BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat stemt de Feyenoordert!? Welke punten kunnen anders in Nederland!?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Han
 FR-Han - zondag 26 augustus 2012 - 09:27   quote  deeplink  
wat is dit nou voor gekheid! ik vul de stemwijzer in en d66, vvd, en pvv komen eruit... hoe ken dat nou? dacht dat sp de partij voor mij zou worden. pvv streep ik zoiezo weg. mij te assosiaal. vvd valt ook af, ook al vind ik de stelling meer recht voor slachtoffers, en minder voor daders erg goed. maar wat minder het beste jongetje van de klas vind ik wel weer een punt. minder geld naar buitenland, en wat meer voor het eigen volk vind ik dan wel weer zinnig. pfff... stemmen blijft gewoon klote. mischien een partij voor mezelf beginnen? pluk de rijken en help de eigen bevolking die tegen de armoede grens aanzitten... minder hulp aan buitenland... een land in europa betaald voor aantal m2 aan de eu... en niet zoals wij doen bergen geld omdat we de beste van de klas moeten zijn. jsf gelijk in de prullebak.... automatisch orgaan donor tenzij anders aan gegeven... geen uitkering voor asielzoekers tenzij ze werken... en slachtoffers mogen zichzelf ten alle tijden verdedigen en een rechter moet daar rekening mee houden... hypotheek aftrek is dikke punt erachter. als je een huis koopt en dus financieel in orde bent zal je ervoor moeten betalen ook.... en studenten moeten lekker gaan lenen voor hun studie... moest ik ook met mijn rijbewijzen voor de chauffers opleiding. koste me 9000 gulden toen. klopt niet dat studenten dat gesponsort krijgen... stem partij han! (omdat het echt wel stukken beter kan!!)extra punt... geen polen die nederlandse banen inpikken! tenzij alle werkelozen uit eigen land werk hebben! en ontslag recht moet versoepelt zodat er een beter doorstroom is!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 26 augustus 2012 - 09:52   quote  deeplink  
VVD
van geil
 van geil - zondag 26 augustus 2012 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 09:27 schreef FR-Han het volgende:
wat is dit nou voor gekheid! ik vul de stemwijzer in en d66, vvd, en pvv komen eruit... hoe ken dat nou? dacht dat sp de partij voor mij zou worden. pvv streep ik zoiezo weg. mij te assosiaal. vvd valt ook af, ook al vind ik de stelling meer recht voor slachtoffers, en minder voor daders erg goed. maar wat minder het beste jongetje van de klas vind ik wel weer een punt. minder geld naar buitenland, en wat meer voor het eigen volk vind ik dan wel weer zinnig. pfff... stemmen blijft gewoon klote. mischien een partij voor mezelf beginnen? pluk de rijken en help de eigen bevolking die tegen de armoede grens aanzitten... minder hulp aan buitenland... een land in europa betaald voor aantal m2 aan de eu... en niet zoals wij doen bergen geld omdat we de beste van de klas moeten zijn. jsf gelijk in de prullebak.... automatisch orgaan donor tenzij anders aan gegeven... geen uitkering voor asielzoekers tenzij ze werken... en slachtoffers mogen zichzelf ten alle tijden verdedigen en een rechter moet daar rekening mee houden... hypotheek aftrek is dikke punt erachter. als je een huis koopt en dus financieel in orde bent zal je ervoor moeten betalen ook.... en studenten moeten lekker gaan lenen voor hun studie... moest ik ook met mijn rijbewijzen voor de chauffers opleiding. koste me 9000 gulden toen. klopt niet dat studenten dat gesponsort krijgen... stem partij han! (omdat het echt wel stukken beter kan!!)extra punt... geen polen die nederlandse banen inpikken! tenzij alle werkelozen uit eigen land werk hebben! en ontslag recht moet versoepelt zodat er een beter doorstroom is!
kopie van de pvv
FR-Han
 FR-Han - zondag 26 augustus 2012 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 10:00 schreef van geil het volgende:

[..]

