|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
diesel
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Het lijkt met toch wel dat hij een nieuwe kans in de basis krijgt. Guyon heeft weer teleurstellend weinig gebracht. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Assist overigens van Immers ;) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
de beer
|
|
|
Ik zeg guyon zo moet het idd basis plaats verdiend!!! |
|
|
|
|
lord - adonis
|
|
|
quote: 2 dingen goed eerste helft een afstand schot en deze assist. voor de rest samen met janmaat een slechte eerste en tweede helft.
maar achabar goal van wereldklasse. en verdiend |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Te klein net als Clasie. Weg met die gasten |
|
|
|
|
Vikingbjorn
|
|
|
Achabar top, Guyon en Immers gebrek aan zelfvertrouwen komen wel terug |
|
|
|
|
Vikingbjorn
|
|
|
quote: zijn beide goed wesley sneyder en lionel messi zijn ook klein maar wel wereld spelers |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: jij hebt er echt geen kijk op. 2 manolevjes die denken dat ze er al zijn. wat een nobody's |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Gewoon in de basis van de week met achabar, cisse en fernandez eruit. Mathijssen eruit en knallen! |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
immers vind ik niet slecht! die gaf de voorzet waaruit achabar kan scoren |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
realgert
|
|
|
clasie is wekelijks man of the match dus geen woord over clasie zijn lengte |
|
|
|
|
Vikingbjorn
|
|
|
misschien heb je gelijk maar de kleintjes redden feyenoord van een nederlaag |
|
|
|
|
neliz
|
|
|
quote: Romario was ook maar een klein dondertje bijvoorbeeld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 augustus 2012 door neliz -- |
|
|
|
|
Sjeffry
|
|
|
@ Gyan010 stuur prive bericht sinds 20-01-2011 , 1997 posts
Gyan010 - donderdag 23 augustus 2012 - 22:04 quote deeplink Te klein net als Clasie. Weg met die gasten
Dit geen domme opmerking dan? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 - 22:16 schreef Sjeffry het volgende:@ Gyan010 stuur prive bericht sinds 20-01-2011 , 1997 posts Gyan010 - donderdag 23 augustus 2012 - 22:04 quote deeplink Te klein net als Clasie. Weg met die gasten Dit geen domme opmerking dan? 6 posts. dat maakt jou een nobody. een onbekwame vlegel die denkt dat ie een bigshot is. minimanolev |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Romario was een prachtspeler ondanks zijn 108 cm... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 - 22:18 schreef FR-Han het volgende:[..] 6 posts. dat maakt jou een nobody. een onbekwame vlegel die denkt dat ie een bigshot is. minimanolev He Han hou jij eens je muil over MANOLEV: Bulgaria's Best |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: platte achterhoofden hebben ze. dus minder hersens, dus geen kijk op het spelletje. dus profiteurs |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
nu op rtl4. help mijn buurman heeft een plat achterhoofd |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Ned 1. over mijn platte achterhoofd |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Chari en Jozo weer aan het bommengooien.. :) |
|
|
|
|
Brian
|
|
|
EN DAN NU TIJD VOOR DE JEUGDT !!!
Geen geld voor een nieuwe spits ??? Dan nu echt nieuwe generatie kans geven zoals Achabar, Elvis of Vrede
Niet langer zeiken op Immers die net een paar wedstrijden speeld Maar Guyon verbannen die enkel kaarten kan pakken en als er geen andere optie nog steeds zich niet geroepen voelt zich te bewijzen. Als namen niet scoren.... dan maar andere namen opstellen. Schaken mag maar Cisse & Guyon lekker 2e keus maken. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
1 hakje maakt nog geen zomer! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Goed gezien! Het was al zomer voor dat hakje! |
|
|
|
|
Nobody
|
|
|
Fr-Han, als jij zo'n grote vent bent, misschien moet jij dan maar eens Clasie's plaats innemen. Daarbij zijn ik noem maar wat; Xavi, Iniesta, Sneijder (eerder genoemd), Robben, Puyol, en Messi allemaal niet groot maar toch de wereldtop van vandaag. Mijn punt die ik wil maken is dat je niet perse groot, lomp en onbehouwen moet zijn om het te schoppen als professioneel voetballer. Maar dat je ook klein en slim kan zijn, en over genoeg talent beschikt zoals deze zojuist genoemde voetballers om het te maken. Daarbij nog iets anders.. Waarom stoer doen met je aantal posts naar iemand die er beduidend minder heeft om hem vervolgens uit te maken voor een 'nobody'? Beetje kinderachtig.
