BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Sparta Praag - Feyenoord (Europa League - donderdag 30 augustus 2012 , 19:30)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
TheMenace
 TheMenace - donderdag 30 augustus 2012 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 22:17 schreef hippy het volgende:

[..]

Ze hebben het thuis weggegeven...en dat breekt feyenoord vandaag op...
Jammer, want er blijven weinig nl clubs over zo in europa...
vind je het erg dat ik zeg dat na vanavond al die andere clubs me an me reet roesten??eigenlijk altijd wel wanneer dan ook hahalol maja het klopt thuis heeft feyenoord het laten liggen onnodig alweer net als tegen kiev uit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 augustus 2012 door TheMenace --
Omekees
 Omekees - donderdag 30 augustus 2012 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 22:17 schreef craven het volgende:

[..]

nee,maar als de meeste dat al zien dan toch ook de beleidbepalers... zijn handelingssnelheid is erg traag, geen techniek pffff jammer.
Ook vormer is niet wat ik had verwacht
In de competitie zullen ze zich wel laten gelden.
craven
 craven - donderdag 30 augustus 2012 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 22:18 schreef Omekees het volgende:

[..]

In de competitie zullen ze zich wel laten gelden.
tegen de pec zwolletjes van deze wereld wel...
Omekees
 Omekees - donderdag 30 augustus 2012 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 22:20 schreef craven het volgende:

[..]

tegen de pec zwolletjes van deze wereld wel...
Ook tegen Vitesse
Thijs
 Thijs - donderdag 30 augustus 2012 - 22:22   quote  deeplink  
jongens we worden kampioen en we gaan er wat van maken dirt seizoen. POSITIVE THINKING IS THE BEST MEDICINE THERE IS en sorry voor the caps
TheMenace
 TheMenace - donderdag 30 augustus 2012 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 21:55 schreef Omekees het volgende:

[..]

+1
-1500
Omekees
 Omekees - donderdag 30 augustus 2012 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 22:22 schreef Thijs het volgende:
jongens we worden kampioen en we gaan er wat van maken dirt seizoen. POSITIVE THINKING IS THE BEST MEDICINE THERE IS en sorry voor the caps
nou ben ik niet met je eens..
Niet te positief denken, dan kan het alleen maar beter worden! Maar ook niet TE negatief!
hippy
 hippy - donderdag 30 augustus 2012 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 22:18 schreef TheMenace het volgende:

[..]

vind je het erg dat ik zeg dat na vanavond al die andere clubs me an me reet roesten??eigenlijk altijd wel wanneer dan ook hahalol maja het klopt thuis heeft feyenoord het laten liggen onnodig alweer net als tegen kiev uit.
Ja vanavond ff bieren?...werkt altijd...succes kerel...
TheMenace
 TheMenace - donderdag 30 augustus 2012 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 22:23 schreef hippy het volgende:

[..]

Ja vanavond ff bieren?...werkt altijd...succes kerel...
nee sry ik ben wel niet goed bij me pan alleen bier alcohol drinken roken en dat soort shit gebruik ik allemaal niet.stel je voor dat ik dat ook nog zou hebben.jij ook een prettige avond toegewenst.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 augustus 2012 door TheMenace --
Wim2
 Wim2 - donderdag 30 augustus 2012 - 22:28   quote  deeplink  
Alles op alles zetten in de competitie!

Vergeven en vergeten.
TheMenace
 TheMenace - donderdag 30 augustus 2012 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 22:28 schreef Wim2 het volgende:
Alles op alles zetten in de competitie!

Vergeven en vergeten.
het eerste klopt wat je zegt alleen het tweede dat dan weer niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 augustus 2012 door TheMenace --
ljl
 ljl - donderdag 30 augustus 2012 - 22:34   quote  deeplink  
Ach, dat we ons konden kwalificeren was een bonus. Hoeveel hoop ik ook had op kwalificatie, het verbaasd me niets dat we het tegen Kiev en Sparta Praag niet redden.

Maar wat me wel dwarszit is dat ik inzet gemist heb vandaag. Helemaal na de 1-0. Het kwam op mij over alsof ze het gewoon op hebben gegeven daarna....
TheMenace
 TheMenace - donderdag 30 augustus 2012 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 22:34 schreef ljl het volgende:
Ach, dat we ons konden kwalificeren was een bonus. Hoeveel hoop ik ook had op kwalificatie, het verbaasd me niets dat we het tegen Kiev en Sparta Praag niet redden.

