BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Achabar

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
twitch
 twitch - donderdag 23 augustus 2012 - 23:20   quote  deeplink  
maar on topic ..

geef deze knul maar eens een echte kans en Manu als back-up
en Fernandez naar excelsior
twitch
 twitch - donderdag 23 augustus 2012 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 23:20 schreef infamous psv het volgende:

[..]

je kent je plaats he...
ja 2de
en je mot wel tegen een geintje kunne toch of wha
twitch
 twitch - donderdag 23 augustus 2012 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 23:20 schreef infamous psv het volgende:

[..]

je kent je plaats he...
burp

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 augustus 2012 door twitch --
Marsimo
 Marsimo - donderdag 23 augustus 2012 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 23:20 schreef twitch het volgende:
maar on topic ..

geef deze knul maar eens een echte kans en Manu als back-up
en Fernandez naar excelsior
Ter herinnering

23 junKoeman: 'Achahbar eerste spits'
Feyenoord nieuws
News contentblockVoor Ronald Koeman heeft de komst van een nieuwe spits bij Feyenoord geen prioriteit. De trainer heeft namelijk alle vertrouwen in jongeling Anass Achahbar, meldde Voetbalprimeur vrijdagavond. Koeman voorkomt daarmee een vertrek van Achahbar. Koeman heeft Achahbar laten weten dat hij volgend seizoen een serieuze kans krijgt als eerste spits van Feyenoord. De jongeling beleefde het afgelopen seizoen zijn doorbraak in Rotterdam, maar moest het vooral doen met invalbeurten.

De achttienjarige Achahbar lijkt daarmee de opvolger te worden van John Guidetti, die na een huurperiode is teruggekeerd naar Manchester City. Feyenoord heeft bovendien te horen gekregen dat er belangstelling is vanuit Italië en Engeland voor de talentvolle spits. De tiener blijft het liefst in De Kuip spelen, maar overweegt een vertrek wanneer hij geen echte kans krijgt.

Feyenoord zoekt nog wel naar een extra spits, maar zal alleen toeslaan als het mogelijk is om een speler van de buitencategorie aan te trekken. Die speler is vooralsnog niet gevonden. Eerder was clubicoon Dirk Kuyt in beeld, maar hij koos voor een lucratief contract bij Fenerbahçe
twitch
 twitch - donderdag 23 augustus 2012 - 23:29   quote  deeplink  
is hij al in de basis gestart dan?
ik blijf fernandez in de basis zien en hem op het veld niet aanspeelbaar zijn
je zag voor zijn invalbuurt dat ze steeds bleven hangen bij de 20 meter , geen spits die zich aanbood
zodra achahbar inviel was het gelijk chaos bij praag
zeg mij genoeg denk ik
Nobody
 Nobody - donderdag 23 augustus 2012 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 23:07 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft ze op dit Forum op een rijtje.
Ben jij gelovig?
Ik geloof best dat er meer tussen hemel en aarde is. En dat bedoel ik in een heel ruime zin.
Niet dat ik naar de kerk ga o.i.d.
Nobody
 Nobody - donderdag 23 augustus 2012 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 23:07 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft ze op dit Forum op een rijtje.
Ben jij gelovig?
Ik geloof best dat er meer tussen hemel en aarde is. En dat bedoel ik in een heel ruime zin.
Niet dat ik naar de kerk ga o.i.d.
tomson
 tomson - vrijdag 24 augustus 2012 - 00:03   quote  deeplink  
Dan laat je ze ff alleen...
tomson
 tomson - vrijdag 24 augustus 2012 - 00:04   quote  deeplink  
Fernandez was Drama !
Sensi
 Sensi - vrijdag 24 augustus 2012 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 00:04 schreef tomson het volgende:
Fernandez was Drama !
Ik liep de hele wedstrijd al te schreeuwen gooit Achahbar erin.. Ik snap niet dat Koeman hem niet wisselt in de rust al. Tuurlijk wil je de spelers die vorig jaar de 2de plaats verdiend hebben een eerste kans geven. Maar als je al ziet dat Achahbar na 10 minuten met een korte inval een verandering in het spel kan brengen zou ik is nadenken of je hem niet sneller moet wisselen. Ik zeg geen spits meer halen en gewoon Anass opstellen in de basis!
tomson
 tomson - vrijdag 24 augustus 2012 - 00:35   quote  deeplink  
Het is allemaal nog geen zekerheidje he Sensi. En er is ook nog een gouden regel dat elke sleutelpositie dubbel bezet moet wezen ivm. blessures, schorsingen enzovoorts.
Sensi
 Sensi - vrijdag 24 augustus 2012 - 01:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 00:35 schreef tomson het volgende:
Het is allemaal nog geen zekerheidje he Sensi. En er is ook nog een gouden regel dat elke sleutelpositie dubbel bezet moet wezen ivm. blessures, schorsingen enzovoorts.
Absoluut, je kan beter een speler achter de hand hebben maar in dit geval leggen de kansen klein voor Feyenoord om nog zo'n spits reserve te hebben. Nu de transferperiode bijna tot eind komt denk ik dat we het moeten doen met wat we hebben. En in dat geval denk ik dat Achahbar onze vaste spits moet worden, niet alleen nu maar ook voor de toekomst. Fernandez bakt er gewoon niks van, al had hij een aantal kleine pluspuntjes vanavond. Juist Fernandez zou de spits voor back up moeten zijn, hij heeft ook een paar keer bewezen zo sterk te zijn. Ik vind dat Koeman Achahbar gewoon te kort doet met alleen 10 minuten speeltijd.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 augustus 2012 - 02:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 01:57 schreef Sensi het volgende:

[..]

Absoluut, je kan beter een speler achter de hand hebben maar in dit geval leggen de kansen klein voor Feyenoord om nog zo'n spits reserve te hebben. Nu de transferperiode bijna tot eind komt denk ik dat we het moeten doen met wat we hebben. En in dat geval denk ik dat Achahbar onze vaste spits moet worden, niet alleen nu maar ook voor de toekomst. Fernandez bakt er gewoon niks van, al had hij een aantal kleine pluspuntjes vanavond. Juist Fernandez zou de spits voor back up moeten zijn, hij heeft ook een paar keer bewezen zo sterk te zijn. Ik vind dat Koeman Achahbar gewoon te kort doet met alleen 10 minuten speeltijd.
Achahbar is in principe nu aan de beurt, maar we moeten geen wonderen verwachten van die jongen. Hij speelde nog basis tegen VVV vorig seizoen. Dat leek nergens op. We zijn nu natuurlijk weer een half jaar verder en hij heeft de nodige stappen kunnen maken, maar laten we eerst maar eens zien hoe Anass het er vanaf brengt, als hij in de basis mag starten.
realgert
 realgert - vrijdag 24 augustus 2012 - 02:32   quote  deeplink  
net wat T-FeYeNOOrD zegt verwacht geen wonderen idd de laatste basis van hem was niks, maar dat kun je zoon jongen niet verwijten ga der zelf maar eens aan staan op zoon leeftijd.
Jenne
 Jenne - vrijdag 24 augustus 2012 - 07:04   quote  deeplink  
Ik had die Fernandez in de rust al gewisseld, wat een drama. Hij blijft maar bij die centrale verdediger hangen, maakt totaal geen loopakties, houdt de bal niet vast. Het is net alsof ze met 10 man voetbalden. Pas na het zoveelste balverlies zo rond de 75e minuut, zag ik Koeman gelijk Achabar roepen om erin te komen. Ik snap niet waarom dit zo lang duurde, Achabar is balvast in de kleine ruimte, en in de 2e helft waren de ruimtes klein. Ik verwacht Fernandez op de bank zondag
j bruijnes
 j bruijnes - vrijdag 24 augustus 2012 - 07:37   quote  deeplink  
die eene voorzet immers waa geluk lage voorzet verder was hij blij dat hij de bal kwijt was. afgekeurd bij de supperboeren teluit jewinst.
j bruijnes
 j bruijnes - vrijdag 24 augustus 2012 - 08:25   quote  deeplink  
clasie gaf toe voor de rust bal velies ?na de rust de steren van de hemel.
j bruijnes
 j bruijnes - vrijdag 24 augustus 2012 - 08:29   quote  deeplink  
assist immers toeval verder niet gezien.
Jeay
 Jeay - vrijdag 24 augustus 2012 - 08:39   quote  deeplink  
immers was genoeg te zien, had al veel meer spirit.. en zo'n bal van afstand kan alleen met vertrouwen geschoten worden anders gaat ie overal behalve op doel.
Hij heeft verders goed meegedaan in verdediging en meeste duels gewonnen. Spel viel dood op gegeven moment en hoorde Koemand schreeuwen "naar voren".. ging op zich niet.. toen 2 nieuwe spelers die wat frisser waren en toen ging t goed.
