BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Kans op spits Feyenoord klein'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 27 augustus 2012 - 05:54
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Kans op spits Feyenoord klein' (De Telegraaf)

Marcin010
 Marcin010 - dinsdag 28 augustus 2012 - 02:43   quote  deeplink  
Uiteindelijk moeten we t doen met deze selectie tot iig aan de winterstop, leuk of niet. Vergeet niet dat het vorig seizoen abnormaal goed ging he! We hadden zelfs kampioen kunnen worden met iets meer geluk tegen de kleintjes. Gewoon dit jaar redelijk goed doorkomen om dan volgend seizoen wel een goede spits te halen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 28 augustus 2012 - 02:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2012 - 02:43 schreef Marcin010 het volgende:
Uiteindelijk moeten we t doen met deze selectie tot iig aan de winterstop, leuk of niet. Vergeet niet dat het vorig seizoen abnormaal goed ging he! We hadden zelfs kampioen kunnen worden met iets meer geluk tegen de kleintjes. Gewoon dit jaar redelijk goed doorkomen om dan volgend seizoen wel een goede spits te halen.
Zo is het. Voorlopig hebben we 4 punten meer gehaald uit dezelfde wedstrijden in vergelijking met vorig jaar, dus we mogen niet klagen. ;)
dr love
 dr love - dinsdag 28 augustus 2012 - 02:57   quote  deeplink  
Sorry maar jullie uiten wel kritiek op fernandes maar het ergste vindt ik toch dat cisse de voorkeur krijgt boven achabar, die cisse heeft het verpruts tegen d.Kiev, en meerdere wedstrijden, ik kan er met de pet niet bij maar ik begin mij toch te twijfelen aan r.koeman doet ie dat express of is hij voetbaltech blind of heeft hij lieverd spelers die gehoorzamen en geen bal kunnen trappen dan moeilijk of onvolwassen gedrag maar uitstekend voetbaltech kunnen ballen.

Ik weet niet wat het is maar dit zal niet lang goed gaan en dan heb ik het nog amper over Harmeet,en Elabdelhaou wat gebeurt er straks met hun met volle overtuiging gehaald en langzaamaan worden ze ook in de hoek gedumpt

En dan Mathijsen sorry maar onze talenten deden en zijn vele malen beter dan deze miskoop.

Ik weet niet wat er in de maasgebouw gebeurt maar er beginnen al lichte scheuren te onstaan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 28 augustus 2012 - 03:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2012 - 02:57 schreef dr love het volgende:
Sorry maar jullie uiten wel kritiek op fernandes maar het ergste vindt ik toch dat cisse de voorkeur krijgt boven achabar, die cisse heeft het verpruts tegen d.Kiev, en meerdere wedstrijden, ik kan er met de pet niet bij maar ik begin mij toch te twijfelen aan r.koeman doet ie dat express of is hij voetbaltech blind of heeft hij lieverd spelers die gehoorzamen en geen bal kunnen trappen dan moeilijk of onvolwassen gedrag maar uitstekend voetbaltech kunnen ballen.

Ik weet niet wat het is maar dit zal niet lang goed gaan en dan heb ik het nog amper over Harmeet,en Elabdelhaou wat gebeurt er straks met hun met volle overtuiging gehaald en langzaamaan worden ze ook in de hoek gedumpt

En dan Mathijsen sorry maar onze talenten deden en zijn vele malen beter dan deze miskoop.

Ik weet niet wat er in de maasgebouw gebeurt maar er beginnen al lichte scheuren te onstaan.
where_is_the_love_blackeyedpeas_cropped.jpg
Marcin010
 Marcin010 - dinsdag 28 augustus 2012 - 03:14   quote  deeplink  
Fernandez heeft lopen roepen dat die er wel ff 15 inschiet..
Marcin010
 Marcin010 - dinsdag 28 augustus 2012 - 03:14   quote  deeplink  
Laat m s beginnen met 1
dr love
 dr love - dinsdag 28 augustus 2012 - 03:25   quote  deeplink  
Sorry maar jullie uiten wel kritiek op fernandes maar het ergste vindt ik toch dat cisse de voorkeur krijgt boven achabar, die cisse heeft het verpruts tegen d.Kiev, en meerdere wedstrijden, ik kan er met de pet niet bij maar ik begin mij toch te twijfelen aan r.koeman doet ie dat express of is hij voetbaltech blind of heeft hij lieverd spelers die gehoorzamen en geen bal kunnen trappen dan moeilijk of onvolwassen gedrag maar uitstekend voetbaltech kunnen ballen.

