|
|
Thijs
|
|
|
jongens hippy is toch wel feyenoorder |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Hahahaha...me ouders hebben een foto van me met een feyshirt aan toen ik 3 was... Heb ik ze nooit vergeven....;)) Ok ontopic...succes vanaaf, want voor het nlsvoetbal is het goed als jullie doorgaan... |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: juist. en jij hebt nog nooit een kut in je nek gehad... |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ik ben toch niet de enige die offtopic lult |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik ook. wij allemaal. wat ik bedoel te zeggen... dat je een theekransje houd met een snavel die hier al dagen offtopic zit te lullen... post dan samen verder in het offtopic. dan heb ik vrede. nu is iedere topic die ergens over gaat offtopic. en dan is zonde. de komkommertijd is voorbij. en dus moeten we de regels streng handhaven... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: nee, maar je bent wel de enige snavel. dus zal het je hier altijd tegen zitten in die gevallen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 augustus 2012 door FR-Han -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: I love u guys...;)) :p |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: wij ook van jou. daarom ben ik redelijk en niet hatelijk zoals vele feyenoorders zijn richting de aartsrivaal... lol |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
hahaha ok weer ontopic dan we winnen |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 - 15:33 schreef FR-Han het volgende:[..] wij ook van jou. daarom ben ik redelijk en niet hatelijk zoals vele feyenoorders zijn richting de aartsrivaal... lol Rivaliteit hoort erbij...beetje schelden ook... Mag best...heb een brede rug...lijk wel een schildpad... Daar komt bij dat ik alles me dit moment geen fuck kan schelen... Hoo daar ga ik weer...ik dwaal af...;)) |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
vind je stinksnavel :P hahahahha |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Rustig he kakkie...;)) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 - 15:36 schreef hippy het volgende:[..] Rivaliteit hoort erbij...beetje schelden ook... Mag best...heb een brede rug...lijk wel een schildpad... Daar komt bij dat ik alles me dit moment geen fuck kan schelen... Hoo daar ga ik weer...ik dwaal af...;)) Geeft niet man, ook jij zult ontdekken dat je in werkelijkheid Feyenoorder bent. |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
hippy jij bent een een grappige snavel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: een soort platypus. t heeft een snavel, maar t is stiekum geen vogel. |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
nee inderdaad, geef het beestje een naam |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: gek beest hoor.
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die weten niet wat ze eigenlijk willen... |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
hey snavelbek dier alias de *ajakkescied |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Wat is dit voor een topic, het moet toch over Sparta Praag - Feyenoord gaan ! |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
oja, feyenoord gaat winnen ik voel het aan me ballen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Nog wat geheime informatie om te delen bode ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nog jonge spelers onder gebracht? |
|
|
|
|
frjurgenfr
|
|
|
I'M FEYENOORD TILL I DIE, I'M FEYENOORD TILL I DIE, I KNOW I AM I SHOW I AM I'M FEYENOORD TILL |
|
|
|
|
Roffa5314
|
|
|
Word feyenooord-sparta praag nou niet verdomme uitgezonden ofzo |
|
|
|
|
frjurgenfr
|
|
|
ja het wordt verdomme uitgezonden op sbs6 |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
|
|
|
frjurgenfr
|
|
|
ja verdomme om 19:30 wordt het verdomme uitgezonden |
|
|
|
|
frjurgenfr
|
|
|
je hebt verdomme gelijk thijs |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
ja toch ik heb er verdomme zin in! ik heb een krat HERTOG JAN gehaald! en chips en shizzle dus die wedstrijd mag van mij nu verdomme beginnen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 augustus 2012 door Thijs -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 - 16:53 schreef Thijs het volgende:ja toch ik heb er verdomme zin in! ik heb een krat HERTOG JAN gehaald! en chipsa en shizzle dus die wedstrijd mag van mij nu verdomme beginnen Gooi mij dr maar ff eentje dan. Een Hertog Jannetje dan wel he. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Moet op een level zijn als de wedstrijd begint hehe.. Weeee shall not, we shall not be moved!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Bij jou ook geen animo voor chipsa Sens ? |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Nehh.. en zeker niet als er een kratje in de buurt is :P |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Iemand al een woord vernomen of de Vrij kan spelen? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Succes en 1-2 vanavond... |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Thanks lampie =) Ach jah jullie hoef ik geen succes te wensen denk ik zo.. Dat valt niet uit handen te geven! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 - 17:07 schreef Sensi het volgende:Thanks lampie =) Ach jah jullie hoef ik geen succes te wensen denk ik zo.. Dat valt niet uit handen te geven! Manolev speelt dus!! ik zet er geen geld op.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
nee nee nou onderschatje je de lampjes 10-0 |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Al kan het me leven, dan nog niet...hahaha;)) |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
snavel hou het nou is ff ontopic |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Hij begint....;p. Ik Zeg 3-1 sorry |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
laat je dan niet gek maken gekke snavel van me en een beetje positief feyenoord wint met 0-1 |
|
|
|