BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Siggy gebleseerd: jonge extra spits of toch eentje met ervaring?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Johan
 Johan - vrijdag 24 augustus 2012 - 11:03   quote  deeplink  
Las net dat onze siggy weer jammer genoeg gebleseerd. Extra spits is volgens mij erg nodig. Moeten we spits met ervaring halen of talent volle spits?
JOOD
 JOOD - vrijdag 24 augustus 2012 - 11:17   quote  deeplink  
Eentje met talent, maar dan zou ik wel voor een echte afmaker gaan kijken. Niet voor een meevoetballende spits, die hebben we namenlijk genoeg. (De Jong, Klaassen bijv..)
reje
 reje - vrijdag 24 augustus 2012 - 11:20   quote  deeplink  
Mag hopen dat er nog een spits bij komt. Ik weet er wel 1. Kadlec van Sparta Praag. Hij heeft al ervaring met scoren in de kuip ;)
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 24 augustus 2012 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 11:20 schreef reje het volgende:
Mag hopen dat er nog een spits bij komt. Ik weet er wel 1. Kadlec van Sparta Praag. Hij heeft al ervaring met scoren in de kuip ;)
We verhuren Fernandez voor een jaartje aan jullie, kan hij wat ervaring opdoen zonder druk ;-))
Sajayden
 Sajayden - vrijdag 24 augustus 2012 - 11:39   quote  deeplink  
Shinji Okazaki 16 April 1986 (age 26) int:55 goals:28 voetbalt bij :Stuttgart

die jongen is echt goe niet duur en ook slim voor de ajax franchise .... dit is een link van zijn kwaliteiten ...http://www.youtube.com/watch?v=qa6kpii2DUQ

en @vincent1970: fernandez echt waar... kunnen wij beter een big met lepra in de spits zetten...
reje
 reje - vrijdag 24 augustus 2012 - 11:47   quote  deeplink  
Misschien hebben ze bij de Fjes nog een plekje vrij, dan steekt die alleen qua lengte met kop en schouders er boven uit, maar de rest;)
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 24 augustus 2012 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 11:39 schreef Sajayden het volgende:
Shinji Okazaki 16 April 1986 (age 26) int:55 goals:28 voetbalt bij :Stuttgart

die jongen is echt goe niet duur en ook slim voor de ajax franchise .... dit is een link van zijn kwaliteiten ...http://www.youtube.com/watch?v=qa6kpii2DUQ

en @vincent1970: fernandez echt waar... kunnen wij beter een big met lepra in de spits zetten...
Mooi gezegd, dan wordt het dus toch eigen jeugd... ;-)
carlo
 carlo - vrijdag 24 augustus 2012 - 12:12   quote  deeplink  
Toch maar weer contact zoeken met Armenteros, of misschien toch Marcus berg.
Bw afca
 Bw afca - vrijdag 24 augustus 2012 - 12:31   quote  deeplink  
Is toch van suiker sigi lijkt wel.
Dit moet echt zijn jaar worden hoop dat ie het gaat brengen.
Backup is nu noodzakelijk.
Bw afca
 Bw afca - vrijdag 24 augustus 2012 - 12:50   quote  deeplink  
Is ie vanmorgen tegen poulsen opgelopen ofzo?
Lol
Stanley
 Stanley - vrijdag 24 augustus 2012 - 15:37   quote  deeplink  
Tja heb op dit forum al meerdere keren laten horen wat ik van hem vind en verwacht.
En het blijkt keer op keer wéér... in aanleg leuke spits maar geen killer en veeeeeel
Te vaak geblesseerd!?!
Ajax_fan
 Ajax_fan - vrijdag 24 augustus 2012 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 11:17 schreef JOOD het volgende:
Eentje met talent, maar dan zou ik wel voor een echte afmaker gaan kijken. Niet voor een meevoetballende spits, die hebben we namenlijk genoeg. (De Jong, Klaassen bijv..)
We hebben geen genoeg meevoetballende spitsen. We hebben namelijk maar 1 spits. de Jong en Klaassen zijn geen spitsen!
JOOD
 JOOD - vrijdag 24 augustus 2012 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 15:41 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