kopie van de pvv
toch heb ik helemaal niet gekeken naar punten die partijen hebben... dit is wat ik zelf vind
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 augustus 2012 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 09:52 schreef FR-Roel het volgende:
VVD
idem
Wim2
 Wim2 - zondag 26 augustus 2012 - 10:21   quote  deeplink  
VVD, altijd gedaan.
gekzat
 gekzat - zondag 26 augustus 2012 - 10:23   quote  deeplink  
tuurlijk VVD lekker versoepelen van het ontslagrecht zodat je straks allemaal een flexbaan heb.. Lekker de hypotheekrenteaftrek afschaffen zo belangrijk is dat niet joh die maandelijkse teruggaaf voor de mensen! je reiskosten gaan belasten zodat je wat je nu netto heb dan heb je dan bruto!

Ja VVD is een goeie optie voor je knip :-S
j bruijnes
 j bruijnes - zondag 26 augustus 2012 - 10:25   quote  deeplink  
ik stem pvda ,de vvd en het cda hebben er voor ons mensen er een zooeje van gemaakt,d66 waaid met allenwinden mee pvv doet niet anders dan schelden een gevaar voor nederland arbeiders blijft bij de pvda, eerlijkdelen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 10:26   quote  deeplink  
Pvv
Ik wil de gulden terug en uit europa.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 augustus 2012 door Leon FR1908 --
craven
 craven - zondag 26 augustus 2012 - 10:28   quote  deeplink  
de tegenpartij.....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 10:28 schreef craven het volgende:
de tegenpartij.....
Willen zij ook europa uit en de gulden terug?
Ben het allang zat dat wij die bananenrepublieken moeten financieren
tenkoste wat al die oude mensen hebben opgebouwt..
tomson
 tomson - zondag 26 augustus 2012 - 10:32   quote  deeplink  
Hey van Es...
craven
 craven - zondag 26 augustus 2012 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 10:32 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Willen zij ook europa uit en de gulden terug?
Ben het allang zat dat wij die bananenrepublieken moeten financieren
tenkoste wat al die oude mensen hebben opgebouwt..
zekah!
craven
 craven - zondag 26 augustus 2012 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 10:32 schreef tomson het volgende:
Hey van Es...
jacobse
gekzat
 gekzat - zondag 26 augustus 2012 - 10:36   quote  deeplink  
precies leon! lekker de mensen die het land opgebouwd hebben lekker weg laten rotten en de banenlanden geld naar storten pleur op zeg hoe krom ken je denken!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 10:34 schreef craven het volgende:

[..]

zekah!
Das mooi gozah
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 10:36 schreef gekzat het volgende:
precies leon! lekker de mensen die het land opgebouwd hebben lekker weg laten rotten en de banenlanden geld naar storten pleur op zeg hoe krom ken je denken!
Wat Wilders zegt over geloven daar sta ik niet achter .
Maar wat jij zegt is voor mij het belangerijkste dus word het PPV..
Omekees
 Omekees - zondag 26 augustus 2012 - 10:44   quote  deeplink  
D66 of VVD

weet het nog niet..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 augustus 2012 door Omekees --
j bruijnes
 j bruijnes - zondag 26 augustus 2012 - 10:48   quote  deeplink  
neemt nu de vijfpijen met hun voorjaars accoord nu treken zij de hakken weer in de sloot. u moet het wel goed bedenken dat de arbeiders hier voor moet bloeden. als wij mensen van buiten smorgen vroeg naar hun werk moeten demensen moet ver reiszen en dat kan oplopen pakweg vanuitoldebroek naar rotterdam 150 een er terug300km en zij moeten dat zelf gaan betalen, terwijl de hoge dames en heeren een out met schaffuer voor de deur habben. mensen dat kan en mag niet gebeuren.denkt daar eens goed bij na voor dat u gaat stemmen.nu wil d66 alleen de mensen die met de ov reiszen vergoeden.eerst waren zij daar ook vooe en nu in eens dus met dat lente accoord komt geen moer van terechgt. beste supp ben bijna 80jaar kijk uit op wie u stemd. de grotemeneer met zijn sigaar in zijn mond die is heelemaal onbetroewbaar. bestemensensendenk maar aan die gouden hand drukken bij ontslag.
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 26 augustus 2012 - 10:54   quote  deeplink  
Tegenpartij jacobse van es

