BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat stemt de Feyenoordert!? Welke punten kunnen anders in Nederland!?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 augustus 2012 - 20:26   quote  deeplink  
RTL4 kijken nu.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 20:21 schreef van geil het volgende:

[..]

heb dat 20 jaar geleden al gedaan...

ben nu alles aan t overhevelen naar zwitserland..(al zo'n drie jaar)

om enigzins de boel te redden.
Doe je goed kerel en ik hoop dat je het red binnen nu en een paar maanden
want mijn gevoel zegt dat de euro gaat vallen..
Maar hou je niet aan mij vast want ik weet het net zo min als die gebakkies in het kabinet..
van geil
 van geil - zondag 26 augustus 2012 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 20:26 schreef Stylzz het volgende:
RTL4 kijken nu.
mooi debat wilders rutten
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 20:24 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Als je slapper bent dan een zakie wiet ben je voor mij een mietje ja. En nee, heb niet aan de tepel gezeten, ging naar parkzicht vroeger, en ga nu nog steeds naar MOH en Decibel, dus niks veilig aan de tepel, gewoon ruggegraat en een ijzeren wil!
knap hoor die ijzeren wil ,,,

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 augustus 2012 door Leon FR1908 --
FR-Han
 FR-Han - zondag 26 augustus 2012 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 20:16 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Ligt eraan, ben je het gaan doen om dingen te vergeten, of blowde je al voor de problemen?
ik was 2 jaar toen ik letterlijk als voetbal door een dronken vader door de kamer werd geschopt. nadat me ma werd bedrogen door me pa, en ik als fout werd bestempelt, en me vader ervandoor ging met een 15 jaar jingere vrouw, kreeg mijn ma na 4 jaar een nieuwe realtie met nog 2 kinderen erbij. adhd bestond nog niet. en werd ik door een 'kinder psycholoog' naar een veel te streng internaat gestuurd. waar ik 3 jaar strucureel werd misbruikt door kinderen van 5 tot 7 jaar ouder als ik. snachts opgesloten in je kamer. je raam maar 4 cm open kunnen doen om je tegen te houden voor weg lopen. nadat ik na 3,5 jaar terug ging naar huis, en er niet over durfde te spreken, omdat ik toch niet geloofd zou worden en door schaamte, ging het thuis op school mis. ik mepte voor het eerst van me af. niemaqnd begreep waarom. ik wel, maar praten kon ik er niet over. dus opnieuw terug naar een ander internaat. pas op mijn bijna 18e kon ik defenitief naar huis. echter waren er ook kinderen die daar blowde, iets waarvan ik nooit had gehoord. kom op joh, neem een trekje. en dat gaf mij rust. een gevoel dat het niet uitmaakte allemaal. alleen besefte ik niet wat het gevaar was toen ik het probeerde op mijn 15/16e. toen ik naar huis ging toen ik bijna 18 was was ik totaal vervreemd van mijn eigen familie. zei lieten het immers toe dat ik weg werd gestuurd. maar ik moest wel thuis wonen. wat resulteerde in mezelf terug trekken op mijn zolderkamertje. omdat niets meer veilig voelde. dit is slechts een stukje. mensen mogen denken of zeggen wat ze willen. ik weet dat de meeste hier aan kapot waren gegaan. en het scheelde maar weinig. als je eenmaal verslaafd bent is the damage done... en is je ziel voor altijd beschadigt buiten het leed dat ervoor al was gedaan. noem mij mietje. ik sta nog. buig voor niemand. ik weet hoe het was. heb adhd en posttraumatische stress stoornis er aan overgehouden. vecht al 3 jaar tegen alcohol en weed verslaving. nog van geluk sprekend dat ik niet aan de andere troep verslaafd ben geraakt. just so you know. wil niet zielig zijn. maar alleen maar een punt geven. mischien dat je je dan kan inbeelde dat niet alle situaties in dit fijne land hetzelfde zijn
van geil
 van geil - zondag 26 augustus 2012 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 20:35 schreef FR-Han het volgende:

[..]

