BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Sparta Praag - Feyenoord (Europa League - donderdag 30 augustus 2012 , 19:30)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - woensdag 29 augustus 2012 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2012 - 00:52 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Aantrekkelijk, levendig verslag Omekees.
Je hebt talent.
We hoeven niet meer te kijken..
Omekees
 Omekees - woensdag 29 augustus 2012 - 13:31   quote  deeplink  
Danku Danku heren!
hippy
 hippy - woensdag 29 augustus 2012 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2012 - 15:27 schreef King - 010 het volgende:

[..]

Spartak heeft aan 0-0 al voldoende en zal niks willen forceren omdat ze weten dat Feyenoord snel in de counters is. Zij zullen het dus overlaten aan Feyenoord om het spel te maken. Daarnaast zullen ze hun kans afwachten om de beslissende 1-0 te maken.

Feyenoord daarentegen heeft niets te verliezen. Als Koeman en de spelers dus slim zijn, zullen ze met een 4-4-2 opstelling aantreden tegen Spartak. Als we dan vroeg 0-1 scoren, moeten we de druk ook gelijk opvoeren om direct de 2de erachteraan te prikken.

Ik schat de kans 50% - 50%
Het is altijd 50%-50%....de een of de ander wint das logisch
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 29 augustus 2012 - 13:52   quote  deeplink  
Feyenoord-selectie veilig geland in Tsjechië

luchthaven-ruzyn-airports-4(p:location,2739)(c:0).jpg

De Feyenoord-selectie is woensdagmiddag veilig geland op de luchthaven van Praag, waar aanstaande donderdag de return in de vierde voorronde van de Europa League tegen Sparta Praag wordt gespeeld.
(later meer)
Bron:FR12.nl
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 29 augustus 2012 - 14:00   quote  deeplink  
Mooi!
Altijd fijn om te lezen dat ze veilig geland zijn.
De Pater
 De Pater - woensdag 29 augustus 2012 - 14:05   quote  deeplink  
Ik hoop op de volgende opstelling:

-----------Mulder

Janmaat--de Vrij--Mathijsen--BMI

Vormer--Leerdam--Immers--Clasie

---Schaken-----------Cisse

Op de bank:
Lamprou, Nelom, Vilhena, Singh, Omar, Fernandez en Anass.

Vanuit een gesloten verdediging 4-4-2 en veel geduld hebben, dan geef ik ze een kans.
Omekees
 Omekees - woensdag 29 augustus 2012 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2012 - 14:05 schreef De Pater het volgende:
Ik hoop op de volgende opstelling:

-----------Mulder

Janmaat--de Vrij--Mathijsen--BMI

Vormer--Leerdam--Immers--Clasie

---Schaken-----------Cisse

Op de bank:
Lamprou, Nelom, Vilhena, Singh, Omar, Fernandez en Anass.

Vanuit een gesloten verdediging 4-4-2 en veel geduld hebben, dan geef ik ze een kans.
Daar hoef je niet op te hopen! Dat is de opstelling!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 29 augustus 2012 - 23:29   quote  deeplink  
Dat denk ik ook ja..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 29 augustus 2012 - 23:31   quote  deeplink  
Lavicka: We gaan niet op de nul spelen

20120829_persc_spapra_vk_scaled_7.jpg

Na het 2-2 gelijkspel van vorige week in De Kuip volstaat voor Sparta Praag donderdag in de Generali Arena een doelpuntloos gelijkspel tegen Feyenoord voor plaatsing voor de groepsfase van de Europa League. Trainer Vitezslav Lavicka liet woensdag tijdens een persconferentie weten dat dit niet het uitgangspunt is van zijn ploeg. We gaan morgen niet op 0-0 spelen, we willen de toeschouwers wat moois bieden.

