BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat stemt de Feyenoordert!? Welke punten kunnen anders in Nederland!?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 augustus 2012 - 10:29   quote  deeplink  
Ik begrijp er niks van!

Als kleinste landje halen wij nog de meeste asielzoekers binnen 30.000 per jaar..
De grenzen zijn open waardoor mensen uit het oostblok het werk weghalen..
De partij die links altijd verweet het geld op te maken heeft onze ziel heel duur verkocht aan europa.
Als 1 van de 3 landen moeten wij onze zuur verdiende centen uitgeven italie spanje portugal en Griekenland...

Ik lees diverse mooie verhalen maar de feiten blijven achterwegen op Roel en van Geel na..
Op wie zou ik nu moeten stemmen?Wie het weet mag het zeggen.
Jeay
 Jeay - maandag 27 augustus 2012 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 10:29 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik begrijp er niks van!

Als kleinste landje halen wij nog de meeste asielzoekers binnen 30.000 per jaar..
De grenzen zijn open waardoor mensen uit het oostblok het werk weghalen..
De partij die links altijd verweet het geld op te maken heeft onze ziel heel duur verkocht aan europa.
Als 1 van de 3 landen moeten wij onze zuur verdiende centen uitgeven italie spanje portugal en Griekenland...

Ik lees diverse mooie verhalen maar de feiten blijven achterwegen op Roel en van Geel na..
Op wie zou ik nu moeten stemmen?Wie het weet mag het zeggen.
http://www.sp.nl/2010/programma/hfstk4-een-gedeelde-toekomst.stm

Dit is voor mij goed. Als je het goed doorleest is hier over na gedacht.. geen onzin wat wilders uitkraamt, dat lost al helemaal niets op.
craven
 craven - maandag 27 augustus 2012 - 10:39   quote  deeplink  
pfff Leon ik weet t ook niet meer, ik heb linkse en rechtse standpunten....
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 27 augustus 2012 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 10:24 schreef Jeay het volgende:
wietpas uitleg:

- voorkomen van drugstoeristen
- voorkomen van dealen op straat (waar dus kinderen bij betrokken kunnen worden)
- voorkomen van het verkopen aan minderjarigen

Dit is hoofdzakelijk t enige, maar ik snap je wanneer je zegt dat ze je anders behandelen als ze natrekken of je drug gebruikt of niet.. maar dat zal toch ook weer inbreuk op privacy zijn op die manier dus zo ver zal het niet gaan.

Maar dit terzijde .. iedere partij heeft wel een standpunt waar je het niet helemaal mee eens kan zijn.. maar voor mij persoonlijk is wiet niet in mijn leven dus heb ik hier gewoon weinig mee. Maar zoals ik zei, denk ik niet dat het zoveel invloed heeft voor degene die geen misbruik maken ervan lijkt mij toch? Want je bent gewoon 'lid' van je locale coffeeshop en als nederlander kun je als enige zo'n pasje krijgen.
Maar tot nu is het dealen op straat alleen maar erger geworden. Probleem met de wietpas is dat er per coffeeshop maar een beperkt aantal leden mogen zijn, en ook nog eens inwoners van desbetreffende gemeente mogen lid zijn. Ook heb je niet reguliere gebruikers, doe af en toe eens een jointje halen, en het voor de komende weken/maanden wel weer goed vinden. Als zo'n coffeeshop 'vol' zit, kun je er niet meer bij. Terwijl dat wel dezelfde shop is waar je jarenlang bent binnen gekomen. Een andere shop is een keuze, maar er zit veel verschil tussen de ene shop en de andere. En ook als ik bijvoorbeeld in de gemeente Waalre woon, waar geen shop is, kan ik me in Eindhoven niet registreren, omdat ik geen inwoner ben van de Gemeente Eindhoven. Dit is wat toentertijd het plan was, in eerste instantie is doorgevoerd, maar weet niet of dit al versoepeld is.

