BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat stemt de Feyenoordert!? Welke punten kunnen anders in Nederland!?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zondag 26 augustus 2012 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 22:10 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Maar dan met verschillende overtuigingen.. Als een soort darkroom, waar je ook niet weet met wie je nu ineens te maken krijgt.
hahaha:)
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 augustus 2012 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 22:12 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik zei ook niet 1 van de weinige....
Er zijn er meer, maar weinig die nog veiliger etc zijn..
van geil
 van geil - zondag 26 augustus 2012 - 22:20   quote  deeplink  
ik ben eruit......

mijn stem staat vast
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 22:12 schreef Stylzz het volgende: [..] Ik zei ook niet 1 van de weinige....
Stylzz
stuur prive bericht
sinds 22-08-2008 , 25756 posts

Stylzz - zondag 26 augustus 2012 - 21:47 quote deeplink

quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 20:50schreef Nummer Zeven het volgende:

[..]

Maar met hippeloytyfus is verder ook niks mis

Ik denk dat er weinig plaatsen zijn waar je zo prettig en veilig kan wonen inderdaad.
Ideaal voor jonge opgroeiende kinderen.

Weinig dan! En dat is ook niet zo ;)
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 augustus 2012 - 22:22   quote  deeplink  
Mijn stem staat altijd al vast.
Daarom ben ik ook lid.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 22:22 schreef Stylzz het volgende: Mijn stem staat altijd al vast. Daarom ben ik ook lid.
Politieke partijen zijn geen voetbalclubs!
Anders had het CDA of PVDA nog steeds de grootste partij geweest...
Ik ben benieuwd naar je volgende post!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 22:10 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Maar dan met verschillende overtuigingen.. Als een soort darkroom, waar je ook niet weet met wie je nu ineens te maken krijgt.
lol
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 augustus 2012 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 22:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Politieke partijen zijn geen voetbalclubs!
Anders had het CDA of PVDA nog steeds de grootste partij geweest...
Ik ben benieuwd naar je volgende post!
In een coalitie moet je offers maken.
Daar moet je in je partij keuze altijd rekening mee houden.
Partij gedachtengoed van de vvd past t beste bij mij, dat zal niet veranderen.

Trusten ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 22:04 schreef FR-Roel het volgende:
Ik denk dat de politiek gebaat is bij continuïteit. Volgend jaar is het begrotingstekort 2,7%. Dat is in deze tijden al een hele prestatie. Die 2,7% procent is o.a. door de VVD tot stand gebracht, niet door partijen die in het verleden leuzen hadden als: stem nee stem sp.....
Als er nu een andere wind in politiek gaat waaien dan worden zaken die zeer terecht zijn ingezet weer teniet gedaan. Ik denk dat bv een links kabinet catastrofaal zal zijn voor Nederland.
Ik ben het met jou eens maar heeft de VVD misschien niet iets teveel de oren naar europa laten hangen?
van geil
 van geil - zondag 26 augustus 2012 - 22:37   quote  deeplink  
vvd stemmen wordt als status gezien
terwijl 40 procent van hun stemmers die status niet heeft(is vastgesteld)
was vvd er en zeker onder bolkestein...
maar zijn nu volledig doorgeslagen in europa...en meerdere cruciale zaken..
mijn stem zijn ze kwijt
ik vind ze persoonlijk asociaal tegen het eigen volk geworden.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 26 augustus 2012 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 22:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik ben het met jou eens maar heeft de VVD misschien niet iets teveel de oren naar europa laten hangen?
de VVD voert uit wat vele partijen lang geleden zijn aangegaan. ik denk dat op een enkele partij na niemand echt meer blij is met het huidige europa maar eruit stappen hoe verleidelijk ook is nu geen oplossing. Dat gaat je veel geld kosten.
Voorbeeldje: in Denemarken is de kroon op een negatief rentesaldo gezet om te ontmoedigen dat iedereen z'n geld in die sterke munt investeert. Dat is namelijk funest voor Denemarken omdat ze voornamelijk afhankelijk zijn van de export. Een te sterke kroon zorgt dus voor hoge prijzen en dus voor minder afname. Nu moeten banken dus betalen om te investeren... beetje omgekeerde wereld dus maar dat staat je o.a. te wachten met een andere munteenheid op dit moment.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 22:42   quote  deeplink  
Roel en van Geil!!
Ik ga nu naar me bedje maar het heeft echt de hele dag geduurt voor inhoudelijk posts...Hier kan ik iets mee en bedankt daarvoor..
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 26 augustus 2012 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 22:42 schreef Leon FR1908 het volgende:
Roel en van Geil!!
Ik ga nu naar me bedje maar het heeft echt de hele dag geduurt voor inhoudelijk posts...Hier kan ik iets mee en bedankt daarvoor..
slaap lekker gozert
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 22:43 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