De trainer ziet de wedstrijd tegen Feyenoord met vertrouwen tegemoet. Dat vertrouwen komt deels door de goede resultaten die Sparta Praag de afgelopen weken boekte in de Tsjechische competitie. Na vijf gespeelde wedstrijden gaat de ploeg aan kop in de Gambrinus Liga, met vier overwinningen en één gelijkspel. 

Afgelopen maandag won Sparta Praag de lastige uitwedstrijd tegen FK Jablonec met 1-2. Tomas Prikryl maakte toen in de slotminuut het winnende doelpunt. Het ziet er naar uit dat de middenvelder, die zich in De Kuip nog tevreden moest stellen met een invalbeurt, donderdag in de basis begint. 

Trainer Lavicka maakt zich geen zorgen om de fitheid van zijn ploeg, nu zijn ploeg drie dagen na de wedstrijd tegen Jablonec alweer aan de bak moet. We voelen ons goed, onderstreepte middenvelder Marek Matejovský, die woensdag naast zijn trainer aanschoof tijdens de persconferentie. Dat komt ook door de goede resultaten. Na de afgelopen wedstrijd is de sfeer in de ploeg heel goed. 

Enige punt van zorg aan de zijde van Sparta Praag is dat er tijdens de afgelopen twee wedstrijden een groot verschil zat tussen het spel tijdens respectievelijk de eerste en tweede helft die zij speelden. Nadat tegen Feyenoord na rust een 2-0 voorsprong werd verspeeld, zakte het spelpeil ook afgelopen maandag tegen Jablonec de tweede helft in. Daar zijn we ons van bewust, besloot trainer Lavicka. Tegen Feyenoord had dat mede te maken met de steun die zij kregen van hun thuispubliek. Wij blijven proberen om ons op dit vlak te verbeteren. 

Vermoedelijke opstelling Sparta Praag: Vaclík; Vidlièka, vejdík, Jaroík, Pamic; Kaderabek, Hubauer, Matìjovský, Prikryl; Kadlec en Kweuke.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 29 augustus 2012 - 23:42   quote  deeplink  
Koeman neemt donderdag beslissing over meespelen De Vrij 

Feyenoord-trainer Ronald Koeman zal donderdagochtend beslissen of Stefan de Vrij kan meespelen in het duel met Sparta Praag. De aanvoerder van de Rotterdammers was de afgelopen wedstrijden niet beschikbaar voor zijn club vanwege een enkelblessure. 

De verdediger, die zich inmiddels ook international mag noemen, trainde afgelopen dinsdag mee met de A1 van de stadionclub. "Dat ging goed, maar we wachten ook de training van vandaag af", laat Koeman woensdag vanuit Praag weten. De oefenmeester wil nog geen conclusies trekken over het eventueel meespelen van De Vrij. "Morgenochtend beslissen we dan of hij klaar is om te spelen of niet."

Feyenoord moet donderdag, na het 2-2 gelijke spel van vorige week in De Kuip, plaatsing voor de groepsfase van de Europa League zien af te dwingen. Een overwinning volstaat voor de nummer twee van afgelopen seizoen. Ook doelpuntrijke remises als 
3-3 of 4-4 zullen voldoende zijn.
Bron:Soccernews.nl
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 29 augustus 2012 - 23:54   quote  deeplink  
Feyenoord massaal gesteund tijdens training in Praag

