|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Kans op spits Feyenoord klein' (De Telegraaf)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
'Kans op spits Feyenoord klein'
AMSTERDAM - Technisch-directeur Martin van Geel van Feyenoord gooit nog niet de handdoek in de ring op zoek naar een spits voor de club, maar acht de kans klein dat Feyenoord zich voor de deadline nog weet te versterken.
Een tiental haalbare spitsen missen de kwaliteit en van de zes gewilde aanvallers zijn er inmiddels drie (Dirk Kuyt, Luc Castaignos, Romelu Lukaku, red.) afgevallen en zijn de overige drie of te duur of willen ze liever niet naar Feyenoord. Helemaal opgeven, doe ik pas op 31 augustus omdat onder druk alles vloeibaar wordt, maar ik denk dat we het de eerste seizoenshelft met deze selectie moeten doen.
Overigens scoorde Feyenoord gisteren zonder spits in de opstelling tweemaal en brak middenvelder Lex Immers na zes officiële wedstrijden eindelijk de ban. |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
De spelers die bij Feyenoord uitblinken in positieve zin, zijn juist de spelers die vanuit de jeugd komen; Mulder, BMI, Kongolo, Clasie. Zou dit dan ook niet het geval zijn met een spits als Achachbar? Ze hebben niet voor niks succesvol de opleiding op Varkenoord doorlopen. Verder vind ik een opmerking van Koeman heel vreemd;
"Anass heeft het nog niet laten zien op de training." Maar scoort wel binnen 10 minuten in een zware wedstrijd.
Daarentegen laat Immers het wel zien op de training maar heeft moeite met scoren. Misschien dat de ban nu gebroken is. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Dan is plek 6/5 het maximaal haalbare met deze selectie.
Van Geel heeft hier gewoon in geblunderd in mijn optiek. Iedereen wist dat Guidetti niet zou terug komen en al zou hij terug komen was hij niet fit genoeg om te spelen.
In plaats naar een spits te kijken haalt een matige voetballer van den Haag, waar ik veel liever een redelijk spits voor had gezien. Ook haalt een een stokoude centrale verdediger, voor 3 jaar met een topsalaris terwijl het in de voorbereiding allang duidelijk is dat scorend vermogen het enige is was dit Feyenoord mist.
Hoe komt het dat clubs als Rkc (die ook nauwelijks iets te besteden hebben) dan wel met een chevalier komen opdagen? Is de scouting van Feyenoord gewoon niet goed genoeg? Ik hoor van Geel zeggen dat hij iets beters wil aantrekken dan er al is, maar volgens mij overschat deze man de aanval linie een beetje. Fernandez kan er werkelijks niets van. Is gewoon een blind renpaard en zal nooit meer dan 10 keer scoren voor Feyenoord. Achabar zet zich neer als een groot talent, maar het is toch duidelijk dat we niet van deze jongen mogen verwachten dat hij ons in weer op een 2e plek schiet?
Het kan ook zijn dan van Geel tevreden is met een plek in het linker rijtje. Dan kan maar dan moet hij zijn verwachtingen toch duidelijker maken aan het legioen. Het is duidelijk dat hij Feyenoord financieel gezond wil maken, maar dat legioen dat altijd Feyenoord komt steunen verdient ook wel wat meer duidelijkheid, ook na een goed jaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 augustus 2012 door Wim2 -- |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
Ik denk dat we van Geel gewoon de tijd en vertrouwen moeten gunnen. Weten we allemaal nog hoe het vorig seizoen ging:
22-08-2011: Twente laat niks meer horen omtrent Fer, haalbaarheid Guidetti nog niet zeker. 31-08-2011: Twente neemt Fer over van Feyenoord, Feyenoord huurt Guidetti voor een seizoen.