ik was 2 jaar toen ik letterlijk als voetbal door een dronken vader door de kamer werd geschopt. nadat me ma werd bedrogen door me pa, en ik als fout werd bestempelt, en me vader ervandoor ging met een 15 jaar jingere vrouw, kreeg mijn ma na 4 jaar een nieuwe realtie met nog 2 kinderen erbij. adhd bestond nog niet. en werd ik door een 'kinder psycholoog' naar een veel te streng internaat gestuurd. waar ik 3 jaar strucureel werd misbruikt door kinderen van 5 tot 7 jaar ouder als ik. snachts opgesloten in je kamer. je raam maar 4 cm open kunnen doen om je tegen te houden voor weg lopen. nadat ik na 3,5 jaar terug ging naar huis, en er niet over durfde te spreken, omdat ik toch niet geloofd zou worden en door schaamte, ging het thuis op school mis. ik mepte voor het eerst van me af. niemaqnd begreep waarom. ik wel, maar praten kon ik er niet over. dus opnieuw terug naar een ander internaat. pas op mijn bijna 18e kon ik defenitief naar huis. echter waren er ook kinderen die daar blowde, iets waarvan ik nooit had gehoord. kom op joh, neem een trekje. en dat gaf mij rust. een gevoel dat het niet uitmaakte allemaal. alleen besefte ik niet wat het gevaar was toen ik het probeerde op mijn 15/16e. toen ik naar huis ging toen ik bijna 18 was was ik totaal vervreemd van mijn eigen familie. zei lieten het immers toe dat ik weg werd gestuurd. maar ik moest wel thuis wonen. wat resulteerde in mezelf terug trekken op mijn zolderkamertje. omdat niets meer veilig voelde. dit is slechts een stukje. mensen mogen denken of zeggen wat ze willen. ik weet dat de meeste hier aan kapot waren gegaan. en het scheelde maar weinig. als je eenmaal verslaafd bent is the damage done... en is je ziel voor altijd beschadigt buiten het leed dat ervoor al was gedaan. noem mij mietje. ik sta nog. buig voor niemand. ik weet hoe het was. heb adhd en posttraumatische stress stoornis er aan overgehouden. vecht al 3 jaar tegen alcohol en weed verslaving. nog van geluk sprekend dat ik niet aan de andere troep verslaafd ben geraakt. just so you know. wil niet zielig zijn. maar alleen maar een punt geven. mischien dat je je dan kan inbeelde dat niet alle situaties in dit fijne land hetzelfde zijn
prima gezegd han...

petje af!!!!
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - zondag 26 augustus 2012 - 20:41   quote  deeplink  
Respect voor Han////held!!!!
craven
 craven - zondag 26 augustus 2012 - 20:44   quote  deeplink  
idd Kein geloel, Han//held!!!
FR-Han
 FR-Han - zondag 26 augustus 2012 - 20:45   quote  deeplink  
dus waar de een uit kon gaan naar parkzicht, (wat niet altijd even veilig was, dat weet ik) zat de ander compleet stuk alleen op een kamertje. bang voor de wereld. het is overal anders. dat is me punt. inbeeldingvermogen, inleven in een ander, als nederland en zijn inwomers dat zou kunnen, word nederland weer gezond!
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - zondag 26 augustus 2012 - 20:46   quote  deeplink  
Inderdaad!!!!
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - zondag 26 augustus 2012 - 20:47   quote  deeplink  
Naast dat ook altijd dat geklaag en gezeik, NERGENS IS HET ZO GOED ALS HIER!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 20:30 schreef van geil het volgende:

[..]