Ruim honderd supporters hebben Feyenoord woensdag gesteund tijdens de afsluitende training in de aanloop naar de terugwedstrijd tegen Sparta Praag in de play-off ronde van de Europa League. De spelers werden na afloop van de oefensessie in de Generali Arena luidkeels toegezongen door de supporters. Zij zagen tijdens de oefensessie onder meer dat Stefan de Vrij volledig meetrainde in het stadion waar donderdag de wedstrijd tegen Sparta Praag wordt gespeeld.
Koeman had tijdens de training voor zijn selectie verschillende positie- en partijspelen op het programma staan, om zo te wennen aan de omstandigheden in het stadion in Praag. Ten opzichte van overdag was het kwik in de Tsjechische hoofdstad bij aanvang van de training om 18.30 uur al flink gedaald, waardoor de spelers nauwelijks last hadden van de warmte.
20120829_praag_tr_01_rh.jpg
Verschillende spelers stonden na afloop van de training de meegereisde journalisten te woord. Joris Mathijsen liet weten dat het gevoel over de wedstrijd van donderdag goed is in de groep. Dat komt voor een deel ook door de manier waarop we de thuiswedstrijd tegen Sparta Praag zijn geëindigd, vertelde de verdediger, die de uitwedstrijd van afgelopen zondag tegen Heracles Almelo miste door een schorsing. Als we die lijn morgen door kunnen trekken, mogen we vertrouwen hebben in een goede afloop.
20120829_praag_tr_02_rh.jpg
Mathijsen vertelde dat hij in de aanloop naar het belangrijke treffen met Sparta Praag ook buiten het veld zijn steentje probeert bij te dragen in de groep. Natuurlijk probeer ik andere jongens zoveel als mogelijk te helpen, dat wordt ook van mij verwacht, zei de verdediger. Spelers komen ook zelf naar me toe om dingen te vragen. Aan de andere kant moet ik zelf ook nog groeien in die rol. Ik moet eerst zelf presteren en helemaal mijn draai vinden, voordat ik me meer met anderen bezig kan gaan houden.
20120829_praag_tr_03_rh.jpg
De aftrap van de wedstrijd tegen Sparta Praag is donderdag om 19.30 uur in de Generali Arena. Het duel wordt rechtstreeks uitgezonden op SBS6.
Bron:FR12.nl
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 29 augustus 2012 - 23:56   quote  deeplink  
Koeman: 'We moeten met lef en durf voetballen'

600x400-ms-1109715.jpg

Ronald Koeman is positief gestemd over de kansen van Feyenoord in de uitwedstrijd tegen Sparta Praag. Dat gevoel is voor een groot deel gebaseerd op de manier waarop zijn vernieuwde ploeg zich tot dusver dit seizoen presenteert, zo vertelde de trainer woensdag tijdens een persconferentie in de Generali Arena. Ik ben zeer tevreden over hoe het tot nu toe gaat, zei hij, verwijzend naar de resultaten die Feyenoord de afgelopen weken boekte.
Bovendien hoopt Koeman dat Feyenoord geleerd heeft van de thuiswedstrijd die vorige week in 2-2 eindigde. Pas in de tweede helft trok de ploeg toen het initiatief naar zich toe, met twee doelpunten als resultaat. Die wedstrijd heeft uitgewezen dat we met lef en durf moeten voetballen om het Sparta Praag moeilijk te maken, vertelde hij. Of dat lukt, zal heel bepalend zijn voor het resultaat morgen.

Koeman was tijdens de heenwedstrijd verrast over hoe makkelijk Sparta Praag zijn ploeg in de eerste helft in de problemen wist te brengen. Terwijl we de kracht van die ploeg kennen, dat heb ik vorige week ook nog voor de wedstrijd aangegeven. Morgen moeten we beter inschatten hoe we onder de druk van de tegenstander vandaan kunnen komen. Dat begint bij een goede opbouw van achteruit.

Feyenoord gaf wat dat betreft afgelopen zondag in de uitwedstrijd tegen Heracles Almelo het goed voorbeeld, vond de trainer. Toen deden we alles goed, maar vorige week tegen Sparta Praag speelden we veel te snel de lange bal, vertelde hij. Morgen zal Sparta Praag ook niet willen gokken op een doelpuntloos gelijkspel en weer proberen om vooruit te verdedigen. Daar moeten wij op voorbereid zijn.

