BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Jan de Knecht

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Jan de Knecht
 Jan de Knecht - zondag 26 augustus 2012 - 23:57   quote  deeplink  
Nou als dit het niveau van de postings ipffff
Robbertw
 Robbertw - zondag 26 augustus 2012 - 23:59   quote  deeplink  
niks mis met de de Feijenoorder vereniging prachtig initiatief.
Omekees
 Omekees - zondag 26 augustus 2012 - 23:59   quote  deeplink  
Tja, Jan..
Omekees
 Omekees - maandag 27 augustus 2012 - 00:00   quote  deeplink  
Volgens mij heeft Jan een aantal dubbelaccountjes, die hem helpen verdedigen!

+1 voor Jan!
Jan de Knecht
 Jan de Knecht - maandag 27 augustus 2012 - 00:01   quote  deeplink  
Wie kent mij hier toevallig persoonlijk ?
Omekees
 Omekees - maandag 27 augustus 2012 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 00:01 schreef Jan de Knecht het volgende:
Wie kent mij hier toevallig persoonlijk ?
Ik zal je zeggen Jan, ik heb geen idee wie je bent, maar ik vind het een pracht van een topic!!
Jan de Knecht
 Jan de Knecht - maandag 27 augustus 2012 - 00:01   quote  deeplink  
Omekees ik heb 1 account met mijn eigen naam.
Sensi
 Sensi - maandag 27 augustus 2012 - 00:02   quote  deeplink  
dont-feed-the-troll-1316286463763399354.jpeg
Jan de Knecht
 Jan de Knecht - maandag 27 augustus 2012 - 00:02   quote  deeplink  
Want ?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 augustus 2012 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 00:01 schreef Jan de Knecht het volgende:
Wie kent mij hier toevallig persoonlijk ?
Ben jij het knechtje van Hoogvliet toevallig..??
Omekees
 Omekees - maandag 27 augustus 2012 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 00:02 schreef Jan de Knecht het volgende:
Want ?
Vraag dat maar aan Renato...

weet zelf ook niet waarom!
Robbertw
 Robbertw - maandag 27 augustus 2012 - 00:03   quote  deeplink  
Ik ken je niet persoonlijk wel van gezicht en dat komt door vereniging de Feijenoorder die gezellige avonden organiseerd
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 augustus 2012 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 00:02 schreef Jan de Knecht het volgende:
Want ?
Daar word ie te vet van..!!
Omekees
 Omekees - maandag 27 augustus 2012 - 00:04   quote  deeplink  
Trusten!!!!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 augustus 2012 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 00:03 schreef Robbertw het volgende:
Ik ken je niet persoonlijk wel van gezicht en dat komt door vereniging de Feijenoorder die gezellige avonden organiseerd
Kom je hier reclame maken Robbert..?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 augustus 2012 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 00:04 schreef Omekees het volgende:
Trusten!!!!!!!
Slaap lekker kees..
Omekees
 Omekees - maandag 27 augustus 2012 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 00:04 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kom je hier reclame maken Robbert..?
Hahaha +1

moeten wel heel gezellige avonden zijn dan!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 27 augustus 2012 - 00:05   quote  deeplink  
Zo. Ik heb mooi vrij geregelt voor Donderdag.
Kan ik mooi de wedstrijd zien.
Dat ze der op klappen
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 augustus 2012 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 00:05 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Zo. Ik heb mooi vrij geregelt voor Donderdag.
Kan ik mooi de wedstrijd zien.
Dat ze der op klappen
Ken jij Jan..??
Robbertw
 Robbertw - maandag 27 augustus 2012 - 00:05   quote  deeplink  
@RenatoBos nee hoor ik beantwoord een vraag
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 augustus 2012 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 00:04 schreef Omekees het volgende:

[..]

