BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat stemt de Feyenoordert!? Welke punten kunnen anders in Nederland!?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Omekees
 Omekees - zondag 26 augustus 2012 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 13:31 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
je kan je stem uitbrengen maar of het zin heeft dat weet ik zo net nog niet. als ze eenmaal aan de macht zijn zijn de plannen opeens allemaal van de baan geschoven, en worden er van alle kanten bezuinigingen door gevoerd.

waar wij goed voor zijn is de ecomomie draaiende te houden goed schiks of kwaad schiks. de burgers in nederland zijn gewoon nummers meer niet en zo worden we ook behandelt. dus wat je ook stemt het maakt allemaal niet zoveel uit.
Ken je niet lezen???

Er staat toch echt;

Wat stemt de FEYENOORDERT!

haha!
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 26 augustus 2012 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 13:37 schreef Omekees het volgende:

[..]

Ken je niet lezen???

Er staat toch echt;

Wat stemt de FEYENOORDERT!

haha!
also omekees jonge,
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 26 augustus 2012 - 13:38   quote  deeplink  
Ik stem op party voor de dieren.
Niet 1 party staat mij aan.
Heeft het nog nooit gedaan.
Tis allemaal niks.
En beloven ze je allemaal dingen.
Stem mij want dat doe ik dit en dit, en vervolgens hoor je er nooit meer iets over.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 augustus 2012 door Beempjerotterdam --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 13:31 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
je kan je stem uitbrengen maar of het zin heeft dat weet ik zo net nog niet. als ze eenmaal aan de macht zijn zijn de plannen opeens allemaal van de baan geschoven, en worden er van alle kanten bezuinigingen door gevoerd.

waar wij goed voor zijn is de ecomomie draaiende te houden goed schiks of kwaad schiks. de burgers in nederland zijn gewoon nummers meer niet en zo worden we ook behandelt. dus wat je ook stemt het maakt allemaal niet zoveel uit.
Dat ben ik wel met jou eens want dat is altijd al zo geweest hier..
Maar ik ben niet bang ,dan maar teruggeworpen worden in een tijd dat de
mensen weer wat over moeten hebben voor hun medemens..
Opnieuw bouwen aan een toekomst voor onze kinderen want de pensioengerechtende leeftijd
haald geen hond meer straks...Ik maak mij niet zo druk omzelf ,flikker mij straks maar
bij de roteb! Vuurtje erbij en weg ben ik..
Ik stem Wilders en hoop en hoop en hoop dat hij ons Land weer terug brengt waar het
hoord te zijn...Ik ben die Saab rijders al jaren zat..

Het enige struikelblok is zijn strijd tegen geloofsovertuigingen en volkeren!
Daar zal ik het nooit mee eens zijn...
Klinkt een beetje krom omdat ik de Polen een terug reis gun naar hun eigen land
maar dat komt omdat ik voor ons volk kies...(Nederlanders Surinamers Marokanen Turken enzo)
Leonidas
 Leonidas - zondag 26 augustus 2012 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 13:31 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
je kan je stem uitbrengen maar of het zin heeft dat weet ik zo net nog niet. als ze eenmaal aan de macht zijn zijn de plannen opeens allemaal van de baan geschoven, en worden er van alle kanten bezuinigingen door gevoerd.

waar wij goed voor zijn is de ecomomie draaiende te houden goed schiks of kwaad schiks. de burgers in nederland zijn gewoon nummers meer niet en zo worden we ook behandelt. dus wat je ook stemt het maakt allemaal niet zoveel uit.
Door niet te stemmen stem je wel degelijk. Je maakt de stemmen van de wel stemmers belangrijker.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - zondag 26 augustus 2012 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 13:21 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Wilders is nog veel erger en enger dan al die gasten bij elkaar.
Ik haat zijn gezeik en geschop tegen 1 geloof terwijl ik ze allemaal achterlijk vind
en je terugwerpen naar 1667..
Maar ik heb respect voor ieder die gelooft!Iedereen heeft recht op zijn leven..

Ik ben alleen benieuwd of hij woord bij daad voegt als hij de kans krijgt om Nederland
uit europa te halen en z``n eigen indentiteit terug geeft..

Mijn stem krijgt hij ...
Natuurlijk niet. Populistisch geneuzel. Er is geen enkele garantie dat het zonder Europa beter gaat in de toekomst, maar nu is het makkelijk scoren.
Tjabba
 Tjabba - zondag 26 augustus 2012 - 13:46   quote  deeplink  
Anti Europa Partij
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - zondag 26 augustus 2012 - 13:47   quote  deeplink  
Mijne kwam uit op de Christenunie en VVD en PVV onderaan. Toch zou ik VVD stemmen, SP zou het einde van een welvarend Nederland betekenen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 13:43 schreef Nummer Zeven het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Populistisch geneuzel. Er is geen enkele garantie dat het zonder Europa beter gaat in de toekomst, maar nu is het makkelijk scoren.
Ja Populistisch geneuzel! Er is ook geen enkele garantie dat het met europa wel beter gaat.En dat is al bewezen want ondertussen zitten veel mensen werkeloos thuis en kunnen ze ook nog een fluiten naar hun pensioen!Tevens zijn de ziektekosten niet meer te betalen
en gaat volgende maand het btw tarief met 2 procent omhoog ..Moet ik nog ff doorgaan?Kom maar terug als je straks zelf de centen moet verdienen voor je gezin..
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - zondag 26 augustus 2012 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 13:41 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met jou eens want dat is altijd al zo geweest hier..
Maar ik ben niet bang ,dan maar teruggeworpen worden in een tijd dat de
mensen weer wat over moeten hebben voor hun medemens..
Opnieuw bouwen aan een toekomst voor onze kinderen want de pensioengerechtende leeftijd
haald geen hond meer straks...Ik maak mij niet zo druk omzelf ,flikker mij straks maar
bij de roteb! Vuurtje erbij en weg ben ik..
Ik stem Wilders en hoop en hoop en hoop dat hij ons Land weer terug brengt waar het
hoord te zijn...Ik ben die Saab rijders al jaren zat..

Het enige struikelblok is zijn strijd tegen geloofsovertuigingen en volkeren!
Daar zal ik het nooit mee eens zijn...
Klinkt een beetje krom omdat ik de Polen een terug reis gun naar hun eigen land
maar dat komt omdat ik voor ons volk kies...(Nederlanders Surinamers Marokanen Turken enzo)
Ben het met heel veel punten van Wilders eens, maar je moet niet denken dat hij het zelf met zijn punten eens is. Adolf Hitler 2, misschien nog wel in ergere vorm.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 13:47 schreef Nummer Zeven het volgende:
Mijne kwam uit op de Christenunie en VVD en PVV onderaan. Toch zou ik VVD stemmen, SP zou het einde van een welvarend Nederland betekenen.
Ja ging prachtig de afgelopen tijd..
Nogmaals kom maar terug als je aan de andere kant van de strop hangt..
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - zondag 26 augustus 2012 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 13:47 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja Populistisch geneuzel! Er is ook geen enkele garantie dat het met europa wel beter gaat.En dat is al bewezen want ondertussen zitten veel mensen werkeloos thuis en kunnen ze ook nog een fluiten naar hun pensioen!Tevens zijn de ziektekosten niet meer te betalen
en gaat volgende maand het btw tarief met 2 procent omhoog ..Moet ik nog ff doorgaan?Kom maar terug als je straks zelf de centen moet verdienen voor je gezin..
Nu. De reden dat de welvarendheid van Nederland in een stroomversnelling terecht kwam is ook de Europese Unie, door een te grote uitbreiding valt het sprookje nu in duigen, maar dat kan opgelost worden. Nu is het inderdaad zuur, maar op lange termijn levert het niks op. Mijn mening.
Tjabba
 Tjabba - zondag 26 augustus 2012 - 13:51   quote  deeplink  
In principe maakt het geen klote uit waar je op stemt , ze zijn allemaal op je zuur verdiende centjes uit.
Alleen pikt de ene het uit je rechterzak en de ander pikt het uit je linkerzak.
Kortom allemaal tuig daar in de tweede kamer.
Sensi
 Sensi - zondag 26 augustus 2012 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 13:51 schreef Tjabba het volgende:
In principe maakt het geen klote uit waar je op stemt , ze zijn allemaal op je zuur verdiende centjes uit.
Alleen pikt de ene het uit je rechterzak en de ander pikt het uit je linkerzak.
Kortom allemaal tuig daar in de tweede kamer.
+1.. En als ik ga stemmen doe ik het wel op een partij die tegen de wietpas is..
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - zondag 26 augustus 2012 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 13:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nogmaals kom maar terug als je aan de andere kant van de strop hangt..
Hoezo? Nu dat niet zo is kan ik een mening vormen, in wat in mijn ogen het beste is voor Nederland in zijn algemeenheid, als het slecht met me zou gaan, waarmee ik absoluut niet wil suggereren dat, dat met jou zo is, dan ben ik bevooroordeeld en trap ik denk ik sneller in gladde praatjes van politici.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 13:48 schreef Nummer Zeven het volgende:

[..]

Ben het met heel veel punten van Wilders eens, maar je moet niet denken dat hij het zelf met zijn punten eens is. Adolf Hitler 2, misschien nog wel in ergere vorm.
Voolopig heeft Adolf miljoenen doden op zijn geweten..
Een beetje realist loopt niet achter de verheerlijking van welk persoon dan ook aan..
Wij zijn al jaren misbruikt en nu wil ik graag misbruik maken van Wilders..
Of hij het gaat doen,Nederland terug brengen onder de kleuren?Waarschijnlijk niet
maar ik ga de gok wagen.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - zondag 26 augustus 2012 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 14:01 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Voolopig heeft Adolf miljoenen doden op zijn geweten..
Een beetje realist loopt niet achter de verheerlijking van welk persoon dan ook aan..
Wij zijn al jaren misbruikt en nu wil ik graag misbruik maken van Wilders..
Of hij het gaat doen,Nederland terug brengen onder de kleuren?Waarschijnlijk niet
maar ik ga de gok wagen.
Dat mag. Maar ik mag ook mijn mening hebben. En idd heeft Hitler miljoenen doden op z'n geweten, hmm ja ik had het wat milder moeten zeggen, maar ik weet zeker dat Wilders net zo'n populist is die zegt wat het volk op een bepaald moment denkt, macht inwint en zodra hij aan de macht is, in een onafhankelijk Nederland, het land naar zijn zeilen zet. Waarom is de PVV een eenmanspartij? Van mij mag je op Wilders stemmen, maar ik weet zeker dat je later spijt zult krijgen dat je op zo'n man gestemd hebt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 13:53 schreef Nummer Zeven het volgende:

[..]

Hoezo? Nu dat niet zo is kan ik een mening vormen, in wat in mijn ogen het beste is voor Nederland in zijn algemeenheid, als het slecht met me zou gaan, waarmee ik absoluut niet wil suggereren dat, dat met jou zo is, dan ben ik bevooroordeeld en trap ik denk ik sneller in gladde praatjes van politici.
Daar heb je gelijk in en uitaard mag en moet je eigenlijk een mening hebben..
Het is dat Han er een topic van heeft gemaakt maar ik ben dat politieke klotezooitje in dit land zo zat ...
En Wilders wil doen wat ik graag zou zien..
Dat europa gaat namelijk nooit werken...Ze beslissen wel dat bv een station (nieuw) afgebroken moet worden omdat het peron 10 cm te hoog ligt ..Maar gelijkwaardige wetten/tax en weet ik het al dan niet is ver te zoeken..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 14:05 schreef Nummer Zeven het volgende:

[..]

Dat mag. Maar ik mag ook mijn mening hebben. En idd heeft Hitler miljoenen doden op z'n geweten, hmm ja ik had het wat milder moeten zeggen, maar ik weet zeker dat Wilders net zo'n populist is die zegt wat het volk op een bepaald moment denkt, macht inwint en zodra hij aan de macht is, in een onafhankelijk Nederland, het land naar zijn zeilen zet. Waarom is de PVV een eenmanspartij? Van mij mag je op Wilders stemmen, maar ik weet zeker dat je later spijt zult krijgen dat je op zo'n man gestemd hebt.
Tuurlijk mag jij je mening hebben..
Ik ben het met jou eens als je zegt dat hij een rasist is!
Ik vind hem ook een rasist...De mensen die hem financieren zijn
ook nog eens eng en handelen uit angst voor de Islam.

Maar dat moet eventjes wijken voor mijn wensen ,tis even niet anders.
Er word nergens zwart op wit bewezen dat Nederland beter af is met of zonder eurpa dus
gok ik op zonder.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - zondag 26 augustus 2012 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 14:12 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Tuurlijk mag jij je mening hebben..
Ik ben het met jou eens als je zegt dat hij een rasist is!
Ik vind hem ook een rasist...De mensen die hem financieren zijn
ook nog eens eng en handelen uit angst voor de Islam.

Maar dat moet eventjes wijken voor mijn wensen ,tis even niet anders.
Er word nergens zwart op wit bewezen dat Nederland beter af is met of zonder eurpa dus
gok ik op zonder.
Ja, over wel of niet Europa valt te redetwisten. Ik baseer me op de mening (de meeste) economen en vooral de rest van de politieke partijen die, als ze tegen Europa zouden zijn, stemmen erbij zouden krijgen, maar dit toch niet doen, daar moet ook een reden voor zijn. Ik vind zelfs de PVV niet eens zo'n verschrikkelijke partij, het gaat mij om die engnek.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 14:15 schreef Nummer Zeven het volgende:

[..]

Ja, over wel of niet Europa valt te redetwisten. Ik baseer me op de mening (de meeste) economen en vooral de rest van de politieke partijen die, als ze tegen Europa zouden zijn, stemmen erbij zouden krijgen, maar dit toch niet doen, daar moet ook een reden voor zijn. Ik vind zelfs de PVV niet eens zo'n verschrikkelijke partij, het gaat mij om die engnek.
70% van de bevolking was tegen de euro en europa..
Iedereen is genaaid door Duisenberg en Gerrit Zalm ! Economen !!
FR-Han
 FR-Han - zondag 26 augustus 2012 - 14:23   quote  deeplink  
ik ben het wel met nummer7 eens. mannen met geblondeert haar moeten extra belasting betalen. verder eens met leon!
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - zondag 26 augustus 2012 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 14:22 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

70% van de bevolking was tegen de euro en europa..
Iedereen is genaaid door Duisenberg en Gerrit Zalm ! Economen !!
Daar heb je een punt, dat hoort niet in een (schijn?)democratie als Nederland, maar we zitten er nu eenmaal in en het is berekent dat teruggaan naar de gulden ons meer kost als dat het oplevert.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 augustus 2012 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 13:52 schreef Sensi het volgende:

[..]

+1.. En als ik ga stemmen doe ik het wel op een partij die tegen de wietpas is..
Dan stem ik voor de wietpas ..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 15:22 schreef Nummer Zeven het volgende:

[..]

Daar heb je een punt, dat hoort niet in een (schijn?)democratie als Nederland, maar we zitten er nu eenmaal in en het is berekent dat teruggaan naar de gulden ons meer kost als dat het oplevert.
Achie het is maar de berekening die je wil geloven..
Niemand weet waar de crisis gaat eindigen en wat dat gaat kosten..
Andere berekeningen schrijven dat het om t even is..
Dat wil zeggen dat er geen pijl op te trekken is wat de waarheid is...
Ik kies nu voor ons ,Holland!
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 augustus 2012 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 13:31 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
je kan je stem uitbrengen maar of het zin heeft dat weet ik zo net nog niet. als ze eenmaal aan de macht zijn zijn de plannen opeens allemaal van de baan geschoven, en worden er van alle kanten bezuinigingen door gevoerd.

waar wij goed voor zijn is de ecomomie draaiende te houden goed schiks of kwaad schiks. de burgers in nederland zijn gewoon nummers meer niet en zo worden we ook behandelt. dus wat je ook stemt het maakt allemaal niet zoveel uit.
Ben je een Feyenoorder? Nee, dus opzouten achterlijke boer!
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 26 augustus 2012 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 15:27 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan stem ik voor de wietpas ..
Ah, jij ziet liever meer criminaliteit op straat?
Tjabba
 Tjabba - zondag 26 augustus 2012 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 15:29 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ah, jij ziet liever meer criminaliteit op straat?
Hij is dealer.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 26 augustus 2012 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 15:30 schreef Tjabba het volgende:

[..]

Hij is dealer.
Hehe, oude drugsrunner die lijdensweg ;)
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 26 augustus 2012 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 13:31 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
je kan je stem uitbrengen maar of het zin heeft dat weet ik zo net nog niet. als ze eenmaal aan de macht zijn zijn de plannen opeens allemaal van de baan geschoven, en worden er van alle kanten bezuinigingen door gevoerd.

waar wij goed voor zijn is de ecomomie draaiende te houden goed schiks of kwaad schiks. de burgers in nederland zijn gewoon nummers meer niet en zo worden we ook behandelt. dus wat je ook stemt het maakt allemaal niet zoveel uit.
Jij zult het wel jammer vinden dat de pedopartij Martijn niet mag, als Eindhoven/Fons spooren supporter?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 augustus 2012 - 15:32   quote  deeplink  
Mijn vrouw stemt voor mij want dat interesseert me totaal niks die politiek ..
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 26 augustus 2012 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 14:22 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

70% van de bevolking was tegen de euro en europa..
Iedereen is genaaid door Duisenberg en Gerrit Zalm ! Economen !!
VVD onder leiding van Frits Bolkenstein heeft ons Eueopa door de strot geduwd!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 15:33 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

VVD onder leiding van Frits Bolkenstein heeft ons Eueopa door de strot geduwd!
nog zo`n fijne econoom !
FR-Han
 FR-Han - zondag 26 augustus 2012 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 15:32 schreef RenatoBos het volgende:
Mijn vrouw stemt voor mij want dat interesseert me totaal niks die politiek ..
alles zeggend man dit... duidelijk ben jij het kutje en zij de... ach... verstandige zullen we maar zeggen... lol
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 26 augustus 2012 - 16:42   quote  deeplink  
Misschien kunnen we stemmen op de piratenpartij. Dan mogen we in ieder geval gratis blijven downloaden. En het is duidelijk nieuw vlees.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 augustus 2012 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 16:29 schreef FR-Han het volgende:

[..]

alles zeggend man dit... duidelijk ben jij het kutje en zij de... ach... verstandige zullen we maar zeggen... lol
Joh het interesseert me gewoon geen moer, ze liegen allemaal en maken er allemaal een zootje van..mijn vrouw is overigens wel de verstandigste ja maar ze is ook het kutje..d:-))
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 26 augustus 2012 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 15:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ben je een Feyenoorder? Nee, dus opzouten achterlijke boer!
[/quo

ik weet niet wat ik jou ooit heb aangedaan. maar mensen zoals jij voegen dus helemaal niets toe in de maatschapij. je zal het vast verschoppen in het leven.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 26 augustus 2012 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 15:32 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Jij zult het wel jammer vinden dat de pedopartij Martijn niet mag, als Eindhoven/Fons spooren supporter?
je kinderen zijn trots op je.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 26 augustus 2012 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 16:02 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

nog zo`n fijne econoom !
+1
Sensi
 Sensi - zondag 26 augustus 2012 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 15:29 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ah, jij ziet liever meer criminaliteit op straat?
Dat niet alleen, je krijgt gelijk een stempel op je hoofd gedrukt van de maatschappij. Hebben ze dalijk een data base waar alle mensen in staan die een blowtje roken. Whats next? Een sigaretten pas??
piet de paler
 piet de paler - zondag 26 augustus 2012 - 17:55   quote  deeplink  
stem wat je hart je ingeeft. maar hoed u voor charlatans
combinatie VVD/CDA/PVDA heeft kans van slagen
de tegenpool van Wilders als manipulator Roemer wordt niks
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 augustus 2012 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 15:29 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ah, jij ziet liever meer criminaliteit op straat?
Nee joh, doe ik alleen speciaal voor sensi
Sensi
 Sensi - zondag 26 augustus 2012 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 18:04 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nee joh, doe ik alleen speciaal voor sensi
Koop een lolly en ga het vieren zou ik zeggen ^^
tomson
 tomson - zondag 26 augustus 2012 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 15:27 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan stem ik voor de wietpas ..
+1
tomson
 tomson - zondag 26 augustus 2012 - 18:10   quote  deeplink  
goed voor de koers
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 augustus 2012 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 18:09 schreef tomson het volgende:

[..]

+1
Ghehe..
FR-Han
 FR-Han - zondag 26 augustus 2012 - 18:11   quote  deeplink  
weed kweken moeten ze legaliseren, weed verkopen strafbaar maken! dan kan iedereen net als een aardbeien plantje zijn ding doen terwijl er geen markt voor is. problem solved!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 augustus 2012 - 18:12   quote  deeplink  
Is een idee

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 augustus 2012 door RenatoBos --
tomson
 tomson - zondag 26 augustus 2012 - 18:13   quote  deeplink  
Weed verkopen is al strafbaar Han...
FR-Han
 FR-Han - zondag 26 augustus 2012 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 18:13 schreef tomson het volgende:
Weed verkopen is al strafbaar Han...
mischien moet je eens goed lezen... weed kweken legalizeren, en verkopen strafbaar. als iedereen zijn eigen plantjes mag kweken is er geen markt meer voor...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 augustus 2012 door FR-Han --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5892
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat stemt de Feyenoordert!? Welke punten kunnen anders in Nederland!?









0.0085430