Koeman benadrukte tot slot nog eens het belang van de wedstrijd van donderdag. Feyenoord wil niet alleen uit sportief oogpunt, maar ook om financiële redenen graag de groepsfase van de Europa League bereiken. Natuurlijk ligt er druk op ons, maar hetzelfde geldt voor Sparta Praag, besloot hij. Ik ben positief gestemd.

Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Mulder; Janmaat, Mathijsen, Martins Indi, Nelom; Leerdam, Clasie, Vormer, Immers; Schaken en Cissé.
Bron:FR12.nl
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - donderdag 30 augustus 2012 - 00:04   quote  deeplink  
Word een makkie.
Sensi
 Sensi - donderdag 30 augustus 2012 - 00:08   quote  deeplink  
Nouja makkie wil ik ook weer niet zeggen.. Maar het is wel de dood of de gladiolen.
tomson
 tomson - donderdag 30 augustus 2012 - 00:10   quote  deeplink  
Over 23 uur weten we het.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 augustus 2012 - 00:15   quote  deeplink  
Bij mij begint het nu toch ook te kriebelen..poehpoeh..
Sensi
 Sensi - donderdag 30 augustus 2012 - 00:16   quote  deeplink  
Al heel de dag man pffff..
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - donderdag 30 augustus 2012 - 00:17   quote  deeplink  
Bij mij ook!!!!!!!!!!!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 30 augustus 2012 - 01:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2012 - 14:05 schreef De Pater het volgende:
Ik hoop op de volgende opstelling:

-----------Mulder

Janmaat--de Vrij--Mathijsen--BMI

Vormer--Leerdam--Immers--Clasie

---Schaken-----------Cisse

Op de bank:
Lamprou, Nelom, Vilhena, Singh, Omar, Fernandez en Anass.

Vanuit een gesloten verdediging 4-4-2 en veel geduld hebben, dan geef ik ze een kans.
Alleen dat gesloten moet je buitenwegen laten.
Heb daar zown hekel aan. Gewoon durven en willen voetballen daar klaar.
NIet gesloten houden? Erop klappen en voetballen gvd!
Alles of niks. je moet als de sodemieter 2 goals maken, want als ze scoren ben je er ook uit. Dus 1 goal heb je niets aan.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 30 augustus 2012 - 01:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 00:08 schreef Sensi het volgende:
Nouja makkie wil ik ook weer niet zeggen.. Maar het is wel de dood of de gladiolen.
Idd! En ik zeg dat wij daar gewoon gaan winnen met een duidelijke eindstand.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 augustus 2012 - 01:22   quote  deeplink  
Rasoptimist..d:-)
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 30 augustus 2012 - 01:24   quote  deeplink  
WIj gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan winnnuh alleen met hoeveel is de vraag!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 augustus 2012 - 01:25   quote  deeplink  
0-4 drie keer Lexie en één keer Cissé..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 30 augustus 2012 - 01:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 01:25 schreef RenatoBos het volgende:
0-4 drie keer Lexie en één keer Cissé..
Eens!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 augustus 2012 - 01:33   quote  deeplink  
Begin de spanning al wel te merken trouwens..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 30 augustus 2012 - 01:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 01:33 schreef RenatoBos het volgende:
Begin de spanning al wel te merken trouwens..
pfff, het zou inderdaad wel erg lekker zijn als we doorgingen.... zit je dan met een brede selectie! ;)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 augustus 2012 - 01:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 01:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