We hebben geen genoeg meevoetballende spitsen. We hebben namelijk maar 1 spits. de Jong en Klaassen zijn geen spitsen!
Ging met Lodeiro ook goed toch? Nee, je moet dus een echte nummer 9 hebben net als Sigthorsson en anders kun je altijd terugvallen op Siem en Davy.. Dus als je kunt kiezen uit twee nummer 9's hoef je niet meer met Siem of Davy te ballen bedoel ik.
hjf
 hjf - vrijdag 24 augustus 2012 - 15:55   quote  deeplink  
Yossie Benayoun. Mag Chelsea verlaten en heeft veel internationale ervaring.
Mokum1
 Mokum1 - vrijdag 24 augustus 2012 - 16:21   quote  deeplink  
Dat is toch een mid, die bij Liverpool vandaan komt?
Mokum1
 Mokum1 - vrijdag 24 augustus 2012 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 11:30 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

We verhuren Fernandez voor een jaartje aan jullie, kan hij wat ervaring opdoen zonder druk ;-))
Ja precies jullie betalen huur aan Ajax, kan hij dat jaar erop voor 10mln verkocht worden omdat ie zich in de picture heeft gespeeld...
Mokum1
 Mokum1 - vrijdag 24 augustus 2012 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 15:37 schreef Stanley het volgende:
Tja heb op dit forum al meerdere keren laten horen wat ik van hem vind en verwacht.
En het blijkt keer op keer wéér... in aanleg leuke spits maar geen killer en veeeeeel
Te vaak geblesseerd!?!
Ik weet nog goed wat Verbeek over hem zei toen ajax hem gekocht had.

Dat hij het niet begreep omdat hij nog nooit een aantal wedstrijden achter elkaar had gespeeld. Fysiek nog ondermaats...

Dacht dat het een steek onder water was en nergens op berust was...

http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/2952668/2011/10/06/Sigthorsson-sloeg-fysiek-advies-Verbeek-in-de-wind.dhtml

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 augustus 2012 door Mokum1 --
freakie
 freakie - vrijdag 24 augustus 2012 - 17:47   quote  deeplink  
Beetje zonde.. Ach de Jong in de spits is prima, maar ajax heeft nog heel even, ik hoop dat ze in ieder geval nog iets extra's halen in de aanvallende positie.. Want boerrichter heeft ook veel last van blessures..
The Dude :)
 The Dude :) - vrijdag 24 augustus 2012 - 17:57   quote  deeplink  
Ajax koopt vooral op potentie lijkt het wel, want met Boerrigter is inderdaad het zelfde aan de hand. Zowel hij als Sigthorsson zijn twee potentiële toppers, dat kun je aan hun spel af zien, maar ja als je zo veel geblesseerd bent kan dat alleen maar negatief uitvallen voor het daadwerkelijk behalen van je volledige potentie.
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 24 augustus 2012 - 18:20   quote  deeplink  
miskopen die gasten... de Manolevjes van ajax
The Dude :)
 The Dude :) - vrijdag 24 augustus 2012 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 18:20 schreef infamous psv het volgende:
correctie, de V Bommeltjes, Marcellootjes, Engelaartjes, etc etc etc van Ajax :P
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 24 augustus 2012 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Manolevje is veel fitter heeft alleen stukje minder kwaliteit;)
Mokum1
 Mokum1 - vrijdag 24 augustus 2012 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Er is één verschil Sigi kan de bal nog naar iemand in hetzelfde shirt passen.

En als ie op goal is het meestal tussen de palen ipv het stadion uit.

