BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Jan de Knecht

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VDS
 VDS - maandag 27 augustus 2012 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 20:30 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Schuin gedrukte stuk; ik bedoelde Feyenoord zelf hè, niet De Feijenoorder of een andere externe groep. Natuurlijk hebben die niet het laatste woord, laat staan dat ze überhaupt iets te zeggen hebben over een nieuwbouw/renovatie.

Anywhore, ik geloof er ook niet in, maar stel dat er een derde ring gebouwd zou kunnen worden, zal dit niet zijn bovenop de huidige constructie. Natuurkundig lijkt het me onlogisch om een 75 jaar oude constructie te verzwaren met een paar extra tonnen aan gewicht. Dit zal natuurlijk opgevangen gaan worden door extra steunbalken, of iets dergelijks. Maar zoals ik zeg, als je het huidige stadion dusdanig verbouwd, zal er toch ook een andere akoestiek ontstaan?
Waarom een nieuw stadion bouwen, puur en alleen om zakelijke relaties meer van dienst te kunnen zijn, terwijl vak KK nooit vol zit?
Waarom een nieuw stadion willen bouwen, terwijl de gemeente Rotterdam geen cent te makken heeft?
Waarom een nieuw stadion bouwen, terwijl de Kuip nog 50 jaar mee kan?
Waarom een nieuw stadion bouwen, met het oog op concerten, terwijl Mojo zelf investeert in concertlocaties als Gelredome, HMH en Ziggo Dome. Dit, terwijl Van Merwijk ook nog eens ruzie heeft met Mojo, waardoor zij hem echt geen concert gunnen?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 augustus 2012 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 20:27 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Dat sowieso, Feyenoord zelf, in ieder geval de stadiondirecteur is altijd voorstander geweest van nieuwbouw.

En begrijpelijk dat je het niet spreekt, maar ik zag toevallig 'krek' laatst ook in de ondertiteling verschijnen, terwijl ik dacht dat dat typisch Brabants was.
ah, bij VI behandelen ze het nu ook. Nieuwe stadion in 2016 of grootscheepse renovatie. Karel Aalbers is ingehuurd.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 27 augustus 2012 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 20:42 schreef VDS het volgende:

[..]

Waarom een nieuw stadion bouwen, puur en alleen om zakelijke relaties meer van dienst te kunnen zijn, terwijl vak KK nooit vol zit?
Waarom een nieuw stadion willen bouwen, terwijl de gemeente Rotterdam geen cent te makken heeft?
Waarom een nieuw stadion bouwen, terwijl de Kuip nog 50 jaar mee kan?
Waarom een nieuw stadion bouwen, met het oog op concerten, terwijl Mojo zelf investeert in concertlocaties als Gelredome, HMH en Ziggo Dome. Dit, terwijl Van Merwijk ook nog eens ruzie heeft met Mojo, waardoor zij hem echt geen concert gunnen?
Zoals ik eerder aangaf, ik zie liever dat De Kuip behouden blijft. De punten die je aangeeft, zijn mij bekend, maar niet (allemaal) doorslaggevend.

Het ging, ondanks dat (wat je terecht aangeeft) KK nooit vol zit, volgens mij meer om de vermogende supporters, dus meer business units, de skyboxen. Hier geef ik zelf niet zo veel om, aangezien ik gewoon gezellig op T zit, maar als er niet aan de vraag voldaan kan worden, kan dat eventueel een reden zijn uit te willen breiden.

Exploitatie van De Kuip is iets wat blijkbaar als heilig wordt verklaard, Rotterdam meer op de kaart zetten, voorzieningen rondom De Kuip, etc. Plan is blijkbaar om op die manier inkomsten te genereren, zodat het lijkt alsof er nog iets te winnen valt voor de gemeente Rotterdam. Of dit lukt, of wat precies de plannen zijn, of wat precies de schuld is van de gemeente, heb ik geen inzage in.

De Kuip kan volgens TNO onderzoek inderdaad nog 50 jaar mee. Dat is prima, want De Kuip in zin huidige vorm is prima. Voor mij, voor jou, en zo nog vele andere supporters. Punt is, dat mocht er verbouwd gaan worden, om (zoals aangegeven wordt) de begroting te vergroten, is de constructie dan nog steeds voldoende om 50 jaar mee te gaan? Dan heb je het alsnog over een grote verbouwing, waar het stadion in ieder geval op dezelfde plaats blijft staan. Dit heeft in ieder geval mijn voorkeur, in plaats van een nieuwbouw-stadion ergens anders in Zuid.

