BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Mclaren en het behouden voetbal

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 januari 2013 - 17:50   quote  deeplink  
Kaching..
infamous psv
 infamous psv - zondag 03 februari 2013 - 15:23   quote  deeplink  
Gaat niet zo lekker met de plaatselijke FC....
remco k
 remco k - zondag 03 februari 2013 - 18:47   quote  deeplink  
Ik vind eigenlijk van wel..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 februari 2013 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 18:47 schreef remco k het volgende:
Ik vind eigenlijk van wel..
Hopen dat ze die stijgende lijn vast houden d:-)
Aartus
 Aartus - zondag 03 februari 2013 - 21:00   quote  deeplink  
Ja en dan word ajax kampioen.Jullie ook weer blij in Rotterdam!
Aartus
 Aartus - zondag 03 februari 2013 - 21:03   quote  deeplink  
Wie speelt er eigenlijk halve finale knvb beker?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 februari 2013 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 21:00 schreef Aartus het volgende:
Ja en dan word ajax kampioen.Jullie ook weer blij in Rotterdam!
BOERUH BOERUH BOERUH..!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 februari 2013 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 februari 2013 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 21:03 schreef Aartus het volgende:
Niemand nu..
bode
 bode - zondag 03 februari 2013 - 22:08   quote  deeplink  
Hoe kun je nou een rechtspoot op links zetten als (toptrainer)
groeten uit Zutphen
Aartus
 Aartus - zondag 03 februari 2013 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 22:08 schreef bode het volgende:
Hoe kun je nou een rechtspoot op links zetten als (toptrainer)
groeten uit Zutphen
Ben ik de trainer dan?????
Als je die kastanje bedoelt.Die kun je overal neerzetten...Hij rendeert namelijk nergens..
Miskoop van de laatste 10 jaar..
Aartus
 Aartus - zondag 03 februari 2013 - 22:18   quote  deeplink  
Je mag me wel t salaris doen van onze zogenaamde toptrainer...
Groeten uit enschede.
jonass
 jonass - zondag 03 februari 2013 - 22:24   quote  deeplink  
Ik wil salaris van Bea
Aartus
 Aartus - zondag 03 februari 2013 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 22:24 schreef jonass het volgende:
Ik wil salaris van Bea
Of van maxima, altijd beter dan minima
tomson
 tomson - zondag 03 februari 2013 - 22:40   quote  deeplink  
This is normal, this is football...
Wolf_Haley
 Wolf_Haley - maandag 04 februari 2013 - 01:18   quote  deeplink  
Ja, in Oezbekistan!! Wat een slapte weer zeg. Castaignos linksbuiten? Serieus, wanneer heeft dat ooit goed uitgepakt. Niemand dekt zijn mannetje, allemaal lopen ze dr bij alsof het een potje beachsoccer is op het strand in Rio.

Mcclaren krijgt dit team over duidslijk niet aan de praat. Spelers presteeen mijlen ver onder hun niveau maar volgens mener is dit normaal en hoort dit bij voetbal. Weet je wat normaal is en bij voetbal hoort steve? Een goede tactiek waarbij spelers op hun juiste positie staan. DOMBO!!
Aartus
 Aartus - maandag 04 februari 2013 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2013 - 01:18 schreef Wolf_Haley het volgende:
Ja, in Oezbekistan!! Wat een slapte weer zeg. Castaignos linksbuiten? Serieus, wanneer heeft dat ooit goed uitgepakt. Niemand dekt zijn mannetje, allemaal lopen ze dr bij alsof het een potje beachsoccer is op het strand in Rio.

Mcclaren krijgt dit team over duidslijk niet aan de praat. Spelers presteeen mijlen ver onder hun niveau maar volgens mener is dit normaal en hoort dit bij voetbal. Weet je wat normaal is en bij voetbal hoort steve? Een goede tactiek waarbij spelers op hun juiste positie staan. DOMBO!!
We kunnen discusseren wat we willen.Er is maar 1 verantwoordelijke voor de teloorgang van twente en dat is Mc Claren..Een groot tactisc onbenul..Wie is er beter geworden onder hem???Wie???Tadich en chadli worden alleen maar slechter.Brama speelt een draak van een seizoen..De jeugd is massaal uitgevlogen toen maccie kwam.Hij is nu een jaar choach..hoe vaak hebben we kunnen genieten.Gister zei ie de mislukte transfer van fer heeft wel invloed gehad op t spel..Dan denk ik schei uit man...is er iemand overleden of zo??Een mislukte transfer.T is verdomme een voetbalclub Mc Claren en geen pretpark..Joop hier een tip..FRED RUTTEN KOMT WAARSCHIJNLIJK WEER VRIJ..DUS WAKKER WORDEN GRAAG...Want wij supporters hebben heimwee naar dat prachtige positiespel onder onze FRED.En dat heerlijk aanvallende voetbal.FRED PLEASE COME HOME!!!
bode
 bode - maandag 04 februari 2013 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 22:24 schreef jonass het volgende:
Ik wil salaris van Bea
Wie is Bea??
Aartus
 Aartus - maandag 04 februari 2013 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2013 - 16:30 schreef bode het volgende:

[..]

Wie is Bea??
Onze koningin Bode!
bode
 bode - maandag 04 februari 2013 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2013 - 15:38 schreef Aartus het volgende:

[..]

We kunnen discusseren wat we willen.Er is maar 1 verantwoordelijke voor de teloorgang van twente en dat is Mc Claren..Een groot tactisc onbenul..Wie is er beter geworden onder hem???Wie???Tadich en chadli worden alleen maar slechter.Brama speelt een draak van een seizoen..De jeugd is massaal uitgevlogen toen maccie kwam.Hij is nu een jaar choach..hoe vaak hebben we kunnen genieten.Gister zei ie de mislukte transfer van fer heeft wel invloed gehad op t spel..Dan denk ik schei uit man...is er iemand overleden of zo??Een mislukte transfer.T is verdomme een voetbalclub Mc Claren en geen pretpark..Joop hier een tip..FRED RUTTEN KOMT WAARSCHIJNLIJK WEER VRIJ..DUS WAKKER WORDEN GRAAG...Want wij supporters hebben heimwee naar dat prachtige positiespel onder onze FRED.En dat heerlijk aanvallende voetbal.FRED PLEASE COME HOME!!!
Positiespel hebben de Tukkers daar de spelers voor?
Aartus
 Aartus - maandag 04 februari 2013 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2013 - 16:34 schreef bode het volgende:

[..]

Positiespel hebben de Tukkers daar de spelers voor?
Fred krijgt er overal voetbal in.Als wij zo slecht zijn hoe knudde moet de rest wel niet zijn..We staan nog steeds derde.En wat jullie die castaignos bij feijenoord geleerd hebben is mij een raadsel..Hij kan nog geen bal aannemen.Technisch nog nooit zon slechte voetballer gezien.Onze scouting zal wel bezopen geweest zijn toen ze hem scouten.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 04 februari 2013 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 21:03 schreef Aartus het volgende:
hahahha. finale in de kuip psv-ajax
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 04 februari 2013 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2013 - 16:48 schreef Aartus het volgende:

[..]

Fred krijgt er overal voetbal in.Als wij zo slecht zijn hoe knudde moet de rest wel niet zijn..We staan nog steeds derde.En wat jullie die castaignos bij feijenoord geleerd hebben is mij een raadsel..Hij kan nog geen bal aannemen.Technisch nog nooit zon slechte voetballer gezien.Onze scouting zal wel bezopen geweest zijn toen ze hem scouten.
ik zou zeggen neem fred rutten. je hebt gezien wat hij bij psv klaar speelde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 februari 2013 door eindhovenpsv1 --
Aartus
 Aartus - maandag 04 februari 2013 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2013 - 17:17 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