http://youtube.com/watch?v=oXT4d_DWkLw
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 10:23 schreef gekzat het volgende:
tuurlijk VVD lekker versoepelen van het ontslagrecht zodat je straks allemaal een flexbaan heb.. Lekker de hypotheekrenteaftrek afschaffen zo belangrijk is dat niet joh die maandelijkse teruggaaf voor de mensen! je reiskosten gaan belasten zodat je wat je nu netto heb dan heb je dan bruto!

Ja VVD is een goeie optie voor je knip :-S
Maar het staat wel interesant op verjaardagen..
De kleine ondernemer is allang van die partij afgestapt,als ze nog bestaan ;-)
FR-Han
 FR-Han - zondag 26 augustus 2012 - 10:59   quote  deeplink  
extra: mensen zonder werk die een uitkering ontvangen maar wel kunnen werken moeten vrijwilligerswerk doen in de ouderenzorg tegen een extra (kleine) vakantie vergoeding bijkomend op het vakantie geld.
van geil
 van geil - zondag 26 augustus 2012 - 11:06   quote  deeplink  
stem van geil!!!!
FR-Han
 FR-Han - zondag 26 augustus 2012 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 11:06 schreef van geil het volgende:
stem van geil!!!!
stem van geil!! en clean golden shower vlekken met een dweil!!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 26 augustus 2012 - 11:29   quote  deeplink  
Ik hoef geen homo als premier, dus geen VVd voor mij!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 11:31   quote  deeplink  
© AFP. Oud-voorzitter van de Europese Commissie Romano Prodi (links) met de voormalige president van Frankrijk Nicolas Sarkozy in 2003.
opinie De Europese leiders die de open markt en de euro invoerden, wisten dat dit zou leiden tot een crisis die alleen met een federale staat kon worden opgelost. Dat betoogt Thierry Baudet. .

Onvermijdelijke crisis wordt gebruikt om politieke eenwording door te drukkenEr gaat geen week voorbij of de Europese leiders lanceren nieuwe plannen voor de verdere integratie van Europa. Die zou namelijk strikt noodzakelijk zijn - anders zouden ons hel en verdoemenis wachten. Toen ze begonnen aan de open markt, de open grenzen en de gedeelde munt zou de huidige eurocrisis niet te voorzien zijn geweest. Er zaten 'weeffouten' in het oorspronkelijke plan, zegt men dan; maar met de kennis van nu, worden die fouten hersteld.

Het zijn schandelijke leugens. Toen de open markt, de open grenzen en de gedeelde munt werden ingevoerd, wisten alle beslissers precies wat dit op termijn zou betekenen. Een politieke unie. Een federale staat. Maar ze wisten ook dat de bevolkingen er nooit in mee zouden gaan. Daarom zeiden ze het niet. Het moest eerst crisis worden - en dan konden ze doorpakken.

Een federatie was vanaf het begin al het doel van het Europese project. Er zou naast een economische gemeenschap ook een politieke en defensiegemeenschap komen. Maar toen begin jaren vijftig in het Franse parlement de beraadslaging over een Europees leger begon, werd de Marseillaise ingezet en de bedenkers van de oorspronkelijke 'Verenigde Staten van Europa' kozen noodgedwongen een andere strategie.

Men begon vanaf toen te spreken van een 'open toekomst'. Het kon zelfs schadelijk zijn hier te veel kritische vragen bij te stellen, beweerde de architect van de EU, Jean Monnet. Want 'vooruitlopen op de uitkomst smoort de inventiviteit. Alleen met doorzetten, voorwaarts en omhoog, zullen we nieuwe horizonten ontwaren'. De voorzitter van de Eurogroep, Jean Claude Juncker, legde het in 1999 nogmaals uit: 'We beslissen iets. We brengen dat dan in en wachten enige tijd om te zien wat er gebeurt. Volgt er geen misbaar, breekt er geen opstand uit - de meesten begrijpen toch niet wat er is beslist - dan gaan we weer wat verder. Stap voor stap tot er geen terugkeer meer mogelijk is.'

