BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat stemt de Feyenoordert!? Welke punten kunnen anders in Nederland!?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
frjurgenfr
 frjurgenfr - donderdag 30 augustus 2012 - 16:46   quote  deeplink  
CDA gezin, toekomst
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 30 augustus 2012 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 16:25 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Precies, zo wordt het spel gespeeld, het is aan jou als kiezer om jezelf goed te informeren.
Maar het meeste stemvee heeft geen zin om dat allemaal door te moeten lezen en die verwachten hapklare brokjes via debatten en tv spotjes. Tsja, dan moet je 2 jaar later niet raar op kijken dat niets waar je dacht voor te stemmen gerealiseerd is...

Maar u lacht zo lief...
Mee eens. Je kunt het verwerpelijk noemen, maar in zekere zin worden lijsttrekker gedwongen dit soort dingen te doen om stemmen te trekken. In de politiek is weinig ruimte voor nuance, omdat dat niet aantrekkelijk is. Geen oneliners, geen standpunten die te verpakken zijn in 1 zin. Ergo minder stemmers en minder politieke invloed. De bron van de politieke crisis moet mijns inziens dan ook niet primair gezocht worden in de politieke partijen, want dat is een gevolg van de enerzijds gebrekkige kennis onder de stemmers en anderzijds de manier waarop het politieke bestel functioneert. Of beter gezegd, niet functioneert.

Wat dat betreft vind ik de slogan op de verkiezingsposter van de piratenpartij zeer scherp: 'Geloof geen poster, informeer jezelf'. Spijker op de kop.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 augustus 2012 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 16:40 schreef Thijs het volgende:
ik geloof niet meer in rechts. praatjes vullen geen gaatjes!
Links rechts allemaal bagger ,ga voor de veranndering eens recht vooruit!
Stem pruikie Wilders !
tomson
 tomson - donderdag 30 augustus 2012 - 16:49   quote  deeplink  
Ik heb wel eens een video gezien van een bijeenkomst van de Duitse broeders van de piratenpartij. Daar was het iig. een vaag zooitje.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 augustus 2012 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 16:49 schreef tomson het volgende:
Ik heb wel eens een video gezien van een bijeenkomst van de Duitse broeders van de piratenpartij. Daar was het iig. een vaag zooitje.
Ik haat Duitse nazi praktijken..
Dus stem ik Wilders het pruikie....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 30 augustus 2012 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 16:49 schreef tomson het volgende:
Ik heb wel eens een video gezien van een bijeenkomst van de Duitse broeders van de piratenpartij. Daar was het iig. een vaag zooitje.
hahaha, zal inderdaad best, ik zal ook zeker niet op ze gaan stemmen, maar hun slogan vind ik zeer scherp.
tomson
 tomson - donderdag 30 augustus 2012 - 16:53   quote  deeplink  
Halve zool :)
Edit: @ Leon hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 augustus 2012 door tomson --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 30 augustus 2012 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 16:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik haat Duitse nazi praktijken..
Dus stem ik Wilders het pruikie....
Paradoxaal.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 augustus 2012 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 16:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Paradoxaal.
Paradontax,poetst beter dan mac cleans!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 augustus 2012 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 16:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Paradoxaal.
Paradontax,poetst beter dan mac cleans!
Ook zo'n voorbeeld waarom ik op Wilders stemt..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 30 augustus 2012 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 17:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Paradontax,poetst beter dan mac cleans!
Ook zo'n voorbeeld waarom ik op Wilders stemt..
hahahaha ;)
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 30 augustus 2012 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 16:24 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Onzin Boudewijn. Ben geen Roemer fan, maar heeft wel degelijk kennis van zaken. Je kunt hooguit zeggen dat zijn formule van goedmoedige brabander doorgeprikt wordt.
Hij is wel Feyenoorder.
Verstandig.
Kennis van zaken?
Hij verdraait vrijwel alles zodat het in zijn voordeel uitkomt. Mijn mening is dat hij dat niet met opzet doet en dus gewoon geen kennis van zaken heeft.

Zie bijvoorbeeld zijn uitspraak dat de rijken rijker worden en de armen armer. (oftewel de 10% armsten zouden in 10 jaar 10 miljard armer geworden zijn en de rijken 30 miljard rijker), Dat is gewoon feitelijk onjuist. Later zegt hij er dan bij dat het gaat om het 'vermogen' van mensen maar dan worden dus de hypotheekschulden ook meegenomen waardoor diegene met een salaris van 10k ook ineens bij de 10% armsten gerekend worden.
De juiste meetmethode is die van het inkomen waarbij eruit is gekomen dat de 10% armsten in 10 jaar er 11,7% op VOORUIT zijn gegaan en de 10% rijksten er slechts 1,5% bij hebben gekregen.

Een tweede punt, Roemer ging enorm tegen andere partijen tekeer dat ze aan de AOW gingen morrelen en dat daardoor vooral de laagste inkomens daar last van zouden hebben en dat het niet uit te leggen valt aan die bevolkingsgroep. Totdat er werd ontdekt dat ondanks het niet in de partijprogramma van de SP staat, het wel in de berekening naar het CBS is gegaan omdat ze nog 1,25 miljard euro ergens vandaan moesten halen om een enorme afgang te voorkomen qua financieel plaatje. Hier heeft Roemer nog geen goed antwoord op kunnen geven en lult er vaak maar omheen.

Een derde punt, de kosten van zijn maatregelen wil de SP betalen oa met de opbrengsten uit een hogere belastingstarief (70%) voor inkomens boven de 150k. Als Roemer dan wordt gevraagd wat zijn plan B is als die rijken dan naar het buitenland vertrekken om zo minder belasting te hoeven betalen zegt hij simpelweg dat dat niet zal gebeuren terwijl onderzocht is dat die groep dat in het verleden juist WEL heeft gedaan en een meerderheid die nu nog in Nederland leeft bij die maatregelen zegt dat alsnog te gaan doen. Daarbij wil de SP diegene die jarenlang netjes hebben gespraard extra belasten of krijgen ze minder AOW als ze zelf ook gespaard hebben (wat tegenwoordig een zeer goed plan is met die problemen met de pensioenen) En de erfbelasting gaan ze verhogen waardoor de lagere inkomens bij het overlijden van de ouders enorm in de problemen kunnen komen aangezien het huis op korte termijn verkopen ook niet te doen is in deze tijd.

Laat staan de andere punten waarmee de SP wil komen om de motor uit de economie maar de nek om te draaien. Dat zijn geen draaipunten maar bewuste keuzes om de werkgelegenheid over 5 jaar enorm naar de klote te helpen.
j bruijnes
 j bruijnes - donderdag 30 augustus 2012 - 17:24   quote  deeplink  
beste supportes van mijn feyenoordben bijna80 ik weet nog dat vroeger de kerken over de arme mensen het voor het zeggen hadden. toen hier op de veluwe deboeren nog in de kerkeraad zatten. toen kwam de sdap op zetten. dat waren in hun ogen al commenisten. later kwam daar de bonden bij, toen kregen de arbeiders het beter. ben een kind van 13 armoede dus. mijn vader ging naar de diakenvd kerk kreeg 5 guldden van die gasten 14 dagen later moest hij er weer natoe wat zeiden die lui heb je het nu al op. begrijpt mij goed als ik daar aan terug denkt dan doet mij nog pijn. en daarom stem ik pvda. natuurlijk zei maken ook fouten, maar stem je vvd kan je nu al merken de oudjes krijgen het nu al voor de kieszen als het aan de vvd lichgt gaan wij nog meer boeten. denk maar aan eigen bijdrage. als het aan de vvd lihgt dan hoe eerder dood hoe beter voor de zakken vullers. kan nog uuren zo doorgaan maar ik ga nog lieffer de pijp uit dan te stemmen op rechgt. fijne wetstrijd v avond.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 augustus 2012 - 17:27   quote  deeplink  
Niet links niet rechts en niet achteruit maar naar voren...!!!
Stem pruikie!!!
Lijst 3
Vakje 1
tomson
 tomson - donderdag 30 augustus 2012 - 17:27   quote  deeplink  
Alle begrip. Jij ook een fijne wedstrijd Jan !
tomson
 tomson - donderdag 30 augustus 2012 - 17:28   quote  deeplink  
LEON///SPAMMERT
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 augustus 2012 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 17:24 schreef j bruijnes het volgende:
beste supportes van mijn feyenoordben bijna80 ik weet nog dat vroeger de kerken over de arme mensen het voor het zeggen hadden. toen hier op de veluwe deboeren nog in de kerkeraad zatten. toen kwam de sdap op zetten. dat waren in hun ogen al commenisten. later kwam daar de bonden bij, toen kregen de arbeiders het beter. ben een kind van 13 armoede dus. mijn vader ging naar de diakenvd kerk kreeg 5 guldden van die gasten 14 dagen later moest hij er weer natoe wat zeiden die lui heb je het nu al op. begrijpt mij goed als ik daar aan terug denkt dan doet mij nog pijn. en daarom stem ik pvda. natuurlijk zei maken ook fouten, maar stem je vvd kan je nu al merken de oudjes krijgen het nu al voor de kieszen als het aan de vvd lichgt gaan wij nog meer boeten. denk maar aan eigen bijdrage. als het aan de vvd lihgt dan hoe eerder dood hoe beter voor de zakken vullers. kan nog uuren zo doorgaan maar ik ga nog lieffer de pijp uit dan te stemmen op rechgt. fijne wetstrijd v avond.
Beste meneer Bruijnjes....draai de d van de vvd om en zet deze voor de VV,s
pvv succes want zij denken aan u.
Jeay
 Jeay - donderdag 30 augustus 2012 - 17:44   quote  deeplink  
Mja SP/PvdA.. maar wanneer ik Roemer zo zie, dan schaam ik me een klein beetje en krijg ik ook verwarring als ik zie hoe hij zichzelf verwoord. Dat hij niet zo slim overkomt boeit me niet, als hij inhoudelijk maar weet waar hij over praat. Valt me dus wel een klein beetje tegen dat hij dat niet zo van andere wist, maar als hij zich maar met zichzelf bezig houdt en zijn standpunten is dat prima.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 30 augustus 2012 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 17:44 schreef Jeay het volgende:
Mja SP/PvdA.. maar wanneer ik Roemer zo zie, dan schaam ik me een klein beetje en krijg ik ook verwarring als ik zie hoe hij zichzelf verwoord. Dat hij niet zo slim overkomt boeit me niet, als hij inhoudelijk maar weet waar hij over praat. Valt me dus wel een klein beetje tegen dat hij dat niet zo van andere wist, maar als hij zich maar met zichzelf bezig houdt en zijn standpunten is dat prima.
Jeay je moet niet gevoelig zijn voor praatjes makers of mooie dure woorden..
Het gaat uiteindelijk om Roemer zijn daden,tot die tijd geen oordeel maar
gewoon op stemmen als je erachter sta!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 30 augustus 2012 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 17:07 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Kennis van zaken?
Hij verdraait vrijwel alles zodat het in zijn voordeel uitkomt. Mijn mening is dat hij dat niet met opzet doet en dus gewoon geen kennis van zaken heeft.

Zie bijvoorbeeld zijn uitspraak dat de rijken rijker worden en de armen armer. (oftewel de 10% armsten zouden in 10 jaar 10 miljard armer geworden zijn en de rijken 30 miljard rijker), Dat is gewoon feitelijk onjuist. Later zegt hij er dan bij dat het gaat om het 'vermogen' van mensen maar dan worden dus de hypotheekschulden ook meegenomen waardoor diegene met een salaris van 10k ook ineens bij de 10% armsten gerekend worden.
De juiste meetmethode is die van het inkomen waarbij eruit is gekomen dat de 10% armsten in 10 jaar er 11,7% op VOORUIT zijn gegaan en de 10% rijksten er slechts 1,5% bij hebben gekregen.

Een tweede punt, Roemer ging enorm tegen andere partijen tekeer dat ze aan de AOW gingen morrelen en dat daardoor vooral de laagste inkomens daar last van zouden hebben en dat het niet uit te leggen valt aan die bevolkingsgroep. Totdat er werd ontdekt dat ondanks het niet in de partijprogramma van de SP staat, het wel in de berekening naar het CBS is gegaan omdat ze nog 1,25 miljard euro ergens vandaan moesten halen om een enorme afgang te voorkomen qua financieel plaatje. Hier heeft Roemer nog geen goed antwoord op kunnen geven en lult er vaak maar omheen.

Een derde punt, de kosten van zijn maatregelen wil de SP betalen oa met de opbrengsten uit een hogere belastingstarief (70%) voor inkomens boven de 150k. Als Roemer dan wordt gevraagd wat zijn plan B is als die rijken dan naar het buitenland vertrekken om zo minder belasting te hoeven betalen zegt hij simpelweg dat dat niet zal gebeuren terwijl onderzocht is dat die groep dat in het verleden juist WEL heeft gedaan en een meerderheid die nu nog in Nederland leeft bij die maatregelen zegt dat alsnog te gaan doen. Daarbij wil de SP diegene die jarenlang netjes hebben gespraard extra belasten of krijgen ze minder AOW als ze zelf ook gespaard hebben (wat tegenwoordig een zeer goed plan is met die problemen met de pensioenen) En de erfbelasting gaan ze verhogen waardoor de lagere inkomens bij het overlijden van de ouders enorm in de problemen kunnen komen aangezien het huis op korte termijn verkopen ook niet te doen is in deze tijd.

Laat staan de andere punten waarmee de SP wil komen om de motor uit de economie maar de nek om te draaien. Dat zijn geen draaipunten maar bewuste keuzes om de werkgelegenheid over 5 jaar enorm naar de klote te helpen.
Wat jij hier over Roemer vertelt is niets anders dan debat- en verkiezingsretoriek. One-liners, uitvergrotingen, overdrijvingen. Dat doet Roewmer ook, net als de anderen.
Dat zegt niets over gebrek aan kennis.
Vervolgens geef je de gevolgen aan wanneer de SP aan het roer komt. Daarbij toevoegen dat de SP weliswaar de koopkracht handhaaft, maar in de komende jaren de minste banen schept in vergelijking met de andere partijen (CPB).
Omekees
 Omekees - donderdag 30 augustus 2012 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 22:06 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wat jij hier over Roemer vertelt is niets anders dan debat- en verkiezingsretoriek. One-liners, uitvergrotingen, overdrijvingen. Dat doet Roewmer ook, net als de anderen.
Dat zegt niets over gebrek aan kennis.
Vervolgens geef je de gevolgen aan wanneer de SP aan het roer komt. Daarbij toevoegen dat de SP weliswaar de koopkracht handhaaft, maar in de komende jaren de minste banen schept in vergelijking met de andere partijen (CPB).
Respect dat je het nog in je hebt om dit stuk te schrijven na de wedstrijd
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - donderdag 30 augustus 2012 - 22:11   quote  deeplink  
Wat boeit politiek nou!!!!!!! Feyenoord! Datis belangrijk!
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 30 augustus 2012 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 22:06 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wat jij hier over Roemer vertelt is niets anders dan debat- en verkiezingsretoriek. One-liners, uitvergrotingen, overdrijvingen. Dat doet Roewmer ook, net als de anderen.
Dat zegt niets over gebrek aan kennis.
Vervolgens geef je de gevolgen aan wanneer de SP aan het roer komt. Daarbij toevoegen dat de SP weliswaar de koopkracht handhaaft, maar in de komende jaren de minste banen schept in vergelijking met de andere partijen (CPB).
Maar bij Roemer heb ik het idee dat het gewoon gebrek aan kennis van zaken is ipv politiek bedrijven om zeteltjes te winnen.
Alsof hij de halve inhoud leest en dan iets roept en pas achteraf na ontstaan van ophef de gehele tekst gaat bestuderen.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - donderdag 30 augustus 2012 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 22:32 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Maar bij Roemer heb ik het idee dat het gewoon gebrek aan kennis van zaken is ipv politiek bedrijven om zeteltjes te winnen.
Alsof hij de halve inhoud leest en dan iets roept en pas achteraf na ontstaan van ophef de gehele tekst gaat bestuderen.
Idd, lult alsof hij in de kroeg staat
tomson
 tomson - donderdag 30 augustus 2012 - 22:42   quote  deeplink  
Met Geertje was dit allemaal niet gebeurd in Praag !
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 30 augustus 2012 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 22:42 schreef tomson het volgende:
Met Geertje was dit allemaal niet gebeurd in Praag !
Nee, had je Europa League alleen in Nederland gespeeld.
Huhuh.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 30 augustus 2012 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 22:07 schreef Omekees het volgende:

[..]

Respect dat je het nog in je hebt om dit stuk te schrijven na de wedstrijd
Niet zo moeilijk. Accepteren dat een tegenstander verder en beter is. Kan ik makkelijker accepteren.
tomson
 tomson - donderdag 30 augustus 2012 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 23:00 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nee, had je Europa League alleen in Nederland gespeeld.
Huhuh.
Jij snapt um :)
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 30 augustus 2012 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 22:42 schreef tomson het volgende:
Met Geertje was dit allemaal niet gebeurd in Praag !
Dan hadden de clubs in Spanje, Griekenland en Italie iig allang al hun schulden hebben moeten inleveren!
tomson
 tomson - donderdag 30 augustus 2012 - 23:07   quote  deeplink  
Z'n stokpaardje nu hij met z'n islamietje pesten over het rituele slachten ook zijn joodse sponsors tegen zich in het harnas gejaagd heeft.Maar het blijft een haarzak die niet te vertrouwen is.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 30 augustus 2012 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 23:03 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dan hadden de clubs in Spanje, Griekenland en Italie iig allang al hun schulden hebben moeten inleveren!
Dat roept ie dan, maar daden????
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 31 augustus 2012 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 23:07 schreef tomson het volgende:
Z'n stokpaardje nu hij met z'n islamietje pesten over het rituele slachten ook zijn joodse sponsors tegen zich in het harnas gejaagd heeft.Maar het blijft een haarzak die niet te vertrouwen is.
Hij wil ook met rubbere kogels op hooligans schieten...
Dat ritueelslachten is net zo min relevant als de wietpas...
Ik zou overigens weleens willen weten welke politicus daad
bij woord voegt....
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 augustus 2012 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 13:17 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hij wil ook met rubbere kogels op hooligans schieten...
Dat ritueelslachten is net zo min relevant als de wietpas...
Ik zou overigens weleens willen weten welke politicus daad
bij woord voegt....
Zijn die er dan..??
Wim2
 Wim2 - vrijdag 31 augustus 2012 - 15:13   quote  deeplink  
Tuurlijk zijn er rubbere kogels. Of stroomstoten kan ook.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - vrijdag 31 augustus 2012 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 23:03 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dan hadden de clubs in Spanje, Griekenland en Italie iig allang al hun schulden hebben moeten inleveren!
Wat een verschrikkelijke onzin, je gaat toch niet vertellen dat jij ook in de praatjes van deze demagoog trapt?
Wim2
 Wim2 - vrijdag 31 augustus 2012 - 16:45   quote  deeplink  
Al die stomme politiek

NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN
hot-girls-various-pics-part4-15.jpg
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 31 augustus 2012 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 16:45 schreef Wim2 het volgende:
Al die stomme politiek

NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN
[ afbeelding ]
Leuke meid, jammer alweer van die avatar ernaast.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 31 augustus 2012 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 16:47 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Leuke meid, jammer alweer van die avatar ernaast.
wim denk dat die armband een ring is denk ik... my precious...
Wim2
 Wim2 - vrijdag 31 augustus 2012 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 16:52 schreef FR-Han het volgende:

[..]

wim denk dat die armband een ring is denk ik... my precious...
hahahahhaahha, ik kom niet meer bij! XD
Hentheman58
 Hentheman58 - vrijdag 31 augustus 2012 - 17:22   quote  deeplink  
Ik geef toe Geert (PVV) is ook niet alles maar ik stem toch de PVV je zou het wellicht kunnen zien als een "protest stem". Pechtold wil o.a. de ontslagbescherming afschaffen zogenaamd voor de doorstroming op de arbeidsmarkt. "Geloel" zoals Happel dat zo mooi kon zeggen. De ontslagbescherming afschaffen is goed voor het "kapitaal". De "dure" en oudere arbeidskracht vliegt eruit en wordt vervangen door een goedkopere uit bijv. het oostblok. De dure en oudere arbeidskracht kan het voortaan schudden op de arbeidsmarkt. Hij/zij komt niet meer aan het werk en knalt omdat Pechtold ook nog de ww duur en ontslagvergoeding wil afschaffen keihard de bijstand in met alle gevolgen van dien! En mocht hij/zij nog zo gelukkig zijn om toch nog een baan te kunnen vinden dan wordt het werken voor een "grijpstuiver" Pechtold is maar op een ding uit en dat is een vetbetaalde baan in de EU!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 31 augustus 2012 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 17:22 schreef Hentheman58 het volgende:
Ik geef toe Geert (PVV) is ook niet alles maar ik stem toch de PVV je zou het wellicht kunnen zien als een "protest stem". Pechtold wil o.a. de ontslagbescherming afschaffen zogenaamd voor de doorstroming op de arbeidsmarkt. "Geloel" zoals Happel dat zo mooi kon zeggen. De ontslagbescherming afschaffen is goed voor het "kapitaal". De "dure" en oudere arbeidskracht vliegt eruit en wordt vervangen door een goedkopere uit bijv. het oostblok. De dure en oudere arbeidskracht kan het voortaan schudden op de arbeidsmarkt. Hij/zij komt niet meer aan het werk en knalt omdat Pechtold ook nog de ww duur en ontslagvergoeding wil afschaffen keihard de bijstand in met alle gevolgen van dien! En mocht hij/zij nog zo gelukkig zijn om toch nog een baan te kunnen vinden dan wordt het werken voor een "grijpstuiver" Pechtold is maar op een ding uit en dat is een vetbetaalde baan in de EU!
Collega!
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 31 augustus 2012 - 18:52   quote  deeplink  
Ik hoop voor jullie een coalitie Pvda/Cda/VVD dan heeft een ieder zijn zin en komty het wel goed in dit landje
of SP/PVDA/SP stel ik jullie voor om weg te gaan uit dit land en te gaan wonen in Turkije
Of nog extremer PVV/VVD en meeloper D66 dan stel ik voor om macrobiotisvch te gaan eten en te gaan zwerven langs de straten.
Ik doe het wel met dhr Hollande voel ik me toch thuis.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 31 augustus 2012 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 18:52 schreef piet de paler het volgende:
Ik hoop voor jullie een coalitie Pvda/Cda/VVD dan heeft een ieder zijn zin en komty het wel goed in dit landje
of SP/PVDA/SP stel ik jullie voor om weg te gaan uit dit land en te gaan wonen in Turkije
Of nog extremer PVV/VVD en meeloper D66 dan stel ik voor om macrobiotisvch te gaan eten en te gaan zwerven langs de straten.
Ik doe het wel met dhr Hollande voel ik me toch thuis.
Als het Pvda/Cda/Vvd word ,dan zou ik graag schandknaap bij jullie aan boord willen worden..
Word het SP/Pvda/D66 dan zal ik toch me huis en alles kwijt raken aan een Pool
en ga dan naar Denemarken.
Word het PVV/VVD dan komt het wel goed met het landje!?!?

koffiedik kijken .
MMM
 MMM - vrijdag 31 augustus 2012 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 18:52 schreef piet de paler het volgende:
Ik hoop voor jullie een coalitie Pvda/Cda/VVD dan heeft een ieder zijn zin en komty het wel goed in dit landje
of SP/PVDA/SP stel ik jullie voor om weg te gaan uit dit land en te gaan wonen in Turkije
Of nog extremer PVV/VVD en meeloper D66 dan stel ik voor om macrobiotisvch te gaan eten en te gaan zwerven langs de straten.
Ik doe het wel met dhr Hollande voel ik me toch thuis.
Schei uit.. Je weet totaal niet waar je over praat.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat stemt de Feyenoordert!? Welke punten kunnen anders in Nederland!?









0.0123219