Wat betreft de concerten, goed punt, want zelfs Ahoy loopt niet lekker. aRENa Poel des Verderfs, Gelredome, Ahoy, en al langer geleden De Kuip, draaien steeds slechter qua concerten en/of andere evenementen. Hier speelt Mojo inderdaad een belangrijke rol, die vooral het nieuwe Ziggo Dome zal willen gebruiken. Over de perikelen tussen Mojo en van Merwijk weet ik niet zo veel, maar voor mij niet van belang, omdat ik sowieso niet een nieuw stadion wil, gebaseerd op het al dan niet binnenhalen van concerten.

Al met al, er zullen genoeg ideeën zijn rondom een verbouwing, of toch een nieuwbouw. Er zitten genoeg minpunten aan, die wij als supporters genoeg kunnen bedenken, maar tegelijkertijd brengt het Feyenoord ook mogelijkheden. Kosten tegenover de baten, het emotionele verlies tegenover de financiële winst.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 27 augustus 2012 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 20:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

ah, bij VI behandelen ze het nu ook. Nieuwe stadion in 2016 of grootscheepse renovatie. Karel Aalbers is ingehuurd.
Ik hoorde het inderdaad. Karel Aalbers, die het Gelredome heeft ontworpen. Bah.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 augustus 2012 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 21:02 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ik hoorde het inderdaad. Karel Aalbers, die het Gelredome heeft ontworpen. Bah.
Nah, niet ontworpen, ontwikkeld.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 27 augustus 2012 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 21:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Nah, niet ontworpen, ontwikkeld.
Excusez. Maar moeten we niet verhuizen naar een ander topic als het over het stadion gaat? ;) Aangezien Jan zijn uitleg heeft gegeven, Nummer Zeven zich er bij neergelegd heeft en Omekees niet verder aan het provoceren is (geintje, voor ik weer commentaar krijg, of een PB), kan hier wel een slot op lijkt me.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 augustus 2012 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 20:36 schreef VDS het volgende:

[..]

Iedereen kon zich aanmelden voor de functie van bestuurslid bij de SsF. Jan is democratisch gekozen, omdat heel veel Feijenoorder, die de moeite namen aanwezig te zijn bij de bijeenkomst, op Jan hebben gestemd. Hij vertegenwoordigd de supporters.

De mensen die op hem hebben gestemd, kennen Jan als iemand die het allerbeste voor heeft met Feyenoord. Hij is kritisch, heeft connecties en weet doordat hij 7x24 uur met Feyenoord bezig is, erg veel in en outs.

Toevallig is er nu een boek uit, I'm Feyenoord till I die, waarin enkele verhalen over ene Jan staan vermeld. Lees het eens, zou ik zeggen.
Okee, bedankt voor je antwoord.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 augustus 2012 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 21:07 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Excusez. Maar moeten we niet verhuizen naar een ander topic als het over het stadion gaat? ;) Aangezien Jan zijn uitleg heeft gegeven, Nummer Zeven zich er bij neergelegd heeft en Omekees niet verder aan het provoceren is (geintje, voor ik weer commentaar krijg, of een PB), kan hier wel een slot op lijkt me.
Mee eens.
tomson
 tomson - maandag 27 augustus 2012 - 21:10   quote  deeplink  
Wat kan een snotaap toch een berg gedoe teweeg brengen hé....
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 27 augustus 2012 - 21:21   quote  deeplink  
leuk topic! ik vind dat nummer 7 zich prima verwoord. kijk maar naar al die aasgieren die nu ineens in een paar posts de rest als onwetend etc neerzetten. wie kan er nu niet discussieren?
Als hier een topic geopend is over Gudde, brullen de heren dan ook dat gudde op de hoogte moet worden gebracht? tsssssssssssk.....
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 27 augustus 2012 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 21:21 schreef FR-Roel het volgende:
leuk topic! ik vind dat nummer 7 zich prima verwoord. kijk maar naar al die aasgieren die nu ineens in een paar posts de rest als onwetend etc neerzetten. wie kan er nu niet discussieren?
Als hier een topic geopend is over Gudde, brullen de heren dan ook dat gudde op de hoogte moet worden gebracht? tsssssssssssk.....
Is anders in mijn ogen. Bestuursleden, leden van technische staf of spelers, daarvan is bekend dat die zich niet op fora laten zien. Van Jan is bekend dat hij (in ieder geval op Twitter) geen discussie uit de weg gaat. Nu is het geval dat de berichtjes van Nummer Zeven op Twitter niet werden verzonden, dus dat hij hier om verduidelijking vroeg. Via via is Jan op dit topic gewezen, en vind ik het niet meer dan terecht dat hij zich kan verdedigen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 27 augustus 2012 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 21:31 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Is anders in mijn ogen. Bestuursleden, leden van technische staf of spelers, daarvan is bekend dat die zich niet op fora laten zien. Van Jan is bekend dat hij (in ieder geval op Twitter) geen discussie uit de weg gaat. Nu is het geval dat de berichtjes van Nummer Zeven op Twitter niet werden verzonden, dus dat hij hier om verduidelijking vroeg. Via via is Jan op dit topic gewezen, en vind ik het niet meer dan terecht dat hij zich kan verdedigen.
waarom is dat anders? met het aanvaarden van een functie bij de ssf heeft hij toch ook min of meer een publieke functie? dan loop je het risico dat er over je gepraat wordt..... in de spotlights betekend meestal voor maar ook tegenstanders of mensen die vragen stellen bij een gevoerd beleid of standpunt... zo ook in deze. niet zeuren dus dat hij op de hoogte gebracht had moeten worden.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 27 augustus 2012 - 21:55   quote  deeplink  
Bladieblabiebla, gewoon op de hoogte brengen zodat we verder kunnen ;)