Manolev heeft een goed motortje, wellicht dat sigi op zijn rug kan zitten en als er wat met de bal moet gebeuren neemt hij het over..
Ajx
 Ajx - vrijdag 24 augustus 2012 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 20:19 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Manolev heeft een goed motortje, wellicht dat sigi op zijn rug kan zitten en als er wat met de bal moet gebeuren neemt hij het over..
En Manolev is steeds in beeld heh in programma's als Vi! Fantastische uitdrager van oa Philips en psv.....
Ajx
 Ajx - vrijdag 24 augustus 2012 - 20:49   quote  deeplink  
Maar nu is het een ongelukje zeg maar! De Jong kan het heel erg goed vervangen denk== Hoelang is hij trouwens uitgeschakeld???
Ajx
 Ajx - vrijdag 24 augustus 2012 - 20:49   quote  deeplink  
Maar nu is het een ongelukje zeg maar! De Jong kan het heel erg goed vervangen denk== Hoelang is hij trouwens uitgeschakeld???
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 24 augustus 2012 - 21:24   quote  deeplink  
quote:

[..]

Goed idee! Misschien mag Derek er ook bij!
kevin flachs
 kevin flachs - vrijdag 24 augustus 2012 - 23:40   quote  deeplink  
Op fortuna home gaat het gerucht dat Danny Hoessen naar ajax gaat. Ik heb hem vorig jaar wekelijks in actie gezien. Hij is echt een ajax spits. Ik hoop dat het waar is want zeer talenvol . Zeker al goed genoeg voor het eerste.
StevieV
 StevieV - zaterdag 25 augustus 2012 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 23:40 schreef kevin flachs het volgende:
Op fortuna home gaat het gerucht dat Danny Hoessen naar ajax gaat. Ik heb hem vorig jaar wekelijks in actie gezien. Hij is echt een ajax spits. Ik hoop dat het waar is want zeer talenvol . Zeker al goed genoeg voor het eerste.
Is Hoesen niet meer een rechts en linksbuiten? echter wel één met scorend vermogen, getuige zijn 13 goals afgelopen seizoen.
En volgens mij is hij onder contract bij Fulham, die hem uitleend aan Fortuna. Zeker talentvolle jongen!
Johan
 Johan - zaterdag 25 augustus 2012 - 10:17   quote  deeplink  
Is bendtner iets voor ajax. Huren of misschien is hij betaalbaar. Hij speeld bijna toch nooit in london ?
Mokum1
 Mokum1 - zaterdag 25 augustus 2012 - 10:25   quote  deeplink  
Bendtner wil ook graag spelen, we kunnen beter een talentvolle back up spits halen.

Als sigi fit is moet ie weer naar de bank, denk niet dat hij daar oren naar heeft.
Johan
 Johan - zaterdag 25 augustus 2012 - 13:56   quote  deeplink  
Maar als je talent volle spits wil, moet ook vaak spele anders hou je zijn toekomst tegen. En staat hij der dan ook gelijk bijvoorbeeld in cl wedstrijd?
JOOD
 JOOD - zaterdag 25 augustus 2012 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2012 - 10:25 schreef Mokum1 het volgende:
Bendtner wil ook graag spelen, we kunnen beter een talentvolle back up spits halen.

Als sigi fit is moet ie weer naar de bank, denk niet dat hij daar oren naar heeft.
So? Laat Bendtner meer eerste spits zijn dan. Is ook een scandinavier volgens mij :) Dan kan Sigthorsson lekker rustig zijn wedstrijdjes meepikken. Het is niet zo dat hij onschendbaar is ofzo. De beste speler voetbalt dus laat ze maar knokken in de spits. Das nog altijd beter dan niet meer weten wie je op moet stellen toch?
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 25 augustus 2012 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2012 - 16:25 schreef JOOD het volgende:

[..]