Maar wat me wel dwarszit is dat ik inzet gemist heb vandaag. Helemaal na de 1-0. Het kwam op mij over alsof ze het gewoon op hebben gegeven daarna....
ook dat.de mentaliteit van een kneus.
MMM
 MMM - donderdag 30 augustus 2012 - 22:36   quote  deeplink  
Leek helemaal nergens op, geen uitgespeelde kansen. Alleen Janmaat verdiend een voldoende..

Die Cissé er lekker uitpleuren, wat een lui en oud wijf.. Ben wel klaar met 'm.

Over het algemeen vond ik de inzet ook matig van de spelers
Omekees
 Omekees - donderdag 30 augustus 2012 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 22:34 schreef ljl het volgende:
Ach, dat we ons konden kwalificeren was een bonus. Hoeveel hoop ik ook had op kwalificatie, het verbaasd me niets dat we het tegen Kiev en Sparta Praag niet redden.

Maar wat me wel dwarszit is dat ik inzet gemist heb vandaag. Helemaal na de 1-0. Het kwam op mij over alsof ze het gewoon op hebben gegeven daarna....
pff inzet, weet je wel wat je zegt?!?!
Aan inzet lag het niet (behalve bij Cisse dan misschien)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 augustus 2012 door Omekees --
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 30 augustus 2012 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 22:05 schreef tomson het volgende:

[..]

Geen slotjes voor een wedstrijdtopic. Dit is waar het om draait op dit forum. De prestaties van Feyenoord. (of evt het gebrek daaraan)
Dit dus!
Als men ff de frustraties kwijt wil kan dat, zolang het niet tegen andere forumleden is. Men kan ook gewoon dit topic ff overslaan met lezen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 30 augustus 2012 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 22:22 schreef TheMenace het volgende:

[..]

-1500
waarom?
Zw' 28
 Zw' 28 - donderdag 30 augustus 2012 - 22:42   quote  deeplink  
Baal als een stekker.. Manu moet maar ook in de selectie blijven en onze dure aankoop
Cisse het moeilijk maken..

In alle jong-feyenoord wedstrijden doet hij het in het algemeen goed samen met anass.
tomson
 tomson - donderdag 30 augustus 2012 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 22:38 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dit dus!
Als men ff de frustraties kwijt wil kan dat, zolang het niet tegen andere forumleden is. Men kan ook gewoon dit topic ff overslaan met lezen.
Dank u.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 augustus 2012 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 22:42 schreef Zw' 28 het volgende:
Baal als een stekker.. Manu moet maar ook in de selectie blijven en onze dure aankoop
Cisse het moeilijk maken..

In alle jong-feyenoord wedstrijden doet hij het in het algemeen goed samen met anass.
Denk dat we een beetje met een overvolle selectie zitten nu we geen Europees voetbal hebben, wil hier niet mee zeggen dat Manu weg moet overigens..
ljl
 ljl - donderdag 30 augustus 2012 - 22:55   quote  deeplink  
Nou ja, Cabral hoeft iig de tribune niet meer warm te houden!

Cisse, wil ik het niet eens meer over hebben.
TheMenace
 TheMenace - donderdag 30 augustus 2012 - 23:48   quote  deeplink  
als ik naar die castaignos en fer kijk met hun interview moet ik kotsen die teringnsbers
tomson
 tomson - donderdag 30 augustus 2012 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 23:48 schreef TheMenace het volgende:
als ik naar die castaignos en fer kijk met hun interview moet ik kotsen die teringnsbers
Ik dacht dat jij die dingen niet keek ?
Thijs
 Thijs - donderdag 30 augustus 2012 - 23:59   quote  deeplink  
ach ja laat die 2 pootjes toch lekker gaan
Thijs
 Thijs - vrijdag 31 augustus 2012 - 00:05   quote  deeplink  
oh iedereen aan het slapen sweet dreams dan maar he
Sensi
 Sensi - vrijdag 31 augustus 2012 - 03:41   quote  deeplink  
Ben net thuis.. Wat een grote avond leek te worden draaide uit op een deceptie.. En dat is het ook nu voor mij.. Ik moet eerlijk toegeven dat Sparta Praag over 2 wedstrijden de betere ploeg was.. Vandaag heb ik weinig Feyenoord gezien die ik zag tijdens te tweede helft van de thuiswedstrijd zag..
hitec fr 1971
 hitec fr 1971 - vrijdag 31 augustus 2012 - 05:32   quote  deeplink  
Ik zal wel ook weer een paar open deuren intrappen, maar ik mot dit effe kwijt, van de week de dvd onze trots binnen gekregen ,Seizoen 2011/2012 nou deze knappe prestatie is gewoon naar de klote geholpen.Heb trouwens geen zin om iemand hiervan de schuld te geven een ieder die een beetje verstand heeft van het spelletje weet waar het aan heeft gelegen. En ja ik zie liever onze mooie club Europees schitteren dan tegen pec.en over die twee klootzakken bij twente wil ik het al helemaal niet hebben, wat heb ik een hekel aan ze en aan dat duitse kut clupie van ze'
dr love
 dr love - vrijdag 31 augustus 2012 - 05:34   quote  deeplink  
Jongens zien jullie nou nog steeds niet dat r.koeman de Feyenoord talenten aan het wegjagen is let maar op dit gaat een zeer klote en verloren zeisoen worden als je hoofd choach dat al in de media vertelt dan moet toch al weten hoe laat het is, maar oké ik heb nu al genoeg gezien en geschreven de laatste keer die r.koeman deugd niet. Loui van gaal had toch gelijk over hem.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 31 augustus 2012 - 06:08   quote  deeplink  
Boring

