|
|
tomson
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 augustus 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
+1..!! is niet gewenst hier Thijs.. |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
sorry sorry liet me even gaan had even tot 10 moeten tellen. mijn excuses, maar ben die knjb maffia zo zat |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 - 12:47 schreef Thijs het volgende:sorry sorry liet me even gaan had even tot 10 moeten tellen. mijn excuses, maar ben die knjb maffia zo zat Je hoeft je excuses niet aan te bieden d:-))
Maar pas het ff aan man.. |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
ik heb het aangepast vrienden |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 - 12:47 schreef Thijs het volgende:sorry sorry liet me even gaan had even tot 10 moeten tellen. mijn excuses, maar ben die knjb maffia zo zat Toch ook wel een beetje calimero stilo dit hoor :D |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
Ja toch maar calimero had een ei op ze kop en ik heb een ei voor me kop :p |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Idd! WIJ GAAAN WINNUH! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Die gasten van ons spelen vanavond hun beste wedstrijd ooit |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
quote: Laten we het hopen, en ik heb zoon gevoel dat dat mischien wel kan gebeuren maar zit hier echt met gemengde gevoelens over de wedstrijd van vanaaf |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
quote: dat kunnen ze sowieso |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe eitje..d:-)) Top dat je het heb aangepast..!! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
twitch
|
|
|
ik weet niet wat het is maar ik heb zon super goed gevoel het wordt een zware spannende wedstrijd maar we gaan winnen met 1-3 we komen 0-2 te staan dan 1-2 in de 2de helft en dan door de druk van praag komt er een counter waar je u tegen zegt en wordt het 1-3 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Flink inslaan. over een tijdje overal zo'n kutpasje :) |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
Ik heb er gemengde gevoelens over deze wedstrijd, maar laat ik van het positiefe uitgaan en winnen we met 0-1 |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 - 13:01 schreef twitch het volgende:ik weet niet wat het is maar ik heb zon super goed gevoel het wordt een zware spannende wedstrijd maar we gaan winnen met 1-3 we komen 0-2 te staan dan 1-2 in de 2de helft en dan door de druk van praag komt er een counter waar je u tegen zegt en wordt het 1-3 doelpunt anass! :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 - 12:29 schreef Thijs het volgende:ik hoop stiekem op een gekke wedstrijd dat we 3-3 gelijk spelen en alsnog doorgaan iemand het er mee eens? Wat word het nou |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
hahahah ja weer zoon mooi hakje, wat een geweldenaar. ik neem alle negatieve woorden terug die ik over achabar te zeggen had! kan een grote worden als hij op de juiste en goeie manier gebracht word!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 augustus 2012 door Thijs -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ik denk dat het 1-0 wordt, het spijt me jongens... Maar troost je...ik ben in poules vaak laatste, dus misschien geeft dat hoop ;)) |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Jaa idd. kansloze bedoeling |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 - 13:09 schreef hippy het volgende:Ik denk dat het 1-0 wordt, het spijt me jongens... Maar troost je...ik ben in poules vaak laatste, dus misschien geeft dat hoop ;)) Dat heelt een hoop wonden |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
wij gaaaaaaaaaaaaaan winnuhhhhhhhhhhhhh |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Nnnooouuuuu....:((. Lol ;)) |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
quote: MET HOEVEEL IS DE VRAAG !!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: dat moet je hem pelle... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord speelt donderdagavond in Praag de return in de play-off ronde van de Europa League tegen Sparta Praag, waarin het tot de groepsfase van het Europese toernooi probeert door te dringen. De ploeg van trainer Ronald Koeman zal in Praag hoe dan ook moeten scoren om dat doel te bereiken. In de rijke historie van de club scoorde Feyenoord al talloze keren in Europees verband. Denk aan de vrije trappen van Pierre van Hooijdonk tegen Borussia Dortmund en sc Freiburg, de treffer van Henke Larsson tegen Werder Bremen en het doelpunt van Jean Paul van Gastel tegen Borussia Monchengladbach.
Deze en vele andere doelpunten van Feyenoord in Europa komen voorbij in onderstaande goalclip, samengesteld door Feyenoord TV. Bekijk de video en kom zo alvast in de stemming voor de belangrijke return in de Europa League van vanavond.
|
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
|
|
|
frjurgenfr
|
|
|
Ik hoop dat er weer zo'n van hooijdonk komt die elke vrije trap inschiet |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: We zulle ze laaaaaaate bevuuuuh! Man zenuwen ten top xD.. Nog iets meer dan 5 uurtjes.. |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
ok ok ik weet t nu zeker we gaan winnen! ik voel het aan me b*llen:P |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Hehe volges mij heb je gewoon je zeep laten vallen hier. Moet je niet doen hoor! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ti's dan maar te hopen dat ie ee grote reet heeft zodat we dik gaan winnen.. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
Nee jongens ballen sorry voor degene die dachten dat het mijn strakke kontje was :P
ps ik ben geen homo |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
ja mooie uitslag daar teken ik voor |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
WIJ worden kampioen ole ole |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: En maar ontkennen...;)) |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
sorry helaas ben het echt niet hahahaha:P |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Hier in iedergeval niet...worstenfestijn... Mis alleen het bier en de curry nog :)) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: kan je ook gewoon ontopic lullen? je dwaalt alleen maar af. doe dat op je eigen forum maar |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Zou ik kunnen doen...sorry ben een beetje melig... Wist niet dat het er hier zo serieus er aan toe ging...;)) |
|
|
|