Hahaha +1

moeten wel heel gezellige avonden zijn dan!
Dat zegt ie na een avondje headliner ook niet meer natuurlijk..
Omekees
 Omekees - maandag 27 augustus 2012 - 00:06   quote  deeplink  
Nee dit is een hel voor Jan!

toedeloe

ben nu echt weg!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 augustus 2012 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 00:05 schreef Robbertw het volgende:
@RenatoBos nee hoor ik beantwoord een vraag
Okay kreeg anders sterk de indruk..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 27 augustus 2012 - 00:07   quote  deeplink  
Jan van ubscheute?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 augustus 2012 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 00:07 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Jan van ubscheute?
Is tie knecht ergens..??
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 augustus 2012 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 23:57 schreef Jan de Knecht het volgende:
Nou als dit het niveau van de postings ipffff
ipffff ?? Was dat dan voor niveau..?
F.L.E
 F.L.E - maandag 27 augustus 2012 - 00:11   quote  deeplink  
Ach Jan laat gaan. Zoals je terecht verondersteld zijn er hier nauwelijks mensen die jou persoonlijk kennen. En ook geen zinnig idee hebben wat er de afgelopen jaren gespeeld heeft tussen het bestuur, Blokland en oa van Geel.

Laat ik het maar zo stellen dat de mensen die je wel kennen het wel op prijs stellen wat je voor de club over hebt cq had.
F.L.E
 F.L.E - maandag 27 augustus 2012 - 00:44   quote  deeplink  
Ach maak je niet druk. deden ze een aantal jaar geleden ook en we weten allemaal hoe dat afgelopen is
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 augustus 2012 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 00:44 schreef F.L.E het volgende:
Ach maak je niet druk. deden ze een aantal jaar geleden ook en we weten allemaal hoe dat afgelopen is
Ze zijn sindsdien niet meer weg geweest man..!!!!!
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 27 augustus 2012 - 01:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 23:54 schreef Ron Rotterdam het volgende:
Ik begrijp dit topic niet helemaal. Niemand vraagt zich af waarom er rechtstreeks een persoon word beledigd en in een hokje word neergezet, zonder onderbouwing o.i.d.
hoho, beter lezen!
3 mensen vroegen daar wel degelijk om:

Renato: http://forum.headliner.nl/topic-26122/#938245
Leon: http://forum.headliner.nl/topic-26122/#938331
en ikzelf: http://forum.headliner.nl/topic-26122/#938344

quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 23:46 schreef Jan de Knecht het volgende:
Beste Renato, dank voor je vriendelijke uitnodiging maar voor ik mij voorstel heb ik een algemene vraag. Ik wordt niet graag zonder enige vorm van onderbouwing op bovenstaande wijze weggezet. Helaas wordt hier wel het podium voor gegeven .
en aan de meegekomen vrienden van dhr de Knecht:

Het niet onderbouwen is inherent aan een voetbalforum. Daarbij vragen meerdere leden om een onderbouwing dus het is wachten op Nummer Zeven op die onderbouwing.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 augustus 2012 - 02:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 23:34 schreef 010_elgordoloco het volgende:
Wat is er mis met LN of de Feijenoorder of Feyenoord Casuals? Dit Bestuur moet sowieso wegwezen en de haas is ook groen!! En Jan is een held!! En ik stel voor dat je dat zelf even in zijn gezicht zegt nummer zeven , dat zou ik pas optreden noemen
Gaan we dreigen?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 augustus 2012 - 02:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 23:57 schreef Jan de Knecht het volgende:
Nou als dit het niveau van de postings ipffff
Of je de echte Jan Knecht bent of niet, maakt me niet uit, maar het is toch duidelijk wat er aan de hand is? Nummer 7 vind jou niet representatief als vertegenwoordiger van Het Legioen, doordat je je (blijkbaar, ik heb het verder niet echt meegekregen) zeer negatief uitlaat over het bestuur. Hij vraagt zich af of je dan ook wel supporters goed vertegenwoordigd die een andere mening zijn toegedaan. Nummer 7 brengt het niet subtiel, maar hij wist dan ook niet de je meelas.

Misschien dat je even kort kunt uitleggen wie je bent en wat je doet. Dan is dat ook helder en kan er een slotje op dit topic.