Dus nog voor het sluiten van de transfermarkt kan er nog van alles gebeuren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daarnaast zie je ook altijd veel verschuivingen van en naar clubs aan het einde van de transfermarkt.. |
|
|
|
|
kampertje
|
|
|
ik heb er alle vertrouwen in dat er nog een spits komt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee ik niet echt meer, zou trouwens ook zo niet weten met wie ze nu nog bezig zouden kunnen zijn.. |
|
|
|
|
kampertje
|
|
|
op het laatste moment zullen ze wel met guidetti in zee gaan. want die fernandez voebalt volgens my op twee linkerschoenen, |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
van mij hoeft er geen spits te komen gewoon 4-4-2 als de tegenstander druk zal gaan zetten en gewoon 4-3-3 met anass in de spits als wij veel aan de bal zullen wezen hij is zeer goed in de kleine ruimtes dus een speler voor in de 16 en met 4-4-2 is het gewoon de snelheid van cisse en schaken en dan immers aansluiten
dus laat dat geld maar in de knip en geef anass een kans bij zon wedstrijd bijv. donderdag tegen praag |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
quote:Op maandag 27 augustus 2012 - 11:28 schreef kampertje het volgende:op het laatste moment zullen ze wel met guidetti in zee gaan. want die fernandez voebalt volgens my op twee linkerschoenen, ik dacht ook al dat Cisse de enigste was met schoenen problemen maar Fernandez heeft gewoon 2 linker poten en dat terwijl hij rechts is .. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 27 augustus 2012 - 09:39 schreef Wim2 het volgende:Dan is plek 6/5 het maximaal haalbare met deze selectie. Van Geel heeft hier gewoon in geblunderd in mijn optiek. Iedereen wist dat Guidetti niet zou terug komen en al zou hij terug komen was hij niet fit genoeg om te spelen. In plaats naar een spits te kijken haalt een matige voetballer van den Haag, waar ik veel liever een redelijk spits voor had gezien. Ook haalt een een stokoude centrale verdediger, voor 3 jaar met een topsalaris terwijl het in de voorbereiding allang duidelijk is dat scorend vermogen het enige is was dit Feyenoord mist. Hoe komt het dat clubs als Rkc (die ook nauwelijks iets te besteden hebben) dan wel met een chevalier komen opdagen? Is de scouting van Feyenoord gewoon niet goed genoeg? Ik hoor van Geel zeggen dat hij iets beters wil aantrekken dan er al is, maar volgens mij overschat deze man de aanval linie een beetje. Fernandez kan er werkelijks niets van. Is gewoon een blind renpaard en zal nooit meer dan 10 keer scoren voor Feyenoord. Achabar zet zich neer als een groot talent, maar het is toch duidelijk dat we niet van deze jongen mogen verwachten dat hij ons in weer op een 2e plek schiet? Het kan ook zijn dan van Geel tevreden is met een plek in het linker rijtje. Dan kan maar dan moet hij zijn verwachtingen toch duidelijker maken aan het legioen. Het is duidelijk dat hij Feyenoord financieel gezond wil maken, maar dat legioen dat altijd Feyenoord komt steunen verdient ook wel wat meer duidelijkheid, ook na een goed jaar. Van Geel heeft zich niet blindgestaard op Guidetti. Gisteren is notabene nog naar buiten gekomen dat Feyenoord ook al een tijdje achter Lukaku aanzat.
En die spits van RKC is bepaald geen Feyenoord materiaal man. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ik zou hem liever hebben dan wat er nu staat. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Achteraf klonk die transfervrije Boulikyn niet eens zo slecht... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
kans op kleine spits Feyenoord groot! |
|
|
|
|
Marsimo
|
|
|
quote: Zijn salaris moet je natuurlijk ook nog betalen en die was echter niet gering |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
JAMMER, dat er geen Geld (schieter!) is voor een échte spits. 'k heb er zo ook wel vertrouwen in... toch maar hard blijven sparen!! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op maandag 27 augustus 2012 - 11:22 schreef RenatoBos het volgende:Nee ik niet echt meer, zou trouwens ook zo niet weten met wie ze nu nog bezig zouden kunnen zijn.. In de voetballerij weet je het nooit (bij mij wel bekend) ze hoeven ook niet alles openbaar naar buiten doen |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Guidetti kwam ook op de valreep binnen dus wie weet wat er nog gebeurd in de laatste dagen.. Maar hou nergens rekening meer mee, kan het ook alleen maar meevallen. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Hoe langer Guidetti bij City blijft hoe groter de kans dat ie naar Feyenoord komt was het toch? Het is nu de 27ste... Of gaan we hem nu helemaal niet meer proberen te huren.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 27 augustus 2012 - 15:03 schreef dennie het volgende:Hoe langer Guidetti bij City blijft hoe groter de kans dat ie naar Feyenoord komt was het toch? Het is nu de 27ste... Of gaan we hem nu helemaal niet meer proberen te huren.. Zet Guidetti uit je hoofd. Die is nog lang niet fit. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Ik denk dat Feyenoord in de winterstop eens moet informeren wat Everton van Heracles moet kosten, kontract loopt toch af en omdat hij toch niet blijft bij Heracles |
|
|
|
|
Marcin010
|
|
|
Denk dat we gewoon iig tot de winterstop het met dit materiaal moeten doen,tegen beter weten in maar blijven hopen dat Fernandez wel een keer het licht ziet.. |
|
|
|
|
Marcin010
