|
|
FR-Han
|
|
|
hierbij wil ik me respect betuigen aan arikanari! hij heeft precies zoals ik aan geraden had de befaamde genetisch gemanipuleerde kanari gebruikt als avatar! *=eeuwig respect tot de eerste keer dat wij een punt tegen twente verliezen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 augustus 2012 door FR-Han -- |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
Zijn de avatars binnen ja, geweldig. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
lol. word gewoon blij als ik die avatar zie man! |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
jammer dat dat dan maar tot de volgende wedstrijd duurt tegen Feyenoord. ;-) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: hoezo, dan is het eeuwig respect weg. maar niet de lol om je avatar! ;-) nee man. het is sport! dus hoop op winst. zo niet blijft die struisvogelt grappig! |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 - 18:09 schreef FR-Han het volgende:[..] hoezo, dan is het eeuwig respect weg. maar niet de lol om je avatar! ;-) nee man. het is sport! dus hoop op winst. zo niet blijft die struisvogelt grappig! OK dan, we gaan het meemaken wat het gaat worden met die wedstrijd. Vondt het zelf erg orgineel en zoals jezelf al zegt grappig. Kon het na die opmerking van jou ook niet laten om hem te nemen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Je moet ari niet teveel veren in z'n reet steken Han ... |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
Waar heb je het over, een kanari heeft al veren in zijn reet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Fout een kanarie heeft een kale anusstreek..
|
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote: hoe weet jij dit nu weer renate, kut doe ik het weer sorry renato zal niet meer gebeuren. |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: Ja hoor dat zoekt hij dan wel weer op, maar goed. Weer iets bijgeleerd vandaag.
Nu we toch bezig zijn, een meeuw heeft die wel veren in de reet??? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 - 19:44 schreef eindhovenpsv1 het volgende:[..] hoe weet jij dit nu weer renate, kut doe ik het weer sorry renato zal niet meer gebeuren. Over exotische vogels kun je mij alles vragen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 - 23:20 schreef arikanari het volgende:[..] Ja hoor dat zoekt hij dan wel weer op, maar goed. Weer iets bijgeleerd vandaag. Nu we toch bezig zijn, een meeuw heeft die wel veren in de reet??? *leesmodus* |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
|
|
|
tomson