slaap lekker gozert
Jij ook en de anderen ook ;)
van geil
 van geil - zondag 26 augustus 2012 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 22:42 schreef Leon FR1908 het volgende:
Roel en van Geil!!
Ik ga nu naar me bedje maar het heeft echt de hele dag geduurt voor inhoudelijk posts...Hier kan ik iets mee en bedankt daarvoor..
truste maat
FR-Han
 FR-Han - zondag 26 augustus 2012 - 22:47   quote  deeplink  
mooi!! en dan nu tijd voor golden showers!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 augustus 2012 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 22:45 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Jij ook en de anderen ook ;)
Trusten..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 augustus 2012 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 22:47 schreef FR-Han het volgende:
mooi!! en dan nu tijd voor golden showers!!!
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - zondag 26 augustus 2012 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 21:44 schreef van geil het volgende:

[..]

dus jij bent de definitie voor verstand.....
Ok wat is dit voor kinderachtig gelul? Ik geef gewoon mijn mening
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - zondag 26 augustus 2012 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 21:47 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Je kan niemand de dood van Fortyun in de schoenen schuiven dan de dader alleen
maar hij is wel degelijk in debatten in een hokje geplaatst als gevaarlijk...Maar toen dat gebeurd was je 11 en had je nog haar op je noten.
4. Maar heb er wel veel over gelezen.

Je zit nu een hoop stampij te maken, maar ik heb nooit gezegd dat Nederland in de euro had moeten stappen, ik zeg alleen dat het aannemelijk is dat Nederland er veel slechter uitkomt als het uit de Euro stap, dan wanneer het doorgaat.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - zondag 26 augustus 2012 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 21:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik denk dat er weinig plaatsen zijn waar je zo prettig en veilig kan wonen inderdaad.
Ideaal voor jonge opgroeiende kinderen.
De regio rond Randwijk heeft de minste criminaliteit cijfers van Nederland, kom hier wonen.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - zondag 26 augustus 2012 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 21:44 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Van quiroz kan ik het nog enigsinds begrijpen want het enige waar hij zich voorlopig
druk om kan maken is een lift naar de Kuip!
Snap niet wat jou levensverhaal ermee te maken heeft. Wat dat betreft ben je nog meer bevooroordeeld als ik, dus valt het positiever uit voor mij.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 26 augustus 2012 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 23:02 schreef Nummer Zeven het volgende:

[..]

De regio rond Randwijk heeft de minste criminaliteit cijfers van Nederland, kom hier wonen.
woon ik al......
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - zondag 26 augustus 2012 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 23:13 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