Oja, prik even door de licht provocerende reacties heen en sla niet aan het generaliseren.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 augustus 2012 - 02:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 23:34 schreef 010_elgordoloco het volgende:
Wat is er mis met LN of de Feijenoorder of Feyenoord Casuals? Dit Bestuur moet sowieso wegwezen en de haas is ook groen!! En Jan is een held!! En ik stel voor dat je dat zelf even in zijn gezicht zegt nummer zeven , dat zou ik pas optreden noemen
Dacht dat die anti-bestuur-adepten nou wel eens uitgestorven waren?
VDS
 VDS - maandag 27 augustus 2012 - 07:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 19:24 schreef Stylzz het volgende:
Lees zijn Twitter berichten.
Heel negatief en anti bestuur.
Is ook een dhig aanhanger.

Is gekozen als supporters vertegenwoordiger in de SSF
Wat is een 'dhig aanhanger'?
Wat is er mis met kritische berichtgeving over Feyenoord?
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 augustus 2012 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 07:16 schreef VDS het volgende:

[..]

Wat is een 'dhig aanhanger'?
Wat is er mis met kritische berichtgeving over Feyenoord?
Dat eerste is inderdaad een goede vraag. Jan is alleen een van degenen die ik toespelingen op De haas is groen zie maken. Ik ben er nog steeds niet helemaal achter waar dat precies voor staat!

Jan, en ook Ro die ik in dit topic eerder heb zien reageren, zijn mensen waar ikzelf op Twitter regelmatig contact mee heb en ook mee discusieer. Jan en ik verschillen regelmatig van mening over het functioneren van het bestuur van Feyenoord. En dat is prima! Ik doelde alleen op het feit dat zijn tweets vaak negatief zijn. Je kan het ook kritisch noemen, maar omdat we qua opvattingen nogal wat uit elkaar liggen, komt mij het negatief over.

En Ro is wat ongenuanceerd in zijn bewoordingen, maar die staat pal achter zijn vato's. En dat is mooi :)

met beide personen 1 ding gemeen, onvoorwaardelijke liefde voor Feyenoord.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - maandag 27 augustus 2012 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 02:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Of je de echte Jan Knecht bent of niet, maakt me niet uit, maar het is toch duidelijk wat er aan de hand is? Nummer 7 vind jou niet representatief als vertegenwoordiger van Het Legioen, doordat je je (blijkbaar, ik heb het verder niet echt meegekregen) zeer negatief uitlaat over het bestuur. Hij vraagt zich af of je dan ook wel supporters goed vertegenwoordigd die een andere mening zijn toegedaan. Nummer 7 brengt het niet subtiel, maar hij wist dan ook niet de je meelas.

Misschien dat je even kort kunt uitleggen wie je bent en wat je doet. Dan is dat ook helder en kan er een slotje op dit topic.

Oja, prik even door de licht provocerende reacties heen en sla niet aan het generaliseren.
Dit dus, en dat je meeleest maakt het voor mij alleen maar beter, aangezien ik je op twitter ook al wat berichten had gestuurd, maar door mijn slotje komen mijn mentions niet binnen. Ik zal later vandaag tekst en uitleg geven.
Milo
 Milo - maandag 27 augustus 2012 - 09:19   quote  deeplink  
Ik vind vaak Jan ook vaak negatief en ik vind zijn uitstraling ook niet, je van het!
F.L.E
 F.L.E - maandag 27 augustus 2012 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 02:44 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dacht dat die anti-bestuur-adepten nou wel eens uitgestorven waren?
Nee hoor nog steeds springlevend en nog steeds van mening dat ze op moeten pleuren.
Of heeft zakenvullertje Koevermans inmiddels een nieuwe shirtsponsor weten te strikken.
Omekees
 Omekees - maandag 27 augustus 2012 - 10:05   quote  deeplink  
Goedemorgen Jan,
Lekker geslapen?
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 27 augustus 2012 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 00:11 schreef F.L.E het volgende:
Ach Jan laat gaan. Zoals je terecht verondersteld zijn er hier nauwelijks mensen die jou persoonlijk kennen. En ook geen zinnig idee hebben wat er de afgelopen jaren gespeeld heeft tussen het bestuur, Blokland en oa van Geel.