Maar kort gezegd, niet reguliere gebruikers kopen hun spul al snel ergens bij een lokale dealer, en juist vanwege het privacy beleid zijn daar ook weer genoeg gebruikers die het op straat gaan halen. Meer dealers is meer concurrentie, en op grotere schaal meer criminaliteit. Word je blij van!
j bruijnes
 j bruijnes - maandag 27 augustus 2012 - 11:45   quote  deeplink  
beste roel daarom doet wilders zo de moslims naar beneden halen daar zit het gevaar in. de moslims zijn er nu eenmaal zolang dat ze zichg gedragen geen moeitemee leven en laten leven.hir on oldebroek meen wel vijftien kerken. en er zullen vast wel moslims bij feyenoord op de trebunne zitten.
Jeay
 Jeay - maandag 27 augustus 2012 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 10:51 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Maar tot nu is het dealen op straat alleen maar erger geworden. Probleem met de wietpas is dat er per coffeeshop maar een beperkt aantal leden mogen zijn, en ook nog eens inwoners van desbetreffende gemeente mogen lid zijn. Ook heb je niet reguliere gebruikers, doe af en toe eens een jointje halen, en het voor de komende weken/maanden wel weer goed vinden. Als zo'n coffeeshop 'vol' zit, kun je er niet meer bij. Terwijl dat wel dezelfde shop is waar je jarenlang bent binnen gekomen. Een andere shop is een keuze, maar er zit veel verschil tussen de ene shop en de andere. En ook als ik bijvoorbeeld in de gemeente Waalre woon, waar geen shop is, kan ik me in Eindhoven niet registreren, omdat ik geen inwoner ben van de Gemeente Eindhoven. Dit is wat toentertijd het plan was, in eerste instantie is doorgevoerd, maar weet niet of dit al versoepeld is.

Maar kort gezegd, niet reguliere gebruikers kopen hun spul al snel ergens bij een lokale dealer, en juist vanwege het privacy beleid zijn daar ook weer genoeg gebruikers die het op straat gaan halen. Meer dealers is meer concurrentie, en op grotere schaal meer criminaliteit. Word je blij van!
Ik ben ervan overtuigd dat dit wel een goed balans zal vinden. Zoals ik zei, voor mij is dit gewoon niet van toepassing dus heb ik t niet meegenomen in mijn besluit. Succes met besluiten allen.. ik ga werken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 augustus 2012 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 10:29 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik begrijp er niks van!

Als kleinste landje halen wij nog de meeste asielzoekers binnen 30.000 per jaar..
De grenzen zijn open waardoor mensen uit het oostblok het werk weghalen..
De partij die links altijd verweet het geld op te maken heeft onze ziel heel duur verkocht aan europa.
Als 1 van de 3 landen moeten wij onze zuur verdiende centen uitgeven italie spanje portugal en Griekenland...

Ik lees diverse mooie verhalen maar de feiten blijven achterwegen op Roel en van Geel na..
Op wie zou ik nu moeten stemmen?Wie het weet mag het zeggen.
Maat als het zo makkelijk was.... er zijn voldoende feiten, maar eveneens voldoende interpretaties. Als het antwoord simpel was geweest, dan was er nu geen politieke crisis.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 augustus 2012 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 10:36 schreef Jeay het volgende:

[..]

http://www.sp.nl/2010/programma/hfstk4-een-gedeelde-toekomst.stm

Dit is voor mij goed. Als je het goed doorleest is hier over na gedacht.. geen onzin wat wilders uitkraamt, dat lost al helemaal niets op.
Ik heb altijd SP gestemt,gemeenteraad en landelijk.
Maar ik vind nu niet dat ons land daar nu gebaat bij is!
De VVD daar krijg ik een wegtrekker van .Dat is het 020
van de politiek...
Ik stond op het randje en nummer zeven heeft mij overtuigt...

Ik ga een protest stem uitbrengen op de PVV!
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - maandag 27 augustus 2012 - 17:52   quote  deeplink  
Zucht ik zeg nooit meer wat, nu ik weet wat ik doe met mensen;)
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - maandag 27 augustus 2012 - 17:53   quote  deeplink  
Ga je gang. Geen enkele partij gaat met de PVV samenwerken. Verloren stem.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 augustus 2012 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 17:44 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik heb altijd SP gestemt,gemeenteraad en landelijk.
Maar ik vind nu niet dat ons land daar nu gebaat bij is!
De VVD daar krijg ik een wegtrekker van .Dat is het 020
van de politiek...
Ik stond op het randje en nummer zeven heeft mij overtuigt...