ik zou zeggen neem fred rutten. je hebt gezien wat hij bij psv klaar speelde.
Advocaat is ook al een paar keer flink op zn bek gegaan bij psv.Toch al 5 nederlagen..Juich niet te vroeg..Ajax speelt momenteel t meest constant..
Wolf_Haley
 Wolf_Haley - maandag 04 februari 2013 - 19:32   quote  deeplink  
Alleen Mario Been is slechter dan Mcclaren. Voor de rest is alles een vooruitgang. Fredje is hoe dan ook 100x een beter trainer dan stevie wonder. Onbegrijpelijk dat hij een 2,5 half jarig contract kreeg voorgeschoteld. Nu zitten we met zijn afkoopsom wanneer er inderdaad een andere trainer wordt aangesteld.
Aartus
 Aartus - maandag 04 februari 2013 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 februari 2013 - 19:32 schreef Wolf_Haley het volgende:
Alleen Mario Been is slechter dan Mcclaren. Voor de rest is alles een vooruitgang. Fredje is hoe dan ook 100x een beter trainer dan stevie wonder. Onbegrijpelijk dat hij een 2,5 half jarig contract kreeg voorgeschoteld. Nu zitten we met zijn afkoopsom wanneer er inderdaad een andere trainer wordt aangesteld.
Fred heeft t fundament gelegd voor t twente waar t nu staat.Hij maakte spelers duidelijk beter.Een perfectionist.En bij psv is ie niet geslaagd.iedere winterstop werden bij psv de beste spelers verkocht.dat is niet de schuld van fred rutten.fred Rutten is een toptrainer,maar geef m wel even de tijd.eerst de puinhopen opruimen van Mc Claren.En een pluspunt hij kent de club van binnen en buiten.Laat m maar komen onze Fredje...
henkie 18
 henkie 18 - dinsdag 05 februari 2013 - 12:45   quote  deeplink  
ik vind de nederlaag ook mclaren zijn fout dat kon je zien wat hij in de tweedehelf deet met de opstellen hij moet dat eltal goed neer zetten en niet iederkeer veranderen ander krijg je geen eenheid in elftal hij moet zondag mihay dan de achterroede met dougl enbraafh rosales en middenveld schider tadic fer voorhoede moet castaisnos jansen gutierrz zo moet hij tegen peczwolle spellen anders kom niet goed met ons fctwente en de trainer groetjes henk
Lubje
 Lubje - zondag 10 februari 2013 - 18:46   quote  deeplink  
PEC Zwolle - FC Twente. Dit was echt het dieptepunt en dan met name de tweede helft. Ik heb Twente nog nooit zo slecht gezien. Als ze zo blijven voetballen winnen ze in de tweede helft van de competitie geen enkele wedstrijd. Ze werden door PEC eigenlijk volledig van de mat gespeeld. Het is dan ook jammer dat PEC niet heeft gewonnen.
voetbalkennis
 voetbalkennis - zondag 10 februari 2013 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 februari 2013 - 18:46 schreef Lubje het volgende:
PEC Zwolle - FC Twente. Dit was echt het dieptepunt en dan met name de tweede helft. Ik heb Twente nog nooit zo slecht gezien. Als ze zo blijven voetballen winnen ze in de tweede helft van de competitie geen enkele wedstrijd. Ze werden door PEC eigenlijk volledig van de mat gespeeld. Het is dan ook jammer dat PEC niet heeft gewonnen.
Het is niet om aan te gluren Er is nog geen enekele speler beter gaan voetballen alleen maar slechter onder Mclaren Je moet mij niet vertellen dat Verbeek of een Koeman en zelfs Fredje Rutten hier niet meer uit kan halen.
De enige oplossing opstappen met die Mclaren het is toch al een verloren seizoen, laten die 2 op de bank het seizoen afmaken en dan ook op laat stappen Als vak P duidelijk aan geeft dat ze Mclaren niet meer pruimen gaat hij uit zichzelf weg heeft hij beloofd.
en beloofd is beloofd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 februari 2013 door voetbalkennis --
Aartus
 Aartus - zondag 10 februari 2013 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 februari 2013 - 22:21 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Het is niet om aan te gluren Er is nog geen enekele speler beter gaan voetballen alleen maar slechter onder Mclaren Je moet mij niet vertellen dat Verbeek of een Koeman en zelfs Fredje Rutten hier niet meer uit kan halen.
De enige oplossing opstappen met die Mclaren het is toch al een verloren seizoen, laten die 2 op de bank het seizoen afmaken en dan ook op laat stappen Als vak P duidelijk aan geeft dat ze Mclaren niet meer pruimen gaat hij uit zichzelf weg heeft hij beloofd.
en beloofd is beloofd
Er is geen lijn in te ontdekken.T was weer eens een aanfluiting..In de 2e helft geen enkel persoonlijk duel gewonnen..Sterker nog als zwolle had gewonnen hadden we niet mogen klagen.En dan wisgerhof inbrengen..Zo roep je de problemen op jezelf je af..Weer achteruit lopen.Mc Claren krijgt dit team nooit meer op de rails,dat is wel duidelijk.We mogen blij zijn als we ons nog voor europees voetbal plaatsen al ben ik er bang voor dat we nog verder afglijden.We zijn zo langzamerhand t lachertje van nederland.Joop stop deze neerwaartse spiraal.T liefst morgen..Zo kan t echt niet verder.
infamous psv
 infamous psv - zondag 10 februari 2013 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 februari 2013 - 22:21 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

en beloofd is beloofd
Misschien moet Munsterman hem gewoon simpelweg ontslaan
Aartus
 Aartus - zondag 10 februari 2013 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 februari 2013 - 23:02 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Misschien moet Munsterman hem gewoon simpelweg ontslaan
Idd,maar t is een geldkwestie.Kost munsterman weer geld aan een afkoopsom..Maar met mc Claren gaan we t niet redden.
infamous psv
 infamous psv - zondag 10 februari 2013 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 februari 2013 - 23:06 schreef Aartus het volgende:

[..]