mooi debat wilders rutten
eens!
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 augustus 2012 - 20:47   quote  deeplink  
Han... Mietje, wij gaan straks echt ff touren.
FR-Han
 FR-Han - zondag 26 augustus 2012 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 20:47 schreef Nummer Zeven het volgende:
Naast dat ook altijd dat geklaag en gezeik, NERGENS IS HET ZO GOED ALS HIER!!!
eens!! dingen kunnen een stuk slechter als dat wij het allemaal hebben.
craven
 craven - zondag 26 augustus 2012 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 20:45 schreef FR-Han het volgende:
dus waar de een uit kon gaan naar parkzicht, (wat niet altijd even veilig was, dat weet ik) zat de ander compleet stuk alleen op een kamertje. bang voor de wereld. het is overal anders. dat is me punt. inbeeldingvermogen, inleven in een ander, als nederland en zijn inwomers dat zou kunnen, word nederland weer gezond!
empathie..Maak geen fuck uit waar je vandaan komt,t gaat erom waar je ben!
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 augustus 2012 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 20:47 schreef Nummer Zeven het volgende:
Naast dat ook altijd dat geklaag en gezeik, NERGENS IS HET ZO GOED ALS HIER!!!
Scandinavië is ook goed.
Denemarken.
FR-Han
 FR-Han - zondag 26 augustus 2012 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 20:47 schreef Stylzz het volgende:
Han... Mietje, wij gaan straks echt ff touren.
hahahaha. komt goed man! ik kan wat hebben ;-)
craven
 craven - zondag 26 augustus 2012 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 20:48 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Scandinavië is ook goed.
Denemarken.
wel duur he....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 20:35 schreef FR-Han het volgende: [..] ik was 2 jaar toen ik letterlijk als voetbal door een dronken vader door de kamer werd geschopt. nadat me ma werd bedrogen door me pa, en ik als fout werd bestempelt, en me vader ervandoor ging met een 15 jaar jingere vrouw, kreeg mijn ma na 4 jaar een nieuwe realtie met nog 2 kinderen erbij. adhd bestond nog niet. en werd ik door een 'kinder psycholoog' naar een veel te streng internaat gestuurd. waar ik 3 jaar strucureel werd misbruikt door kinderen van 5 tot 7 jaar ouder als ik. snachts opgesloten in je kamer. je raam maar 4 cm open kunnen doen om je tegen te houden voor weg lopen. nadat ik na 3,5 jaar terug ging naar huis, en er niet over durfde te spreken, omdat ik toch niet geloofd zou worden en door schaamte, ging het thuis op school mis. ik mepte voor het eerst van me af. niemaqnd begreep waarom. ik wel, maar praten kon ik er niet over. dus opnieuw terug naar een ander internaat. pas op mijn bijna 18e kon ik defenitief naar huis. echter waren er ook kinderen die daar blowde, iets waarvan ik nooit had gehoord. kom op joh, neem een trekje. en dat gaf mij rust. een gevoel dat het niet uitmaakte allemaal. alleen besefte ik niet wat het gevaar was toen ik het probeerde op mijn 15/16e. toen ik naar huis ging toen ik bijna 18 was was ik totaal vervreemd van mijn eigen familie. zei lieten het immers toe dat ik weg werd gestuurd. maar ik moest wel thuis wonen. wat resulteerde in mezelf terug trekken op mijn zolderkamertje. omdat niets meer veilig voelde. dit is slechts een stukje. mensen mogen denken of zeggen wat ze willen. ik weet dat de meeste hier aan kapot waren gegaan. en het scheelde maar weinig. als je eenmaal verslaafd bent is the damage done... en is je ziel voor altijd beschadigt buiten het leed dat ervoor al was gedaan. noem mij mietje. ik sta nog. buig voor niemand. ik weet hoe het was. heb adhd en posttraumatische stress stoornis er aan overgehouden. vecht al 3 jaar tegen alcohol en weed verslaving. nog van geluk sprekend dat ik niet aan de andere troep verslaafd ben geraakt. just so you know. wil niet zielig zijn. maar alleen maar een punt geven. mischien dat je je dan kan inbeelde dat niet alle situaties in dit fijne land hetzelfde zijn
Ik vind jou vooral een hele goeie gozer !!!
van geil
 van geil - zondag 26 augustus 2012 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 20:48 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Scandinavië is ook goed.
Denemarken.
denemarken is als nederland in de jaren 70 80
zwitserland jaren 80
prima leefomgeving
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - zondag 26 augustus 2012 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 20:48 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Scandinavië is ook goed.
Denemarken.
Maar met hippeloytyfus is verder ook niks mis
van geil
 van geil - zondag 26 augustus 2012 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 20:49 schreef craven het volgende:

[..]

wel duur he....
voor ons,,,voor hun niet

zwitserland idem dito

hoge levensstandaard,,nette mensen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 20:47 schreef Nummer Zeven het volgende:
Naast dat ook altijd dat geklaag en gezeik, NERGENS IS HET ZO GOED ALS HIER!!!
In mijn geval wil ik jou er aan herinneren dat ik dat graag zou willen houden..
Jij heb nog geen beseg wat er allemaal al is verdwenen.
Grappig vind ik dat jij iemand met een tegengeluid in een hokje wil zetten!
Dat is bij Pim Fortuijn ook gebeurd..
Jij heeft helemaal geen idee wat er aan sociale zekerheden al zijn verdwenen.
Misschien denk jij dat ik bij mijn mening aan mezelf denk maar je heb het mis.
Ik denk aan alle kinderen in dit land en wat zij straks voor toekomst hebben..