Ik ga een protest stem uitbrengen op de PVV!
Waarom is de VVD het Ajax van de politiek?
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - maandag 27 augustus 2012 - 18:10   quote  deeplink  
Nederland verdiend per jaar 180 miljoen aan Europa, bovendien zijn 1.5 miljoen banen Europa-gerelateerd.
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 augustus 2012 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 18:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Waarom is de VVD het Ajax van de politiek?
Ik voel me ietwat beledigd
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 augustus 2012 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 10:29 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik begrijp er niks van!

Als kleinste landje halen wij nog de meeste asielzoekers binnen 30.000 per jaar..
De grenzen zijn open waardoor mensen uit het oostblok het werk weghalen..
De partij die links altijd verweet het geld op te maken heeft onze ziel heel duur verkocht aan europa.
Als 1 van de 3 landen moeten wij onze zuur verdiende centen uitgeven italie spanje portugal en Griekenland...

Ik lees diverse mooie verhalen maar de feiten blijven achterwegen op Roel en van Geel na..
Op wie zou ik nu moeten stemmen?Wie het weet mag het zeggen.
Omdat je op zoek was naar feiten. Dan zul je dit wel interessant vinden, hieronder de doorrekeningen van de partijprogramma's. Dus welke invloeden hebben die programma's op werkgelegenheid, koopkracht, het begrotingstekort etcetera.

http://www.nu.nl/nieuws/2893751/werkloosheid-neemt-toe-bij-bijna-alle-partijen.html

Bovenstaande link, maakt onder meer duidelijk dat in 2017 alleen bij de PVV de werkloosheid gedaald zal zijn. In de 2040 is in vergelijking met nu de werkgelegenheid bij de PVV gedaald. Bij de SP daalt ie het meest, bij de VVD stijgt het aantal banen het meest. Het verschil tussen de VVD en de SP is volgens deze doorrekening maar liefst een half miljoen banen.

http://www.nu.nl/nieuws/2893288/koopkracht-bij-cda-onderuit-tekort-nergens-weggewerkt.html

Bij de tweede link zijn grafieken mbt de koopkracht en het begrotingstekort te zien. Bij SP, GroenLinks en in mindere mate neemt deze in de periode 2013-2017 met enkele procenten toe, terwijl bij het CDA, D66 en in mindere mate de VVD deze afneemt in dezelfde periode. Het begrotingstekort zal in 2017 het laagst zijn bij de VVD, gevolgd door de PVV.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 augustus 2012 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 18:14 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik voel me ietwat beledigd
hehehe ;)
FR-Han
 FR-Han - maandag 27 augustus 2012 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 17:44 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat is het 020 van de politiek...

Ik ga een protest stem uitbrengen op de PVV!
eens!!
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - maandag 27 augustus 2012 - 18:42   quote  deeplink  
Ieder z'n eigen mening, vind het onzin om een protest stem uit te brengen op een ridicule partij als de PVV!!!! Weten jullie wel waar deze partij voor staat???
FR-Han
 FR-Han - maandag 27 augustus 2012 - 18:43   quote  deeplink  
wilders aan de macht ole ole!!!
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - maandag 27 augustus 2012 - 18:45   quote  deeplink  
hahahha
van geil
 van geil - maandag 27 augustus 2012 - 18:48   quote  deeplink  
we love you wilders we do
henkie1969
 henkie1969 - maandag 27 augustus 2012 - 18:59   quote  deeplink  
SP ... ja misschien raar voor iemand met eigen bedrijf en heel veel personeel,
maar de VVD is de doodsteek voor een heleboel mensen , de PVV heeft straks helemaal
niets meer over , de PvdA gaat hem niet worden en de rest heeft geen zin.
Dus ja, dan de SP , en dat doe ik al jaren.
Wim2
 Wim2 - maandag 27 augustus 2012 - 19:02   quote  deeplink  
Roemer lijkt mij een aardige man die op een feestje grapjes vertelt, maar voor de politiek imo totaal niet geschikt. Hij weet echt niet waar hij over praat, de hard werkende en veel verdienende maar meer uithollen, terwijl er in Nederland als een van de hoogste belastingen is. Als ik zijn plannen moet geloven op de sp site, dan zou Griekenland nu ook weer een welvarend land moeten zijn. Niet dus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 augustus 2012 door Wim2 --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 augustus 2012 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 17:44 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik ga een protest stem uitbrengen op de PVV!
Je kan trouwens ook 'blanco' stemmen. Dat is een echte proteststem.
van geil
 van geil - maandag 27 augustus 2012 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 19:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Je kan trouwens ook 'blanco' stemmen. Dat is een echte proteststem.
dan gaat hij ook naar de pvv ;)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 augustus 2012 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 19:29 schreef van geil het volgende:

[..]

dan gaat hij ook naar de pvv ;)
hehehe ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 augustus 2012 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 18:10 schreef Nummer Zeven het volgende:
Nederland verdiend per jaar 180 miljoen aan Europa, bovendien zijn 1.5 miljoen banen Europa-gerelateerd.
Hahahahaha Nederland heeft 13.000.000.000 dertien miljard overgemaakt naar de euopese unie...
Dus met terugwerkende krachten betalen we in 1x voor 100 jaar terug.. Koekoek..

Allemaal een besluit onder leiding van de VVD...
Ik begrijp daarom niet dat er nog eens mens is die de VVD uberhaut nog in hun hoofd hebben?
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - maandag 27 augustus 2012 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 19:43 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hahahahaha Nederland heeft 13.000.000.000 dertien miljard overgemaakt naar de euopese unie...
Dus met terugwerkende krachten betalen we in 1x voor 100 jaar terug.. Koekoek..

Allemaal een besluit onder leiding van de VVD...
Ik begrijp daarom niet dat er nog eens mens is die de VVD uberhaut nog in hun hoofd hebben?
Het is allemaal scoren wat Wilders doet! Jij gelooft dat dat Nederland op lange termijn floreert zonder Europa, ik heb mijn twijfels. De reden dat mensen, en ook ik als ik zou stemmen, op de VVD stemt is dat deze onder alle lagen van de bevolking bezuinigt. Nu. Waar het op staat, niet doorschuiven naar de komende jaren, de verstandigste en meest realistische partij die er op dit moment is. Maar nu zal het non-argument wel komen dat de VVD voor de rijken is. Rijken maken een land welvarend, je moet de kloof wel zo klein mogelijk houden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 augustus 2012 - 19:47   quote  deeplink  
Geert is een goeie peert
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 augustus 2012 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 19:43 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hahahahaha Nederland heeft 13.000.000.000 dertien miljard overgemaakt naar de euopese unie...
Dus met terugwerkende krachten betalen we in 1x voor 100 jaar terug.. Koekoek..

Allemaal een besluit onder leiding van de VVD...
Ik begrijp daarom niet dat er nog eens mens is die de VVD uberhaut nog in hun hoofd hebben?
VVD had geen meerderheid he... zowel de Tweede als Eerste kamer heeft met het noodfonds ingestemd.

Bovendien is het bedrag dat je noemt wel erg simplistisch. Je neemt dan niet mee wat het Nederland zou kosten wanneer het niet had meegedaan, bovendien bestaat de mogelijkheid dat het geld of althans een groot deel ervan nog teruggestort wordt. Ik doe geen uitspraken over de waarschijnlijkheid ervan, dat is voor de experts op dit gebied, maar zolang het tegendeel niet bewezen is, kun je niet zonder meer stellen dat we de storting + garantstelling kwijt zijn. Dat bedrag is overigens geen 13 miljard, ik weet niet waar je dat vandaan hebt getoverd?
van geil
 van geil - maandag 27 augustus 2012 - 19:57   quote  deeplink  
punten,,,heb er tal......,,maar bij deze eentje.

de hypotheekrente aftrek is te bezopen voor woorden...

totaal zijn doel voorbij gestreeft...
het enige wat het heeft opgeleverd is n verdrievoudiging van de huizenprijzen,
rijken profiteren veelvuldig meer dan middenklassers,,en de staat heeft toegestaan om aflossingsvrije schulden toe te staan......te idioot voor woorden............
n huis kopen was vroeger normaal,,,,je spaarde 10 jaar met zn tweeen ,,,leende er geld bij,,en manlief loste af met zijn baan..
nu krioelt t van de tweeverdieners die tot over hun oren in de schuld zitten,,,en dat never nooit afbetalen....wat ook nog ns twee decennia lang gestimuleerd werd door de banken...nu gaat t volledig fout,,,en de overheid,,en de banken,,halen t nogmaals bij de burgers,,,,het zal n druppel op de gloeiende plaat zijn..............
het systeem stort in.......al twintig jaar geleden had de aftrek afgeschaft moeten worden op alle aflossingsvrije en beleggingshypotheken....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 augustus 2012 door van geil --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 augustus 2012 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 19:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

VVD had geen meerderheid he... zowel de Tweede als Eerste kamer heeft met het noodfonds ingestemd.