Ik weet niet wat het is maar dit zal niet lang goed gaan en dan heb ik het nog amper over Harmeet,en Elabdelhaou wat gebeurt er straks met hun met volle overtuiging gehaald en langzaamaan worden ze ook in de hoek gedumpt

En dan Mathijsen sorry maar onze talenten deden en zijn vele malen beter dan deze miskoop.

Ik weet niet wat er in de maasgebouw gebeurt maar er beginnen al lichte scheuren te onstaan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 28 augustus 2012 - 03:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2012 - 03:25 schreef dr love het volgende:
Sorry maar jullie uiten wel kritiek op fernandes maar het ergste vindt ik toch dat cisse de voorkeur krijgt boven achabar, die cisse heeft het verpruts tegen d.Kiev, en meerdere wedstrijden, ik kan er met de pet niet bij maar ik begin mij toch te twijfelen aan r.koeman doet ie dat express of is hij voetbaltech blind of heeft hij lieverd spelers die gehoorzamen en geen bal kunnen trappen dan moeilijk of onvolwassen gedrag maar uitstekend voetbaltech kunnen ballen.

Ik weet niet wat het is maar dit zal niet lang goed gaan en dan heb ik het nog amper over Harmeet,en Elabdelhaou wat gebeurt er straks met hun met volle overtuiging gehaald en langzaamaan worden ze ook in de hoek gedumpt

En dan Mathijsen sorry maar onze talenten deden en zijn vele malen beter dan deze miskoop.

Ik weet niet wat er in de maasgebouw gebeurt maar er beginnen al lichte scheuren te onstaan.
aha, toch dronken. Dubbelpost dr love. Weet je zeker dat je niet 'bode' heet?
dr love
 dr love - dinsdag 28 augustus 2012 - 04:36   quote  deeplink  
Nou vergeet het maar je moet maar blij zijn dat Feyenoord einde van de rit op de 7,6 plaats haalt en misschien ook goed nieuws r.koeman houdt het voor gezien en pleurt op, g.v.Bronckhorst en j.p.v.gastel nemen het over, de talenten springen een gat in de lucht en ervaren spitsen willen zeker voetballen als Bronckhorst hoofdtrainer wordt.

Eerlijk gezegd was ik ook heel blij met de aanstelling van r.koeman, maar wat ik gezien hebt van hem werkt niet, hij wilt lieverd de makkelijkste keuze en waar hij moeite heeft zoekt hij de kleine ergernisje van een speler.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 augustus 2012 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2012 - 02:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

bLIJKbaar, nog geen dubbele posts gezien van hem!
Ghehe inderdaad..
craven
 craven - dinsdag 28 augustus 2012 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2012 - 04:36 schreef dr love het volgende:
Nou vergeet het maar je moet maar blij zijn dat Feyenoord einde van de rit op de 7,6 plaats haalt en misschien ook goed nieuws r.koeman houdt het voor gezien en pleurt op, g.v.Bronckhorst en j.p.v.gastel nemen het over, de talenten springen een gat in de lucht en ervaren spitsen willen zeker voetballen als Bronckhorst hoofdtrainer wordt.

Eerlijk gezegd was ik ook heel blij met de aanstelling van r.koeman, maar wat ik gezien hebt van hem werkt niet, hij wilt lieverd de makkelijkste keuze en waar hij moeite heeft zoekt hij de kleine ergernisje van een speler.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 augustus 2012 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2012 - 04:36 schreef dr love het volgende:
Nou vergeet het maar je moet maar blij zijn dat Feyenoord einde van de rit op de 7,6 plaats haalt en misschien ook goed nieuws r.koeman houdt het voor gezien en pleurt op, g.v.Bronckhorst en j.p.v.gastel nemen het over, de talenten springen een gat in de lucht en ervaren spitsen willen zeker voetballen als Bronckhorst hoofdtrainer wordt.

