|
|
Rene47
|
|
|
Als je ziet wat er is vertrokken (Vlaar, Bakkal, El Ahmadi, Guidetti) en wat er voor in de plaats is gekomen, zijn we er kwalitatief hard op achteruit gegaan. Ik denk dat we met die jongens erbij een goede kans hadden gemaakt tegen Kiev of Praag. |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
ok slotje op dit topic nu dan maar anders gebeuren er nog gekke dingen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat ik het met je post eens ben hipster.. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
Rene47
|
|
|
quote: De enige die niet goed bij zijn hoofd is ben jij door te stellen dat ze daar de heleboel maar kort en klein moeten slaan. Door sneue hersenloze sukkels als jij wordt Feyenoord zo door de UEFA in de gaten gehouden. Kssst en nu je mand weer in! :( |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: gebaseerd op hoop niet op realisme..al interesseerd jou het weinig |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 - 21:59 schreef Rene47 het volgende:[..] De enige die niet goed bij zijn hoofd is ben jij door te stellen dat ze daar de heleboel maar kort en klein moeten slaan. Door sneue hersenloze sukkels als jij wordt Feyenoord zo door de UEFA in de gaten gehouden. Kssst en nu je mand weer in! :( +1908 |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Ah ach so...si si...weer wat geleerd |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 - 21:59 schreef Rene47 het volgende:[..] De enige die niet goed bij zijn hoofd is ben jij door te stellen dat ze daar de heleboel maar kort en klein moeten slaan. Door sneue hersenloze sukkels als jij wordt Feyenoord zo door de UEFA in de gaten gehouden. Kssst en nu je mand weer in! :( drom is het maar goed dat ik nooit ga hahahaha |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: is dat je geboortejaar? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Kijk naar ajax van vier/vijf jaar geleden...was europees niks waard... Vorig jaar was het al stukken beter... Jonge spelers moeten groeien...dat bedoel ik |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: tsja, . . . wie niet? |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
ja hippy nu weten we het wel. boudewijn sluit dit topic nu please of een andere moderator please |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: Daar heb ik mijn verontschuldigingen voor aangeboden..
Maar dat je op dat soort dingen uit.. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: Ik wordt ook gek van dit gezeik! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: bij mij spelen er hele andere woorden lol |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: Lol HAHA, Voetbal, het leven, alles is voor jou een grote grap, sukkel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Geen slotjes voor een wedstrijdtopic. Dit is waar het om draait op dit forum. De prestaties van Feyenoord. (of evt het gebrek daaraan) |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 - 22:02 schreef hippy het volgende:[..] Kijk naar ajax van vier/vijf jaar geleden...was europees niks waard... Vorig jaar was het al stukken beter... Jonge spelers moeten groeien...dat bedoel ik nu nog steeds niet hoor hahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hee Omekees ik bekeek je avatar net eens even goed... LOL ! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Ik zeg toch niks geks...dacht dat ik hier kon discusieren... Het spijt me... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 - 22:05 schreef tomson het volgende:[..] Geen slotjes voor een wedstrijdtopic. Dit is waar het om draait op dit forum. De prestaties van Feyenoord. (of evt het gebrek daaraan) Eens..!!!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die woorden die bij jou meestal spelen mag je van mij thuislaten. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: Jij bent een van de weinige die nog iets positiefs kunnen zeggen, ga zo door! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Dat duurde lang...ik zat al op je te wachten...;)) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
liefde is,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: Jij bent een van de weinige die nog iets positiefs kunnen zeggen, ga zo door! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 - 22:08 schreef van geil het volgende:liefde is,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Ghehe.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Helemaal bijster Thijs de mod is tevens eigenaar :)) |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: Tja, dat gezicht van Bruno zag er vandaag wel anders uit.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
immers is ook nie veel he tot nu toe |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dubbelpost///BAN..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Strijd is er maar is zo onfortuinlijk.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou dat was best Kudt. Na de (onterechte) penalty was het geloof weg, fouten stapelden zich op. Jammer.
Uithuilen en opnieuw beginnen. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: dat klopt helemaal schat haha het leven is niet serieus te nemen zeker na vanavond niet HAHA |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Jammer maar het is niet anders. We gaan gewoon strijden dit seizoen en minimaal europa voorondes halen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: begon goed in de eerste helft,,maar zakte weer ver terug zeer beperkte techniek,,en positiespel |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 - 22:10 schreef Stylzz het volgende:Nou dat was best Kudt. Na de (onterechte) penalty was het geloof weg, fouten stapelden zich op. Jammer. Uithuilen en opnieuw beginnen. precies! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 - 22:10 schreef Stylzz het volgende:Nou dat was best Kudt. Na de (onterechte) penalty was het geloof weg, fouten stapelden zich op. Jammer. Uithuilen en opnieuw beginnen. Richten op de competitie en ervoor zorgen dat we weer Europees voetbal veilig stellen.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: hahahaha ach ja we beginnen elkaar te begrijpen....althans naja feyenoord verdient het niet klaar over.feyenoord moet namelijk altijd meer brengen als een andere club en als een speler dat niet kan opbrengen dan ben je niet feyenoordwaardig.maar als je het elftal neerzet tegen die van praag kom op zeg dan had je moeten winnen maar al met al begin ik je toch steeds meer te waarderen hippy....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 augustus 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 - 22:13 schreef TheMenace het volgende:[..] hahahaha ach ja we beginnen elkaar te begrijpen....althans naja feyenoord verdient het niet klaar over.feyenoord moet namelijk altijd meer brengen als een andere club en als een speler dat niet kan opbrengen dan ben je niet feyenoordwaardig.maar als je het elftal neerzet tegen die van praag kom op zeg dan had je moeten winnen maar al met al begin ik je toch steeds meer te waarderen hippy.... Ze hebben het thuis weggegeven...en dat breekt feyenoord vandaag op... Jammer, want er blijven weinig nl clubs over zo in europa... |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: wat weer met al die kutrondes?????neeeeeeeeeeeeeeeeee
feyenoord wordt kampioen of dan maar helemaals niks.het is alles of niks. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: nee,maar als de meeste dat al zien dan toch ook de beleidbepalers... zijn handelingssnelheid is erg traag, geen techniek pffff jammer. Ook vormer is niet wat ik had verwacht |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 - 22:17 schreef TheMenace het volgende:[..] wat weer met al die kutrondes?????neeeeeeeeeeeeeeeeee feyenoord wordt kampioen of dan maar helemaals niks.het is alles of niks. dag Matijss |
|
|
|