Bovendien is het bedrag dat je noemt wel erg simplistisch. Je neemt dan niet mee wat het Nederland zou kosten wanneer het niet had meegedaan, bovendien bestaat de mogelijkheid dat het geld of althans een groot deel ervan nog teruggestort wordt. Ik doe geen uitspraken over de waarschijnlijkheid ervan, dat is voor de experts op dit gebied, maar zolang het tegendeel niet bewezen is, kun je niet zonder meer stellen dat we de storting + garantstelling kwijt zijn. Dat bedrag is overigens geen 13 miljard, ik weet niet waar je dat vandaan hebt getoverd?
De VVD was eindverantwoordelijke..
Elsevier schrijft 12 miljard en nog 1 extra.
En wen er maar aan dat er miljoenen simpele mensen zijn zoals ik...

@nummer zeven
Toen jou ouders hier heen kwamen kregen jullie een huis
centen om te eten en kleding...
Je hoef daar niet voor op je knieetjes en ook geen dank je wel te zeggen
maar jaarlijks komen er gewoon nog 35.000 bij..Er zijn misschien wel 1,5 miljoen
asielzoekers...
Elke Nederlander heeft daar aan bijgedragen en jij gaat vertellen dat
wij niet moeten zeuren want we hebben het zo goed hier...
Nogmaals ik ga voor de 17 miljoen Nederlanders met welke kleur en nationaliteit..
Maar ik vind het genoeg zo...Ik heb het recht om deze mening te hebben..
En mocht het zijn dat de PVV geen partner kan vinden dan zal deze partij de
volgende ronde uit zijn voegen barsten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 augustus 2012 door Leon FR1908 --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 augustus 2012 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 20:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

De VVD was eindverantwoordelijke..
Elsevier schrijft 12 miljard en nog 1 extra.
En wen er maar aan dat er miljoenen simpele mensen zijn zoals ik...

@nummer zeven
Toen jou ouders hier heen kwamen kregen jullie een huis
centen om te eten en kleding...
Je hoef daar niet voor op je knieetjes en ook geen dank je wel te zeggen
maar jaarlijks komen er gewoon nog 35.000 bij..Er zijn misschien wel 1,5 miljoen
asielzoekers...
Elke Nederlander heeft daar aan bijgedragen en jij gaat vertellen dat
wij niet moeten zeuren want we hebben het zo goed hier...
Nogmaals ik ga voor de 17 miljoen Nederlanders met welke kleur en nationaliteit..
Maar ik vind het genoeg zo...Ik heb het recht om deze mening te hebben..
En mocht het zijn dat de PVV geen partner kan vinden dan zal deze partij de
volgende ronde uit zijn voegen barsten.
VVD is geen eindverantwoordelijke. Rutte hoogstens voor de regering. PVDA heeft er ook mee ingestemd en je weet hoever die partijen uit mekaar liggen. Alle politieke partijen kunnen prima eigen afwegingen maken.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 27 augustus 2012 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 18:14 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik voel me ietwat beledigd
eens
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 augustus 2012 - 21:08   quote  deeplink  
Hahahaha er zijn wel heel veel vvd neuzen onder de Feyenoorders :-)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 augustus 2012 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 21:08 schreef Leon FR1908 het volgende:
Hahahaha er zijn wel heel veel vvd neuzen onder de Feyenoorders :-)
ouwe provocateur!
van geil
 van geil - maandag 27 augustus 2012 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 22:38 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

de VVD voert uit wat vele partijen lang geleden zijn aangegaan. ik denk dat op een enkele partij na niemand echt meer blij is met het huidige europa maar eruit stappen hoe verleidelijk ook is nu geen oplossing. Dat gaat je veel geld kosten.
Voorbeeldje: in Denemarken is de kroon op een negatief rentesaldo gezet om te ontmoedigen dat iedereen z'n geld in die sterke munt investeert. Dat is namelijk funest voor Denemarken omdat ze voornamelijk afhankelijk zijn van de export. Een te sterke kroon zorgt dus voor hoge prijzen en dus voor minder afname. Nu moeten banken dus betalen om te investeren... beetje omgekeerde wereld dus maar dat staat je o.a. te wachten met een andere munteenheid op dit moment.
dit is natuurlijk van tijdelijke aard....

