..Daar begrijp je toch niets van met een stand van 0-0..Ook de spelers mogen de hand in eigen boezem steken...Weer geen passie en strijd...Dan kunnen ze wel zeggen rkc stond goed gegroepeerd..Dan moet je ze met tempo uit elkaar spelen...En tadic en chadli moeten dan t verschil maken,maar ik heb ze niet of nauwelijks gezien...Zondag in een kolkende kuip word t maar eens tijd om hun tanden te laten zien..een echte test om te laten zien of ze dat kunnen opbrengen... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Herzlich Wilkommen Aartus..d:-) |
|
|
|
|
voetbalkennis
|
|
|
quote:Op woensdag 23 januari 2013 - 22:49 schreef Aartus het volgende:[..] Chadli en tadic voelen zich een beetje de vedette van fc twente en denken dat alles om hun draait,ze zijn groter gemaakt dan ze zijn....En dan nog de wissel in de 88,ste minuut braafheid voor schilder..Daar begrijp je toch niets van met een stand van 0-0..Ook de spelers mogen de hand in eigen boezem steken...Weer geen passie en strijd...Dan kunnen ze wel zeggen rkc stond goed gegroepeerd..Dan moet je ze met tempo uit elkaar spelen...En tadic en chadli moeten dan t verschil maken,maar ik heb ze niet of nauwelijks gezien...Zondag in een kolkende kuip word t maar eens tijd om hun tanden te laten zien..een echte test om te laten zien of ze dat kunnen opbrengen... Dat mag je toch hopen met Mathijssen achterin moeten ze toch een keer tot scoren komen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij doet je naam ook geen eer aan he.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 23 januari 2013 - 22:49 schreef Aartus het volgende:[..] Zondag in een kolkende kuip word t maar eens tijd om hun tanden te laten zien..een echte test om te laten zien of ze dat kunnen opbrengen...
Hey aartus :D |
|
|
|
|
notterharmpie
|
|
|
en weer was het niet aan te zien en dit duurt nu al sinds de vorige winterstop, je mag toch verwachten dat een goede trainer de spelers toch in 13 maanden tijd wel tot een elftal krijgt en ze scherp krijgt ondanks de wisselingen of zijn we met zijn allen gek word het weer een seizoen met helemaal niks ? dank je wel mc en joopie nog even en mc is al tevreden als we een punt pakken tegen nummer willem 2 ook de spelers mogen naar hun zelf kijken als ze niet in vorm zijn dan mogen we wel verwachten tot een grote inzet zelfs dit lukt niet soms denk ik als ik castaignos zie en hij valt weer eens gewoonlijk dat ik alles in slowmotion zie , wat een inzet zeg |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Fer, Chadli, en miljoenen aankoop Tadic halen geen voldoende |
|
|
|
|
notterharmpie
|
|
|
joopie stuur die mc aub weg en neem eens een goede nederlandse trainer die ook van het voetbal houd en ook het lef heeft een speler van naam die niet presteerd eruit te halen |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
14.30 uur..feijenoord-fc twente..ga er eens lekker voor zitten...T werd een deceptie...feijenoord wilde wel..maar Fc twente met onze laffe trainer vergalde...Wat een mooie voetbalmiddag had kunnen zijn...50.000 man in t stadion...En dan als koploper dit t publiek voorschotelen.joop stuur aub die mc laren weg..t liefst morgen..we maken ons zelf te schande!!!!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 20:10 schreef Aartus het volgende:14.30 uur..feijenoord-fc twente..ga er eens lekker voor zitten...T werd een deceptie...feijenoord wilde wel..maar Fc twente met onze laffe trainer vergalde...Wat een mooie voetbalmiddag had kunnen zijn...50.000 man in t stadion...En dan als koploper dit t publiek voorschotelen.joop stuur aub die mc laren weg..t liefst morgen..we maken ons zelf te schande!!!!! Leef je ook nog joh... |
|
|
|
|
Wolf_Haley
|
|
|