Edit: zonder gekkigheid, het moet niet, maar ik vind het persoonlijk wel zo netjes.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 augustus 2012 door Bosifyable --
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 27 augustus 2012 - 22:00   quote  deeplink  
ach... jan is toch al weg en z'n vriendjes blijkbaar ook.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 augustus 2012 - 23:00   quote  deeplink  
Mwah, die Knecht heeft nog wel een punt. Nr. 7 had dat wat correcter kunnen aanpakken.
Z'n vriendjes echter blijven steken in die gestaalde aardappel/strokartonfabrieken taal: weg met de kapitalisten en macht aan het volk...:)
Ron Rotterdam
 Ron Rotterdam - maandag 27 augustus 2012 - 23:23   quote  deeplink  
Nouja, "z'n vriendjes" reageren ook gelijk omdat het onderwerp word gestart met:

"Zo ja, dan moet er opgetreden worden tegen deze idioot waar ik als Feyenoord-fan met plaatsvervangende schaamte naar luister."

Zoals al eerder vermeld is Jan democratisch gekozen voor die functie in de Ssf, dus dan is zo'n opmerking een beetje vreemd. Sterker nog, daarmee creëer je een klimaat waarin discussies helemaal geen zin hebben, want het standpunt is al ingenomen. Zoals FR-Henk hierboven al zegt: "die gestaalde aardappel/strokartonfabrieken taal". Daarmee geeft men al aan over hoe er over mensen als Jan de Knecht word gedacht.

Natuurlijk heb je als je publiek figuur bent tegenstanders, maar dan is het wel fijn dat mensen tegenstander zijn omdat ze op de hoogte zijn van de materie. Niet omdat ze vinden dat je je niet negatief over bestuursleden mag uitlaten. Verdiep je eerst eens in de historie, dan begrijp je misschien waar die negativiteit vandaan komt.
Ron Rotterdam
 Ron Rotterdam - maandag 27 augustus 2012 - 23:24   quote  deeplink  
En voordat er reacties komen op mijn aantal posts op dit forum, ik ben 1 van de "stille lezers".
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 27 augustus 2012 - 23:49   quote  deeplink  
Geen recht van spreken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 augustus 2012 door Nenam_tiL --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 augustus 2012 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 23:23 schreef Ron Rotterdam het volgende:
Nouja, "z'n vriendjes" reageren ook gelijk omdat het onderwerp word gestart met:

"Zo ja, dan moet er opgetreden worden tegen deze idioot waar ik als Feyenoord-fan met plaatsvervangende schaamte naar luister."

Zoals al eerder vermeld is Jan democratisch gekozen voor die functie in de Ssf, dus dan is zo'n opmerking een beetje vreemd. Sterker nog, daarmee creëer je een klimaat waarin discussies helemaal geen zin hebben, want het standpunt is al ingenomen. Zoals FR-Henk hierboven al zegt: "die gestaalde aardappel/strokartonfabrieken taal". Daarmee geeft men al aan over hoe er over mensen als Jan de Knecht word gedacht.