Durf te zeggen dat Anas 9 van die 10 ballen normaal er niet in kreeg.. dat heeft ie namelijk ook genoeg laten zien.
dobias
 dobias - vrijdag 24 augustus 2012 - 09:03   quote  deeplink  
Ik wil niet heel vervelend zijn maar ik zei het gisteren nog voor de wedstrijd.
Geef achabar of Manu een kans die kunnen een bal vast houden Fernandez is een spits voor de counter. En dat is verledentijd in de kuip.
Marsimo
 Marsimo - vrijdag 24 augustus 2012 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 09:03 schreef dobias het volgende:
Ik wil niet heel vervelend zijn maar ik zei het gisteren nog voor de wedstrijd.
Geef achabar of Manu een kans die kunnen een bal vast houden Fernandez is een spits voor de counter. En dat is verledentijd in de kuip.
Heersen in vooruitzien, maar oo zo gemakkelijk om achteraf te praten hoe het moest en vooral I told you so (lievelings uitspraak van de vrouwen remember ;)) ; stel dat Achahbar was begonnen en niet gescoord had wat dan???!!!
j bruijnes
 j bruijnes - vrijdag 24 augustus 2012 - 09:55   quote  deeplink  
wil alleen maar zeggen dat er een spits er bij moet komen anders zie ik het somber in na de pouwze goed gespeeld. mijn vraag was waarom immers is afgekeurd bij de superboeren hoorde tenapel duidelijk zeggen. het gaat mij niet om de speler persoonlijk maar hij moet wel betaald worden.
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 24 augustus 2012 - 10:11   quote  deeplink  
Vergeten we niet dat Anass nog maar 18 is? Jaartje uitlenen vorig jaar bij Excelsior was leerzaam geweest zonder al teveel druk, denk ik. Goal van gisteren geeft zo'n jongen wel een enorme boost voor zijn zelfvertrouwen.
j bruijnes
 j bruijnes - vrijdag 24 augustus 2012 - 10:27   quote  deeplink  
ook ik heb weer gevloekt bij het leven af maar na de rust zeer te vreden:
aad 64
 aad 64 - vrijdag 24 augustus 2012 - 10:35   quote  deeplink  
Topper , je ziet lengte maakt geen reet uit er loopt ook zo een klein spitsje bij Barca geloof ik.
Marcin010
 Marcin010 - vrijdag 24 augustus 2012 - 10:37   quote  deeplink  
En die had gisteren ook geen topdag ;)
Wim2
 Wim2 - vrijdag 24 augustus 2012 - 10:46   quote  deeplink  
Tuurlijk wordt Achabar niet onze opvolger van Guidetti, daar komt hij nog fysiek te kort voor. Wel is het zo dat hij voetballend veel meer toevoegt dan Fernandez, en we hebben nu kunnen zien dat Fernandez niet werkt.

Ik zou Achabar nu gewoon tegen Heracles een kans geven. In die Wedstrijd ben je vooral op de helft van de tegenstander aan het spelen en heb je dus veel meer aan Achabar dan aan dat blinde ren paard van een Fernandez.