alle grote multinationals trekken hun geld uit de eurozones...

en gaan naar scandinavie ,,,zwitserland en china....(met hun vermogen)

de euro gaat eraan................en dat gaat pas pijn doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 augustus 2012 door van geil --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 augustus 2012 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 21:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

VVD is geen eindverantwoordelijke. Rutte hoogstens voor de regering. PVDA heeft er ook mee ingestemd en je weet hoever die partijen uit mekaar liggen. Alle politieke partijen kunnen prima eigen afwegingen maken.
Rutte is VVD,en de Pvda heeft ons eerder al genaaid.
De sp word nu een veredelde pvda en D66 daar stem FR Henk op
dus dat gaat m niet worden...
Dan blijft alleen die blonde krullebol over!
van geil
 van geil - maandag 27 augustus 2012 - 21:14   quote  deeplink  
en vraag niet naar de weg,,,

want rutte is de weg kwijt,,,,,,,,,,,
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 augustus 2012 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 21:13 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Rutte is VVD,en de Pvda heeft ons eerder al genaaid.
De sp word nu een veredelde pvda en D66 daar stem FR Henk op
dus dat gaat m niet worden...
Dan blijft alleen die blonde krullebol over!
Maar hoe kijk jij dan tegen de rol van de PVV aan bij het mislukken van die Catshuisgesprekken?

En met welke partijen zie je de PVV een regering vormen?
soccer
 soccer - maandag 27 augustus 2012 - 21:23   quote  deeplink  
groen links. Omdat ik femke een leuke vrouw vind en Jolanda beslissingen durft te nemen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 augustus 2012 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 21:14 schreef van geil het volgende:
en vraag niet naar de weg,,,

want rutte is de weg kwijt,,,,,,,,,,,
En Duitseland krijgt geen aardgas en olie meer ole ole
van geil
 van geil - maandag 27 augustus 2012 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 21:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Maar hoe kijk jij dan tegen de rol van de PVV aan bij het mislukken van die Catshuisgesprekken?

En met welke partijen zie je de PVV een regering vormen?
niet aan mij ...maar wil wel antwoorden...

vraag 1 ..Sterk......lef......je weet dat je de zwarte piet krijgt...maar zeg hooooo!
vraag 2 dat geldt voor elke partij
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 augustus 2012 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 21:23 schreef soccer het volgende:
groen links. Omdat ik femke een leuke vrouw vind en Jolanda beslissingen durft te nemen.
femke die stopte toch in een nieuwe termijn zodat ze nog tonnen opstrijkt terwijl ze op haar doos zit?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 augustus 2012 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 21:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Maar hoe kijk jij dan tegen de rol van de PVV aan bij het mislukken van die Catshuisgesprekken?

En met welke partijen zie je de PVV een regering vormen?
Ik hoop dat hij wat besluiten gaat maken nationaal...
Dus ons landje star maken ten opzichte van europa..

Het liefst met de LPF ;)
van geil
 van geil - maandag 27 augustus 2012 - 21:38   quote  deeplink  
waar blijft stylzz..................

krijg blauwe ballen:)
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 27 augustus 2012 - 21:39   quote  deeplink  
hup VVD!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 augustus 2012 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 21:38 schreef van geil het volgende:
waar blijft stylzz..................

krijg blauwe ballen:)
Zijn stem staat toch vast,hij is immers lid!!
van geil
 van geil - maandag 27 augustus 2012 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 21:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zijn stem staat toch vast,hij is immers lid!!
lid:)

haha.....

nee doelde op dat stylzz even de afleiding zou brengen...
net als gisteren,,,,,
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 augustus 2012 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 21:42 schreef van geil het volgende:

[..]

lid:)

haha.....

nee doelde op dat stylzz even de afleiding zou brengen...
net als gisteren,,,,,
hahaha
we wachten af.. ;)
FR-Han
 FR-Han - maandag 27 augustus 2012 - 21:46   quote  deeplink  
had dit topic nooit moeten openen. wat een gezeik...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat stemt de Feyenoordert!? Welke punten kunnen anders in Nederland!?









0.0097720