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
charlotte
|
|
|
loop er niks in die topklasse rond dan, want daar kijken ze volgens mij nooit |
|
|
|
|
Marcin010
|
|
|
Kan nooit slechter zijn dan Fernandez iig..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 augustus 2012 door Marcin010 -- |
|
|
|
|
Joeyyy
|
|
|
Hopen op een spits.. en anders: beetje meer inzakken en iets meer vanuit de counter spelen.. Dan wordt de snelheid van die mannen voorin het best benut én hoeft onze Joris achterin weinig sprintjes te trekken ;) |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
JACK TUYP.......... klinkt onserieus maar ik hoor dat hij zowel een technische meevoetballende aanvaller is als een goeie afmaker. Ook topscorer in de 1e divisie vorig seiozen. Gokje kan genomen worden toch duur zal die niet zijn. Of Makaay een jaartje terughalen haha. |
|
|
|
|
kampertje
|
|
|
fernandez is niks en word ook niks. die kunnen ze beter op een renbaan laten draven tussen de paarden. daar komt hy meschien wel tot zyn recht,maar niet by ons mooie cluppie |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
iemand die de Cool kent? schijnt een geweldig talent te zijn en haalbaar. martin open je ogen!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 augustus 2012 door FR-Han -- |
|
|
|
|
mithell13
|
|
|
ik blijf het zegge is Micheal Owen niet wat voor ons hij is misschien oud maar vele malen beter dan fernandez |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
dit is hem!! onze nieuwe spitscool!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 augustus 2012 door FR-Han -- |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
heb het zojuist ergens gelezen dat malki van roda in beeld is bij feyenoord via externe geldschieter weet niet of het waar is maar dadelijk even luisteren naar derksen . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
beentjes breken van Achabar stukkie ertussen,volpompen met anabolen en hup |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Anass een paar wedstrijden achter elkaar laten spelen, is een spits die de bal kan vasthouden en creatief is. Guyon heeft te veel oogkleppen op en heeft nu wel zijn kans gehad. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 27 augustus 2012 - 19:29 schreef mithell13 het volgende:ik blijf het zegge is Micheal Owen niet wat voor ons hij is misschien oud maar vele malen beter dan fernandez en qua salaris ook helemaal niet duur. jij hebt er kijk op! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Doe mij die spitskool maar |
|
|
|
|
zouhair
|
|
|
Micheal Owen en Greg Bellamy |
|
|
|
|
zouhair
|
|
|
Abderrazak Hamdallah. Een goede spits voor maar 600.000 euro |
|
|
|
|
zouhair
|
|
|
Of ff naar Vaclev Kadlec van Praag |
|
|
|
|
zouhair
|
|
|
Er loopt ook een goede spits bij Montpellier. Ait fana is zn naam. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bellamy, Kadlec en Ait Fana hebben doorlopende contracten, zijn te duur. Owen zal qua salaris teveel kosten en is vanwege zijn blessurehistorie een groot risico. Hamdallah ken ik niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 27 augustus 2012 - 14:48 schreef bode het volgende:[..] In de voetballerij weet je het nooit (bij mij wel bekend) ze hoeven ook niet alles openbaar naar buiten doen Geen slapende honden wakker maken..!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hmmmm Bellamy, jammer te laat.. Had ik echt graag zien komen.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Inderdaad.. Waarom heb ik steeds het idee bij jouw tegenwoordig dat jij je middelvinger naar me opsteekt.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 - 00:21 schreef RenatoBos het volgende:Inderdaad.. Waarom heb ik steeds het idee bij jouw tegenwoordig dat jij je middelvinger naar me opsteekt.. Heb ik ook wel eens. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op maandag 27 augustus 2012 - 09:39 schreef Wim2 het volgende:Dan is plek 6/5 het maximaal haalbare met deze selectie. Van Geel heeft hier gewoon in geblunderd in mijn optiek. Iedereen wist dat Guidetti niet zou terug komen en al zou hij terug komen was hij niet fit genoeg om te spelen. In plaats naar een spits te kijken haalt een matige voetballer van den Haag, waar ik veel liever een redelijk spits voor had gezien. Ook haalt een een stokoude centrale verdediger, voor 3 jaar met een topsalaris terwijl het in de voorbereiding allang duidelijk is dat scorend vermogen het enige is was dit Feyenoord mist. Hoe komt het dat clubs als Rkc (die ook nauwelijks iets te besteden hebben) dan wel met een chevalier komen opdagen? Is de scouting van Feyenoord gewoon niet goed genoeg? Ik hoor van Geel zeggen dat hij iets beters wil aantrekken dan er al is, maar volgens mij overschat deze man de aanval linie een beetje. Fernandez kan er werkelijks niets van. Is gewoon een blind renpaard en zal nooit meer dan 10 keer scoren voor Feyenoord. Achabar zet zich neer als een groot talent, maar het is toch duidelijk dat we niet van deze jongen mogen verwachten dat hij ons in weer op een 2e plek schiet? Het kan ook zijn dan van Geel tevreden is met een plek in het linker rijtje. Dan kan maar dan moet hij zijn verwachtingen toch duidelijker maken aan het legioen. Het is duidelijk dat hij Feyenoord financieel gezond wil maken, maar dat legioen dat altijd Feyenoord komt steunen verdient ook wel wat meer duidelijkheid, ook na een goed jaar. Op alle fronten 100% EENS!
Van Geel Faalt |
|
|
|