Het plan om een politieke unie te vormen is nooit verworpen - het werd alleen gefaseerd uitgerold. De economische 'samenwerking' was niets minder dan een voortzetting van de federalisering met andere middelen. Begin een gemeenschappelijke markt. Overtuig mensen vervolgens van het gemak van een gezamenlijk betaalmiddel. In de crises die onvermijdelijk zullen volgen, druk je ten slotte de politieke eenwording door. Iedereen die zegt dat de Griekse situatie 'onverwacht' was, is onwetend of liegt.

Sprong
Neem de terugblik van Romano Prodi in een recent interview voor Euronews. Prodi was voorzitter van de Europese Commissie in de tijd dat de euro werd ingevoerd. Daarover zegt hij: 'De moeilijke momenten waren voorspelbaar. Toen we de euro creëerden, was mijn bezwaar als econoom (en ik besprak dit met Kohl en met alle andere staatshoofden): hoe kunnen we een gemeenschappelijke munt hebben zonder gedeelde financiële, economische en politieke pijlers? Het verstandige antwoord was: voor nu hebben we deze sprong voorwaarts gemaakt. De rest zal volgen.' En: 'Het was dus duidelijk dat deze crisis zou komen.'

De politiek filosoof Ernst Haas schreef eind jaren zestig al dat 'de kern van de zaak is dat Europa in 1948 of 1950 geen Bismarck had. Bij ontbreken van een staatsman die met de kracht van zijn visie uiteenlopende publieken kan verbinden, hebben wij geen enkel ander alternatief dan onze toevlucht te nemen tot geleidelijkheid, tot omwegen, tot functionalisme, als we een regio wensen te integreren'.

De 'we' die de 'regio' wensen te integreren - dat zijn de politieke elites. Opvallend hoe Europa in zijn geheel wordt vergeleken met de Duitse staten vóór hun eenwording. En hoe het ontbreken van een Bismarck wordt betreurd. Haas vervolgt: 'De functionalist die vertrouwt op geleidelijkheid en omwegen om zijn doel te bereiken moet een strategie kiezen die veel mensen verenigt en weinigen vervreemdt. Hij kan slechts met kleine stapjes en zonder helder logisch plan vooruitkomen, want als hij met forse stappen en op meesterlijke wijze vooruit zou komen, dan zou hij de steun van velen verliezen.'

Het volvoeren van dit pad maakt integratie 'vrijwel vanzelfsprekend', aldus Haas, tot deze dan uitmondt 'van niet meer dan een douane-unie in een economische unie en een politieke eenheid'. Op enig moment kom je tot een Verenigde Staten van Europa - als duveltje uit het doosje ligt daar voor ons: het oorspronkelijke plan van Schuman en Monnet.

Iemand zou ooit een geschiedenis moeten schrijven van deze grandioze zwendelarij die decennialang door de politieke en intellectuele elites is uitgevoerd. Ze hebben het 'nee' tegen het oorspronkelijke plan nooit kunnen accepteren. Het einddoel dat achter de schermen nooit werd verlaten, werd verholen achter een muur van kleine stapjes en ogenschijnlijk niet-politieke beslissingen. In naam van 'samenwerking' werden heimelijk alle pionnen klaargezet voor een politieke unie. Een federale staat van Europa - die de Fransen in 1954 wegzongen met de Marseillaise, die de bevolkingen wegstemden in referenda, die alle politici jaar in jaar uit ontkenden - maar die ze niettemin hebben willen doordrukken, koste wat kost.
images?q=tbn:ANd9GcTxtaUcK716ZWzTEzjaKCJdmwBcUBJsjhtZE4g97OyMQ-bDQ_5GWA
images?q=tbn:ANd9GcT_nAuDrs9O6MZtUG-lhjx5fPimCxcncKB9k7tNjKLP6ttaUhLZvg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 augustus 2012 door Leon FR1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 11:35   quote  deeplink  
images?q=tbn:ANd9GcSfQpZbKw-iTH55osA5qA99plYMuen4XFmkPKH3nr_iWPRU8CY7yg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 11:40   quote  deeplink  
[img]Invloedrijke Britse bankier gokt miljoenen op val van de euro
Gepost op 20 aug 2012, 13u12