Fernandez een puur een counter spits, die je ff wat minuten geeft als je al voor staat met 2-0.
JanM
 JanM - vrijdag 24 augustus 2012 - 11:33   quote  deeplink  
Achahbar nu idd de kans geven of anders Schaken in de spits en Omar op zijn plaats! Immers nog één keer laten beginnen, maar in de rust wisselen als het niet beter wordt!
Sensi
 Sensi - vrijdag 24 augustus 2012 - 11:42   quote  deeplink  
Immers deed het veel beter gisteren ik weet niet hoor. Er staat wel een druk op zijn schouders om te scoren ofzo maar hij is niet eens een spits. Gisteren een geweldig mooie poeier gezien van hem, als de keeper hem niet had had ie de kruising in gevlogen. Verder mooi werk bij de assist in de tweede helft waar hij snel een bal op pikt en toch voor weet te krijgen. Daar hoor je ook niemand over.
JanM
 JanM - vrijdag 24 augustus 2012 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 11:42 schreef Sensi het volgende:
Immers deed het veel beter gisteren ik weet niet hoor. Er staat wel een druk op zijn schouders om te scoren ofzo maar hij is niet eens een spits. Gisteren een geweldig mooie poeier gezien van hem, als de keeper hem niet had had ie de kruising in gevlogen. Verder mooi werk bij de assist in de tweede helft waar hij snel een bal op pikt en toch voor weet te krijgen. Daar hoor je ook niemand over.
Scoort ie de eerste helft wel, laat je m lekker staan! Maar anders moet Koeman het m.i. eens met Singh proberen. Die verdient ook een kans. Of Tonny, die eigenlijk ook zijn minuten moet maken, net als Manu.
Saiyan
 Saiyan - vrijdag 24 augustus 2012 - 12:03   quote  deeplink  
Domme domme domme gasten, met je te klein, rot toch eind ver, immers doet zijn best en acchabar beter dan die idioot gernandas, mathijsen miskoop
tomson
 tomson - vrijdag 24 augustus 2012 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 12:03 schreef Saiyan het volgende:
Domme domme domme gasten, met je te klein, rot toch eind ver, immers doet zijn best en acchabar beter dan die idioot gernandas, mathijsen miskoop
Gelukkig dat we jou dan hebben om ons wakker te schudden...
Sensi
 Sensi - vrijdag 24 augustus 2012 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 11:49 schreef JanM het volgende:

[..]

Scoort ie de eerste helft wel, laat je m lekker staan! Maar anders moet Koeman het m.i. eens met Singh proberen. Die verdient ook een kans. Of Tonny, die eigenlijk ook zijn minuten moet maken, net als Manu.
Dat bedoel ik dus, hoezo scoort ie de eerste helft? Hij is geen spits!! Als er ergens druk op moet staan is het Fernandez om te scoren! Pikt ie een doelpunt mee (wat zeker gaat gebeuren) is het alleen maar mooi.
adje
 adje - vrijdag 24 augustus 2012 - 12:44   quote  deeplink  
Laat Makaay weer zijn schoenen aantrekken.
FR010VL
 FR010VL - vrijdag 24 augustus 2012 - 13:02   quote  deeplink  
hahah dat zei ik gister ook al...maar zondag beginnen met achabar in de basis!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 24 augustus 2012 - 13:05   quote  deeplink  
Anas HELD!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 augustus 2012 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 09:55 schreef j bruijnes het volgende:
wil alleen maar zeggen dat er een spits er bij moet komen anders zie ik het somber in na de pouwze goed gespeeld. mijn vraag was waarom immers is afgekeurd bij de superboeren hoorde tenapel duidelijk zeggen. het gaat mij niet om de speler persoonlijk maar hij moet wel betaald worden.
Dat ging niet over Immers, maar over die keeper van Sparta Praag.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 augustus 2012 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 12:40 schreef tomson het volgende:

[..]

Gelukkig dat we jou dan hebben om ons wakker te schudden...
Wat een held! ;)
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 24 augustus 2012 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 13:02 schreef FR010VL het volgende:
hahah dat zei ik gister ook al...maar zondag beginnen met achabar in de basis!
he maat! je bent er weer. ben het eens man! lol achahbar in de basis moet nu wel. guyon is duidelijk te licht bevonden.
el-loco
 el-loco - vrijdag 24 augustus 2012 - 13:42   quote  deeplink  
@gyan, ik heb mathijssen nu 2 wedstrijden gezien en het is duidelijk dat hij zelf op dit niveau tekort komt!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 augustus 2012 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 23:33 schreef Nobody het volgende:

[..]