Eerlijk gezegd was ik ook heel blij met de aanstelling van r.koeman, maar wat ik gezien hebt van hem werkt niet, hij wilt lieverd de makkelijkste keuze en waar hij moeite heeft zoekt hij de kleine ergernisje van een speler.
Waar is die grandioze spits waar jij het eerder over had?
dr love
 dr love - dinsdag 28 augustus 2012 - 10:35   quote  deeplink  
Helaas heb het zwaar onderschat maar de kluis is leeg, als elke Feyenoord suporter nou 100 euro overmaakt dan hebben we onze gewenste spits binnen.
tomson
 tomson - dinsdag 28 augustus 2012 - 10:36   quote  deeplink  
Jij schat helemaal niks in. Een partij uit je nek lullen is wat je doet.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 28 augustus 2012 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2012 - 10:35 schreef dr love het volgende:
Helaas heb het zwaar onderschat maar de kluis is leeg, als elke Feyenoord suporter nou 100 euro overmaakt dan hebben we onze gewenste spits binnen.
Ik wil zelfs nog €400 betalen als jij regelt dat er nog zoon 60.000 man mee doen en Bojan en lukaku daarvoor haalt
kampertje
 kampertje - dinsdag 28 augustus 2012 - 11:05   quote  deeplink  
wat word ik moe van die dr love.
dr love
 dr love - dinsdag 28 augustus 2012 - 11:05   quote  deeplink  
Nou ik denk dat et eerder 100.000 suporters nodig zijn met minst 100,- euro inleg,
En dan zijn we er nog niet daarboven op komt z,n salaris nog bij
dr love
 dr love - dinsdag 28 augustus 2012 - 11:11   quote  deeplink  
Gewoon vergeten nieuwe spits, met deze selectie kan en moet je zelfs de 3 plaats halen, maar ik twijfel aan de manier van choaching van r.koeman de manier hoe hij het op dit moment doet zal feyenoord eindigen op de 7a6 plaats. Misschien met een beetje geluk 5 e plaats.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 28 augustus 2012 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2012 - 03:25 schreef dr love het volgende:
Sorry maar jullie uiten wel kritiek op fernandes maar het ergste vindt ik toch dat cisse de voorkeur krijgt boven achabar, die cisse heeft het verpruts tegen d.Kiev, en meerdere wedstrijden, ik kan er met de pet niet bij maar ik begin mij toch te twijfelen aan r.koeman doet ie dat express of is hij voetbaltech blind of heeft hij lieverd spelers die gehoorzamen en geen bal kunnen trappen dan moeilijk of onvolwassen gedrag maar uitstekend voetbaltech kunnen ballen.

Ik weet niet wat het is maar dit zal niet lang goed gaan en dan heb ik het nog amper over Harmeet,en Elabdelhaou wat gebeurt er straks met hun met volle overtuiging gehaald en langzaamaan worden ze ook in de hoek gedumpt

En dan Mathijsen sorry maar onze talenten deden en zijn vele malen beter dan deze miskoop.