Natuurlijk heb je als je publiek figuur bent tegenstanders, maar dan is het wel fijn dat mensen tegenstander zijn omdat ze op de hoogte zijn van de materie. Niet omdat ze vinden dat je je niet negatief over bestuursleden mag uitlaten. Verdiep je eerst eens in de historie, dan begrijp je misschien waar die negativiteit vandaan komt.
Aanmatigende rimram, Ron.
Alsof supporters die het huidige bestuur naar tevredenheid vinden functioneren onwetenden zijn inzake de historie.
Klinkt als dezelfde lulkoek.
Zeg nou maar eens waarop de weerstand van huidige bestuur gebaseerd is. Feiten graag, want
heb al genoeg aannames in dit Forum, afgelopen jaren, voorbij zien trekken.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 28 augustus 2012 - 00:07   quote  deeplink  
Hoeveel groepen, organisaties, clubs, instellingen en stichtingen heeft Feyenoord wel niet?
Het lijkt wel of er elk jaar een paar nieuwe bij komt die elk zichzelf weer beter en vernieuwender vind dan de ander.

Is er een soort lijst van 'officiele' organisaties van Feyenoord met uitleg wat ze nou precies doen?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 augustus 2012 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2012 - 00:07 schreef Boudewijn het volgende:
Hoeveel groepen, organisaties, clubs, instellingen en stichtingen heeft Feyenoord wel niet?
Het lijkt wel of er elk jaar een paar nieuwe bij komt die elk zichzelf weer beter en vernieuwender vind dan de ander.

Is er een soort lijst van 'officiele' organisaties van Feyenoord met uitleg wat ze nou precies doen?
Daarom heb ik mijn post aangepast Boudewijn,heeft geen zin
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 28 augustus 2012 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2012 - 00:09 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Daarom heb ik mijn post aangepast Boudewijn,heeft geen zin
gast, laat voortaan gewoon staan.
vond het namelijk wel een terechte opmerking!
craven
 craven - dinsdag 28 augustus 2012 - 00:15   quote  deeplink  
dit topic is zoooo 27 augustus
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 augustus 2012 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2012 - 00:12 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

gast, laat voortaan gewoon staan.
vond het namelijk wel een terechte opmerking!
Jij wel...de meeste niet vriend
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 28 augustus 2012 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2012 - 00:15 schreef craven het volgende:
dit topic is zoooo 27 augustus
zet je PC dan maar een dag terug!
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 28 augustus 2012 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2012 - 00:18 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jij wel...de meeste niet vriend
luister dan gewoon eens naar mij ipv naar de meeste anderen!
tomson
 tomson - dinsdag 28 augustus 2012 - 00:20   quote  deeplink  
*Aanpasmodus aan*
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 augustus 2012 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2012 - 00:19 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

luister dan gewoon eens naar mij ipv naar de meeste anderen!
Doe ik regelmatig....maar ja dan ben ik de slijmbal,overloper,fariezeér...noem maar op,niet dat ik er mee zit hoor,jij bent best wel een aardige vent
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 augustus 2012 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2012 - 00:20 schreef tomson het volgende:
*Aanpasmodus aan*
Verwijder modus aan..is beter
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 augustus 2012 - 00:25   quote  deeplink  
Haal het maar weg Boudewijn....verkeerde topic
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 augustus 2012 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 17:10 schreef Jannemannetje het volgende:
Dit was je eerste zin Nummer Zeven: een normale zin zonder spelfouten kan hij niet schrijven
En nu dit: ..en hoorde dus dat jij Het Legioen vertegenwoordigd. En: ..Wat ik op jou tegen heb is dat jij ons als Legioen blijkbaar vertegenwoordig..
Jij weet hoe het wel geschreven moet worden.
Man man wat ben jij goed zeg omdat je de Nederlandse taal beheerst..goedkoop scoren noem ik dat..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 augustus 2012 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 19:02 schreef d s het volgende:

[..]