woon ik al......
Ja ben er vaak, in Wageningen. Leuke stad, leuke studenten, leuke kakkers, leuke natuur, leuke winkelstraat, leuk.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 augustus 2012 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 22:22 schreef Stylzz het volgende:
Mijn stem staat altijd al vast.
Daarom ben ik ook lid.
Ik was ook ruim 25 jaar lid van de VVD maar tot 3 maanden geleden. Nu heb ik het helemaal gehad met Rutte en zijn consorten .....
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 augustus 2012 - 23:44   quote  deeplink  
Ik vond Samson wel sterk in het debat vanavond bij RTL, Wilders en Rutte waren meer verwijten naar anderen aan het maken. Terwijl Samson duidelijk naar een gezamelijke oplossing zoekt in plaats van te blijven kibbelen over ouwe koeien
Omekees
 Omekees - zondag 26 augustus 2012 - 23:46   quote  deeplink  
Samson was inderdaad het sterkste,
Wilders was niks,
Roemer overtrof naar mijn mening Rutte.
Jeay
 Jeay - maandag 27 augustus 2012 - 00:10   quote  deeplink  
SP komt bij mij telkens het beste eruit.. hun standpunten hebben verbetering en zijn inhoudelijk goed. Ik volg hoe het verwoord wordt de komende dagen..indien het stabiel blijkt, denk ik eruit te zijn. Heb meerdere testen gedaan, maar daar moet je niet blind op afgaan..gewoon even de tijd nemen om te lezen waar ze voor staan..kom je soms dingen tegen bij partijen dat je laat schrikken.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 27 augustus 2012 - 00:22   quote  deeplink  
Een party die niet VOOR de wietpas is.
Want wat is dat een kansloos zooitje:S
Laat mij lekker men jointje roken jo stelletje koekwouse daar in Hage!
NIemand het er last van.
En zonder die pas stop je de mensen niet mee. Zullen heel weinig mensen zijn geintereseerd in dat pasje van ze.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 augustus 2012 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 00:22 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Een party die niet VOOR de wietpas is.
Want wat is dat een kansloos zooitje:S
Laat mij lekker men jointje roken jo stelletje koekwouse daar in Hage!
NIemand het er last van.
En zonder die pas stop je de mensen niet mee. Zullen heel weinig mensen zijn geintereseerd in dat pasje van ze.
Ghehe..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 27 augustus 2012 - 00:25   quote  deeplink  
Ja is toch zo?
Ik zit lkkr savonds na het werk thuis op de bank te fakkele.
Wtf is er mis mee?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 augustus 2012 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 00:25 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Ja is toch zo?
Ik zit lkkr savonds na het werk thuis op de bank te fakkele.
Wtf is er mis mee?
24/7 maat pofpof..d:-)
Jeay
 Jeay - maandag 27 augustus 2012 - 00:32   quote  deeplink  
Oh maar hier merk jij toch niets van..en vindt t allerminst belangrijk of t pasje komt of niet rn wanneer etc..zijn op t moment belangrijkere dingen denk ik zo..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 augustus 2012 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 00:32 schreef Jeay het volgende:
Oh maar hier merk jij toch niets van..en vindt t allerminst belangrijk of t pasje komt of niet rn wanneer etc..zijn op t moment belangrijkere dingen denk ik zo..
Vertel..
Jeay
 Jeay - maandag 27 augustus 2012 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 00:35 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Vertel..
Oh das niet aan mij gelukkig..en kga pitten..yoo
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 augustus 2012 - 00:47   quote  deeplink  
Trusten..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 27 augustus 2012 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 00:32 schreef Jeay het volgende:
Oh maar hier merk jij toch niets van..en vindt t allerminst belangrijk of t pasje komt of niet rn wanneer etc..zijn op t moment belangrijkere dingen denk ik zo..
Ik wil weten ja of nee, en zoja wanneer dan.
En ja ik ga op voorhand geen pasje halen.
Ten 1e ze kunnen precies registreren wat je gebruikt.
Wordt nu mischien nog niks mee gedaan, maar ik ken Nederland.
Staat je kenteken geregistreerd na een tijdje, ken om de klapscheten je auto op de kop laten gooien omdat je een Blowert ben.
Over een tijdje ken je geen huis meer kopen, want dan willen makelaar geen (blowers)
Geen werk, want werkgevers willen geen ( blowers )
Ik ben er in iedergeval 100% zkr van dat ik dat pasje zkr niet ga halen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 augustus 2012 - 01:10   quote  deeplink  
Precies, ik heb er ook geen..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 augustus 2012 - 02:01   quote  deeplink  
pfff heb ik eindelijk alles gelezen, gaat het alleen nog over de wietpas! ;)

Stem waarschijnlijk D66 of VVD. Ik vind het argument van Stylzz mbt tot continuiteit belangrijk, ik was het daarom er absoluut niet mee eens dat de VVD een regering vormde met CDA (gedoogsteun van PVV). Daarmee werk je polarisatie in hand, je vergroot de spreekwoordelijke kloof tussen links en rechts, terwijl juist in crisis samenwerking essentieel is. Daarom vrees ik ook enigzins een hele linkse regering, omdat dan 1) het weer links vs rechts wordt en 2) een reeks maatregelen, gedaan door de huidige regering, ongedaan wordt gemaakt. Niet dat ik het met al die maatregelen eens was, maar het gevaar is groot dat door het terugdraaien ervan en uitvoeren van andere maatregelen het herstel van de economie nog langer duurt.