Cissé krijgt niet de voorkeur boven Achahbar, maar Fernandez. En daar ligt het probleem niet. Dat ligt het erin dat Koeman moet kiezen tussen een supertalent, die nu nog niet volwaardig is en een counterspits... Maar als hij die gedroomde spits niet heeft, kan hij hem ook niet opstellen. Daar kan Koeman toch niets aan doen? Overigens zijn die andere twee minder dan wat er nu staat... (wees gerust, want dat komt nog wel).
Ik weet niet wat er in de maasgebouw gebeurt maar er beginnen al lichte scheuren te onstaan.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 28 augustus 2012 - 11:21   quote  deeplink  
Tja gelukkig heeft v geel door ervaring een betere kijk erop dan jij heb kwa geschikte trainer
Vorig jaar gewoon goed gedaan in principe is az de enige club waar die echt niks gepresteerd heeft.
En je ben als trainer zo goed als je materiaal.
Mocht dit seizoen minder worden dan ligt dat niet aan koeman maar eerder aan v geel die heeft dan slechtere spelers aan de selectie toegevoegd dan wat er was
kampertje
 kampertje - dinsdag 28 augustus 2012 - 11:31   quote  deeplink  
koeman is gewoon een toptrainer voor feyenoord.
snap niet waarom jy dr love zo loopt aftegeven op koeman.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 28 augustus 2012 - 11:44   quote  deeplink  
Ik denk dat dr Love stiekem Mario been is.
Hij is gewoon stikjaloers nog
dr love
 dr love - dinsdag 28 augustus 2012 - 12:09   quote  deeplink  
Oké we zullen zien wie er beter kijk op hebt, ik zeg niet dat r.koeman slecht is maar ik dacht dat r.koeman een opbouwende trainer is maar dat is ie niet tis meer een trainer die hebt lieverd spelers zoals messi, iniesta, huntelaar, dus echt topvoetballers tja dan kan elke choach wel excelleren., dat is net als als je de jackpot wint dan kan je een bedrijf makkelijk runnen zolang het goed gaat.
tomson
 tomson - dinsdag 28 augustus 2012 - 12:12   quote  deeplink  
Ik weet niet waar of wannneer Ronald dat gezegd heeft maar iedere trainer heeft toch het liefst een paar killers in de selectie ? Is dat dan meteen een diskwalificatie voor en trainer of zo ? Lekker doorgaan met alles invullen voor een ander, schiet lekker op zo...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 augustus 2012 door tomson --
craven
 craven - dinsdag 28 augustus 2012 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2012 - 12:09 schreef dr love het volgende:
Oké we zullen zien wie er beter kijk op hebt, ik zeg niet dat r.koeman slecht is maar ik dacht dat r.koeman een opbouwende trainer is maar dat is ie niet tis meer een trainer die hebt lieverd spelers zoals messi, iniesta, huntelaar, dus echt topvoetballers tja dan kan elke choach wel excelleren., dat is net als als je de jackpot wint dan kan je een bedrijf makkelijk runnen zolang het goed gaat.
loco in el coco
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 28 augustus 2012 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2012 - 11:44 schreef RedDevil1990 het volgende:
Ik denk dat dr Love stiekem Mario been is.
Hij is gewoon stikjaloers nog
daar gebruikt hij het woordje nogmaals te weinig voor. dr love is gewoon een niet zo slimme
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 28 augustus 2012 - 12:42   quote  deeplink  
hier jeah! het bewijs dat je een grappen steler bent...
tomson
 tomson - dinsdag 28 augustus 2012 - 12:43   quote  deeplink  
Bel de internet politie Han !
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 28 augustus 2012 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2012 - 12:43 schreef tomson het volgende:
Bel de internet politie Han !
heb de internet gestapo al gebeld. ik neem aan dat leon spoedig terug belt!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 augustus 2012 - 12:55   quote  deeplink  
Riep iemand mij..??
bill-gates-gestapo.jpg
MMM
 MMM - dinsdag 28 augustus 2012 - 13:06   quote  deeplink  
Balen als er niks komt..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 augustus 2012 - 13:08   quote  deeplink  
Yep, nog een paar dagen wachten..
hippy
 hippy - dinsdag 28 augustus 2012 - 13:09   quote  deeplink  
Om een spits te creeeren heb je veel mensen nodig die komen kijken en laten we nou eerlijk zijn...
Zoveel staan er niet in de rij voor...hahahahahaha...kgg kgg kgg ;))

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 augustus 2012 door hippy --
tomson
 tomson - dinsdag 28 augustus 2012 - 13:10   quote  deeplink  
Beetje irritant dit
hippy
 hippy - dinsdag 28 augustus 2012 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2012 - 13:10 schreef tomson het volgende:
Beetje irritant dit
Ah joh, gewoon lachen....ik zit met tranen in me ogen en rol door het gras...
;p
tomson
 tomson - dinsdag 28 augustus 2012 - 13:13   quote  deeplink  
Als je wil lachen hebben we zat grappige topics. Iets wat bij jullie ontbreekt.
hippy
 hippy - dinsdag 28 augustus 2012 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2012 - 13:13 schreef tomson het volgende:
Als je wil lachen hebben we zat grappige topics. Iets wat bij jullie ontbreekt.
Niet zo chagrijnig joh...ik vond het een goeie grap...;))
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 augustus 2012 - 13:30   quote  deeplink  
Funny_Doormat_Beat_It_Hippie_l.jpg
lion1
 lion1 - dinsdag 28 augustus 2012 - 16:39   quote  deeplink  
Ik hoop eigenlijk nog dat misschien Martins Indi
voor een goed bedrag verkocht word.
Dan hebben we Mathijsen en Kongolo nog.
Voor het geld van Indi dan heel snel een spits kopen.
Ondanks ik BMI niet graag weg zie gaan denk ik dat een spits belangrijker is.
Wim2
 Wim2 - dinsdag 28 augustus 2012 - 16:54   quote  deeplink  
Frans van Nieuwenhof sprak van Geel en is er overtuigd van dat er nog een spits komt.