Dat sommige mensen zeggen dat de euro geen lang leven meer heeft, is geen nieuws. Maar als één van de invloedrijkste bankiers ter wereld dit zegt, is het wel opmerkelijk. En zeker als hij meer dan 165 miljoen euro op de val van de euro verwedt.

Het is Lord Jacob Rothschild, de voorzitter van de invloedrijke investeringsbank RIT, die de knuppel in het Europese hoenderhok gooide. Omdat de bank een investeringskapitaal van meer dan 2 miljard euro vertegenwoordigt, wordt zijn uitspraak als een slecht voorteken gezien voor de koers van de euro.

Wat de uitspraak nog erger maakt, is dat de man geen wrok heeft tegen de euro. Zo getuigt een insider van RIT in de Britse zakenkrant The Telegraph: "Het is onjuist dat Lord Rothschild een virulente haat heeft tegen de euro, hij blijft gewoon realistisch. Wie op dit moment naar de euro kijkt, ziet dat de munt relatief zwak staat."

Hiermee zit de bankier op eenzelfde lijn als Euro-politici zoals Verhofstadt. Die laatste verklaarde vandaag in Het Laatste Nieuws dat september 2012 een cruciale maand wordt in het bestaan van de euro. Vooral de beslissing van het Duitse grondwettelijk hof om een permanent noodfonds in te voeren, wordt met spanning afgewacht. Als dat fonds er niet komt, kan de euro een kantelpunt bereiken. (AN) [/img]
kuipje
 kuipje - zondag 26 augustus 2012 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 10:25 schreef j bruijnes het volgende:
ik stem pvda ,de vvd en het cda hebben er voor ons mensen er een zooeje van gemaakt,d66 waaid met allenwinden mee pvv doet niet anders dan schelden een gevaar voor nederland arbeiders blijft bij de pvda, eerlijkdelen.
Ik stem dit jaar maar eens D66, ben het met je eens dat ze met alle winden mee waaien, maar ze hebben wat mij betreft wel het beste partijprogramma. Stem normaal altijd VVD, maar vind echt dat we meer Pro europa moeten worden met z'n allen, europa moet centraal staan, niet nederland. Anders komen we er simpelweg niet.

Dus pechtold.. jij hebt mijn stem

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 augustus 2012 door kuipje --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 11:45   quote  deeplink  
En tot slot deze voor onze oost europese vrienden..
images?q=tbn:ANd9GcRAy3Ij4lLj4fnxKXVGo-TdwKjMJ5_hMnwrUTNz6PGjul3nlIXT

1 Holland zijn eigen indentiteit!
2 Holland zijn eigen munt eenheid!
3 Werken voor je eigen volk (en dat betekend voor alle volkeren die ons land rijk zijn en bewonen) I love multi culti :)
4 Oost europeanen helpen in land van herkomst.

I REST MY CASE!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 11:43 schreef kuipje het volgende:

[..]

Ik stem dit jaar maar eens D66, ben het met je eens dat ze met alle winden mee waaien, maar ze hebben wat mij betreft wel het beste partijprogramma. Stem normaal altijd VVD, maar vind echt dat we meer Pro europa moeten worden met z'n allen, europa moet centraal staan, niet nederland. Anders komen we er simpelweg niet.

Dus pechtold.. jij hebt mijn stem
Wat een onzin!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 11:54   quote  deeplink  
China Japan en Amerika bepalen de export en voor ons de import..
Zo zijn er nog opkomende landen als India en Rusland...

