|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Ajax en Vitesse alsnog akkoord, Janssen opgelucht (VoetbalPrimeur)
|
|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Janssen in gesprek met Vitesse |
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ajax en Vitesse eindelijk akkoord: Janssen opgelucht
Theo Janssen (31) gaat definitief voor Vitesse spelen. Het managementbureau van de middenvelder bevestigt maandag dat er alsnog een akkoord is bereikt tussen Ajax en Vitesse.
Janssen tekent in Arnhem een contract voor drie seizoenen. Dit weekend leek het alsnog een hels karwei te worden om de transfer rond te maken, maar maandag kwamen de clubs er voor de tweede keer binnen een paar dagen uit. Nu is het echter definitief, meldt Sport-Promotion.
"Ik voel me opgelucht, zo kun je het wel stellen ja", reageert Janssen. "Dit heeft echt allemaal veel te lang geduurd. Dat lag niet aan mij of aan onze eisen. Van mijn kant is er alleen maar duidelijkheid geweest: ik wilde graag naar Vitesse en heb van begin af aan gezegd dat ik daar ook zelf in wilde investeren. Gevoel is voor mij belangrijker dan euro's."
"Dus heb ik meteen laten weten dat ik me zonder probleem zou aanpassen aan de salarisstructuur bij Vitesse. Nee, het probleem lag in dit geval echt tussen de clubs", aldus de vijfvoudig international. Janssen speelde in totaal 31 competitiewedstrijden voor Ajax. Vitesse betaalt ongeveer 600.000 euro voor de geboren Arnhemmer. |
|
|
|
|
Driester
|
|
|
Toch jammer. Theo heeft wel een winnaarsmentaliteit. Met Poulsen maar weer afwachten. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Enoh heeft een vechters mentaliteit.. Janssen en Poulsen zijn voor een hele andere positie.. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
|
|
|
Sander111
|
|
|
Dubbel gevoel... Ene kant begon hij een rotte appel in de groep te worden, aan de andere kant wel een hele goede voetballen die in een jaar tijd ruim 2 miljoen gekost heeft! Vitesse heeft hem wel voor een prikkie op kunnen halen trouwens! En dan nog moeilijk doen over 100.000 euro |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Moet nou overal een nieuw topic voor aangemaakt worden;) |
|
|
|
|
johan14
|
|
|
quote: Bedankt en jullie krijgen ook wat jullie verdienen: PSV krijgt Israëlische arbiter in Europa League |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Succes met van bommel...volgende wedstrijd zijn eerste schorsing te pakken ;)) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op maandag 27 augustus 2012 - 17:33 schreef Sander111 het volgende:Dubbel gevoel... Ene kant begon hij een rotte appel in de groep te worden, aan de andere kant wel een hele goede voetballen die in een jaar tijd ruim 2 miljoen gekost heeft! Vitesse heeft hem wel voor een prikkie op kunnen halen trouwens! En dan nog moeilijk doen over 100.000 euro Opgeruimd staat netjes...graag of niet... Opzouten met dat verwende nest |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
tekst van ajax.nl:
Ajax en Vitesse hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Theo Janssen. De overgang naar de club uit Arnhem is per direct. De middenvelder stond nog tot en met 30 juni 2013 onder contract bij Ajax. Janssen werd op 27 juli 1981 geboren in Arnhem. Voor zijn komst naar Ajax speelde hij drie seizoenen voor FC Twente, daarvoor kwam hij uit voor Vitesse. De middenvelder maakte zijn debuut voor Ajax op 30 juli 2011, in de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal FC Twente - Ajax (2-1). Hij speelde in totaal 41 officiële wedstrijden voor Ajax, waarin hij 9 keer doel trof.
Janssen werd in Amsterdamse dienst één keer landskampioen (2012). |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Theo Janssen besloot definitief te vertrekken na een gesprek met Ajax-trainer Frank de Boer. De Nederlandse middenvelder verruilde in de afgelopen week Amsterdam voor Arnhem en blikte terug op zijn vertrek uit de hoofdstad van Nederland naar Vitesse.
AjaxFanzone.NL De ervaren middenvelder was tegenover Eredivisie Live duidelijk: "Ik wilde weg door een gesprek met de trainer, daardoor is bij mij de knop omgegaan. Niet alleen dat ik meer op de bank zou zitten. Ook meer. Ik zeg niet wat. Dat blijft tussen de trainer en ik. Dat zal niet veranderen."
"In dat gesprek zijn dingen gezegd waardoor bij mij duidelijk werd dat voor mij geen toekomst meer was bij Ajax. Mijn vertrouwensband met de trainer is toen verdwenen. Ik vind het jammer dat bij Ajax is gezegd dat ik niet wilde vechten voor mijn plek."
