|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
prima trainer. lekker simpel.past wel. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
ben je er ook weer vincent.en infamous leuk dat je er weer om moet lachen.je weet niet waarover je lult.maar doe allemaal je best om iemand een stempel op te drukken. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Toch wel Nenam.Ik heb t zelf gezien bij de jeugd.Hij maakt spelers beter.En kan een positieve sfeer creeeren.Patje is volwassen geworden. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: wat wil je hier eigenlijk mee bereiken.Jullie noord Hollanders zijn toch zo recht door zee.Of geld dat alleen voor internet. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: ja lekker lachen.Ik lach met je mee,hahahhahahahahahahahahhahahahahahhahahhahahahahahahahhahahhahahahhahahahahahahhahahahhahahahahhahahhahahahhahahahahhhahhahahhahhahhahhahha. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Fijn dat je het allemaal zo sportief opvat Aartus :') |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 02:02 schreef Aartus het volgende:ben je er ook weer vincent.en infamous leuk dat je er weer om moet lachen.je weet niet waarover je lult.maar doe allemaal je best om iemand een stempel op te drukken. Janken mr weer vies flikkertje... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 02:02 schreef Aartus het volgende:ben je er ook weer vincent.en infamous leuk dat je er weer om moet lachen.je weet niet waarover je lult.maar doe allemaal je best om iemand een stempel op te drukken. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
tomson staat de kan met koffie al klaar voor nenam |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik zet de koffie vers. Strychnine staat ook al klaar. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: oke zeg hem maar van mij het was me een eer ,2 lepeltjes moet voldoende zijn d:-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Moet eens kijken wat ik met jou doe ouwe |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: ben je er al leef je nog ouwe gap |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: als tomson je glas of kopje voorzet ruil je gewoon om met de zijne ,zit je altijd goed,d:-) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Na Twente haakt ook Feyenoord af voor de landstitel en gaan ajax en psv strijden wie het word. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Niet getreurd Tukkers...punt ingelopen en jullie staan gewoon weer derde op doelsaldo.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 17:02 schreef infamous psv het volgende:Niet getreurd Tukkers...punt ingelopen en jullie staan gewoon weer derde op doelsaldo.. Ja heerlijk nu nog uit dat neerwaartse dal komen . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2013 - 17:02 schreef infamous psv het volgende:Niet getreurd Tukkers...punt ingelopen en jullie staan gewoon weer derde op doelsaldo.. Ha ha geloof je het zelluf D |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Kijk mr op ranglijst, gozer.... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Hoezo sorry twente staat toch op 3 en feyenoord op 4 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: ne is nie lekker is mooi ,lekker is een strakke poes, |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Strakke poes? ........... rare lui die Tukkers |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Hoe kom je aan die foto van Nenam :-) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Nee droog neuker jij kent de twentse humor niet . |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: lach me kapot gozer... |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Kijk Infamous zo hoort het ook hahaha lach met je mee ,of je het meent of niet hahaha. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 - 22:56 schreef jonass het volgende:[..] als ik maccie hoor op eredivisie live gaat hij niet weg en aart geeft me geen antwoord op zijn reactie dat maccie op non actief is gezet Zaterdag met iemand van de club van 10 gesproken..Ook de sponsoren wil dat ie vertrekt..Kluivert werd genoemd om t seizoen af te maken..deze week maar even afwachten..Zo kan t in ieder geval niet verder... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 18 februari 2013 - 14:10 schreef Aartus het volgende:[..] Zaterdag met iemand van de club van 10 gesproken..Ook de sponsoren wil dat ie vertrekt..Kluivert werd genoemd om t seizoen af te maken..deze week maar even afwachten..Zo kan t in ieder geval niet verder... Ron Jans volgens bepaalde kenners... |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ron jans heeft goed gepresteerd met groningen en t tweede jaar bij heerenveen.Ik weet alleen niet of ie hard genoeg is..Een harde hand dat is wat twente nodig heeft. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Schilder na debacle: 'Trainer is verantwoordelijk'
Auteur: Wout Stravers Gepubliceerd:18 februari 2013 om 09:14Categorie:Reactie
Het rommelt bij FC Twente na de dramatische start van het kalenderjaar 2013. De ploeg van trainer Steve McClaren verspeelde zaterdag opnieuw punten, ditmaal tegen hekkensluiter Willem II (1-1).
Na de remise bij PEC Zwolle (1-1) werd al gescholden en geklaagd, zaterdag was dat nog een tandje erger. De druk op McClaren groeit met de week, weet ook linkspoot Robbert Schilder. "De trainer is verantwoordelijk voor de resultaten. Als die niet naar behoren zijn, is vroeg of laat de trainer aan de beurt", houdt hij het kort in De Telegraaf.
De trainer zelf zei zaterdag al dat hij een vertrek niet overweegt. "Ik geloof in deze club en in deze spelers. De ommekeer komt, daarover heb ik geen enkele twijfel. Alleen zitten we nu even midden in de storm. Dat komt vaker voor in voetbal." |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 18 februari 2013 - 14:26 schreef infamous psv het volgende:Schilder na debacle: 'Trainer is verantwoordelijk' Auteur: Wout Stravers Gepubliceerd:18 februari 2013 om 09:14Categorie:Reactie Het rommelt bij FC Twente na de dramatische start van het kalenderjaar 2013. De ploeg van trainer Steve McClaren verspeelde zaterdag opnieuw punten, ditmaal tegen hekkensluiter Willem II (1-1). Na de remise bij PEC Zwolle (1-1) werd al gescholden en geklaagd, zaterdag was dat nog een tandje erger. De druk op McClaren groeit met de week, weet ook linkspoot Robbert Schilder. "De trainer is verantwoordelijk voor de resultaten. Als die niet naar behoren zijn, is vroeg of laat de trainer aan de beurt", houdt hij het kort in De Telegraaf. Dat zegt genoeg.Als de spelers al beginnen te morren.Dan weet je t wel... De trainer zelf zei zaterdag al dat hij een vertrek niet overweegt. "Ik geloof in deze club en in deze spelers. De ommekeer komt, daarover heb ik geen enkele twijfel. Alleen zitten we nu even midden in de storm. Dat komt vaker voor in voetbal." |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Als de spelers al beginnen te morren dan weet je t wel.. |
|
|
|