http://www.vi.nl/radio/226859/De-grote-namen-kiezen-niet-langer-voor-Feyenoord.htm
Tjabba
 Tjabba - dinsdag 28 augustus 2012 - 19:07   quote  deeplink  
Rotterdam- Aan de lange zoektocht van Martin van Geel naar een nieuwe
spits voor Feyenoord lijkt een einde te komen. De technisch directeur van de
Rotterdammers heeft er goede hoop in binnenkort een vervanger van de succesvolle
John Guidetti te kunnen presenteren.

Hoewel Van Geel niet in wilde gaan op mogelijke namen, wordt het gerucht
steeds sterker dat de nieuwe spits van Feyenoord de naam van Milan Jovanovic
draagt.

De 31-jarige spits, die op dit moment nog bij het door John van den Brom
getrainde Anderlecht speelt, heeft aan zijn trainer reeds te kennen gegeven
graag naar Feyenoord te willen vertrekken. Een belangrijke reden hiervoor is dat
Jovanovic zich slecht op zijn gemak voelt bij Anderlecht: "'Wat ik ook doe, als
ik niet scoor, heb ik slecht gevoetbald'.

Jovanovic begon in het seizoen 1999/2000 zijn carriere bij Vojvodina Novi Sad
waar hij vier seizoenen speelde. Na 2 periodes bij Shaktar Donetsk afgewisseld
met Lokomotiv Moskou belande de trefzekere spits in de Belgische competitie bij
Standaard Luik. Na 4 succesvolle seizoenen in Luik werd Jovanovic opgemerkt
door Liverpool. In Engeland wist Jovanovic echter niet te overtuigen met slechts
10 duels, waarin hij geen enkele keer scoorde. Waarna Anderlecht hem begin vorig
seizoen overnam. Maar aan dat dienstverband lijkt binnenkort een einde te
komen.
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 28 augustus 2012 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2012 - 00:29 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Op alle fronten 100% EENS!

Van Geel Faalt
totaal niet mee eens
en plek 5 whahaha laat me niet lachen. deze selectie IS goedgenoeg voor plek 1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 augustus 2012 door TheMenace --
Wim2
 Wim2 - dinsdag 28 augustus 2012 - 19:16   quote  deeplink  
Nee, dankje.

Aan een 31 jarige spits hebben we toch niets..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 augustus 2012 door Wim2 --
sevillana
 sevillana - dinsdag 28 augustus 2012 - 19:27   quote  deeplink  
denk toch (nog) dat de kans op een waardevolle spits idd redelijk klein is . . .
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 28 augustus 2012 - 19:59   quote  deeplink  
RT @fnetwerk: Volgens het Italiaanse geruchtencircuit is Feyenoord in gesprek met Parma over komst spits Graziano Pellè #feyenoord
sevillana
 sevillana - dinsdag 28 augustus 2012 - 20:03   quote  deeplink  
wacht het gewoon maar weer af, . . zoals inmiddels wel aan gewend geraakt. :)
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 28 augustus 2012 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2012 - 19:59 schreef Bosifyable het volgende:
RT @fnetwerk: Volgens het Italiaanse geruchtencircuit is Feyenoord in gesprek met Parma over komst spits Graziano Pellè #feyenoord
mooi
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 28 augustus 2012 - 20:05   quote  deeplink  
Nou, sowieso is 'het Italiaanse geruchtencircuit' niet per definitie serieus te nemen, en verwacht ook niet dat hij het verschil zal maken.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - dinsdag 28 augustus 2012 - 20:05   quote  deeplink  
als het zo doorgaat word het gewoon guidetti op de laatste dag.
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 28 augustus 2012 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2012 - 13:09 schreef hippy het volgende:
Om een spits te creeeren heb je veel mensen nodig die komen kijken en laten we nou eerlijk zijn...
Zoveel staan er niet in de rij voor...hahahahahaha...kgg kgg kgg ;))
leg uit

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5148
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Kans op spits Feyenoord klein'









0.0078699