Een breed nationaal kabinet heeft mijn voorkeur. VVD, PVDA, D66 aangevuld met andere partijen. Van belang is een ruime meerderheid, om breed draagvlak te creeren.

Het optreden van Samson gisteravond was lovenswaardig, vooral de intentie die hij uitsprak. Ik kan me weliswaar niet vinden in zijn partijprogramma, maar de wil tot oplossingen te komen is er.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 augustus 2012 - 02:39   quote  deeplink  
Samson was uitstekend, realistisch, ad rem, verfrissend.
Wegzetten van groepen in de samenleving wekt onrust en is contra-produktief, de passiviteit van Rutte hierin, eerlijker verdeling van de lasten, investeren in onderwijs....
Alweer zet Samsom heldere en stevige statements neer. Soms wat zweverig, maar wel met oog voor verbinding en rechtvaardigheid.
Krijgen ze verdomme tóch weer m'n stem.

Heb teveel jonge mensen gezien die het in dit PRACHTIGE land (aldus Rutte, Wilders) NIET konden bolwerken en afgleden.
Er zijn partijen die als vanzelfsprekend aannemen dat werken de oplossing is.
Dat is het niet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 augustus 2012 - 02:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 02:39 schreef FR-Henk het volgende:
Samson was uitstekend, realistisch, ad rem, verfrissend.
Wegzetten van groepen in de samenleving wekt onrust en is contra-produktief, de passiviteit van Rutte hierin, eerlijker verdeling van de lasten, investeren in onderwijs....
Alweer zet Samsom heldere en stevige statements neer. Soms wat zweverig, maar wel met oog voor verbinding en rechtvaardigheid.
Krijgen ze verdomme tóch weer m'n stem.

Heb teveel jonge mensen gezien die het in dit PRACHTIGE land (aldus Rutte, Wilders) NIET konden bolwerken en afgleden.
Er zijn partijen die als vanzelfsprekend aannemen dat werken de oplossing is.
Dat is het niet.
Zo simpel is het niet inderdaad. Welke coalitie zie jij het liefst? Ervan uitgaande dat je de PVDA erin wil hebben, over links of door het midden?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 augustus 2012 - 02:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 02:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Zo simpel is het niet inderdaad. Welke coalitie zie jij het liefst? Ervan uitgaande dat je de PVDA erin wil hebben, over links of door het midden?
Wenselijk is een brede coalitie, die breed vertrouwen geniet.
En inderdaad is de variant die jij aangeeft de meest acceptabele én realistische: PvdA-VVD-D66. Eventueel aangevuld met Groen Links.
Geen CDA. Is onbetrouwbare, instabiele partij geworden en gebleken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 augustus 2012 - 03:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 02:50 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wenselijk is een brede coalitie, die breed vertrouwen geniet.
En inderdaad is de variant die jij aangeeft de meest acceptabele én realistische: PvdA-VVD-D66. Eventueel aangevuld met Groen Links.
Geen CDA. Is onbetrouwbare, instabiele partij geworden en gebleken.
CDA is normaal gesproken een partij die je erbij kan hebben, omdat zowel linkse als rechtse partijen veel overeenkomsten ermee zien, soort bindmiddel. Je geeft terecht aan, CDA is op dit moment niet stabiel. Zijn op weg op zichzelf opnieuw te positioneren. Identiteitscrisis.

Probleem is wel dat in de peilingen (voorbeeldje hier van Synovate) VVD (34), PVDA (22) en D66 (14) geen meerderheid vormen. 70 zetels. Zelfs met GroenLinks erbij (4) hebben de partijen minder dan de helft.

Een ding is zeker, het wordt een moeilijke formatie. Ook over links (stel dat SP de grootste zou worden) is het allerminst een makkelijke opgave. SP (30), PVDA (22), GroenLinks (4) halen maar 56 zetels. Met D66 (14) erbij 70. ChristenUnie (6) dan wel 76. PvdD (3) eventueel. Het is wankel. En ziet D66 dat wel zitten?