Laat ik het maar zo stellen dat de mensen die je wel kennen het wel op prijs stellen wat je voor de club over hebt cq had.
Ik ga er vanuit dat er heel veel mensen zijn die Jan persoonlijk niet kennen. Wel volg ik hem op Twitter, en zijn er hier en daar berichtjes uitgewisseld. De ene keer ben ik het er wel mee eens, de andere keer niet, maar dat is niet alleen met Jan. Voorop gesteld voor mij is dat de oprichting van De Vereeniging De Feijenoorder een mooi initiatief is, ik ben lid, en waardeer de stukjes die geplaatst worden.

Waar ik me niet in kan vinden, zijn de stukjes op bijvoorbeeld FRFC1908. Een kritische toon is oké, maar systematisch het bestuur voor een stel mongolen/randdebielen uitmaken..? Komt op mij een beetje triest over, en vooral een gebrek aan normale gesprekvoering.

Je geeft aan dat 'wij' geen idee hebben wat er de afgelopen jaren is gebeurd binnen bestuur, Blokland en van Geel. Vertel het maar. Want wat ik tot nu toe lees is het bestuur achterlijk, Blokland een mediageile Investeerder van Feyenoord en van Geel heeft een aantal dingen goed gedaan, maar verder een Brabantse jood omdat hij bij Ajax gewerkt heeft.

Bovenstaand is niet wat ik van Jan lees, die is nog iets zorgvuldiger in zijn woordkeuze :') Maar af en toe lijkt het of het zagen nooit eens ophoudt. En in dat geval hoop ik dat Jan op persoonlijke titel twittert, en anders kan ik me heel goed voorstellen dat er mensen zijn die zich niet door hem vertegenwoordigd voelen. Wat ook lastig is, of beter gezegd, onmogelijk is.

Eerlijk gezegd ben ik het er ook niet mee eens dat dit topic geopend wordt zonder dat Jan hier in eerste instantie weet van had, iemand afbranden zonder dat die zich kan verdedigen moet niet kunnen, maar daar heeft Nummer Zeven al uitleg voor gegeven. Ben benieuwd naar de reacties van Jan, en ook wel benieuwd hoe hij dit topic alsnog gevonden heeft ;)
Nummer zes
 Nummer zes - maandag 27 augustus 2012 - 12:10   quote  deeplink  
Alle mensen met nummer zeven roepen heel veel dingen maar voegen nooit de daad bij het woord. Persoonlijke vete van Dirk Kuijt dit topic. Gewoon negeren.
cargawar
 cargawar - maandag 27 augustus 2012 - 12:11   quote  deeplink  
Ongelooflijk. Dat je onwetend bent kun je niets aan doen. Dat je onwetend wilt blijven is een keuze. Maar daarmee ontneem je jezelf het recht tot deelname aan een discussie.
Jan de Knecht heeft, samen met heel wat andere betrokken supporters, ontzettend zijn nek uitgestoken voor het hele fucking Legioen. Dat het zo goed ging met Feyenoord het laatste seizoen is te danken aan Martin van Geel, die door Jan en de groep werd voorgedragen bij de club. Zijn dingen die jullie niet (willen) weten.

Als er 1 zijn nek voor jullie heeft uitgestoken is het Jan wel.
Je kan het niet eens zijn met negatieve berichtgeving over onze grote liefde, Feyenoord, maar als de Varkenoordgroep bepaalde zaken niet aan het licht had gebracht was er nu geen Feyenoord meer geweest. En zo leg ut.

Ik begrijp dat er geen ruimte is voor normale discussie hier. Mensen die niets in te brengen hebben tegen iets waar ze niets van af weten gaan dan vaak over op grappen en grollen in het rond strooien. Grappen jullie lekker verder mensen? Anderen halen de kastanjes wel voor jullie uit het vuur.
F.L.E
 F.L.E - maandag 27 augustus 2012 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 12:11 schreef cargawar het volgende:
Ongelooflijk. Dat je onwetend bent kun je niets aan doen. Dat je onwetend wilt blijven is een keuze. Maar daarmee ontneem je jezelf het recht tot deelname aan een discussie.
Jan de Knecht heeft, samen met heel wat andere betrokken supporters, ontzettend zijn nek uitgestoken voor het hele fucking Legioen. Dat het zo goed ging met Feyenoord het laatste seizoen is te danken aan Martin van Geel, die door Jan en de groep werd voorgedragen bij de club. Zijn dingen die jullie niet (willen) weten.