So? Laat Bendtner meer eerste spits zijn dan. Is ook een scandinavier volgens mij :) Dan kan Sigthorsson lekker rustig zijn wedstrijdjes meepikken. Het is niet zo dat hij onschendbaar is ofzo. De beste speler voetbalt dus laat ze maar knokken in de spits. Das nog altijd beter dan niet meer weten wie je op moet stellen toch?
Inderdaag Sig is toch nooit fit met de komst van Bendtner heb je hem mooi voor achter de hand.. Niet dat dit gaat gebeuren maar klinkt goed.. Hij heeft ooit op een lijstje gestaan
bij ons:http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=bendtner%20ajax&source=web&cd=1&cad=rja&sqi=2&ved=0CCMQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.sport1.nl%2Fnieuws%2F11715-geruchten.html&ei=1_g4UKfFDuPE0QXk4IHABA&usg=AFQjCNEg0GMum9dYmfv9ljubvN8X6XfLEw
freakie
 freakie - zaterdag 25 augustus 2012 - 19:52   quote  deeplink  
Jah.. Bentner.. Hoeveel gaat die kosten in salaris?
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 25 augustus 2012 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 11:03 schreef Johan het volgende:
Las net dat onze siggy weer jammer genoeg gebleseerd. Extra spits is volgens mij erg nodig. Moeten we spits met ervaring halen of talent volle spits?
psv toch goed gezien dat je er niks aan had.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 25 augustus 2012 - 20:24   quote  deeplink  
quote:

[..]

manolev wie is dat!!!!!
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zaterdag 25 augustus 2012 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 21:24 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Goed idee! Misschien mag Derek er ook bij!
blind toppertje ghehehehhe kan je beter niks neer zetten.
Johan
 Johan - zondag 26 augustus 2012 - 11:45   quote  deeplink  
Blind nog altijd beter dan heel psv
infamous psv
 infamous psv - zondag 26 augustus 2012 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 11:45 schreef Johan het volgende:
je naam zegt alles...
Hummel10
 Hummel10 - zondag 26 augustus 2012 - 12:40   quote  deeplink  
Even ontopic... Nu Sig geblesseerd is en Janssen weg is lijkt mij de perfecte aanwinst Djurcic van H'veen. Kan zowel naast erikssen spelen als in de spits..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 augustus 2012 door Hummel10 --
StevieV
 StevieV - zondag 26 augustus 2012 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 12:53 schreef mennobakker het volgende:
Frank de Boer heeft de hoopt op nog een aanvaller deze week. Een spits die ook op de buitenkanten zou kunnen spelen. Mijn voorkeur gaat dan uit naar een rechtsbenige speler voor op rechts , die samen met lukoki kan spelen op deze plaats. Lukoki is een talent, maar mist nog body , dus graag een rechtsbuiten/spits met body. En dan zou ik zeggen Sulejmani adios!! , dit wordt nooit meer wat bij Ajax, te vaak geblesseerd geweest al in het verleden en dan denkt hij ook nog naar een betere club te kunnen europees dan Ajax?? now way.. Ik zeg weg ermee, hij vertraagd het spel ook enorm, loopt te veel met de bal , is niet goed in de combinaties.
Ik zal ongetwijfeld veel commentaar krijgen op deze topic ,maar het is mijn mening en een ieder heeft recht om zijn of haar mening terug uit te spreken hierover richting mij hou het alleen wel netjes aub.
Zo, kun je der hier verder over lullen..
Links of rechts maakt niet uit, als het maar een spits is.
Benieuwd naar de gene die geen verblijfsvergunning kreeg.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 26 augustus 2012 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 11:45 schreef Johan het volgende:
tja bij jong psv zouden ze hem wel willen als waterjongen.
freakie
 freakie - zondag 26 augustus 2012 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 12:40 schreef Hummel10 het volgende:
Even ontopic... Nu Sig geblesseerd is en Janssen weg is lijkt mij de perfecte aanwinst Djurcic van H'veen. Kan zowel naast erikssen spelen als in de spits..

[ filmpje ]
[ filmpje ]
Prima, ook de wedstrijd aan het kijken? Volgende week moet het gurnt ofzo worden.. Nope Overmars zei dat als ze zoeken ze in het buitenland zoeken..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Siggy gebleseerd: jonge extra spits of toch eentje met ervaring?

0.0056190