bored-baby.jpg
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - vrijdag 31 augustus 2012 - 08:30   quote  deeplink  
We wooooooooooorden kampioen!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 31 augustus 2012 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 05:34 schreef dr love het volgende:
Jongens zien jullie nou nog steeds niet dat r.koeman de Feyenoord talenten aan het wegjagen is let maar op dit gaat een zeer klote en verloren zeisoen worden als je hoofd choach dat al in de media vertelt dan moet toch al weten hoe laat het is, maar oké ik heb nu al genoeg gezien en geschreven de laatste keer die r.koeman deugd niet. Loui van gaal had toch gelijk over hem.
Beste trut.
Lees de reacties op jouw eerdere posts en durf te reageren. Dat heet INTERACTIE.
Misschien wordt het dan nog wat.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 31 augustus 2012 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 06:08 schreef RedDevil1990 het volgende:
Boring

[ afbeelding ]
Schitterende foto... zo voelde ik me gisteravond na de wedstrijd eigenlijk ook...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 augustus 2012 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 08:33 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Beste trut.
Lees de reacties op jouw eerdere posts en durf te reageren. Dat heet INTERACTIE.
Misschien wordt het dan nog wat.
Vreemd maar ik denk dat ie dat niet aandurft..
Thijs
 Thijs - vrijdag 31 augustus 2012 - 09:47   quote  deeplink  
beste trut nog wel ik lig in een deuk hahhahahahaha
Thijs
 Thijs - vrijdag 31 augustus 2012 - 09:47   quote  deeplink  
beste trut nog wel ik lig in een deuk hahhahahahaha
salemi
 salemi - vrijdag 31 augustus 2012 - 09:49   quote  deeplink  
Ik begrijp niets van dat doemdenken. Wat is er nu helemaal aan de hand? We gaan niet verder in Europa, so what? Waren we daar dan al aan toe? Vorig seizoen hebben we een redelijk seizoen gehad, maar meer ook niet. In de eerste seizoenshelft hebben we vreselijke zeperds opgelopen. Verlies tegen Go Ahead voor de beker, uit tegen Groningen 6-0, uit bij VVV 3-2, thuis verloren tegen NEC en Den Haag. Gelukkig speelden we tegen de toppers goed, dat wel. Maar het blijft een wonder dat we tweede werden. Nu zijn er een aantal belangrijke spelers weggevallen en eigenlijk moeten we een nieuw team opbouwen. En nu lees ik hier berichten dat Ronald Koeman en Martin van Geel niet zouden deugen en er niets van kunnen. Wat een onzin. Feyenoord moet het doen met niet de beste spelers, afgezien van de knallers die zich op dit moment goed ontwikkelen, en ze moeten shoppen met een lege portomonee.
Dus de kritiek op de technische staf is volkomen uit de lucht gegrepen en stemmingmakerij van een stel grapjassen die niet al te diep nagedacht hebben.
Wel moet Feyenoord doorontwikkelen. Cisse heeft genoeg kansen gehad en blijft te licht. Je verwacht eigenlijk met de ervaring van hem dat hij in zo'n wedstrijd opstaat en leiding geeft. We moeten afscheid nemen van Cisse. Nelom, idem. Te licht voor Feyenoord, de veroorzaakte penalty is echt klunzig. Vormer is een vraagteken; wellicht dat hij gedurende het seizoen verbetert. Leerdam is een bekend verhaal. Nuttig voor de breedte, maar daar hebben we er meer van
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 augustus 2012 - 09:57   quote  deeplink  
Maaruh salemi neem jij die dr love dan serieus..???
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 augustus 2012 - 10:17   quote  deeplink  
Cijfertjes: De beroerde Europese balans van Feyenoord