Behalve dat iedereen voorin slecht speelde, was de tactiek ook slecht. Weer inzakken, weer wordt er niet serieus afgejaagd en weer atonden er verkeerde spelers op verkeerde plekken. Waarom willem rechtsbuiten? In welk opzicht is dat een goed idee? En hoe zou je met zo'n tactiek kunnen winnen in de kuip? NIET! Juist maar winnen is wel het laatste waar steve aan denkt he. Die had liever die wedstrijd helemaal niet gespeeld en de punten voor af gedeeld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 januari 2013 door Wolf_Haley -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vond Twente heel erg behouden spelen.. |
|
|
|
|
voetbalkennis
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 21:00 schreef Wolf_Haley het volgende:Behalve dat iedereen voorin slecht speelde, was de tactiek ook slecht. Weer inzakken, weer wordt er niet serieus afgejaagd en weer atonden er verkeerde spelers op verkeerde plekken. Waarom willem rechtsbuiten? In welk opzicht is dat een goed idee? En hoe zou je met zo'n tactiek kunnen winnen in de kuip? NIET! Juist maar winnen is wel het laatste waar steve aan denkt he. Die had liever die wedstrijd helemaal niet gespeeld en de punten voor af gedeeld. Ja wat een verschrikkelijke coach ook nog naar buiten brengen dat hij aanvallend wil voetballen Bij Ajax ging het ook al mis en nu weer met dat behouden voetbal. En precies Willem Jansen op de rechtsbuiten positie hoe kun je het bedenken. Hij had gewoon Tadic weer op die plaats moeten zetten, Die komt op het middenveld helemaal niet uit de verf, We hebben geluk gehad dat Michalov een uitstekende wedstrijd keepte ander waren je de goals in de 1e helft al om de oren gevlogen. Er zit geen enkel lijn in het hele voetbal van Twente. Maar ja clean sheet is heel belangrijk. |
|
|
|
|
voetbalkennis
|
|
|
quote: En wat dacht je van Castagnios ik heb vanmidaag niet gezien. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik heb hem wel gezien hoor. Stond een paar minuten voor zijn wissel vlak voor mijn vak zo gefrustreerd te stampvoeten dat de plaggen in het rond vlogen (echt waar !) Verstandige wissel van MacClever |
|
|
|
|
voetbalkennis
|
|
|
Ja ook zoiets belachelijks om boulikin in de laatste minuten in te brengen. Ik had de middelvinger in de lucht gestoken. Daarom ben ik denk ik ook nooit prof geworden (haha) |
|
|
|
|
Wolf_Haley
|
|
|
Ik vind Tadic op 10 juist wel goed. Hij speelt nu alleen 2 slechte wedstrijden achter elkaar. Willem Janssen rechtsbuiten is totaal onbegrijpelijk. Gutierrez was 10x zo gevaarlijk op die positie binnen 20 minuten. Castaignos is echt afgrijselijk om naar te kijken. Die heeff totaal geen balgevoel of inzicht. Dat begint echt een problem te worden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Bah (of Kah) bij Roda die verdomde het echt. Vond het wel een grappige actie... Maar Castagnos was geen probleem voor Feyenoord vandaag. Ook van mening dat Rosales gewoon 2x geel had verdiend ? :p |
|
|
|
|
Wolf_Haley
|
|
|
Muah...ik vond juist dat de scheids te veel kaarten trok, zowel voor feyenoord als voor twente. Maar die Castaignos he...ik kan daar nog steeds met me hoofd niet bij. Volgens mij hebben ze daar alleen een youtube filmpje van gezien. Ik wil Born wel zien. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Twente staat netjes 2e dus zo slecht is het toch ook allemaal niet |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Hij was er wel met nummer 30 stond op zijn shirt |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Weer rond de 60-65 minuut Jansen weer naar de kant was niet slecht op dat moment, haal Chadli naar de kant die zat helemaal niet in de wedstrijd vond het wel raar dit keer |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2013 - 23:39 schreef Wolf_Haley het volgende:Muah...ik vond juist dat de scheids te veel kaarten trok, zowel voor feyenoord als voor twente. Maar die Castaignos he...ik kan daar nog steeds met me hoofd niet bij. Volgens mij hebben ze daar alleen een youtube filmpje van gezien. Ik wil Born wel zien. Dan moet hij eerst het vet weg hebben, maar hij is ook geen spits |
|
|
|
|
Wolf_Haley
|
|
|