Ik geloof best dat er meer tussen hemel en aarde is. En dat bedoel ik in een heel ruime zin.
Niet dat ik naar de kerk ga o.i.d.
Welkom op het forum nobody veel plezier hier..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 augustus 2012 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 00:04 schreef tomson het volgende:
Fernandez was Drama !
Die kan geen bal fatsoenlijk aannemen, om gek van te worden..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 augustus 2012 - 13:48   quote  deeplink  
Mijn mening is dat anass nog niet klaar is maar ik hoop ook dat hij zondag in de basis staat..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 augustus 2012 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 13:48 schreef RenatoBos het volgende:
Mijn mening is dat anass nog niet klaar is maar ik hoop ook dat hij zondag in de basis staat..
Wat ik in die 10minuten gezien heb van Anass:
1. Hij kan een bal aannemen en controleren met een man in de rug.
2. Hij kan die bal vast houden.
3. Hij kan vanuit daar een actie maken.
4. Hij kan een goal maken.

Wat ik in 4 wedstrijden van Fernandez gezien heb:
Niets van bovenstaande.

Volgens mij is Anass wel klaar, 18 jaar, waarom niet.
piet
 piet - vrijdag 24 augustus 2012 - 14:39   quote  deeplink  
Koeman stelt dat de status van spits Anass Achahbar (18) na diens belangrijke treffer tegen Sparta Praag gelijk is gebleven.

"De wereld voor hem ziet er na één doelpunt niet ineens anders uit. Hij speelde tot nog toe niet veel, omdat hij op de training te weinig liet zien en zelfs een keer te laat kwam."
.

(Bron: fr-fanatic.com
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - vrijdag 24 augustus 2012 - 14:40   quote  deeplink  
Koeman is niet blij met Achahbar. Na de wedstrijd van gisteren kon er niet eens complimentje vanaf. En vandaag bij de persconferentie bleek waarom. Anass schijnt 1 keer te laat zijn geweest op de training en deed niet goed genoeg zijn best.

Ik zie dit dezelfde kant omgaan als met v.Persie. Zeer talentvolle speler die het door zijn mentaliteit/werkethiek niet gaat redden bij Feyenoord. DOODZONDE!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 augustus 2012 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 14:39 schreef piet het volgende:
Koeman stelt dat de status van spits Anass Achahbar (18) na diens belangrijke treffer tegen Sparta Praag gelijk is gebleven.

"De wereld voor hem ziet er na één doelpunt niet ineens anders uit. Hij speelde tot nog toe niet veel, omdat hij op de training te weinig liet zien en zelfs een keer te laat kwam."
.

(Bron: fr-fanatic.com
tsja, dan mag Anass zichzelf wel eens achter de oren krabben. Dan heeft hij weinig recht van spreken.
piet
 piet - vrijdag 24 augustus 2012 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 14:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

tsja, dan mag Anass zichzelf wel eens achter de oren krabben. Dan heeft hij weinig recht van spreken.
Jep. Plus dat het intervieuw na afloop ook niet echt iets uitstraalde, oke, het werd hem door Jan Joost in de mond gelegd, maar hij vond dat hij wel meer moest spelen. Tsja dan moet je dus ook goed trainen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 augustus 2012 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 14:25 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Wat ik in die 10minuten gezien heb van Anass:
1. Hij kan een bal aannemen en controleren met een man in de rug.
2. Hij kan die bal vast houden.
3. Hij kan vanuit daar een actie maken.
4. Hij kan een goal maken.

Wat ik in 4 wedstrijden van Fernandez gezien heb:
Niets van bovenstaande.

Volgens mij is Anass wel klaar, 18 jaar, waarom niet.
Klopt Stylzz van mij mag hijook, ik vind hem alleen nog te langzaam..gisteren waren 10 goede minuten van hem, had er een zwaar hoofd in tegen die lange gasten maar het viel me reuze mee, ik herriner me anass van vorig seizoen en baseer daarop dat hij er niet klaar voor is, maar laat hem aub het tegendeel maar bewijzen. Watmij opviel is dat hij wel die ruimtes opzoekt en Guyon niet..
dennie
 dennie - vrijdag 24 augustus 2012 - 14:49   quote  deeplink  
Deze jongen moet gewoon voor de leeuwen worden gegooid. Als Platini fan van je is, dan weet je genoeg. Hij is gewoon een heel groot talent. Word er alleen maar beter op door elke week te spelen. Sowieso liever hem dan Fernandez toch? Goed schot, goede pass, heerlijke techniek. Enige minpunten is dat hij niet heel snel en sterk is. Maargoed we heoven geen counterspits, en kracht kan gecompenseerd worden met andere kwaliteiten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Achabar









0.0063540