Ik ga mij steeds sterker voelen met mijn A niveau en kleuterschool opleidingen..
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 26 augustus 2012 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 20:45 schreef FR-Han het volgende:
dus waar de een uit kon gaan naar parkzicht, (wat niet altijd even veilig was, dat weet ik) zat de ander compleet stuk alleen op een kamertje. bang voor de wereld. het is overal anders. dat is me punt. inbeeldingvermogen, inleven in een ander, als nederland en zijn inwomers dat zou kunnen, word nederland weer gezond!
Leef je eens in vanuit mijn oogpunt dan.....
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 26 augustus 2012 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 20:31 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

mijn broer en neef hebben gemoord voor drugs
een andere neef neef is in maart veroordeelt tot 12 jaar..
tja dat zijn echt mannen natuurlijk.
nee, die zijn dom want zijn gepakt
van geil
 van geil - zondag 26 augustus 2012 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 20:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

In mijn geval wil ik jou er aan herinneren dat ik dat graag zou willen houden..
Jij heb nog geen beseg wat er allemaal al is verdwenen.
Grappig vind ik dat jij iemand met een tegengeluid in een hokje wil zetten!
Dat is bij Pim Fortuijn ook gebeurd..
Jij heeft helemaal geen idee wat er aan sociale zekerheden al zijn verdwenen.
Misschien denk jij dat ik bij mijn mening aan mezelf denk maar je heb het mis.
Ik denk aan alle kinderen in dit land en wat zij straks voor toekomst hebben..

Ik ga mij steeds sterker voelen met mijn A niveau en kleuterschool opleidingen..
t probleem met bestuurders is...

ze hebben allen dezelfde boekjes geleerd,,en zijn bijna allemaal in n totaal wereldvreemde omgeving opgegroeit....
te dom voor woorden,,,te star om voor de echte mens te snappen...
pim schudde de boel wakker,,,en wilders zet het voort...
ongeacht je mening.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 augustus 2012 door van geil --
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - zondag 26 augustus 2012 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 20:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

In mijn geval wil ik jou er aan herinneren dat ik dat graag zou willen houden..
Jij heb nog geen beseg wat er allemaal al is verdwenen.
Grappig vind ik dat jij iemand met een tegengeluid in een hokje wil zetten!
Dat is bij Pim Fortuijn ook gebeurd..
Jij heeft helemaal geen idee wat er aan sociale zekerheden al zijn verdwenen.
Misschien denk jij dat ik bij mijn mening aan mezelf denk maar je heb het mis.
Ik denk aan alle kinderen in dit land en wat zij straks voor toekomst hebben..

Ik ga mij steeds sterker voelen met mijn A niveau en kleuterschool opleidingen..
Mensen als Fortuyn en Wilders kropen en kruipen graag in de slachtofferrol. Hun mogen hun mening hebben, mag ik toch ook? Het word bijna satire als je zegt dat mensen Fortuyn in een hokje hebben gestopt. De enige verklaring die je daarvoor kunt geven is dat Fortuyn zelf opeens riep dat links verantwoordelijk was als hem iets zou overkomen. Ok.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 augustus 2012 door Nummer Zeven --
j bruijnes
 j bruijnes - zondag 26 augustus 2012 - 21:11   quote  deeplink  
bij een firm in kampen een uitgeer van studieboeken. heeft schooljeud ook studenten nog wel in ploegendinst. wat dachgt je jawel voor 350euro bruto per uur. moeten wij die kant op. zomaar een vraag.
j bruijnes
 j bruijnes - zondag 26 augustus 2012 - 21:13   quote  deeplink  
ik bedoelde te zeggen uit polen.
j bruijnes
 j bruijnes - zondag 26 augustus 2012 - 21:15   quote  deeplink  
ik maakt ook fouten dat merkt u wel maar het moet natuurlijk 3,50 wezen.
piet de paler
 piet de paler - zondag 26 augustus 2012 - 21:16   quote  deeplink  
de kogels komen van de linkerzijde het zgn dierenbevrijdingsfront is links
krakersgroepen zijn links de meeste terror cellen zijn links
wie is nu het slachtoffer......juist rechts
de VARA VPRO RTV RIJNMOND zetten alles zgn satire voor lul van de Islam heb ik nog geen satire gezien of anti el qaida,
Het katholieke geloof het jodendom worden door de zgn leuke conferenciers belachelijk gemaakt (ook links)
nee de linkerzijde lult met de massa mee of zie ik dit verkeerd op een voetbalforum

