|
|
Nicotti
|
|
|
Ok, zenuwen nemen nu de overhand, tijd voor een biertje. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik bedoelde 0 voor jullie. Manolevje speelt toch mee zei je ? |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
wil je een hertog jantje? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Ik hoop het voor je, maar ik denk het niet |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
weet je wat ik denk dat ajakkes niet verder komt dan een groepsfase champignonnen leauge |
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
Ohh en dan vanavond even 3-4 doelpunten erin leggen weet je wel.. zo op sbs 6 waar alle voetbal liefhebbers naar zullen kijken. Dan bewijzen wij zeker het integendeel van al die berichten in kranten en online. |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
quote: Ja maar hebben nu al 18 miljoen in de zak die honden zonder wat te doen. Dan nog als ze keer gelijkspel of winnen extra geld. Had liever daar gezeten nu. |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
jeay goeie gozert van me denk jij nou echt dat dat neuzen tuig een wedstrijd gelijk gaat spelen? die gaan net zo kopje onder als oranje!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zie de bui al hangen, dit is, wordt en blijft een kuttopic. Voor de wedstrijd, tijdens de wedstrijd en na de wedstrijd. Wat een onzin wordt hier geluld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 augustus 2012 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
---Mulder Janmaat-De Vrij-Mathijssen-BMI --Vormer-Immers-Clasie-- --Schaken-Pellé-Cissé |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
nee wim geen cisse maar elabdelahoui |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
SPARTA PRAAG-FEYENOORD Aanvang:19.30u Opstelling: Mulder; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Vormer, Clasie, Immers, Leerdam; Schaken en Cissé. |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Ik denk het ook...heb je de loting gezien |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
ja ik hoop tegen barca en dan ga jij voor mij een kaartje regelen regel ik 2 barca shirts:P |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Real. Man c. Dortmund. Hahahahaha.... Kansloos....alhoewel dortmund moet kunnen... |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote: Whaha echt he ik zag het net. Dat worden 0 punten Dortmund is ook 2 klassen beter dan ajax |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Cluj ook zeker...;))) |
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
maar ik zeg nu ze hebben 6 wedstrijden en dan niets meer en nu maar hopen dan dat feyenoord vanavodn gaat winnen anders hebben we zelf ook niets meer en kunnen ze nog harder lachen |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Ja real kunnen we net hebben...;))) O ja verkeerde topic...sorry....again :)) |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Over hoeveel minuten begint het eigenlijk? |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
half begint de wedstrijd op sbs6 naar hart van nederland gaan ze beginnen |
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Vrouwlief: "Hier heb je nog een biertje, blijf je tenminsten van je nagels af!" :) |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Oké, bedankt. Fijn dat ze het nu gewoon uitzenden.
Come on Feyenoord! |
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
come on feyenoord ik weet dat jullie het kunnen en laat ons als legioen niet in de steek |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
PSV-zeta 1-0 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
20 minuten en dan strappen ze af en dan hopelijk over een uurtje of 2,5 groot feest in rotterdam en praag |
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
in praag dan door de feyenoord supporters |
|
|
|