OEF Voetbal International heeft een paar feitjes op een rij gezet na de Europese voetbalavond van gisteren, waarbij naast ons Feyenoord ook Heerenveen en AZ Europees werden uitgeschakeld. Daarbij komt Feyenoord er nou niet echt heel positief uit:

Feyenoord leed tegen Sparta Praag (2-0) zijn vijfde Europese uitnederlaag op rij, een evenaring van een negatief clubrecord. Ook in de perioden oktober 1983-oktober 1986 en september 1992-oktober 1993 leden de Rotterdammers ooit vijf Europese uitnederlagen. Feyenoord won maar drie van zijn laatste 23 Europese wedstrijden, tegen veertien nederlagen en zes gelijke spelen.

Niet echt berichten om vrolijk van te worden, maar hopelijk wel een aanwijzing voor de technische staf dat het beter moet en dat we er hard aan moeten werken om de komende jaren ook Europees weer eens goed te gaan presteren.
Bron:Feyenoordblog 
Nicotti
 Nicotti - vrijdag 31 augustus 2012 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 09:49 schreef salemi het volgende:
Ik begrijp niets van dat doemdenken. Wat is er nu helemaal aan de hand? We gaan niet verder in Europa, so what? Waren we daar dan al aan toe? Vorig seizoen hebben we een redelijk seizoen gehad, maar meer ook niet. In de eerste seizoenshelft hebben we vreselijke zeperds opgelopen. Verlies tegen Go Ahead voor de beker, uit tegen Groningen 6-0, uit bij VVV 3-2, thuis verloren tegen NEC en Den Haag. Gelukkig speelden we tegen de toppers goed, dat wel. Maar het blijft een wonder dat we tweede werden. Nu zijn er een aantal belangrijke spelers weggevallen en eigenlijk moeten we een nieuw team opbouwen. En nu lees ik hier berichten dat Ronald Koeman en Martin van Geel niet zouden deugen en er niets van kunnen. Wat een onzin. Feyenoord moet het doen met niet de beste spelers, afgezien van de knallers die zich op dit moment goed ontwikkelen, en ze moeten shoppen met een lege portomonee.
Dus de kritiek op de technische staf is volkomen uit de lucht gegrepen en stemmingmakerij van een stel grapjassen die niet al te diep nagedacht hebben.
Wel moet Feyenoord doorontwikkelen. Cisse heeft genoeg kansen gehad en blijft te licht. Je verwacht eigenlijk met de ervaring van hem dat hij in zo'n wedstrijd opstaat en leiding geeft. We moeten afscheid nemen van Cisse. Nelom, idem. Te licht voor Feyenoord, de veroorzaakte penalty is echt klunzig. Vormer is een vraagteken; wellicht dat hij gedurende het seizoen verbetert. Leerdam is een bekend verhaal. Nuttig voor de breedte, maar daar hebben we er meer van
Feyenoord leed tegen Sparta Praag (2-0) zijn vijfde Europese uitnederlaag op rij, een evenaring van een negatief clubrecord.

Ook in de perioden oktober 1983-oktober 1986 en september 1992-oktober 1993 leden de Rotterdammers ooit vijf Europese uitnederlagen.

Feyenoord won maar drie van zijn laatste 23 Europese wedstrijden, tegen veertien nederlagen en zes gelijke spelen.

Hoelang moet dat doorontwikkelen duren?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 augustus 2012 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 10:18 schreef Nicotti het volgende:

[..]

Feyenoord leed tegen Sparta Praag (2-0) zijn vijfde Europese uitnederlaag op rij, een evenaring van een negatief clubrecord.

Ook in de perioden oktober 1983-oktober 1986 en september 1992-oktober 1993 leden de Rotterdammers ooit vijf Europese uitnederlagen.

Feyenoord won maar drie van zijn laatste 23 Europese wedstrijden, tegen veertien nederlagen en zes gelijke spelen.