Idd,maar t is een geldkwestie.Kost munsterman weer geld aan een afkoopsom..Maar met mc Claren gaan we t niet redden.
sta er idd van te kijken hoe jullie spelen laatste tijd.. en nog staan jullie bovenin..
stel dat t echt gaat lopen
jonass
 jonass - zondag 10 februari 2013 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 februari 2013 - 23:06 schreef Aartus het volgende:

[..]

Kost munsterman geld aart ja maar als die mc claren blijft halen we el niet eens dan kost het ook geld toch
voetbalkennis
 voetbalkennis - zondag 10 februari 2013 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 februari 2013 - 23:18 schreef jonass het volgende:

[..]

Kost munsterman geld aart ja maar als die mc claren blijft halen we el niet eens dan kost het ook geld toch
Kost Niets hij heeft beloofd te vertrekken als vakkie P niet meer achter hem staat.
En die staan allang niet meer achter hem dus gewoon een enkeltje Engeland dat zijn de enige kosten.
jonass
 jonass - zondag 10 februari 2013 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 februari 2013 - 23:21 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Kost Niets hij heeft beloofd te vertrekken als vakkie P niet meer achter hem staat.
En die staan allang niet meer achter hem dus gewoon een enkeltje Engeland dat zijn de enige kosten.
dan laat hij gauw koffertje pakken en vanavond laatste vlugt nemen ben die kop ook helemaal zat.
infamous psv
 infamous psv - zondag 10 februari 2013 - 23:27   quote  deeplink  
Wie moet Mclaren opvolgen..
jonass
 jonass - zondag 10 februari 2013 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 februari 2013 - 23:27 schreef infamous psv het volgende:
is hier al vaak genoemd verbeek of rutten maar zijn beide bezet maar assistenten kunnen tot einde seizoen het werk doen ,als het op andere manier gebeurt als nu .
notterharmpie
 notterharmpie - zondag 10 februari 2013 - 23:36   quote  deeplink  
gewoon een trainer die van het voetbal houd en die er verstand van heeft
Aartus
 Aartus - zondag 10 februari 2013 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 februari 2013 - 23:27 schreef infamous psv het volgende:
Dat maakt weinig uit slechter dan nu kan echt niet..Ik weet niet of je t hebt gezien..Maar eigenlijk had pec zwolle recht op 3 punten..
notterharmpie
 notterharmpie - maandag 11 februari 2013 - 00:04   quote  deeplink  
laat ron jans het eens een paar maand proberen deze is volgens mij nog vrij slechter kan toch niet want mc heeft al ruim een jaar geprobeerd en geen enkele speler is beter geworden,zelfs de jeugd krijgt amper de kans dus die gaan ergens anders heen bv thomas bruns en dan die dure castaignos wat een miskoop kan alleen vallen en buitenspel staan Deze vent in niks en word niks het zit er gewoon niet in hij heeft niet de goede instelling zoals op dit moment meerdere spelers straks spelen we geen europees voetbal dus minder inkomsten de spelers worden minder dus brengen ze minder op dus minder inkomsten nieuwe spelers willen niet meer naar twente komen dus joop grijp in nu het nog kan en Joop Ga in het nieuwe seizoen fredje of verbeek halen Die krijgen het elftal (wat er dan nog over is)echt wel aan de praat
voetbalkennis
 voetbalkennis - maandag 11 februari 2013 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2013 - 00:04 schreef notterharmpie het volgende:
laat ron jans het eens een paar maand proberen deze is volgens mij nog vrij slechter kan toch niet want mc heeft al ruim een jaar geprobeerd en geen enkele speler is beter geworden,zelfs de jeugd krijgt amper de kans dus die gaan ergens anders heen bv thomas bruns en dan die dure castaignos wat een miskoop kan alleen vallen en buitenspel staan Deze vent in niks en word niks het zit er gewoon niet in hij heeft niet de goede instelling zoals op dit moment meerdere spelers straks spelen we geen europees voetbal dus minder inkomsten de spelers worden minder dus brengen ze minder op dus minder inkomsten nieuwe spelers willen niet meer naar twente komen dus joop grijp in nu het nog kan en Joop Ga in het nieuwe seizoen fredje of verbeek halen Die krijgen het elftal (wat er dan nog over is)echt wel aan de praat