En een hollands aardappel paprika rozen of wat ever
koop je niet in Zweden ofzo..
Het lijkt wel of juist de slimste onder ons bij de neus genomen worden door politiek en de status..
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 26 augustus 2012 - 12:05   quote  deeplink  
Stemmen is alleen om het volk het idee te geven dat ze iets te zeggen hebben. Veel partijen hebben hetzelfde in hun programma staan maar omschrijven het anders.

Ik stem gewoon VVD want daarmee stem ik eigenlijk op 3 partijen tegelijk; VVD, D66 en PVV. Deze laatste twee partijen zijn directe afstammelingen van de VVD .
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 augustus 2012 - 12:07   quote  deeplink  
Ik ben van oudsher een VVD stemmer, maar dat gaat nu zeker niet gebeuren! Dit omdat ik zeer teleurgesteld was en ben in het beleid van de afgelopen jaren. Ik wil liever een beleid die wat minder op Europa is gericht. En wat meer op de minderen en ouderen binnen onze samenleving. Ik vind het schandalig hoe dat deze doelgroepen financieel worden uitgeknepen door de regeing in de afgelopen jaren. Voor mij maakt het niet uit. Ik vind dat mensen zoals ik ikzelf best wel een extra steentje mogen bijdragen om zo de minderen en ouderen minder te belasten. Ik ben bereid om meer vermogensbelasting te betalen, maar niet om het naar een europees bodenloze put te brengen. Maar wat Europa wil dat is gewoon van de gekte: Dat je als land steeds onder de 3% moet zitten. Wat belangrijker is , is om de economie en de koopkracht te stimuleren zodat we weer gaan uitgeven en investeren. De wegenbelasting afschaffen en deze in de benzine prijs verwerken. En de zorg en openbaar vervoer zou gewoon weer onder toezicht van de overheid moeten vallen. Want zoals het nu gaat bij die instellingen is het dweilen met de kraan open.
Zo heeft elke partij zijn min- en plus punten, maar is er geen een partij die aan al mijn wensen kan voldoen. Ik moet me er eens goed in gaan verdiepen.
Maar 1 ding is 100% zeker: GEEN VVD en PVV
craven
 craven - zondag 26 augustus 2012 - 12:11   quote  deeplink  
tegenwoordig zijn het allemaal schoothondjes voor elkaar.
Jaren geleden zei mijn leraar economie dat 1 europa zo goed voor de economie zou zijn, heb daar nog weinig van gemerkt. Ergens een crisis betekend een crisis voor allemaal...
Leonidas
 Leonidas - zondag 26 augustus 2012 - 12:12   quote  deeplink  
Ik stem PvdA. Terugdringen van de schulden op een sociale manier, voor Europa en tegen Rutte want die heeft er de afgelopen anderhalf jaar een gigantische puinhoop van gemaakt.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 augustus 2012 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 12:12 schreef Leonidas het volgende:
Ik stem PvdA. Terugdringen van de schulden op een sociale manier, voor Europa en tegen Rutte want die heeft er de afgelopen anderhalf jaar een gigantische puinhoop van gemaakt.
Wat te denken van de Jager !!
craven
 craven - zondag 26 augustus 2012 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 12:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat te denken van de Jager !!
brrr engnek
Leonidas
 Leonidas - zondag 26 augustus 2012 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 12:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat te denken van de Jager !!
Nee want die is als lid van de huidige regering ook verantwoordelijk voor de huidige situatie.
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 26 augustus 2012 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 10:25 schreef j bruijnes het volgende:
ik stem pvda ,de vvd en het cda hebben er voor ons mensen er een zooeje van gemaakt,d66 waaid met allenwinden mee pvv doet niet anders dan schelden een gevaar voor nederland arbeiders blijft bij de pvda, eerlijkdelen.
PVDA is mede oorzaak van het afglijden van Nederland naar een bedenkelijk financieel niveau. Wie was dat ook alweer met dat kwartje? Kok toch? Zou allemaal terug gedraaid worden, maar ondertussen betalen wij Nederlands dus belasting over belasting over belasting.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 12:15 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Nee want die is als lid van de huidige regering ook verantwoordelijk voor de huidige situatie.
Leonidas ga nu maar gewoon voor Wilders!
Het is de grootste viespeuk die er is maar we moeten ons land terug
met daarbij onze eigen munt eenheid..
Alle bestaande politieke partijen van oudsher hebben het volk genaaid..
Dat Wilders niet van Moslims houd en ritueel slachten is zijn probleem
maar ik wil ons land terug en geen belasting betalen voor de Grieken Italianen Spanjaarden
en Portugezen die zelf nog nooit een knikker hebben betaald..
Ik wil dat jou ouders verzorgt worden als ze daar aan toe zijn..
Ik wil dat jou groot ouders nu verzorgt worden omdat zij van dit land hebben gemaakt
zoals het is/was..
Wilders is een hond maar heeft 1 ding voor op de rest,hij gaat voor zijn land.
Uiteindelijk zal Wilders de pech hebben dat we ook kiezen voor onze alochtone vrienden.
Leonidas
 Leonidas - zondag 26 augustus 2012 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 12:17 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