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 augustus 2012 door piet de paler --
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - zondag 26 augustus 2012 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 21:16 schreef piet de paler het volgende:
de kogels komen van de linkerzijde het zgn dierenbevrijdingsfront is links
krakersgroepen zijn links de meeste terror cellen zijn links
wie is nu het slachtoffer......juist rechts
de VARA VPRO RTV RIJNMOND zetten alles zgn satire voor lul van de Islam heb ik nog geen satire gezien of anti el qaida,
Het katholieke geloof het jodendom worden door de zgn leuke conferenciers belachelijk gemaakt (ook links)
nee de linkerzijde lult met de massa mee of zie ik dit verkeerd op een voetbalforum
Ja inderdaad. De shit van Nederland is links. Anders Brehvik ook. De neo-nazi groepperingen ook. De White Power organisatie in Europa ook. De kebabmoordenaars in Duitsland ook. Kut linkse krakers.
piet de paler
 piet de paler - zondag 26 augustus 2012 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 21:18 schreef Nummer Zeven het volgende:

[..]

Ja inderdaad. De shit van Nederland is links. Anders Brehvik ook. De neo-nazi groepperingen ook. De White Power organisatie in Europa ook. De kebabmoordenaars in Duitsland ook. Kut linkse krakers.
White power (usa) Neo nazi geen politieke legale partij.
kebab moorden uitwas van Neonazi en deze waren niet georganiseerd ?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 augustus 2012 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 21:11 schreef j bruijnes het volgende:
bij een firm in kampen een uitgeer van studieboeken. heeft schooljeud ook studenten nog wel in ploegendinst. wat dachgt je jawel voor 350euro bruto per uur. moeten wij die kant op. zomaar een vraag.
Daar kom je je bed niet vooruit toch..
van geil
 van geil - zondag 26 augustus 2012 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 21:24 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Daar kom je je bed niet vooruit toch..
je zult wel moeten over enkele jaren
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 augustus 2012 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 21:25 schreef van geil het volgende:

[..]

je zult wel moeten over enkele jaren
Gekkehuis..
piet de paler
 piet de paler - zondag 26 augustus 2012 - 21:28   quote  deeplink  
ik heb besloten om volgend jaar wordt dan 52 te gaan stoppen met werken.
met mijn Franse staats pensioen en mijn opgebouwde jaren op zee.
zeg ik lekker niets meer doen.
Vincent1970
 Vincent1970 - zondag 26 augustus 2012 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 21:11 schreef j bruijnes het volgende:
bij een firm in kampen een uitgeer van studieboeken. heeft schooljeud ook studenten nog wel in ploegendinst. wat dachgt je jawel voor 350euro bruto per uur. moeten wij die kant op. zomaar een vraag.
Zuinige kamper..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 21:08 schreef Nummer Zeven het volgende: [..] Mensen als Fortuyn en Wilders kropen en kruipen graag in de slachtofferrol. Hun mogen hun mening hebben, mag ik toch ook? Het word bijna satire als je zegt dat mensen Fortuyn in een hokje hebben gestopt. De enige verklaring die je daarvoor kunt geven is dat Fortuyn zelf opeens riep dat links verantwoordelijk was als hem iets zou overkomen. Ok.
Je bent werkelijk niet goed bij je hoofd...
Als je een mening heb verdien je de kogel..Fortyun!!!
Als je een mening heb mogen ze je strot door snijden!!! Theo van Gogh
Als een mening heb moet tot op het bot beveilgt worden !!! Wilders