Wat een vreemde vogel ben je toch Renato Bos??? "Toch schijn je een idioot te zijn..." En dan omekees "ze vinden je een lul..." Hebben jullie geen eigen mening, verander anders die belachelijke foto van je in een papegaai!!! Wat een losers zeg... Bah,bah.
Dat zeggen er wel meer d s, ik ken de beste man totaal niet dus kan me er geen mening over uiten, ik beantwoorde slechts zijn vraag..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 28 augustus 2012 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2012 - 00:29 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat zeggen er wel meer d s, ik ken de beste man totaal niet dus kan me er geen mening over uiten, ik beantwoorde slechts zijn vraag..
En je bent lekker jezelf ouwe....love you pik
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 augustus 2012 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 19:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Namen en rugnummers.
+1908..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 augustus 2012 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2012 - 00:31 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

En je bent lekker jezelf ouwe....love you pik
d:-)
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 28 augustus 2012 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2012 - 00:07 schreef Boudewijn het volgende:
Hoeveel groepen, organisaties, clubs, instellingen en stichtingen heeft Feyenoord wel niet?
Het lijkt wel of er elk jaar een paar nieuwe bij komt die elk zichzelf weer beter en vernieuwender vind dan de ander.

Is er een soort lijst van 'officiele' organisaties van Feyenoord met uitleg wat ze nou precies doen?
Naast Feyenoord, de topclub, is er de Sportclub, en het stadion zelf. Los van elkaar, maar in samenwerking met elkaar. Je hebt de Feyenoord Supporters Vereniging (FSV), sinds kort ook De Feijenoorder. Stichtingen heeft Feyenoord ook zat, Feyenoord Soccer Schools bijvoorbeeld, of Scoren op Zuid, maar er zijn er genoeg.

Maar wat is je punt? Noem bijvoorbeeld eens de stichtingen/verenigingen/instanties die er de afgelopen 5 jaar bij zijn gekomen?
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 28 augustus 2012 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 23:23 schreef Ron Rotterdam het volgende:
Nouja, "z'n vriendjes" reageren ook gelijk omdat het onderwerp word gestart met:

"Zo ja, dan moet er opgetreden worden tegen deze idioot waar ik als Feyenoord-fan met plaatsvervangende schaamte naar luister."

Zoals al eerder vermeld is Jan democratisch gekozen voor die functie in de Ssf, dus dan is zo'n opmerking een beetje vreemd.
dat snap ik niet, wat heeft het democratisch kiezen daar mee te maken? Je kunt Wilders / Rutte etc toch ook idioot vinden, ook al zijn ze als volksvertegenwoordigers gekozen?

quote:

Sterker nog, daarmee creëer je een klimaat waarin discussies helemaal geen zin hebben, want het standpunt is al ingenomen.
Dus volgens jou is een discussie pas een discussie als er geen standpunt/ mening is? lijkt me feitelijk onjuist.... Misschien dat de openingspost niet jouw mening is maar daar discussieer je dan dus over.

quote:
Zoals FR-Henk hierboven al zegt: "die gestaalde aardappel/strokartonfabrieken taal". Daarmee geeft men al aan over hoe er over mensen als Jan de Knecht word gedacht.

Natuurlijk heb je als je publiek figuur bent tegenstanders, maar dan is het wel fijn dat mensen tegenstander zijn omdat ze op de hoogte zijn van de materie. Niet omdat ze vinden dat je je niet negatief over bestuursleden mag uitlaten. Verdiep je eerst eens in de historie, dan begrijp je misschien waar die negativiteit vandaan komt.
Nu doe je alsof hier alleen maar nitwits aanwezig zijn, denk je dat op dit forum alleen maar mensen zitten die er sinds gisteren zijn? Iedereen krijgt genoeg mee, de een misschien wat meer dan de ander maar weet je?: het mooie van een forum is dat je verschillende stromingen hebt met verschillende meningen.
Milo
 Milo - dinsdag 28 augustus 2012 - 11:21   quote  deeplink  
Word er zo moe van van gelul in de ruimte! Gelul om niks! Waar gaat het over? Om Jan de knecht? Laat hem lekker zeiken! Negatief zijn?! We hebben nu toch wel door dat je niks klaar speelt als je niet in het bestuur zit van onze club!?
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 29 augustus 2012 - 16:28   quote  deeplink  
stil hier....
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 29 augustus 2012 - 21:02   quote  deeplink  
Kuttopic.
Laat me verdomme niet knechten door de vriendjes van...
F.L.E
 F.L.E - woensdag 29 augustus 2012 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2012 - 21:02 schreef FR-Henk het volgende:
Kuttopic.
Laat me verdomme niet knechten door de vriendjes van...
Nee natuurlijk niet.....
michelvakkie v
 michelvakkie v - woensdag 29 augustus 2012 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 augustus 2012 - 14:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Er zijn voldoende mensen die wel de discussie willen aangaan. Leg nou gewoon even kort uit wie jullie zijn en wat jullie hebben gedaan. Je doet een paar beweringen die je niet onderbouwd. Dat de VG de redder van Feyenoord zou zijn etcetera. Licht dat toe of verwijs ons naar een artikel waar het staat.

