|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Kans op spits Feyenoord klein' (De Telegraaf)
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: hoe zo we zijn nog geen Kampioen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
zouhair
|
|
|
Pelle en Jovanovic. Zou geweldig zijn |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
RT @fnetwerk: Koeman kent Pellè van zijn korte periode van AZ en was toen vrij positief over hem. Maar gerucht kan ook door manager Pellè zijn gelanceerd. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 - 20:34 schreef Bosifyable het volgende:RT @fnetwerk: Koeman kent Pellè van zijn korte periode van AZ en was toen vrij positief over hem. Maar gerucht kan ook door manager Pellè zijn gelanceerd. Dat wordt hem niet voor jullie hoor.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Zet eens op de topic hoeveel doelpunten beiden hebben gemaakt, bij hun clubs waar ze hebben gespeeld dan kun je pas zien hoe goed ze zijn |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kleine kans op deze grote spits |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Bericht van Jan Dirk Stouten, nadat hij van Geel gebeld heeft met vragen over Pelle, wilde hij er niets over zeggen. Terwijl bij eerdere geruchten, er een duidelijke nee uit kwam als dit niet klopte. Er zou dus een bron van waarheid in kunnen zitten. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Als ik van Geel was dan wacht ik tot de winterstop en dan informeer ik naar de prijs bij Heracles van Everton of weer voor Guidetti van MC maar geen tweede keus als Pellé |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 - 21:00 schreef Bosifyable het volgende:[..] Bericht van Jan Dirk Stouten, nadat hij van Geel gebeld heeft met vragen over Pelle, wilde hij er niets over zeggen. Terwijl bij eerdere geruchten, er een duidelijke nee uit kwam als dit niet klopte. Er zou dus een bron van waarheid in kunnen zitten. az met koeman he... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 - 21:02 schreef bode het volgende:Als ik van Geel was dan wacht ik tot de winterstop en dan informeer ik naar de prijs bij Heracles van Everton of weer voor Guidetti van MC maar geen tweede keus als Pellé en in de tussentijd verliezen we 20 punten op anderen voor plek 3 tot 5 gaande clubs
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 augustus 2012 door FR-Han -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Pelle staat ook niet echt te boek als een doelpuntenmachine... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: daarom zou hij statischtisch geschien best eins mogelich kunnen zijn das hij ze er hier wel in schopt |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 - 21:10 schreef FR-Han het volgende:[..] en in de tussentijd verliezen we 20 punten op anderen voor plek 3 tot 5 gaande clubs [/quot Dat zeg jij, maar ik moet het wel eens zien |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
alles beter als die fernandez |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 - 21:18 schreef FR-Han het volgende:[..] daarom zou hij statischtisch geschien best eins mogelich kunnen zijn das hij ze er hier wel in schopt tis wel een lange kerel die een bal kan vast houden..ik zou sampdoria vragen of ze Icardi kunnen lenen, toppertje in wording |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 - 21:19 schreef craven het volgende:[..] tis wel een lange kerel die een bal kan vast houden..ik zou sampdoria vragen of ze Icardi kunnen lenen, toppertje in wording maar asl jij dat al ziet, dan zullen die samdorianezen dat ook wel zien. dus weinig kans vrees ik. hoelang nog voordat Dylano ingezet kan worden? zie in hem wel echt een topper! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 - 21:21 schreef FR-Han het volgende:[..] maar asl jij dat al ziet, dan zullen die samdorianezen dat ook wel zien. dus weinig kans vrees ik. hoelang nog voordat Dylano ingezet kan worden? zie in hem wel echt een topper! dat wel alleen nog jong en in italie geven ze de jeugd niet zoveel kans(durven ze niet aan). Dylano staat er over een jaar of 16, tweebenig, kopsterk en doelgericht...hehehhe |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Wie wil hem hebben? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: :) door de strot duwen bij utrecht(dom bestuur) rkc(koeman) roda(connecties van geel) of excelsior