PVDA is mede oorzaak van het afglijden van Nederland naar een bedenkelijk financieel niveau. Wie was dat ook alweer met dat kwartje? Kok toch? Zou allemaal terug gedraaid worden, maar ondertussen betalen wij Nederlands dus belasting over belasting over belasting.
Dat is wel een hele oude koe die er uit de sloot wordt gehaald. Weet ik er ook nog eentje. Het financieringstekort is uit de klauw gelopen onder het kabinet van Agt (CDA en VVD). Toen is het potverteren begonnen.
Maar goed, geschiedenis is leuk en probeer er wat van te leren maar daar heeft de huidige jeugd niet zo veel aan. We moeten er voor zorgen dat oa. mijn kinderen niet met heel veel schuld opgezadeld worden. Dus niet al te veel gekissebis maar werken aan oplossingen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 12:17 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

PVDA is mede oorzaak van het afglijden van Nederland naar een bedenkelijk financieel niveau. Wie was dat ook alweer met dat kwartje? Kok toch? Zou allemaal terug gedraaid worden, maar ondertussen betalen wij Nederlands dus belasting over belasting over belasting.
Pvda D66 vvd Cda ?
Allemaal wisten zij dat met de komst van 1 europa het land naar de klote zou gaan..
Tis allemaal kut...Ik heb altijd tegen gestemt op de SP maar dat gaat nu niet meer
gebeuren.Word ook een zooitje ,de partij van de Polen ..
Leonidas
 Leonidas - zondag 26 augustus 2012 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 12:24 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Leonidas ga nu maar gewoon voor Wilders!
Het is de grootste viespeuk die er is maar we moeten ons land terug
met daarbij onze eigen munt eenheid..
Alle bestaande politieke partijen van oudsher hebben het volk genaaid..
Dat Wilders niet van Moslims houd en ritueel slachten is zijn probleem
maar ik wil ons land terug en geen belasting betalen voor de Grieken Italianen Spanjaarden
en Portugezen die zelf nog nooit een knikker hebben betaald..
Ik wil dat jou ouders verzorgt worden als ze daar aan toe zijn..
Ik wil dat jou groot ouders nu verzorgt worden omdat zij van dit land hebben gemaakt
zoals het is/was..
Wilders is een hond maar heeft 1 ding voor op de rest,hij gaat voor zijn land.
Uiteindelijk zal Wilders de pech hebben dat we ook kiezen voor onze alochtone vrienden.
Volgens mij gaat Wilders voor zo veel mogelijk stemmen en kan Nederland hem geen reet schelen.
Mijn ouders en grootouders zijn helaas allemaal dood.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 26 augustus 2012 - 12:59   quote  deeplink  
Je richt een partij op.
Je maakt een partijprogramma die inspeelt op de onvrede van burgers.
Je uit populaire zinsnedes.
Je creëert een vijandbeeld over zogeheten machthebbende 'geldverslinders', want dat helpt je aan stemmen.
Je zoekt niet uit wat je programma de Staat gaat kosten

Eenmaal van belang in Regeringsverantwoordelijkheid zwak je je standpunten af. Je draait wat bij.