pfff, het zou inderdaad wel erg lekker zijn als we doorgingen.... zit je dan met een brede selectie! ;)
Vrijdag nog een uitverkoop..???
2 halen/ 1 betalen..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 30 augustus 2012 - 01:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 01:43 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Vrijdag nog een uitverkoop..???
2 halen/ 1 betalen..
Je zou wel denken dat er nog wat verhuurd/verkocht wordt de laatste dag. Zonder Europees voetbal zit Feyenoord met een te brede selectie. Zeker als dadelijk De Vrij, Ramsteijn en Goossens ook fit zijn. Manu, Mokotjo, Leerdam en Cabral staan we hoog op de lijstjes voor verhuur/verkoop.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 30 augustus 2012 - 01:58   quote  deeplink  
Cabral en Fernandez ruilen tegen Matavs!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 augustus 2012 - 02:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 01:58 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Cabral en Fernandez ruilen tegen Matavs!
Yep Goossens er ook nog bij, nemen wij Manolev over..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 augustus 2012 - 02:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 01:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Je zou wel denken dat er nog wat verhuurd/verkocht wordt de laatste dag. Zonder Europees voetbal zit Feyenoord met een te brede selectie. Zeker als dadelijk De Vrij, Ramsteijn en Goossens ook fit zijn. Manu, Mokotjo, Leerdam en Cabral staan we hoog op de lijstjes voor verhuur/verkoop.
True..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 30 augustus 2012 - 02:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 02:00 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Yep Goossens er ook nog bij, nemen wij Manolev over..
whahahaahah
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 augustus 2012 - 11:39   quote  deeplink  
Zware klus voor Feyenoord in Praag

205025hp2.jpg

Feyenoord wacht vanavond in Praag de lastige taak om een goed resultaat neer te zetten tegen Sparta Praag. Europese overleving is nog absoluut geen zekerheid.

 Met veel pijn en moeite wist Feyenoord afgelopen week in de eigen Kuip een 2-2 gelijkspel uit het vuur te slepen. De Rotterdammers kwamen in de eerste helft op een 0-2 achterstand dankzij twee treffers van Vaclav Kadlec, maar knokten zich via doelpunten van Miquel Nelom en Anass Achahbar toch nog terug. Dat het karwei vanavond in Praag echter hels gaat worden tegen de fysiek sterke Tsjechen, moge duidelijk zijn. 

Kansen voor Feyenoord
Trainer Ronald Koeman waarschuwde zijn ploeg al eerder voor de kracht van Sparta, maar doet dat in aanloop naar de return opnieuw. "Vorige week tegen Sparta Praag speelden we veel te snel de lange bal. Morgen zal Sparta Praag ook niet willen gokken op een doelpuntloos gelijkspel en weer proberen om vooruit te verdedigen. Daar moeten wij op voorbereid zijn."

Toch heeft de oefenmeester ook vertrouwen in de kwaliteiten van zijn eigen ploeg. "Die eerste wedstrijd heeft uitgewezen dat we met lef en durf moeten voetballen om het Sparta Praag moeilijk te maken. Of dat lukt, zal heel bepalend zijn voor het resultaat morgen", zo laat hij weten op de persconferentie. De keuzeheer kan vanavond mogelijk weer beschikken over Stefan de Vrij, die opmerkelijk snel hersteld is van een hardnekkige enkelblessure.

De Vrij twijfelgeval
De Oranje-international trainde afgelopen dinsdag al voluit mee met Feyenoord A1. Koeman weet echter nog niet of hij De Vrij al selecteert voor het duel met Sparta. Mocht de jongeling niet op tijd fit bevonden worden, dan zal vermoedelijk de jonge Terence Kongolo plaatsnemen in het centrum van de verdediging. De verdediger vormde afgelopen weekend tegen Heracles Almelo (1-2 winst) een duo met Bruno Martins Indi en deed dat toen verdienstelijk,

Voor Feyenoord is het duel tegen Sparta de laatste kans om zich te verzekeren van een langer verblijf in Europa. Een vroegtijdige uitschakeling zal gezien worden als een enorme teleurstelling, zeker omdat de Rotterdammers eerder nog kans hadden om uit te komen in de Champions League. In de derde voorronde bleek Dynamo Kiev echter over twee duels te sterk. Een deel van het meegereisde Legioen zal Feyenoord vanavond dan ook naar succes moeten schreeuwen.
Bron:Goal.com
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 augustus 2012 - 11:45   quote  deeplink  
Missen groepsfase Europa League 'vreselijk voor Feyenoord'

Feyenoord krijgt vanavond in Praag de laatste kans om de tweede plek van het vorig seizoen te verzilveren. De Rotterdammers moeten in Tsjechië minimaal éénmaal scoren na de 2-2 thuis. Wie van de haperende spitsen gaat dat doen, is de vraag. 'Als wij na het afgelopen seizoen naast de groepsfase in Europa grijpen, zou dat vreselijk zijn,' zegt aanvaller Sekou Cissé.