Als er 1 zijn nek voor jullie heeft uitgestoken is het Jan wel.
Je kan het niet eens zijn met negatieve berichtgeving over onze grote liefde, Feyenoord, maar als de Varkenoordgroep bepaalde zaken niet aan het licht had gebracht was er nu geen Feyenoord meer geweest. En zo leg ut.

Ik begrijp dat er geen ruimte is voor normale discussie hier. Mensen die niets in te brengen hebben tegen iets waar ze niets van af weten gaan dan vaak over op grappen en grollen in het rond strooien. Grappen jullie lekker verder mensen? Anderen halen de kastanjes wel voor jullie uit het vuur.
+1
Omekees
 Omekees - maandag 27 augustus 2012 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 12:10 schreef Nummer zes het volgende:
Alle mensen met nummer zeven roepen heel veel dingen maar voegen nooit de daad bij het woord. Persoonlijke vete van Dirk Kuijt dit topic. Gewoon negeren.
Welkom!
Omekees
 Omekees - maandag 27 augustus 2012 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 12:11 schreef cargawar het volgende:
Ongelooflijk. Dat je onwetend bent kun je niets aan doen. Dat je onwetend wilt blijven is een keuze. Maar daarmee ontneem je jezelf het recht tot deelname aan een discussie.
Jan de Knecht heeft, samen met heel wat andere betrokken supporters, ontzettend zijn nek uitgestoken voor het hele fucking Legioen. Dat het zo goed ging met Feyenoord het laatste seizoen is te danken aan Martin van Geel, die door Jan en de groep werd voorgedragen bij de club. Zijn dingen die jullie niet (willen) weten.

Als er 1 zijn nek voor jullie heeft uitgestoken is het Jan wel.
Je kan het niet eens zijn met negatieve berichtgeving over onze grote liefde, Feyenoord, maar als de Varkenoordgroep bepaalde zaken niet aan het licht had gebracht was er nu geen Feyenoord meer geweest. En zo leg ut.

Ik begrijp dat er geen ruimte is voor normale discussie hier. Mensen die niets in te brengen hebben tegen iets waar ze niets van af weten gaan dan vaak over op grappen en grollen in het rond strooien. Grappen jullie lekker verder mensen? Anderen halen de kastanjes wel voor jullie uit het vuur.
Welkom!
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 27 augustus 2012 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 12:11 schreef cargawar het volgende:
Ongelooflijk. Dat je onwetend bent kun je niets aan doen. Dat je onwetend wilt blijven is een keuze. Maar daarmee ontneem je jezelf het recht tot deelname aan een discussie.
Jan de Knecht heeft, samen met heel wat andere betrokken supporters, ontzettend zijn nek uitgestoken voor het hele fucking Legioen. Dat het zo goed ging met Feyenoord het laatste seizoen is te danken aan Martin van Geel, die door Jan en de groep werd voorgedragen bij de club. Zijn dingen die jullie niet (willen) weten.

Als er 1 zijn nek voor jullie heeft uitgestoken is het Jan wel.
Je kan het niet eens zijn met negatieve berichtgeving over onze grote liefde, Feyenoord, maar als de Varkenoordgroep bepaalde zaken niet aan het licht had gebracht was er nu geen Feyenoord meer geweest. En zo leg ut.

Ik begrijp dat er geen ruimte is voor normale discussie hier. Mensen die niets in te brengen hebben tegen iets waar ze niets van af weten gaan dan vaak over op grappen en grollen in het rond strooien. Grappen jullie lekker verder mensen? Anderen halen de kastanjes wel voor jullie uit het vuur.
Het is tot nu jammer dat het topic zo ontspoort, maar er zijn er genoeg die daadwerkelijk geïnteresseerd zijn, hun kritiek willen onderbouwen, en daar ook een reactie op verwachten. Nu weet ik toevallig dat (onder andere) jij aardig uit je woorden kan komen, woordenaar, dus ik zou het niet erg vinden, zelfs op prijs stellen, als hier een fatsoenlijke discussie gestart kan worden.