Je bent politicus geworden.

Kortom: Wilders is net zo erg.

O.T.
Stemwijzer gaf bij mij SP aan.
Mij te extreem.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 12:59 schreef FR-Henk het volgende:
Je richt een partij op.
Je maakt een partijprogramma die inspeelt op de onvrede van burgers.
Je uit populaire zinsnedes.
Je creëert een vijandbeeld over zogeheten machthebbende 'geldverslinders', want dat helpt je aan stemmen.
Je zoekt niet uit wat je programma de Staat gaat kosten

Eenmaal van belang in Regeringsverantwoordelijkheid zwak je je standpunten af. Je draait wat bij.

Je bent politicus geworden.

Kortom: Wilders is net zo erg.

O.T.
Stemwijzer gaf bij mij SP aan.
Mij te extreem.
Wilders is nog veel erger en enger dan al die gasten bij elkaar.
Ik haat zijn gezeik en geschop tegen 1 geloof terwijl ik ze allemaal achterlijk vind
en je terugwerpen naar 1667..
Maar ik heb respect voor ieder die gelooft!Iedereen heeft recht op zijn leven..

Ik ben alleen benieuwd of hij woord bij daad voegt als hij de kans krijgt om Nederland
uit europa te halen en z``n eigen indentiteit terug geeft..

Mijn stem krijgt hij ...
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 26 augustus 2012 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 11:45 schreef Leon FR1908 het volgende:
En tot slot deze voor onze oost europese vrienden..
[ afbeelding ]

1 Holland zijn eigen indentiteit!
2 Holland zijn eigen munt eenheid!
3 Werken voor je eigen volk (en dat betekend voor alle volkeren die ons land rijk zijn en bewonen) I love multi culti :)
4 Oost europeanen helpen in land van herkomst.

I REST MY CASE!!
enzo komen we nooit uit de schulden!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 13:24 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

enzo komen we nooit uit de schulden!
En hoezo dat dan?Het heeft ons sowieso in de schulden gebracht...
Zetten we de schatkist toch in op de val van de euro !
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 26 augustus 2012 - 13:31   quote  deeplink  
je kan je stem uitbrengen maar of het zin heeft dat weet ik zo net nog niet. als ze eenmaal aan de macht zijn zijn de plannen opeens allemaal van de baan geschoven, en worden er van alle kanten bezuinigingen door gevoerd.

waar wij goed voor zijn is de ecomomie draaiende te houden goed schiks of kwaad schiks. de burgers in nederland zijn gewoon nummers meer niet en zo worden we ook behandelt. dus wat je ook stemt het maakt allemaal niet zoveel uit.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 26 augustus 2012 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 13:26 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

En hoezo dat dan?Het heeft ons sowieso in de schulden gebracht...
Zetten we de schatkist toch in op de val van de euro !
voorbeeld: omdat hier nu veel oostblokkers zijn die geen wegenbelasting over hun voertuig hoeven te batalen lopen we geld mis op ons wegennet. als ik een auto uit duitsland rijdt
op een handelaars platen krijg ik een aanslag van de bpm plus boete hun mogen hier jaren belastingvrij rijden.

voorbeeld: die gasten die werken verdienen veel geld dat is hun goed recht alleen wat we niet beseffen is dat hun hier geen rooien cent opmaken alleen het noodzakkelijke rest nemen ze mee na hun eigenste land. dit betekent dat de economie neiet van de grond gaat komen. ze moeten is beginnen de mensen aan te pakken die een uitkering ontvangen aan te pakken en hun dat soort baantjes te laten doen zo pak je het echte probleem aan denk ik.

en zo zijn er nog genoeg punten waar we na kunnen kijken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat stemt de Feyenoordert!? Welke punten kunnen anders in Nederland!?









0.0069849