|
|
|
mennobakker
|
|
|
Frank de Boer heeft de hoopt op nog een aanvaller deze week. Een spits die ook op de buitenkanten zou kunnen spelen. Mijn voorkeur gaat dan uit naar een rechtsbenige speler voor op rechts , die samen met lukoki kan spelen op deze plaats. Lukoki is een talent, maar mist nog body , dus graag een rechtsbuiten/spits met body. En dan zou ik zeggen Sulejmani adios!! , dit wordt nooit meer wat bij Ajax, te vaak geblesseerd geweest al in het verleden en dan denkt hij ook nog naar een betere club te kunnen europees dan Ajax?? now way.. Ik zeg weg ermee, hij vertraagd het spel ook enorm, loopt te veel met de bal , is niet goed in de combinaties. Ik zal ongetwijfeld veel commentaar krijgen op deze topic ,maar het is mijn mening en een ieder heeft recht om zijn of haar mening terug uit te spreken hierover richting mij hou het alleen wel netjes aub. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Zijn er al 10000000000000000000000000000000000 van reageer daar dan ook gewoon in |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 augustus 2012 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op zondag 26 augustus 2012 - 12:53 schreef mennobakker het volgende:Frank de Boer heeft de hoopt op nog een aanvaller deze week. Een spits die ook op de buitenkanten zou kunnen spelen. Mijn voorkeur gaat dan uit naar een rechtsbenige speler voor op rechts , die samen met lukoki kan spelen op deze plaats. Lukoki is een talent, maar mist nog body , dus graag een rechtsbuiten/spits met body. En dan zou ik zeggen Sulejmani adios!! , dit wordt nooit meer wat bij Ajax, te vaak geblesseerd geweest al in het verleden en dan denkt hij ook nog naar een betere club te kunnen europees dan Ajax?? now way.. Ik zeg weg ermee, hij vertraagd het spel ook enorm, loopt te veel met de bal , is niet goed in de combinaties. Ik zal ongetwijfeld veel commentaar krijgen op deze topic ,maar het is mijn mening en een ieder heeft recht om zijn of haar mening terug uit te spreken hierover richting mij hou het alleen wel netjes aub. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op zondag 26 augustus 2012 - 12:53 schreef mennobakker het volgende:Frank de Boer heeft de hoopt op nog een aanvaller deze week. Een spits die ook op de buitenkanten zou kunnen spelen. Mijn voorkeur gaat dan uit naar een rechtsbenige speler voor op rechts , die samen met lukoki kan spelen op deze plaats. Lukoki is een talent, maar mist nog body , dus graag een rechtsbuiten/spits met body. En dan zou ik zeggen Sulejmani adios!! , dit wordt nooit meer wat bij Ajax, te vaak geblesseerd geweest al in het verleden en dan denkt hij ook nog naar een betere club te kunnen europees dan Ajax?? now way.. Ik zeg weg ermee, hij vertraagd het spel ook enorm, loopt te veel met de bal , is niet goed in de combinaties. Ik zal ongetwijfeld veel commentaar krijgen op deze topic ,maar het is mijn mening en een ieder heeft recht om zijn of haar mening terug uit te spreken hierover richting mij hou het alleen wel netjes aub. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
HOPAAA we hebben SIEM! Geen buitenspeler extra nodig.. Serero zou daar ook voor nood kunnen speler, en anders zetten we Siem daar toch neer?? :D Hij kan alles:P |
|
|
|
|
|