Goede kans dat men bij de coalitievorming vroeg of laat toch noodgedwongen bij het CDA uitkomt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 augustus 2012 - 06:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 23:01 schreef Nummer Zeven het volgende:

[..]

4. Maar heb er wel veel over gelezen.

Je zit nu een hoop stampij te maken, maar ik heb nooit gezegd dat Nederland in de euro had moeten stappen, ik zeg alleen dat het aannemelijk is dat Nederland er veel slechter uitkomt als het uit de Euro stap, dan wanneer het doorgaat.
hoezo is het aannemelijk dan?
de flh
 de flh - maandag 27 augustus 2012 - 07:55   quote  deeplink  
Gaat toch wel PvdA worden. Samson fantastisch gisteren.
De enige die beetje realistisch sprak over de economie. De rest zat vooral hun politieke riedeltje weer op te lepelen.

Al vind ik het unfair zoals Roemer en de SP worden aangepakt door de VVD en Wildkers. Geldverbrasser en pro-Europa is gewoon complete onzin. Verschillende SP-steden doen het financieel prima en de SP was al anti-Europa voordat Wildkers uit de VVD was gestapt.
j bruijnes
 j bruijnes - maandag 27 augustus 2012 - 08:17   quote  deeplink  
de joden hebben vreselijk geleden in wereld orlog. en wat doen de joden nu met de gaza strook die ze hebben gestolen in de zesdaagze oolog.weetje wie wilders betaald. juist de rijke joden daarom heefd hij zijn haar ook geblondeerd. hij zet de mensen tegen elkander op.hij doet niets als schelden verzoenlijk politiek bedrijfven doet hij niet. daar kom je niet verder mee. overens ben ik blij dat mijn clup feyenoord heefd gewonnen. en daar moet al het gedonder maar mee doen een ieder moet maar gaan stemmen op wie hij wil.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 27 augustus 2012 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 08:17 schreef j bruijnes het volgende:
de joden hebben vreselijk geleden in wereld orlog. en wat doen de joden nu met de gaza strook die ze hebben gestolen in de zesdaagze oolog.weetje wie wilders betaald. juist de rijke joden daarom heefd hij zijn haar ook geblondeerd. hij zet de mensen tegen elkander op.hij doet niets als schelden verzoenlijk politiek bedrijfven doet hij niet. daar kom je niet verder mee. overens ben ik blij dat mijn clup feyenoord heefd gewonnen. en daar moet al het gedonder maar mee doen een ieder moet maar gaan stemmen op wie hij wil.
ik zie de link tussen z'n blonde haar en de joden niet helemaal?
j bruijnes
 j bruijnes - maandag 27 augustus 2012 - 09:54   quote  deeplink  
onderget heefd liefvermer roemmer te doen fracilielijder d66 komt oorspronkelijk ook uit de vvd net als de pvv.
FR-Han
 FR-Han - maandag 27 augustus 2012 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 09:54 schreef j bruijnes het volgende:
onderget heefd liefvermer roemmer te doen fracilielijder d66 komt oorspronkelijk ook uit de vvd net als de pvv.
kan er niets van maken. sorry
Jeay
 Jeay - maandag 27 augustus 2012 - 10:24   quote  deeplink  
wietpas uitleg:

- voorkomen van drugstoeristen
- voorkomen van dealen op straat (waar dus kinderen bij betrokken kunnen worden)
- voorkomen van het verkopen aan minderjarigen

Dit is hoofdzakelijk t enige, maar ik snap je wanneer je zegt dat ze je anders behandelen als ze natrekken of je drug gebruikt of niet.. maar dat zal toch ook weer inbreuk op privacy zijn op die manier dus zo ver zal het niet gaan.

Maar dit terzijde .. iedere partij heeft wel een standpunt waar je het niet helemaal mee eens kan zijn.. maar voor mij persoonlijk is wiet niet in mijn leven dus heb ik hier gewoon weinig mee. Maar zoals ik zei, denk ik niet dat het zoveel invloed heeft voor degene die geen misbruik maken ervan lijkt mij toch? Want je bent gewoon 'lid' van je locale coffeeshop en als nederlander kun je als enige zo'n pasje krijgen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 augustus 2012 door Jeay --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat stemt de Feyenoordert!? Welke punten kunnen anders in Nederland!?









0.0091431