Hoelang moet dat doorontwikkelen duren?
Van het 5-jaren plan gehoord..??
salemi
 salemi - vrijdag 31 augustus 2012 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 09:57 schreef RenatoBos het volgende:
Maaruh salemi neem jij die dr love dan serieus..???
ha nee niet echt, lees maar. Ik heb het over stemmingmakerij van grapjassen
Wim2
 Wim2 - vrijdag 31 augustus 2012 - 10:51   quote  deeplink  
Ik wordt er echt shaggi van als ik dit topic nog lees.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 augustus 2012 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 10:49 schreef salemi het volgende:

[..]

ha nee niet echt, lees maar. Ik heb het over stemmingmakerij van grapjassen
Daar is die loverT er 1 van, en zo zijn er meer ja inderdaad..beetje jammer toch..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 augustus 2012 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 10:51 schreef Wim2 het volgende:
Ik wordt er echt shaggi van als ik dit topic nog lees.
Het zijn toch echt je eigen posts Wim d:-)
salemi
 salemi - vrijdag 31 augustus 2012 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 10:18 schreef Nicotti het volgende:

[..]

Feyenoord leed tegen Sparta Praag (2-0) zijn vijfde Europese uitnederlaag op rij, een evenaring van een negatief clubrecord.

Ook in de perioden oktober 1983-oktober 1986 en september 1992-oktober 1993 leden de Rotterdammers ooit vijf Europese uitnederlagen.

Feyenoord won maar drie van zijn laatste 23 Europese wedstrijden, tegen veertien nederlagen en zes gelijke spelen.

Hoelang moet dat doorontwikkelen duren?
Het zal je niet verbazen dat de slechte Europese resultaten samenvallen met de matige prestaties in de Nederlandse competitie gedurende diezelfde periode. Trouwens drie van de vijf uitnederlagen vonden plaats in de laatste keer dat Feyeneoord aan de poulefase Europa League meedeed, toen werden alle uitwedstrijden in dezelfde poule verloren.
Feyenoord moet vanaf de basis beginnen. Goede, stabiele prestaties in de nationale competitie. Minimaal plaats drie, vier spelen. Gezonde financiele huishouding, dus geen paniekaankopen als we weer een paar kwartjes heben. Uitbouwen en exploiteren van de jeugdopleiding. Dat gaat allemaal even duren. Inderdaad een vijfjaren plan.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 augustus 2012 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 10:55 schreef salemi het volgende:

[..]

Het zal je niet verbazen dat de slechte Europese resultaten samenvallen met de matige prestaties in de Nederlandse competitie gedurende diezelfde periode. Trouwens drie van de vijf uitnederlagen vonden plaats in de laatste keer dat Feyeneoord aan de poulefase Europa League meedeed, toen werden alle uitwedstrijden in dezelfde poule verloren.
Feyenoord moet vanaf de basis beginnen. Goede, stabiele prestaties in de nationale competitie. Minimaal plaats drie, vier spelen. Gezonde financiele huishouding, dus geen paniekaankopen als we weer een paar kwartjes heben. Uitbouwen en exploiteren van de jeugdopleiding. Dat gaat allemaal even duren. Inderdaad een vijfjaren plan.
TRUE..!!!
Nicotti
 Nicotti - vrijdag 31 augustus 2012 - 11:02   quote  deeplink  
Hoe kun je dan als club met een Mathijse aankomen?(32) Ik heb niks tegen Pelle, kan ook niet oordelen, aangezien ie nog geen minuut heeft gespeelt voor ons, als alles al doorgaat, maar die gaat ook richting de 30... Dan moet je het doen met Anass, kongolo, manu, enz.
Nicotti
 Nicotti - vrijdag 31 augustus 2012 - 11:03   quote  deeplink  
En dan word je maar 1/2 seizoenen 6e... Maar dan komt de jeugd wel aan spelen.
DY
 DY - vrijdag 31 augustus 2012 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 11:03 schreef Nicotti het volgende:
En dan word je maar 1/2 seizoenen 6e... Maar dan komt de jeugd wel aan spelen.
Dat moet je dan nog hopen, met de wisselvalligeid die jeugdspelers ook kunnen vertonen, kun je zomaar ook 8ste of 10de worden.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 augustus 2012 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 11:03 schreef Nicotti het volgende:
En dan word je maar 1/2 seizoenen 6e... Maar dan komt de jeugd wel aan spelen.
Als je twee seizoenen 6e word (wat ik Feyenoord onwaardig vind overigens) heeft je jeugd ook niet echt best gepresteerd lijkt me..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Sparta Praag - Feyenoord (Europa League - donderdag 30 augustus 2012 , 19:30)









0.0176351