Ron Jans is ook overal gefaalt vind ik geen optie.
Verbeek daar wil Jopie niets van weten want hij had hem toen al aan kunnen trekken.
En Joop beslist De supporters zouden het toe juichen als hij zou komen
Want die maakt slechte voetballers zelfs nog beter laat staan als hij bij twente aan de slag zou komen met deze selectie. Maar ik denk dat Verbeek zelf ook niet meer wil.
Fred terug halen ???? je ziet hoe het is gegaan met Mclaren is nooit goed om een speler (Braafheid) of trainer terug te halen. Ze gaan stuk voor stuk voor de poen weg en als het niet lukt willen ze wel terug wat mot je er mee. Je hebt als club toch ook nog wel je trots.
Wolf_Haley
 Wolf_Haley - maandag 11 februari 2013 - 13:07   quote  deeplink  
OPZOUTEN MET DIE PANNENKOEK!!! Zet daar desnoods die barkruk uit de kantine, iedereen is beter dan Mcclaren. Gutierrez dr uit halen voor Wisgerhof, terwijl je juist goals en drang naar voren nodig hebt. SCHANDALIG!!! Het liefst zet Steve 11 verdedigers in het veld maar dat is waarschijnlijk net iets te opvallend.
infamous psv
 infamous psv - maandag 11 februari 2013 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2013 - 12:39 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Ron Jans is ook overal gefaalt vind ik geen optie.
Verbeek daar wil Jopie niets van weten want hij had hem toen al aan kunnen trekken.
En Joop beslist De supporters zouden het toe juichen als hij zou komen
Want die maakt slechte voetballers zelfs nog beter laat staan als hij bij twente aan de slag zou komen met deze selectie. Maar ik denk dat Verbeek zelf ook niet meer wil.
Fred terug halen ???? je ziet hoe het is gegaan met Mclaren is nooit goed om een speler (Braafheid) of trainer terug te halen. Ze gaan stuk voor stuk voor de poen weg en als het niet lukt willen ze wel terug wat mot je er mee. Je hebt als club toch ook nog wel je trots.
Jans heeft het bij Groningen en in het 2e seizoen Heereveen prima gedaan. Alleen Standard luik was geen succes dus beetje overdreven reactie van je..
jonass
 jonass - maandag 11 februari 2013 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2013 - 16:29 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Jans heeft het bij Groningen en in het 2e seizoen Heereveen prima gedaan. Alleen Standard luik was geen succes dus beetje overdreven reactie van je..
Oke infamous maar toch hoef ik hem hier niet .
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 11 februari 2013 - 19:21   quote  deeplink  
Ik had het wel geweten.....ik zou Henk ten Cate uit China ophalen
jonass
 jonass - maandag 11 februari 2013 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2013 - 19:21 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik had het wel geweten.....ik zou Henk ten Cate uit China ophalen
Nenam denk niet dat dat de juiste keus zou zijn ,niks ten nadele van ten Cate maar wij in het oosten kunnen beter geen man hebben die uit het westen komt zie maar hoe het met co is gegaan,teveel cultuur verschil.
notterharmpie
 notterharmpie - maandag 11 februari 2013 - 20:12   quote  deeplink  
haal die plet zowiezo maar terug die zit daar toch op de bank en ruil hem maar met castaignos
infamous psv
 infamous psv - maandag 11 februari 2013 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2013 - 20:12 schreef notterharmpie het volgende:
haal die plet zowiezo maar terug die zit daar toch op de bank en ruil hem maar met castaignos
En jij denkt dat die zomaar terugkomt..
notterharmpie
 notterharmpie - maandag 11 februari 2013 - 20:18   quote  deeplink  
kunt het proberen deze spits is ook nog niks weet niet eens wat buitenspel en inzet is
Aartus
 Aartus - maandag 11 februari 2013 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2013 - 20:13 schreef infamous psv het volgende:

[..]

En jij denkt dat die zomaar terugkomt..
Volgens mij zal ie wel moeten.Hij is toch verhuurd???En dus nog eigendom van twente..Of hebben we m verkocht??Kan iemand mij dat zeggen.Ik weet t niet zeker..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5892
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Mclaren en het behouden voetbal

0.0166568