Sekou Cissé draaide er na afloop van de laatste training in de Generali Arena van Sparta Praag niet omheen. Dat hij zondag in Almelo de voor Lex Immers of Ruud Vormer bestemde strafschop opeiste, had alles te maken met de haperende scoringsdrift van de Rotterdamse aanvalslinie.

'Ik had die bal natuurlijk nooit mogen pakken, maar ik dacht dat een doelpunt mij en de ploeg een zetje in de rug zou geven,' zei Cissé. 'Ook al is het een strafschop, het betekent toch een treffer. Maar helaas had ik pech en ging de bal tegen de onderkant van de lat.'

Cissé weet dat de onmacht van de aanvalslinie in competitieverband nog nauwelijks schade heeft opgeleverd. In Europa ligt dat natuurlijk heel anders. Dinamo Kiev ontsnapte met kunst- en vliegwerk en ook Sparta Praag dreigt door de handen van de Rotterdammers te glippen. 'Het missen van de groepsfase zou vreselijk zijn,' is Cissé eerlijk. 'Maar het heeft geen zin om van het negatieve scenario uit te gaan. Als deze ploeg eenmaal begint te scoren, zal het moeilijk zijn om ons nog af te stoppen. Ik heb ondanks alles vertrouwen in een goede afloop. We voelen ons sterk genoeg om hier te winnen. En als ik hier vlak voor tijd 0-1 maak, heeft niemand het meer over een haperende voorhoede. Zo werkt het gelukkig ook.'
Bron: AD.nl
tomson
 tomson - donderdag 30 augustus 2012 - 11:47   quote  deeplink  
Die kop van het stukje hierboven doet het lijken alsof we al uitgeschakeld zijn...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 augustus 2012 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 11:47 schreef tomson het volgende:
Die kop van het stukje hierboven doet het lijken alsof we al uitgeschakeld zijn...
Ghehe ja inderdaad is maar net hoe je het wilt lezen..d:-)
Maar gaat niet gebeuren..!!!!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 30 augustus 2012 - 12:13   quote  deeplink  
WIJ GAAAAN WINNNUHHHH!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 30 augustus 2012 - 12:18   quote  deeplink  
Wachten op de 0-1 is te risico vol. Je moet als de sodmieter 2 goals maken!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 30 augustus 2012 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 12:13 schreef Beempjerotterdam het volgende:
WIJ GAAAAN WINNNUHHHH!
alleen met hoeveel is de vraag!
FR-Han
 FR-Han - donderdag 30 augustus 2012 - 12:25   quote  deeplink  
2-1 helaas
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 augustus 2012 - 12:27   quote  deeplink  
Immers: "Wat mij betreft boeken we hier een stiekeme 0-1 overwinning"

 Lex Immers hoopt donderdag met Feyenoord een simpele overwinning te kunnen boeken op Sparta Praag in de uitwedstrijd in Tsjechië. Dat liet de aanvaller annex middenvelder van de Rotterdammers weten op het digitale thuis van de club.

"We zullen negentig minuten lang scherp moeten zijn", aldus de in Den Haag geboren speler. "Thuis hebben we twee doelpunten tegen gehad, die niet nodig waren. Uiteindelijk hebben we nog een gelijkspel uit die wedstrijd gesleept. Als we nu willen winnen, moeten we negentig minuten lang goed zijn. Dat we moeten winnen, dat is duidelijk. Dat betekent alleen ook dat we ervoor moeten waken dat we zelf niet veel ruimtes moeten laten vallen en doelpunten tegen krijgen. Wat mij betreft boeken we hier een stiekeme 0-1 overwinning."