"Ik hield aan dat gesprek geen goed gevoel over. Ik wil best vechten voor mijn plek. Bij elke club zal ik moeten vechten voor mijn plek. Ik heb geen probleem om op de bank te zitten", aldus Janssen die niet wilde prijsgeven wat in het bewuste gesprek tussen hem en oefenmeester De Boer is gezegd.
Theo, je hebt gefaald...deal with it.. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
theo nu niet achteraf beginnen te zeiken , ja !!!!!!! |
|
|
|
|
Jesper11
|
|
|
Ik zou wel eens willen weten wat De Boer gezegd heeft. Dan pas kan ik er een oordeel over geven. Volgens mij stroken de karakters van de heren gewoon niet. Kan gebeuren. |
|
|
|
|
|
|
|
Hoef niet te weten van FdB zei, meneer Janssen is een hele slechte verliezer. Of je zegt wat er speelde of je houdt je mond. Weinige klasse, blij dat ie weg is. Nare man.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 september 2012 door The Dude :) -- |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 september 2012 - 11:41 schreef The Dude :) het volgende:Hoef niet te weten van FdB zei, meneer Janssen is een hele slechte verliezer. Of je zegt wat er speelde of je houdt je mond. Weinige klasse, blij dat ie weg is. Nare man. wat is hier naar aan. hij geeft alleen een rede waarom hij bij ajax niet om een basisplaats wou vechten, en dat FdB meer heeft gezegt kan op technisch vlak liggen. dus hoeft ook niet negatief tezijn. |
|
|
|
|
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 september 2012 - 11:48 schreef bully het volgende:[..] wat is hier naar aan. hij geeft alleen een rede waarom hij bij ajax niet om een basisplaats wou vechten, en dat FdB meer heeft gezegt kan op technisch vlak liggen. dus hoeft ook niet negatief tezijn. nee ging om die quote van "er is veel meer gezegd, maar ik zeg lekker niet wat". stoken noem ik dat. en als ik m nu zie aanvoeren tegen Feyenoord, dát is wat er miste bij Ajax en hij geen basis garantie kreeg. |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
nou ik vond hem helemaal niet zo super hoor, erger nog, ik vond heel vitesse niet super, feyenoord vond ik beter maar ongeorganiseerd, vitesse had de mazzel in de laatste minuten maar zeker niet dankzij JANSSEN |
|
|
|
|
|
|
|
klopt hoor, maar zat net ff een stukje te kijken en zag daar een leidende, coachende Janssen, die ik bij Ajax niet heb gezien. |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
idd maar goed, die aanvallende middenvelder was ie ook al niet echt bij ajax |
|
|
|
|
|
|
|
nee klopt, maar wel een rottende appel in wording....misschien was ie dat al wel. Het is wel opmerkelijk dat hij niet wil zegen wat er is maar Frank heel duidelijk is dat Theo niet bracht wat er verwacht werd en dat klopt gewoon. Is allemaal niet erg en je merkt dat die jongen nu gelukkig is dat ie weer thuis is, maar laat het allemaal gewoon lekker rusten. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2012 - 16:20 schreef The Dude :) het volgende:nee klopt, maar wel een rottende appel in wording....misschien was ie dat al wel. Het is wel opmerkelijk dat hij niet wil zegen wat er is maar Frank heel duidelijk is dat Theo niet bracht wat er verwacht werd en dat klopt gewoon. Is allemaal niet erg en je merkt dat die jongen nu gelukkig is dat ie weer thuis is, maar laat het allemaal gewoon lekker rusten. Wie is theo? |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Van gogh...die is toch dood...? ;)) |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: Had zijn broer kunnen zijn... |
|
|
|
|
|
|
|
hahaha, heb je die kop gezien, met dat milimeter haar lijkt het ineens een hele ouwe vent |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Ouwe stratenmaker met een shaggie is zijn smoel... ;)) |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: Waarschijnlijk ook gelijk nachie doorgehaald in Arnhem... |
|
|
|
|
|
|
|
kistje bier, slofje peuken, z'n matties uit klarendal, jaaa dan voelt Theo zich als een vis in t water, schoffie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 september 2012 door The Dude :) -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op maandag 03 september 2012 - 12:44 schreef The Dude :) het volgende:kistje bier, slofje peuken, z'n matties uit klarendal, jaaa dan voelt Theo zich als een vis in t water, schoffie Theo, theo...wat had je nog een leuk seizoen kunnen hebben... Ik vind het echt jammer... |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: Hij gaat wel alles spelen bij Vitesse, schijnt toegezegd te zijn.
Gisteren tegen Feyenoord zag je wel goed dat hij meer ruimte heeft om zijn pass te geven. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op maandag 03 september 2012 - 12:49 schreef Mokum1 het volgende:[..] Hij gaat wel alles spelen bij Vitesse, schijnt toegezegd te zijn. Gisteren tegen Feyenoord zag je wel goed dat hij meer ruimte heeft om zijn pass te geven. Dan is ie niet goed genoeg voor ajax... Simpele conclusie toch... |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
|
|