Gr. De man met 1 post en tevens Feyenoord supporter in hart en nieren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 - 22:46 schreef Nobody het volgende:Fr-Han, als jij zo'n grote vent bent, misschien moet jij dan maar eens Clasie's plaats innemen. Daarbij zijn ik noem maar wat; Xavi, Iniesta, Sneijder (eerder genoemd), Robben, Puyol, en Messi allemaal niet groot maar toch de wereldtop van vandaag. Mijn punt die ik wil maken is dat je niet perse groot, lomp en onbehouwen moet zijn om het te schoppen als professioneel voetballer. Maar dat je ook klein en slim kan zijn, en over genoeg talent beschikt zoals deze zojuist genoemde voetballers om het te maken. Daarbij nog iets anders.. Waarom stoer doen met je aantal posts naar iemand die er beduidend minder heeft om hem vervolgens uit te maken voor een 'nobody'? Beetje kinderachtig. Gr. De man met 1 post en tevens Feyenoord supporter in hart en nieren. Niet aan Han komen, alleen ik mag vervelend tegen hem doen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wereldgoal!
Fernandez heeft zijn kans gehad, niet gegrepen, dus eruit. Schaken in de punt, of als Koeman hem liever op de flank heeft, Achahbar erin zetten. Die jongen zal best een paar keer kut spelen maar dat kan ik meer hebben dan die lompe Fernandez. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 - 22:46 schreef Nobody het volgende:Fr-Han, als jij zo'n grote vent bent, misschien moet jij dan maar eens Clasie's plaats innemen. Daarbij zijn ik noem maar wat; Xavi, Iniesta, Sneijder (eerder genoemd), Robben, Puyol, en Messi allemaal niet groot maar toch de wereldtop van vandaag. Mijn punt die ik wil maken is dat je niet perse groot, lomp en onbehouwen moet zijn om het te schoppen als professioneel voetballer. Maar dat je ook klein en slim kan zijn, en over genoeg talent beschikt zoals deze zojuist genoemde voetballers om het te maken. Daarbij nog iets anders.. Waarom stoer doen met je aantal posts naar iemand die er beduidend minder heeft om hem vervolgens uit te maken voor een 'nobody'? Beetje kinderachtig. Gr. De man met 1 post en tevens Feyenoord supporter in hart en nieren. my name is nobody |
|
|
|
|
Marsimo
|
|
|
quote: wat jij verkondigt wel, ja inderdaad onzin!!! |
|
|
|
|
Nobody
|
|
|
quote: Ik zal het proberen te onthouden voor de volgende keer. Proberen...... |
|
|
|
|
Nobody
|
|
|
quote: Mijne ook! Aangenaam. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 - 22:50 schreef MMM het volgende:Wereldgoal! Fernandez heeft zijn kans gehad, niet gegrepen, dus eruit. Schaken in de punt, of als Koeman hem liever op de flank heeft, Achahbar erin zetten. Die jongen zal best een paar keer kut spelen maar dat kan ik meer hebben dan die lompe Fernandez. Helemaal mee eens. Fernandez is goed voor de counter. Meer niet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, laat lekker gaan man. Han en Gyan zijn af en toe op oorlogspad, daar moet je doorheen prikken. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
twitch
|
|
|
ongelooflijk wat een 1ste internationale goal voor die gast euh knul :P
zet hem maar in de spits tegen Heracles kunnen we nog een goal maken of 3 |
|
|
|
|
Nobody
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 - 22:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hahaha, laat lekker gaan man. Han en Gyan zijn af en toe op oorlogspad, daar moet je doorheen prikken. Ik ben net nieuw hè, ik weet nog niet alles. ;) Dat komt met de tijd denk ik dan maar! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Niet iedereen heeft ze op dit Forum op een rijtje. Ben jij gelovig? |
|
|
|