Jongen ik werk nu alweer 26 jaar het wit achter mijn ogen..
Ik heb versleten enkels heupen en een rug..
Ik ben de helft van mijn spaarpot kwijt geraakt aan de crisis
maar dat doet mij niet veel als andere daar beter van worden.Dat
ik nu tot mijn dood toe moet gaan werken zal mij een zorg zijn..
Maar vind jij het raar als ik vind tot hier en niet verder?
Ik heb voor deze maatschappij al bloed zweeten tranen geleverd.
een ventje als jou zal nooit kunnen begrijpen wat daar voor nodig was
omdat te realiseren.
Ik verdom het dat er bejaarden zijn die pas om 12 uur geholpen
worden en in hun eigen stront liggen te draaien..
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 26 augustus 2012 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 21:16 schreef piet de paler het volgende:
de kogels komen van de linkerzijde het zgn dierenbevrijdingsfront is links
krakersgroepen zijn links de meeste terror cellen zijn links
wie is nu het slachtoffer......juist rechts
de VARA VPRO RTV RIJNMOND zetten alles zgn satire voor lul van de Islam heb ik nog geen satire gezien of anti el qaida,
Het katholieke geloof het jodendom worden door de zgn leuke conferenciers belachelijk gemaakt (ook links)
nee de linkerzijde lult met de massa mee of zie ik dit verkeerd op een voetbalforum
Rechts gezwets dit....
Alexmem
 Alexmem - zondag 26 augustus 2012 - 21:36   quote  deeplink  
Dat is net zo'n dooddoener als linkse hobbies.
van geil
 van geil - zondag 26 augustus 2012 - 21:37   quote  deeplink  
rutten staat te liegen........

de vvd is doorgeslagen!
piet de paler
 piet de paler - zondag 26 augustus 2012 - 21:37   quote  deeplink  
Leon
het maakt niet uit welke zijde dit oplost.
Maar een gevangene heeft recht op douches, luchten, ontspanning,
stoppen met die onzin van de zorg voor die oudjes moeten ze afblijven.
Op het platte land in Frankrijk woont oma bij de kinderen die dan gelijk de oppas is
(maar dat laatste zie ik niet zitten)
de enige partijen die wat zeggen over het ouderen beleid zijn de PVV en SP en natuurlijk de ouderenpartij.Ik mag niet stemmen maar ik vindt het heel moeilijk wie Nederland uit de problemen gaat helpen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 21:33 schreef detrapstaandervanvak het volgende: [..] Rechts gezwets dit....
Had groots geweest als je op Han zijn reactie had gereageerd!!
Jammer gemiste kans en zegt wel wat over jou....
piet de paler
 piet de paler - zondag 26 augustus 2012 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 21:33 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Rechts gezwets dit....
Dat komt omdat ik op de publieke omroep waar iedereen aan mee betaald alleen maar Links gelul hoort.
ik respecteer je mening maar wel een vreemde manier van discussiëren een beetje actie groep links .
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 26 augustus 2012 - 21:42   quote  deeplink  
waarom? En dan zeggen dat hij het zo zwaar heeft en dat alles dan goed is? Heb geen zin mijn problemen zo op het wereld wijde web te zetten!
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - zondag 26 augustus 2012 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 21:32 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Je bent werkelijk niet goed bij je hoofd...
Als je een mening heb verdien je de kogel..Fortyun!!!
Als je een mening heb mogen ze je strot door snijden!!! Theo van Gogh
Als een mening heb moet tot op het bot beveilgt worden !!! Wilders

Jongen ik werk nu alweer 26 jaar het wit achter mijn ogen..
Ik heb versleten enkels heupen en een rug..
Ik ben de helft van mijn spaarpot kwijt geraakt aan de crisis
maar dat doet mij niet veel als andere daar beter van worden.Dat
ik nu tot mijn dood toe moet gaan werken zal mij een zorg zijn..
Maar vind jij het raar als ik vind tot hier en niet verder?
Ik heb voor deze maatschappij al bloed zweeten tranen geleverd.
een ventje als jou zal nooit kunnen begrijpen wat daar voor nodig was
omdat te realiseren.
Ik verdom het dat er bejaarden zijn die pas om 12 uur geholpen
worden en in hun eigen stront liggen te draaien..
Komt dat door links? Wat Wilders en Fortuyn graag beweren? Of door andere groeperingen?
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - zondag 26 augustus 2012 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 21:37 schreef van geil het volgende:
rutten staat te liegen........

de vvd is doorgeslagen!
VVD en PVDA zijn de enige met verstandige teksten in dit debat.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 26 augustus 2012 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 21:41 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Dat komt omdat ik op de publieke omroep waar iedereen aan mee betaald alleen maar Links gelul hoort.
ik respecteer je mening maar wel een vreemde manier van discussiëren een beetje actie groep links .
Jij hebt liever programma's zoals Harry Mens zijn Buisnessprogramma?
infamous psv
 infamous psv - zondag 26 augustus 2012 - 21:44   quote  deeplink  
Gezellig hier...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat stemt de Feyenoordert!? Welke punten kunnen anders in Nederland!?









0.0088920