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 augustus 2012 door van geil -- |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Aan wie dan, als Plet nog bij Twente is wie wil Fernandez nog hebben twee grote mis kopen van beiden clubs |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Groot en goed nieuws we hebben binnenkort de superspits. Pelle oud az Speler. Eindelijk we kunnen rusten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 - 21:28 schreef van geil het volgende:[..] :) door de strot duwen bij utrecht(dom bestuur) rkc(koeman) roda(connecties van geel) of excelsior voor bode |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
fernadez de held van feyenoord seizoen 2012/2013 de gesel van Sparta P de held van de eredivisie de redder (finacieel) van feyenoord er haat een cult held geboren worden let maar op |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: hippy, hippy, hippy shake !!! :) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 - 21:18 schreef FR-Han het volgende:[..] daarom zou hij statischtisch geschien best eins mogelich kunnen zijn das hij ze er hier wel in schopt als Pelle de redding moet zijn dan gaat het slechter met Feyenoord dan men verwacht.. kom op zeg.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 - 22:16 schreef infamous psv het volgende:[..] als Pelle de redding moet zijn dan gaat het slechter met Feyenoord dan men verwacht.. kom op zeg.. hoe is het met manolev? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Die zit, nu hij het gerucht ''Pelle'' heeft gelezen warschijnlijk ook met potje Valium-tabletten op hotelkamertje.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Pelle, pffff.. Meen je niet.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: tsja, eh . . . noem eens een redelijk alternatief? al moet ik nog zien dat het "rond" komt, want hij zal in Italie best een behoorlijk salaris hebben . . . |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Joh laten we niet zeiken over onze spelers en ik zal dat ook niet doen over r.koeman, ik wil ook graag dat Feyenoord goed en dominant aanvallend kan en gaat spelen en niet altijd dat gezeik over mouwen opstropen dat is de basis van alles. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 - 23:10 schreef dr love het volgende:Joh laten we niet zeiken over onze spelers en ik zal dat ook niet doen over r.koeman, ik wil ook graag dat Feyenoord goed en dominant aanvallend kan en gaat spelen en niet altijd dat gezeik over mouwen opstropen dat is de basis van alles. Du bist ein einzelganger? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 - 23:10 schreef dr love het volgende:Joh laten we niet zeiken over onze spelers en ik zal dat ook niet doen over r.koeman, ik wil ook graag dat Feyenoord goed en dominant aanvallend kan en gaat spelen en niet altijd dat gezeik over mouwen opstropen dat is de basis van alles. Frank de Boer maar ruilen voor Koeman dan? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Is duidelijk toch...;)) Gewoon een geintje joh Reageer niet zo serieus.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Een shake met wietsmaak...;0 |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Zal moeten wachten tot ik thuis ben... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
laten we niet dit topic bevuilen met snavels. ontopic: lijkt erop dat we pelle hebben. dat betekent meer merchandising. ik denk dat er meer vrouwen naar het stadion gaan komen dit jaar... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hopen op een meevaller en dat hij het redelijk goed gaat doen. ik heb niet de illusie dat we kampioen gingen worden of voor het kampioenschap konden gaan strijden. dus seizoen zo goed mogelijk eindigen en dan in de zomer weer echt kunnen investeren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 - 09:04 schreef FR-Han het volgende:laten we niet dit topic bevuilen met snavels. ontopic: lijkt erop dat we pelle hebben. dat betekent meer merchandising. ik denk dat er meer vrouwen naar het stadion gaan komen dit jaar... Meer vrouwen ja, meer inkomsten ook, met... Automaten met originele Feyenoord-inlegkruisjes voor de natte slipjes in het stadion. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Sta niet bepaald te springen van Pelle. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 - 09:11 schreef FR-Henk het volgende:[..] Meer vrouwen ja, meer inkomsten ook, met... Automaten met originele Feyenoord-inlegkruisjes voor de natte slipjes in het stadion. is toch lekker man! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Ligt eraan hoe die slipjes nat zijn geworden... Juch....:((. ;)) |
|
|
|