Born is toch juist een spits. Twente leidt hem nu al een jaar of 4 op. Op papier zou hij wel als een twente spits kunnen spelen. Chadli was inderdaad ook echt slecht maar die ik zou er nooit van me leven eerder uit halen dan willem. Ik snap wel dat men sympathie heeft voor die gozer maar hij is gewoon niet geoed genoeg. Hij is het type Fer maar dan veel minder Fer kan toch ook niet rechtsbuiten spelen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 januari 2013 door Wolf_Haley -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 28 januari 2013 - 01:50 schreef bode het volgende:Weer rond de 60-65 minuut Jansen weer naar de kant was niet slecht op dat moment, haal Chadli naar de kant die zat helemaal niet in de wedstrijd vond het wel raar dit keer Dat was juist een goede wissel. Vanaf dat moment deden jullie mee. Een punt gewonnen, maar wel één teveel. Resultaatvoetbal van de bovenste plank, niet kampioenswaardig, maar goed: wie maalt daar om als jullie het wel worden. Ik zie het op deze manier niet gebeuren, veel te laf. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hoewel Chadli waardeloos was. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 28 januari 2013 - 13:31 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Dat was juist een goede wissel. Vanaf dat moment deden jullie mee. Een punt gewonnen, maar wel één teveel. Resultaatvoetbal van de bovenste plank, niet kampioenswaardig, maar goed: wie maalt daar om als jullie het wel worden. Ik zie het op deze manier niet gebeuren, veel te laf. Daar moet ik je gelijk ingeven..Fc Twente speelde om niet te verliezen..En niet om te winnen...Maar we zullen t met Mc Claren moeten doen..Daarom word ie in engeland ook niet gepruimd..daar hoef je in Engeland niet mee aan te komen..Maar ja we doen nog steeds mee,Omdat er elke week wel een ploeg punten morst uit de top 5..Maar als supporter wil je toch ook vermaakt worden... |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Was Fer al bezig met de gedachten in Liverpool en wat is er aan de hand met hem, wat de snor vertelde vanavond |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Wat doet de Tukkers met Gutierrez als Djuricic komt, alweer één die lang met de bal loopt, probeer van Ginkel los te krijgen bijna zelfde type als Fer |
|
|
|
|
Wolf_Haley
|
|
|
Van Ginkel gaat echt niet van Vitesse naar Twente. Ik hoop dat Gutierrez nog steeds zijn kans krijgt want ik vind hem in potentie een hele goede speler maar als hij steeds die 15 minuten invalt, heb je niks aan hem. Ik wil bijna zeggen doe Djuricic op 9 en Gutierrez op 10 maar dat is iets te veel van het goede denk ik. Hoewel Castaignos wel wat kan leren van Djuricic als nr 9. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 28 januari 2013 - 23:52 schreef bode het volgende:Was Fer al bezig met de gedachten in Liverpool en wat is er aan de hand met hem, wat de snor vertelde vanavond Een beetje een vreemd verhaal..Hij schijnt in z,n feijenoord tijd betrokken te zijn geweest bij een ernstig misdrijf..Lijkt me sterk,dan word je toch wel gelijk opgepakt...En duurt t toch geen 2 jaar voor je een keer voor t gerecht moet verschijnen? Ook schijnt ie zich niet zo goed te gedragen buiten t veld..Afgelopen weekend samen met cabral nog met de politie in aanraking geweest hier in enschede volgens de pers...Ik vind t allemaal een beetje vreemd..Nu vertrekt ie naar everton en komen de vreemste verhalen los over Fer.Jaren geen negatief bericht gehoord over Fer.Als er echt wat aan de hand moet de snor ook zeggen wat..Nu krijg je dat mensen hun eigen verhaal maken..V.I lijkt wel rtl boulevard..Laten ze t gewoon bij t voetbal houden en de randzaken aan anderen overlaten.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vind ik ook Aart. Gewoon wegwezen met die gozert en nog effe lekker 6 ton nogwat aftikken bij ons :) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 - 17:08 schreef tomson het volgende:Vind ik ook Aart. Gewoon wegwezen met die gozert en nog effe lekker 6 ton nogwat aftikken bij ons :) Toch goed onderhandelt van die van geel..Zo effe 6 ton gratis op de bankrekening!! |
|
|
|