Jij weet ook dat er genoeg supporters zijn die niet weten hoe alles in zijn werk is gegaan toentertijd, bij bijvoorbeeld het aanstellen van van Geel. Ik ook niet, en ik lees gisteren bijvoorbeeld weer iets rond de transfer van Vlaar. Niet alles hoeft openbaar, maar als jij, en Jan, en desnoods meerdere personen hier hun visie onder woorden kunnen brengen, geloof ik best dat hier een fatsoenlijk gesprek gevoerd kan worden.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 augustus 2012 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 12:11 schreef cargawar het volgende:
Ongelooflijk. Dat je onwetend bent kun je niets aan doen. Dat je onwetend wilt blijven is een keuze. Maar daarmee ontneem je jezelf het recht tot deelname aan een discussie.
Jan de Knecht heeft, samen met heel wat andere betrokken supporters, ontzettend zijn nek uitgestoken voor het hele fucking Legioen. Dat het zo goed ging met Feyenoord het laatste seizoen is te danken aan Martin van Geel, die door Jan en de groep werd voorgedragen bij de club. Zijn dingen die jullie niet (willen) weten.

Als er 1 zijn nek voor jullie heeft uitgestoken is het Jan wel.
Je kan het niet eens zijn met negatieve berichtgeving over onze grote liefde, Feyenoord, maar als de Varkenoordgroep bepaalde zaken niet aan het licht had gebracht was er nu geen Feyenoord meer geweest. En zo leg ut.

Ik begrijp dat er geen ruimte is voor normale discussie hier. Mensen die niets in te brengen hebben tegen iets waar ze niets van af weten gaan dan vaak over op grappen en grollen in het rond strooien. Grappen jullie lekker verder mensen? Anderen halen de kastanjes wel voor jullie uit het vuur.
Welkom cargawar, leuk dat ook jij de weg naar dit forum heb gevonden..op elk forum lijkt mij dat er ruimte is voor discussie, dus zo ook hier..
cargawar
 cargawar - maandag 27 augustus 2012 - 12:56   quote  deeplink  
Dave, ik mag je graag, dat weet je, maar dat heeft geen enkele zin. Als mensen geïnteresseerd zijn in wat er allemaal speelt of gespeeld heeft; kom gewoon naar Varkenoord. Het is vechten tegen de bierkaai omdat er heel veel mensen ook niet WILLEN weten hoe krom sommige dingen zijn geregeld bij het bestuur en hoe achterbaks dit bestuur omgaat met bijvoorbeeld sponsors. En dat laatste kan ik me echt goed voorstellen. Waar ik me bij weiger neer te leggen is dat mensen die willens en wetens de andere kant opkijken, maar wel meteen klaarstaan met oordelen over mensen die wél hun nek uitsteken. Jan wordt met dit topic meteen gebrandmerkt terwijl de TS niet eens weet wie hij Jan of wat hij doet. Maar hij vindt Jan wél een idioot. Daarmee diskwalificeer je je voor verdere discussie.

Bovendien staat op LunaticNews een kopje Varkenoordgroep, waar precies staat wat de drijfveer is van de groene hazen. Lees en je weet. De discussie op forums voeren, dat stadium zijn we allang voorbij.
Milo
 Milo - maandag 27 augustus 2012 - 13:22   quote  deeplink  
Er zijn te veel mensen met feijenoord bezig en iedereen wil een graantje meepikken en lopen met een stijve rond, en iedereen weet het beter......word er gewoon moe van.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 27 augustus 2012 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 12:48 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Welkom cargawar, leuk dat ook jij de weg naar dit forum heb gevonden..op elk forum lijkt mij dat er ruimte is voor discussie, dus zo ook hier..
Dat is niet echt gebleken, gezien de reacties van gisteravond.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Jan de Knecht









0.0057308