Ook sprak Immers, die deze transferperiode de overstap maakte van ADO Den Haag naar de Rotterdammers, zich uit over zijn tijd bij zijn nieuwe club. "Ik begin me steeds meer thuis te voelen, het gaat steeds beter. Natuurlijk helpt het dan om een eerste doelpunt te maken. Ik voel me steeds beter op mijn plek. Ik denk dat ik de afgelopen weken mijn steentje heb kunnen bijdragen aan het team", zo besloot The Stork.
Bron:Soccernews.nl
twitch
 twitch - donderdag 30 augustus 2012 - 12:28   quote  deeplink  
1-3 en de twijfels zijn weg !!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 augustus 2012 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 12:25 schreef FR-Han het volgende:
2-1 helaas
Das geen winne Han, Beempje zegt toch dat we gaan winnen..
Thijs
 Thijs - donderdag 30 augustus 2012 - 12:29   quote  deeplink  
ik hoop stiekem op een gekke wedstrijd dat we 3-3 gelijk spelen en alsnog doorgaan iemand het er mee eens?
twitch
 twitch - donderdag 30 augustus 2012 - 12:31   quote  deeplink  
@Thijs het maakt mij echt niet uit hoe ,als ze maar als winnaars weer thuis komen
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 augustus 2012 - 12:31   quote  deeplink  
Eens als we maar doorgaan..!!
Nicotti
 Nicotti - donderdag 30 augustus 2012 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 12:29 schreef Thijs het volgende:
ik hoop stiekem op een gekke wedstrijd dat we 3-3 gelijk spelen en alsnog doorgaan iemand het er mee eens?
Ik hoop dat het minder spannend word! :)
Maar vanavond winnen is zo belangrijk, ik ben van mening dat als je doorgaat, het team zoveel vertrouwen krijgt, dat je misschien tot aan de winterstop niet eens een spits nodig hebt, je ziet het aan Immers, die begint zich ook steeds beter te voelen, de lat voor de jongens ligt redelijk hoog en bij falen vanavond, zal die lat alleen maar hoger liggen en het vertrouwen minder.
Thijs
 Thijs - donderdag 30 augustus 2012 - 12:33   quote  deeplink  
Ja dat hoop ik ook maar het word moeilijk en als we dit niet winnen en we halen pelle! dan ben je in mijn ogen gewoon verplicht om mee te doen om het kampioenschap omdat je dan geen europese verplichtingen hebt en de knjb beker mogen ze ook winnen
twitch
 twitch - donderdag 30 augustus 2012 - 12:39   quote  deeplink  
die beker mogen we niet winnen van de knjb :P

maar als jij zegt dat ze zodra ze verliezen Pelle gaan halen hoop ik alleen maar meer dat ze winnen
maar ik denk wel dat ze er vol op gaan knallen in het begin en dat we binnen 15min op 0-1 staan.
maar Immers je moet niet voor een sneaky 0-1 gaan want Praag gaat ook niet voor de 0-0
die spelen thuis en willen wel wat laten zien , alleen maar goed voor ons
mooi met 4-4-2 en dan knallen vanavond.
we hebben nog wat goed te maken daar .. 4-0 verloren de laatste x daar ..ook al wonnen daarna wel de UEFA cup
Thijs
 Thijs - donderdag 30 augustus 2012 - 12:43   quote  deeplink  
Die knjb kan de *krijgen die beker gaat gewoon naar ons!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 augustus 2012 door Thijs --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Sparta Praag - Feyenoord (Europa League - donderdag 30 augustus 2012 , 19:30)









0.0070998