|
|
bully
|
|
|
Het ziet ernaar uit dat Miralem Sulejmani in de zomer van 2013 transfervrij vertrekt bij Ajax. De 23-jarige aanvaller uit Servië wil zijn contract bij de Amsterdammers niet verlengen. Hij sloeg drie maanden terug een aanbod af.
Om een transfersom op te strijken, is Ajax bereid mee te werken aan een tussentijds vertrek. Maar er is weinig belangstelling voor Miralem, zegt directeur voetbalzaken Marc Overmars tegenover Voetbal International. En hij is zelf niet meer teruggekomen op onze eerdere aanbieding.
Ajax nam Sulejmani medio 2008 voor ruim 16 miljoen euro over van Heerenveen http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/212919/overmars-weinig-interesse-in-miralem/ |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
Die speelt niet veel meer, genoeg vervangers in de selectie, liever Lukoki dan Sulejmani. Waarschijnlijk staat ie dr voor het einde van de deadline er nog wel in. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
West Ham United heeft volgens The Daily Mail interesse
in Ajax-aanvaller Miralem Sulejmani. Het contract van de Serviër loopt in de zomer van 2013 af, waardoor de Amsterdamse club hem graag wil verkopen deze transferperiode.
In de zomer van 2008 maakte Sulejmani de overstap van sc Heerenveen naar Ajax voor ruim zestien miljoen euro. De hoge verwachtingen kon de nu 24-jarige aanvaller echter nooit waarmaken. Mede door blessures kwam hij in vier seizoen tot slechts 98 competitiewedstrijden, waarin hij 29 keer trefzeker was.
West Ham United toonde in 2010 ook al interesse in de aanvaller. De clubs en de speler waren al akkoord over een verhuurperiode van een jaar, maar omdat Sulejmani te weinig interlands had gespeeld kwam hij in Engeland niet in aanmerking voor een werkvergunning
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/166898/West_Ham_United_toont_wederom_interesse_in_Sulejmani#ixzz24qjkiBLd
volgens mij heeft hij nog steeds teweinig interlands dus zal wel weer onzin zijn |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 - 15:51 schreef bully het volgende:Het ziet ernaar uit dat Miralem Sulejmani in de zomer van 2013 transfervrij vertrekt bij Ajax. De 23-jarige aanvaller uit Servië wil zijn contract bij de Amsterdammers niet verlengen. Hij sloeg drie maanden terug een aanbod af. Om een transfersom op te strijken, is Ajax bereid mee te werken aan een tussentijds vertrek. Maar er is weinig belangstelling voor Miralem, zegt directeur voetbalzaken Marc Overmars tegenover Voetbal International. En hij is zelf niet meer teruggekomen op onze eerdere aanbieding. Ajax nam Sulejmani medio 2008 voor ruim 16 miljoen euro over van Heerenveen http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/212919/overmars-weinig-interesse-in-miralem/ De laatste na-wee van jarenlang wanbeleid dus ook dit verlies pakken we nog mee. Volgend jaar bespaar je in ieder geval 3 miljoen euro afschrijvingskosten en een dik salaris. Dus een kleine vijf miljoen. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
met Manolev op boot zetten... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ik denk dat mickey bij gaat tekenen...tenminste, als ie een beetje ballen heeft... |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
nu moeten jullie mij een vertellen wat de drijfveer van Sulejmani moet zijn om bij te tekenen. Je hebt een contract met een werkgever voor bepaalde tijd en tussen tijds wil de werkgever het verlengen maar je krijgt wel loonsverlaging.... Als mijn werkgever dit zou zeggen zal ik het ook wel weten. Ik denk dat Ajax minimaal hetzelfde loon moet bieden en eventueel een gelimiteerde transfersom. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 - 21:24 schreef morkanne het volgende:nu moeten jullie mij een vertellen wat de drijfveer van Sulejmani moet zijn om bij te tekenen. Je hebt een contract met een werkgever voor bepaalde tijd en tussen tijds wil de werkgever het verlengen maar je krijgt wel loonsverlaging.... Als mijn werkgever dit zou zeggen zal ik het ook wel weten. Ik denk dat Ajax minimaal hetzelfde loon moet bieden en eventueel een gelimiteerde transfersom. als hij ook die 16 miljoen had waargemaakt had je misschien gelijk, maar de statistieken zeggen genoeg, daarbij geeft ajax wel het juiste signaal af, de enorme salarissen kunnen niet meer, clubs als real, barca noem maar op blijven wel die hoge bedragen en salarissen geven, maar kijk ook wat voor enorme schulden ze hebben, dus ik kan niet meer als ajax gelijk geven, en ook al is het minder wat mickey zou krijgen, klagn zal hij nog steeds niet hoeven doen, die voetballers krijgen nog steeds veels te veel |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 - 21:24 schreef morkanne het volgende:nu moeten jullie mij een vertellen wat de drijfveer van Sulejmani moet zijn om bij te tekenen. Je hebt een contract met een werkgever voor bepaalde tijd en tussen tijds wil de werkgever het verlengen maar je krijgt wel loonsverlaging.... Als mijn werkgever dit zou zeggen zal ik het ook wel weten. Ik denk dat Ajax minimaal hetzelfde loon moet bieden en eventueel een gelimiteerde transfersom. Ik zal het uitleggen....sulejmani is met veel verwachting gehaald, maar heeft niet aan die verwachtingen voldaan... Als je een beetje ballen hebt en zelffatsoen, zeg je: ajax ik teken drie jaar bij voor minder en ik ga bewijzen dat ik die 16 miljoen waard ben... Anders zegt ie tegen iedere fan die hem al die jaren ondanks flutprestaties hebben gesteunt, hoe goed je me ook steunt i dont care... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 - 21:40 schreef hippy het volgende:[..] Ik zal het uitleggen....sulejmani is met veel verwachting gehaald, maar heeft niet aan die verwachtingen voldaan... Als je een beetje ballen hebt en zelffatsoen, zeg je: ajax ik teken drie jaar bij voor minder en ik ga bewijzen dat ik die 16 miljoen waard ben... Anders zegt ie tegen iedere fan die hem al die jaren ondanks flutprestaties hebben gesteunt, hoe goed je me ook steunt i dont care... dat klinkt mooi mr zo naief als de pest 'gozer' en dat weet je zelf ook wel.. zeg je dit niet in de hoop dat als hij bijtekent dat je bij n vertrek nog n geldbedrag aan hem over houdt,,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 augustus 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Hij heeft al jaren een overgewicht en heeft jaren teveel salaris gehad dus zeer tercht dat hij omlaag moet met salaris en hij gaat echt niet tekenen,dus wat mij betreft opfucken . |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 - 22:46 schreef nora het volgende:Hij heeft al jaren een overgewicht en heeft jaren teveel salaris gehad dus zeer tercht dat hij omlaag moet met salaris en hij gaat echt niet tekenen,dus wat mij betreft opfucken . en zo is t mr net... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 - 22:46 schreef nora het volgende:Hij heeft al jaren een overgewicht en heeft jaren teveel salaris gehad dus zeer tercht dat hij omlaag moet met salaris en hij gaat echt niet tekenen,dus wat mij betreft opfucken . Inderdaad al veel teveel gekost en is 1 miljoen per jaar ook al lang niet meer waard... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 - 22:12 schreef infamous psv het volgende:[..] dat klinkt mooi mr zo naief als de pest 'gozer' en dat weet je zelf ook wel.. zeg je dit niet in de hoop dat als hij bijtekent dat je bij n vertrek nog n geldbedrag aan hem over houdt,, Ja misschien wel...eerder teleurstelling....;)) Miskoop allertijden denk ik... |
|
|
|
|
Jan1970
|
|
|
Gezien de overweldigende interesse is het nog maar de vraag of hij elders wel op dit huidige salarisniveau kan blijven. Misschien is het nieuwe bod van Ajax zo slecht nog wel niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 augustus 2012 door Jan1970 -- |
|
|
|
|
Sander111
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 - 22:12 schreef infamous psv het volgende:[..] dat klinkt mooi mr zo naief als de pest 'gozer' en dat weet je zelf ook wel.. zeg je dit niet in de hoop dat als hij bijtekent dat je bij n vertrek nog n geldbedrag aan hem over houdt,, Als ik bij een bedrijf werk en ik presteer niet naar behoren, zal ik dit ook op mijn bordje krijgen en misschien moeten kiezen tussen oprotten of een functie lager aannemen. Ik vind het niet meer dan normaal nu dat nu de status van Sulejmani naar beneden is gegaan, dat de beloning er ook naar is.
Om met Frank de Boer zijn woorden te spreken: Ook HIJ moet blij zijn dat hij nog langer bij ons AJAX mag spelen! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 - 08:55 schreef Sander111 het volgende:[..] Als ik bij een bedrijf werk en ik presteer niet naar behoren, zal ik dit ook op mijn bordje krijgen en misschien moeten kiezen tussen oprotten of een functie lager aannemen. Ik vind het niet meer dan normaal nu dat nu de status van Sulejmani naar beneden is gegaan, dat de beloning er ook naar is. Om met Frank de Boer zijn woorden te spreken: Ook HIJ moet blij zijn dat hij nog langer bij ons AJAX mag spelen! Inderdaad hij moet eens goed in de spiegel/bankrekening kijken en dan besluiten om voor iets minder loon flink te gaan vlammen komend seizoen! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 - 08:55 schreef Sander111 het volgende:[..] Als ik bij een bedrijf werk en ik presteer niet naar behoren, zal ik dit ook op mijn bordje krijgen en misschien moeten kiezen tussen oprotten of een functie lager aannemen. Ik vind het niet meer dan normaal nu dat nu de status van Sulejmani naar beneden is gegaan, dat de beloning er ook naar is. Om met Frank de Boer zijn woorden te spreken: Ook HIJ moet blij zijn dat hij nog langer bij ons AJAX mag spelen! Great minds think alike ;)) |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
Opzouten met deze attitude. Het is mij ook volkomen een raadsel waarom deze man nog toegezongen wordt, zeker na dat incidentje vorig seizoen. Hij is geen uitzondering op die andere geldwolfjes. Niks presteren en dan nog geen loyaliteit voelen om in elk geval 1 seizoen bij te tekenen. Laffe tak dat het is. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 - 12:08 schreef The Dude :) het volgende:Opzouten met deze attitude. Het is mij ook volkomen een raadsel waarom deze man nog toegezongen wordt, zeker na dat incidentje vorig seizoen. Hij is geen uitzondering op die andere geldwolfjes. Niks presteren en dan nog geen loyaliteit voelen om in elk geval 1 seizoen bij te tekenen. Laffe tak dat het is. Inderdaad. Als hij per 1 september nog steeds in dienst is van Ajax en hij weigert het nieuwe contractvoorstel te ondertekenen, dan is er maar 1 maatregel mogelijk. Op de bank zetten bij Jong Ajax. Wordt hij nog dikker dan ie al is en minder aantrekkelijk voor de clubs als hij transfervrij is. Einde carriëre zou ik dan zeggen. |
|
|
|
|
johan14
|
|
|
De eerste voorzitter van een club die 1 euro bied gelijk omhelzen , handen schudden Sulejmani inpakken en grote strik er omheen en meegeven voor 1 sept. scheelt weer fikse loonkosten. |
|
|
|
|
|
|
|
strik goed aantrekken rond zn nek
kan iemand me trouwens uitleggen waarom 410/F-side nog altijd die jongen de hemel in zingen? als het nou een top gozer was ok, maar met dit gedrag...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 augustus 2012 door The Dude :) -- |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 - 13:55 schreef The Dude :) het volgende:strik goed aantrekken rond zn nek kan iemand me trouwens uitleggen waarom 410/F-side nog altijd die jongen de hemel in zingen? als het nou een top gozer was ok, maar met dit gedrag... Misschien om de indruk te wekken dat we blij met hem zijn en zo intersse van clubs wekken... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
30 Aug 2012 om 11:19 | Door Ivar van Os Vesna Musovic, de vriendin van Miralem Sulejmani, schreef woensdagavond een nieuw hoofdstuk in de transfersoap van de Servische aanvaller. Ajax wil de international, die nadrukkelijk in de belangstelling staat van West Ham United, graag voor het verstrijken van de transferdeadline verkopen.
Musovic plaatste op Twitter het volgende bericht: "Binnenkort een nieuw leven, een nieuwe stad, een nieuwe start." Het bericht zou duiden op een naderend akkoord tussen Ajax, West Ham United en Sulejmani. Kort na het plaatsen van het bericht verwijderde Musovic het bericht echter weer.
Het contract van Sulejmani loopt medio 2013 af, waardoor de Amsterdammers hem graag nog willen verkopen, voordat hij gratis de deur uitwandelt. In 2008 werd de aanvaller voor ruim zestien miljoen euro overgenomen van sc Heerenveen.
Dag miralem...in engeland zul je wel moeten presteren, want daar staat er snel een achter je klaar... Succes... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Of bijtekenen en op gewicht komen en op Ajax conditie krijgen of weg wezen voor Zaterdag en anders na zaterdag en nog steeds zonder Ajax gevoel bij de A-Junioren laten mee trainen,en niet meer laten voetballen. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 - 15:35 schreef nora het volgende:Of bijtekenen en op gewicht komen en op Ajax conditie krijgen of weg wezen voor Zaterdag en anders na zaterdag en nog steeds zonder Ajax gevoel bij de A-Junioren laten mee trainen,en niet meer laten voetballen. Yep...spijkers met koppen...;)) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Offffff koppen met miralem.. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
van mij mag hij ook vertrekken, heeft bij lange na niet voldaan, en inderdaad, als ik niet voldoe op mijn werk krijg ik ook op me flikker. hoop dat het allemaal rond komt |
|
|
|
|
hyper
|
|
|
jep laat maar lekker in england gaan teveel salaris te wijnig gebracht dus laat hem maar ophalen voor zoon 3 mil strikje omheen en doei bleseert zijn eigen toch weer |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 - 17:29 schreef dege het volgende:van mij mag hij ook vertrekken, heeft bij lange na niet voldaan, en inderdaad, als ik niet voldoe op mijn werk krijg ik ook op me flikker. hoop dat het allemaal rond komt Hij is zeker niet slecht, beter dan een ebecilio en een ozbiliz.. Maar voor dat bedrag moet je meer doen en dat is het hele probleem van sulejmani, sulejmani is niet zwak maar er word nu door dat bedrag veel van hem verwacht.. Ik denk dat als hij verkocht word er meer uit kan komen(zonder een al te groot prijskaartje) |
|
|
|
|
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 - 19:57 schreef freakie het volgende:[..] Hij is zeker niet slecht, beter dan een ebecilio en een ozbiliz.. Maar voor dat bedrag moet je meer doen en dat is het hele probleem van sulejmani, sulejmani is niet zwak maar er word nu door dat bedrag veel van hem verwacht.. Ik denk dat als hij verkocht word er meer uit kan komen(zonder een al te groot prijskaartje) maar dat ligt echt inet alleen aan de transfersom, dat heeft ook met zijn salaris te maken freakie. ozbiliz en ebecilio hadden salarissen die 5-6 keer pasten in die van sulejmani en die was echt niet 5-6x beter. |
|
|
|
|
|
|
|
quote: zou het anders ook niet weten. of ze hebben nog heel veel hoop, zo van, het zal toch nog wel ergens zitten...:P |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 - 20:11 schreef The Dude :) het volgende:[..] maar dat ligt echt inet alleen aan de transfersom, dat heeft ook met zijn salaris te maken freakie. ozbiliz en ebecilio hadden salarissen die 5-6 keer pasten in die van sulejmani en die was echt niet 5-6x beter. Dat klopt.. