BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat stemt de Feyenoordert!? Welke punten kunnen anders in Nederland!?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 17:55 schreef piet de paler het volgende:
stem wat je hart je ingeeft. maar hoed u voor charlatans
combinatie VVD/CDA/PVDA heeft kans van slagen
de tegenpool van Wilders als manipulator Roemer wordt niks
Zowel de mannen van het CDA PVDA en VVD bleken Charlatans te zijn..
Wilders en ook Roemer hebben nog niet kunnen bewijzen dat te zijn..

Heel simpel ! Je blijft toch ook niet hetzelfde bier drinken wat niet te zuipen is
terwijl er nog 3 andere pilzen staan?Maar omdat de fles pisgeel is probeer je het maar niet?
tomson
 tomson - zondag 26 augustus 2012 - 18:20   quote  deeplink  
Joh dit gedoogbeleid is al zo rot als een peer. De wietpas ( die overigens bij mij al ingevoerd is) zorgen voor een totale chaos rond de shops, de overheid vangt al belasting over het product en als je als coffeeshop eigenaar 501 gram in huis hebt kunnen ze al arresteren. Zo krom als een hoepel dus.
FR-Han
 FR-Han - zondag 26 augustus 2012 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 18:13 schreef tomson het volgende:
Weed verkopen is al strafbaar Han...
nee hoor. in de coffeeshops verkopen ze het legaal. de aanvoer is illigaal.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 augustus 2012 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 18:20 schreef tomson het volgende:
Joh dit gedoogbeleid is al zo rot als een peer. De wietpas ( die overigens bij mij al ingevoerd is) zorgen voor een totale chaos rond de shops, de overheid vangt al belasting over het product en als je als coffeeshop eigenaar 501 gram in huis hebt kunnen ze al arresteren. Zo krom als een hoepel dus.
Hoe lang gaat het duren voordat die shops failliet zijn, er zit haast niemand meer binnen, alleen de harde kern rokers en daar kunnen die eigenaren niet van rond komen..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 18:22   quote  deeplink  
Het land gaat naar de klote en dan gaan we de druk leggen op de wietpas?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 18:23   quote  deeplink  
Of de stemkeuze er vanaf laten hangen?
tomson
 tomson - zondag 26 augustus 2012 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 18:20 schreef FR-Han het volgende:

[..]

nee hoor. in de coffeeshops verkopen ze het legaal. de aanvoer is illigaal.
Het beleid is nu verwurging. Ze willen het de shophouders zo moeilijk maken dat ze het bijltje er bij neer zullen gooien. De grootste coffeeshop in Zeeland is al niet meer zeker van zijn voortbestaan. En ondertussen ken ik mensen waar de politie gewoon een paar plantjes zo uit de tuin snokt.
FR-Han
 FR-Han - zondag 26 augustus 2012 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 18:22 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hoe lang gaat het duren voordat die shops failliet zijn, er zit haast niemand meer binnen, alleen de harde kern rokers en daar kunnen die eigenaren niet van rond komen..
in delft mag je niet eens meer binnen roken. afhaal geworden. net een ns loket
tomson
 tomson - zondag 26 augustus 2012 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 18:22 schreef Leon FR1908 het volgende:
Het land gaat naar de klote en dan gaan we de druk leggen op de wietpas?
Is een groter deel van de Nederlandse economie dan iemand zich kan voorstellen Leon.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 augustus 2012 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 18:05 schreef Sensi het volgende:

[..]

Koop een lolly en ga het vieren zou ik zeggen ^^
Gevierd heb ik het al met mijn vrouw aan mij lolly :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 18:25 schreef tomson het volgende: [..] Is een groter deel van de Nederlandse economie dan iemand zich kan voorstellen Leon.
De Psychiatrien zitten vol door wiet versterkte zelfmoord pogende mensen.. Niet iedereen is er tegen opgewassen en ik kan al zeker 10 gasten van vroeger die door die zooi zelfmoord hebben gepleegt... Politiek en economisch gezien is het puntje die geen aandacht nodig heeft.. Als wiet de keuze zou zijn om te stemmen zit waarschijnlijk nu aan een joint van 20 cm lol

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 augustus 2012 door Leon FR1908 --
FR-Han
 FR-Han - zondag 26 augustus 2012 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 18:32 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Gevierd heb ik het al met mijn vrouw aan mij lolly :)
het gaat hier oevr politiek!! niet over een mini chupp a chupp
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 26 augustus 2012 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 18:34 schreef FR-Han het volgende:

[..]

het gaat hier oevr politiek!! niet over een mini chupp a chupp
Hahahahahaha!
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 26 augustus 2012 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 18:22 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hoe lang gaat het duren voordat die shops failliet zijn, er zit haast niemand meer binnen, alleen de harde kern rokers en daar kunnen die eigenaren niet van rond komen..
enigste wat ze hiermee bereiken dat alles na het buitenland gaat en onze economie er niet beter op wordt.

en of een shop failliet gaat ben daar maar niet bang voor die gasten hebben
geld zat. staat moet slim zijn en de belastingen zelf opstrijken nu gaat alles na buitenland en er wordt geen cent afgedragen voor hun is dit nu een win win situatie.

en het kweken kun je toch niet tegen gaan zelf dat doen ze al in het buitenland.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 augustus 2012 door eindhovenpsv1 --
tomson
 tomson - zondag 26 augustus 2012 - 18:37   quote  deeplink  
Nee van bier en jenever knap je wel op. Feit is wel dat de wiet van de laatste jaren veel teveel thc bevat en gewoon te sterk is. Tuurlijk liggen er andere prioriteiten dan een gedoogbeleid., maar dat wil niet zeggen dat het helemaal geen issue is
Jeay
 Jeay - zondag 26 augustus 2012 - 18:38   quote  deeplink  
hm bij mij kwamen SGP, Christen Unie en 50plussers allen bovenaan, daarna pvv.. dus ja ik heb geen idee meer nu. Ik geloof niemand meer want elke keer gebeurt er weinig goeds. Ik probeer online nog een x een test anders stem ik maar VVD omdat die belastingverlaging wilt op je loon.. ja dat wil ik wel.

maar zoals gezegd over lokkertjes.. is tricky

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 augustus 2012 door Jeay --
tomson
 tomson - zondag 26 augustus 2012 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 18:38 schreef Jeay het volgende:
hm bij mij kwamen SGP, Christen Unie en 50plussers allen bovenaan, daarna pvv.. dus ja ik heb geen idee meer nu. Ik geloof niemand meer want elke keer gebeurt er weinig goeds. Ik probeer online nog een x een test anders stem ik maar VVD omdat die belastingverlaging wilt op je loon.. ja dat wil ik wel.
En jij gelooft in zo'n lokkertje ? Denk je nou echt dat je dat krijgt. Als die coalitie gevormd wordt glibberen ze daar ook weer tussenuit. Zie Wilders met de pensioensleeftijd..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 26 augustus 2012 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 13:21 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Wilders is nog veel erger en enger dan al die gasten bij elkaar.
Ik haat zijn gezeik en geschop tegen 1 geloof terwijl ik ze allemaal achterlijk vind
en je terugwerpen naar 1667..
Maar ik heb respect voor ieder die gelooft!Iedereen heeft recht op zijn leven..

Ik ben alleen benieuwd of hij woord bij daad voegt als hij de kans krijgt om Nederland
uit europa te halen en z``n eigen indentiteit terug geeft..

Mijn stem krijgt hij ...
Religie is de etter van een samenleving.
Al eeuwen is uit naam van een god mensen de vrije wil onthouden.
Religies ook die verschillen in mensen aangescherpt hebben.

Ik ben NIET benieuwd of Wilders de daad bij het woord voegt. Nederland raakt daardoor economisch en financieel buitenspel.
Jeay
 Jeay - zondag 26 augustus 2012 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 18:41 schreef tomson het volgende:

[..]

En jij gelooft in zo'n lokkertje ? Denk je nou echt dat je dat krijgt. Als die coalitie gevormd wordt glibberen ze daar ook weer tussenuit. Zie Wilders met de pensioensleeftijd..
Ja maar iedereen heeft zo zijn lokkertje. Het is moeilijk altijd.. wie komt zijn woorden na, wie kan er genoeg invloed uitbrengen om werkelijk verandering in positieve zin te brengen.. ik weet t allemaal niet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 18:37 schreef tomson het volgende: Nee van bier en jenever knap je wel op. Feit is wel dat de wiet van de laatste jaren veel teveel thc bevat en gewoon te sterk is. Tuurlijk liggen er andere prioriteiten dan een gedoogbeleid., maar dat wil niet zeggen dat het helemaal geen issue is
Alcohol = legaal
soft drugs = illegaal

Je heb zelf het recht om te stemmen waarop en waarom maar
om nou je stem af te laten hangen voor een joint vind ik ronduit belachelijk.
tomson
 tomson - zondag 26 augustus 2012 - 18:50   quote  deeplink  
Doe ik ook helemaal niet Leon. Het zal me verder worst zijn wat ze doen. Ik rook er geen joint minder om..
Alexmem
 Alexmem - zondag 26 augustus 2012 - 18:52   quote  deeplink  
Meeste overeenstemming met:
VVD
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 18:44 schreef FR-Henk het volgende: [..] Religie is de etter van een samenleving. Al eeuwen is uit naam van een god mensen de vrije wil onthouden. Religies ook die verschillen in mensen aangescherpt hebben. Ik ben NIET benieuwd of Wilders de daad bij het woord voegt. Nederland raakt daardoor economisch en financieel buitenspel.
Ik vind het knap dat mensen altijd een harde krijgen van hooggeleerde.
Van wat jij wil beweren is dus populistisch gelul in de ruimte...
Jij neemt aan wat populistisch naar het volk gebracht word..
Helaas zijn het de VVD gestemde bange poepers die nooit een risico durfen te nemen..
Bang dat ze zijn om hun lease autootje kwijt te raken of hun hypotheek waar ze
tot aan hun strot aan vast zitten...PS dat blijkt het grootste deel te zijn van de bevolking ,dat kan niet anders

Waar zijn de bewijzen??Ik weet nog wel dat gelul van de vorige politieke topic
dat europa ons welvaart zal brengen.
Misschien dat Boudewijn dit topic aan de vorige kan koppelen...Wat zal ik gaan lachen om de bijdragen van FTID destijds...
En wat zal ik gaan lachen om de VVD stemmers van toen !!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 18:50 schreef tomson het volgende: Doe ik ook helemaal niet Leon. Het zal me verder worst zijn wat ze doen. Ik rook er geen joint minder om..
komt allemaal goed maat maar eerst dit land terug aan zijn 17 miljoen inwoners...
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - zondag 26 augustus 2012 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 18:54 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik vind het knap dat mensen altijd een harde krijgen van hooggeleerde.
Van wat jij wil beweren is dus populistisch gelul in de ruimte...
Jij neemt aan wat populistisch naar het volk gebracht word..
Helaas zijn het de VVD gestemde bange poepers die nooit een risico durfen te nemen..
Bang dat ze zijn om hun lease autootje kwijt te raken of hun hypotheek waar ze
tot aan hun strot aan vast zitten...PS dat blijkt het grootste deel te zijn van de bevolking ,dat kan niet anders

Waar zijn de bewijzen??Ik weet nog wel dat gelul van de vorige politieke topic
dat europa ons welvaart zal brengen.
Misschien dat Boudewijn dit topic aan de vorige kan koppelen...Wat zal ik gaan lachen om de bijdragen van FTID destijds...
En wat zal ik gaan lachen om de VVD stemmers van toen !!
Het was toen ook aannemelijk om te denken dat het ons welvaart zou brengen, echter is het zo dat de Europese regels nooit zijn nageleefd, landen als Nederland en Duitsland deden dit wel, maar andere landen deden vooral waar ze zelf zin in hadden als het om financiën ging. Diezelfde landen smeken nu op hun knieën bij Europa. Dit is natuurlijk onzinnig, vandaar ook alle kritiek, ik ben voor Europa, maar wel met strenge controles op het gebied van financiën.

De welvaart in de Oostbloklanden die zich bij Europa aangesloten hebben groeit wél, daarom verwacht ik dat jou probleem met Polen snel opgelost zal worden en Nederland hier ook van deze welvaart kan profiteren. De verhalen dat Nederland een provincie zou worden van Europa slaan nergens op en is bangmakerij.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 26 augustus 2012 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 18:54 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik vind het knap dat mensen altijd een harde krijgen van hooggeleerde.
Van wat jij wil beweren is dus populistisch gelul in de ruimte...
Jij neemt aan wat populistisch naar het volk gebracht word..
Helaas zijn het de VVD gestemde bange poepers die nooit een risico durfen te nemen..
Bang dat ze zijn om hun lease autootje kwijt te raken of hun hypotheek waar ze
tot aan hun strot aan vast zitten...PS dat blijkt het grootste deel te zijn van de bevolking ,dat kan niet anders

Waar zijn de bewijzen??Ik weet nog wel dat gelul van de vorige politieke topic
dat europa ons welvaart zal brengen.
Misschien dat Boudewijn dit topic aan de vorige kan koppelen...Wat zal ik gaan lachen om de bijdragen van FTID destijds...
En wat zal ik gaan lachen om de VVD stemmers van toen !!
Of het leuk is of niet: Europa is onontkoombaar. We zitten er aan vast. Nederland zou in een labiele situatie terecht komen als het zich buiten Europa zou zetten.

Wat VVD-ers doen moeten zij weten.
Ik heb het nooit gestemd en zal het niet stemmen.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - zondag 26 augustus 2012 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 18:59 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik heb het nooit gestemd en zal het niet stemmen.
Snap dat nooit, het is een voorrecht om vrij te mogen stemmen op wie je wilt!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 augustus 2012 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 18:34 schreef FR-Han het volgende:

[..]

het gaat hier oevr politiek!! niet over een mini chupp a chupp
Ghehe..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 18:58 schreef Nummer Zeven het volgende:

[..]

Het was toen ook aannemelijk om te denken dat het ons welvaart zou brengen, echter is het zo dat de Europese regels nooit zijn nageleefd, landen als Nederland en Duitsland deden dit wel, maar andere landen deden vooral waar ze zelf zin in hadden als het om financiën ging. Diezelfde landen smeken nu op hun knieën bij Europa. Dit is natuurlijk onzinnig, vandaar ook alle kritiek, ik ben voor Europa, maar wel met strenge controles op het gebied van financiën.

De welvaart in de Oostbloklanden die zich bij Europa aangesloten hebben groeit wél, daarom verwacht ik dat jou probleem met Polen snel opgelost zal worden en Nederland hier ook van deze welvaart kan profiteren. De verhalen dat Nederland een provincie zou worden van Europa slaan nergens op en is bangmakerij.
Prachtig ..
Had iedereen toen maar naar de gewone jongen FTID geluisterd dat had 150 miljard aan euroos gescheelt...
Opleidingen zeggen mij niet zoveel als er geen boeren verstand aan gekoppeld is..

FTID///HELD!!!

Ja de welvaart groeit zeker in het Oostblok ,er word aardig wat gescimt in het land..
1 op de 10 huizen is ingebroken en daar groeit de economie...Tegen de tijd dat zij gezond zijn zijn wij een bananenrepubliek..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 augustus 2012 - 19:11   quote  deeplink  
whahahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 18:59 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Of het leuk is of niet: Europa is onontkoombaar. We zitten er aan vast. Nederland zou in een labiele situatie terecht komen als het zich buiten Europa zou zetten.

Wat VVD-ers doen moeten zij weten.
Ik heb het nooit gestemd en zal het niet stemmen.
Wie zegt dat ??Wie wil beweren dat we ergens aan vast zitten...
Een labiele situatie ? Ik zie woorden en geen bewijzen..
Dat de eenwording geen succesen hebben opgeleverd zijn bewijzen voor in overvloed..
Jullie schrijven allemaal zo mooi maar ik zie niks dat mij kan overtuigen ..
ff serieus he is het een heeeel lekker wijf die jou dat wijs heeft gemaakt
want jou overtuiging met wat er allemaal gebeurd is ,is niet overtuigend..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 19:02 schreef Nummer Zeven het volgende:

[..]

Snap dat nooit, het is een voorrecht om vrij te mogen stemmen op wie je wilt!
Wat mij betreft mag iedereen met zijn gedachtegoed de weg naar de stembus vermijden hahaha
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - zondag 26 augustus 2012 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 19:14 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Jullie schrijven allemaal zo mooi maar ik zie niks dat mij kan overtuigen ..

Ja wat kan jou dan overtuigen? Europa is kut, Nederland moet terug naar de gulden, geef ons Holland terug? Oke
FR-Han
 FR-Han - zondag 26 augustus 2012 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 19:44 schreef Nummer Zeven het volgende:

[..]

Ja wat kan jou dan overtuigen? Europa is kut, Nederland moet terug naar de gulden, geef ons Holland terug? Oke
je vergeet gerookte paling in het basis pakket zonder dat het ten koste gaat van het eigen risico!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 19:44 schreef Nummer Zeven het volgende:

[..]

Ja wat kan jou dan overtuigen? Europa is kut, Nederland moet terug naar de gulden, geef ons Holland terug? Oke
Mooi geschreven maar het zegt niets,er is niets tastbaars aan!
Is toch vrij simpel?
70% van de bevolking wou niet...
Gedwongen is het in onze strot geduwd..
Als dank mogen wij tot nu toe 150 miljard euro storten,dus wat onze
groot ouders hebben opgebouwt word gewoon weggeven aan LANDEN die nooit GEEN belasting stelsel HADDEN.En nu wil jij
gaan vertellen dat het raar is dat ik terug wil naar onze eigen indentiteit?

Hup al die Polen eruit want die geven hier hun geld niet uit..
Tevens kunnen dan een aantal buren weer aan het werk..
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - zondag 26 augustus 2012 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 19:54 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Mooi geschreven maar het zegt niets,er is niets tastbaars aan!
Is toch vrij simpel?
70% van de bevolking wou niet...
Gedwongen is het in onze strot geduwd..
Als dank mogen wij tot nu toe 150 miljard euro storten,dus wat onze
groot ouders hebben opgebouwt word gewoon weggeven aan LANDEN die nooit GEEN belasting stelsel HADDEN.En nu wil jij
gaan vertellen dat het raar is dat ik terug wil naar onze eigen indentiteit?

Hup al die Polen eruit want die geven hier hun geld niet uit..
Tevens kunnen dan een aantal buren weer aan het werk..
Ik vertel niet dat het raar is, ik vertel dat het onmogelijk is, niet kan en je er alleen maar slechter van word.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - zondag 26 augustus 2012 - 19:58   quote  deeplink  
De discussie of er in Europa gestapt had moeten worden, daar hebben we het nu niet over, we zitten er nu eenmaal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 augustus 2012 door Nummer Zeven --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 19:58 schreef Nummer Zeven het volgende:

[..]

Ik vertel niet dat het raar is, ik vertel dat het onmogelijk is, niet kan en je er alleen maar slechter van word.
Leg eens uit dan?
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - zondag 26 augustus 2012 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 19:58 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Leg eens uit dan?
Uit onderzoek is gebleken dat een terugkeer naar de Gulden duurder is dan dat het geld opbrengt, grensposten onderhouden word duurder, grensoverschrijnende milieuproblemen wat ons geen ruk interesseert maar ook volgens de politiek belangrijk is (en dus word er geld in geïnvesteerd) word duurder, in tijden van nood zullen de landen die we nu links zouden laten liggen ons ook de rug toekeren, in tijden van oorlog staan we er alleen voor.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - zondag 26 augustus 2012 - 20:01   quote  deeplink  
Maar vooral dat van de gulden is nu van belang.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 19:58 schreef Nummer Zeven het volgende:
De discussie of er in Europa gestapt had moeten worden, daar hebben we het nu niet over, we zitten er nu eenmaal.
Ik weet niet waar jij dat gelezen heb?

Verders is er geen enkel bewijs dat het Nederland beter zou maken als we in europa blijven.Er is ook geen enkel bewijs dat het slechter zou gaan als we eruit stappen..
Het gaat puur om de macht van de munteenheid..Hopelijk pleurt tie over 2 maanden in elkaar
zodat de stap voor mensen als jou niet zo angstig meer is..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 20:01 schreef Nummer Zeven het volgende:

[..]

Uit onderzoek is gebleken dat een terugkeer naar de Gulden duurder is dan dat het geld opbrengt, grensposten onderhouden word duurder, grensoverschrijnende milieuproblemen wat ons geen ruk interesseert maar ook volgens de politiek belangrijk is (en dus word er geld in geïnvesteerd) word duurder, in tijden van nood zullen de landen die we nu links zouden laten liggen ons ook de rug toekeren, in tijden van oorlog staan we er alleen voor.
En zo heb je ook onderzoeken die het tegendeel bewijzen en dat het om het even is..
Laat ik dan voor de gulden kiezen en me eigen volk buiten een luie Griek Portugees of Italiaan te financieren...Daarbij kunnen we ook die scimmers gelijk terug sturen naaar het oostblok.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 26 augustus 2012 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 18:33 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

De Psychiatrien zitten vol door wiet versterkte zelfmoord pogende mensen.. Niet iedereen is er tegen opgewassen en ik kan al zeker 10 gasten van vroeger die door die zooi zelfmoord hebben gepleegt... Politiek en economisch gezien is het puntje die geen aandacht nodig heeft.. Als wiet de keuze zou zijn om te stemmen zit waarschijnlijk nu aan een joint van 20 cm lol
Die 10 gasten zijn slappe mietjes! Ken er wel 100 die dampen en geen zelfmoord plegen
FR-Han
 FR-Han - zondag 26 augustus 2012 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 20:06 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Die 10 gasten zijn slappe mietjes! Ken er wel 100 die dampen en geen zelfmoord plegen
dat kan jij vinden. maar de feiten zijn anders. het is bewezen dat er heel veel echt naar de klote ervan gaan. en geloof me. ik ben er 3 keer voor op genomen geweest. niet omdat ik dood wilde. maar omdat ik niet wist hoe ik om moest gaan met ellende en gevoel. dus maakt mij dat dan een mietje?
van geil
 van geil - zondag 26 augustus 2012 - 20:08   quote  deeplink  
"europa"..heeft alles naar de kloten geholpen...

en de echte gevolgen komen nog.........

en zal iedereen keihard treffen...............

we hadden allang weg moeten wezen uit die ellende!

n nieuwe munt met dld is de enige optie op nog iets wat op welvaart zal lijken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 augustus 2012 door van geil --
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 26 augustus 2012 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 20:07 schreef FR-Han het volgende:

[..]

dat kan jij vinden. maar de feiten zijn anders. het is bewezen dat er heel veel echt naar de klote ervan gaan. en geloof me. ik ben er 3 keer voor op genomen geweest. niet omdat ik dood wilde. maar omdat ik niet wist hoe ik om moest gaan met ellende en gevoel. dus maakt mij dat dan een mietje?
Ligt eraan, ben je het gaan doen om dingen te vergeten, of blowde je al voor de problemen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 augustus 2012 door detrapstaandervanvak --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 20:08 schreef van geil het volgende:
"europa"..heeft alles naar de kloten geholpen...

en de echte gevolgen komen nog.........

en zal iedereen keihard treffen...............

we hadden allang weg moeten wezen uit die ellende!

n nieuwe munt met dld is de enige optie op nog iets wat op welvaart zal lijken.
Knap dat jij mijn gevoel kan opschrijven met 4 zinnen..
Jij heb talent,daar moet je wat mee doen!
Misschien een bezoekje aan de kamer van koophandel ?
FR-Han
 FR-Han - zondag 26 augustus 2012 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 20:16 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Ja
en je kortzichtige van enige kennis verstoken inzicht maakt jou tot sukkel. niet ieder mens is zo 'stoer'en 'sterk'als jij toch... waarschijnlijk heb je veilig aan de tepel gezeten in je jeugd. terwijl een ander zoals ik dagelijks moest overleven. maar goed. ik snap wel dat je alleen vanuit jezelf lult. te oppervlakkig om je in te beelden dat het een stuk rotter kan dan die warme tepel...
van geil
 van geil - zondag 26 augustus 2012 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 20:17 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Knap dat jij mijn gevoel kan opschrijven met 4 zinnen..
Jij heb talent,daar moet je wat mee doen!
Misschien een bezoekje aan de kamer van koophandel ?
heb dat 20 jaar geleden al gedaan...

ben nu alles aan t overhevelen naar zwitserland..(al zo'n drie jaar)

om enigzins de boel te redden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 augustus 2012 door van geil --
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 26 augustus 2012 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 20:20 schreef FR-Han het volgende:

[..]

en je kortzichtige van enige kennis verstoken inzicht maakt jou tot sukkel. niet ieder mens is zo 'stoer'en 'sterk'als jij toch... waarschijnlijk heb je veilig aan de tepel gezeten in je jeugd. terwijl een ander zoals ik dagelijks moest overleven. maar goed. ik snap wel dat je alleen vanuit jezelf lult. te oppervlakkig om je in te beelden dat het een stuk rotter kan dan die warme tepel...
Als je slapper bent dan een zakie wiet ben je voor mij een mietje ja. En nee, heb niet aan de tepel gezeten, ging naar parkzicht vroeger, en ga nu nog steeds naar MOH en Decibel, dus niks veilig aan de tepel, gewoon ruggegraat en een ijzeren wil!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat stemt de Feyenoordert!? Welke punten kunnen anders in Nederland!?









0.0115189