Het is ook nogal arrogant om zo neerbuigend tegenover medesupporters te praten. Je scheert iedereen over 1 kam, terwijl meerdere posters toenaderingen hebben gedaan. Waarom doe je dat?
+1 !!! Ik hoor wel veel geschreeuw, maar krijg weer weinig info. Ik kan ook wel zeggen dat ik 'verantwoordelijk' ben voor de komst van Martin van Geel, want ik heb zijn naam ook wel eens genoemd, terloops in een gesprek. Maar dat wil misschien alleen maar zeggen dat hij een heel logische kandidaat was, en dat het bestuur van de club allang met hem in onderhandeling was.

Ik wou dat iedereen nou even zijn blikje testosteron aan de kant zou zetten en als normale mensen met elkaar zou praten. We houden allemaal van Feyenoord, anders zouden we niet al die jaren al op zondag die trappen op klimmen en op maandag weer geen stem over hebben...... Ik persoonlijk kom nooit op Varkenoord, omdat ik de sfeef vaak bedreigend vindt en omdat er alleen maar 'kankerbestuur' geroepen wordt. Informatie heb ik nog nooit gekregen, alleen maar dom gelul.

Just my opinion........
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 29 augustus 2012 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2012 - 21:13 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet.....
Types die mensen rangschikken onder 'onwetenden' hebben last van misplaatste arrogantie.
En zelf maar weigeren om die 'onwetenden' van feitelijke info te voorzien.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 29 augustus 2012 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2012 - 21:46 schreef michelvakkie v het volgende:

[..]

+1 !!! Ik hoor wel veel geschreeuw, maar krijg weer weinig info. Ik kan ook wel zeggen dat ik 'verantwoordelijk' ben voor de komst van Martin van Geel, want ik heb zijn naam ook wel eens genoemd, terloops in een gesprek. Maar dat wil misschien alleen maar zeggen dat hij een heel logische kandidaat was, en dat het bestuur van de club allang met hem in onderhandeling was.

Ik wou dat iedereen nou even zijn blikje testosteron aan de kant zou zetten en als normale mensen met elkaar zou praten. We houden allemaal van Feyenoord, anders zouden we niet al die jaren al op zondag die trappen op klimmen en op maandag weer geen stem over hebben...... Ik persoonlijk kom nooit op Varkenoord, omdat ik de sfeef vaak bedreigend vindt en omdat er alleen maar 'kankerbestuur' geroepen wordt. Informatie heb ik nog nooit gekregen, alleen maar dom gelul.

Just my opinion........
Wat een bullshit zeg, ik kom vaak zat op Varkenoord, en altijd gezellig.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 29 augustus 2012 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2012 - 21:55 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Wat een bullshit zeg, ik kom vaak zat op Varkenoord, en altijd gezellig.
jij bent altijd dronken en roept altijd nare dingen over het bestuur.....
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 29 augustus 2012 - 22:22   quote  deeplink  
Vergeet de omgetrapte kliko's niet.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 29 augustus 2012 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2012 - 22:22 schreef Bosifyable het volgende:
Vergeet de omgetrapte kliko's niet.
nu lul je ook nog dom.... ouwe klikoschoppert!!
tomson
 tomson - woensdag 29 augustus 2012 - 22:38   quote  deeplink  
SCHANDE !
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 29 augustus 2012 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2012 - 22:23 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

nu lul je ook nog dom.... ouwe klikoschoppert!!
Komt door je aanwezigheid op het forum, pas me aan aan het niveau!
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - woensdag 29 augustus 2012 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2012 - 11:21 schreef Milo het volgende:
Word er zo moe van van gelul in de ruimte! Gelul om niks! Waar gaat het over? Om Jan de knecht? Laat hem lekker zeiken! Negatief zijn?! We hebben nu toch wel door dat je niks klaar speelt als je niet in het bestuur zit van onze club!?
Ok. Wat een onzin.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Jan de Knecht









0.0071439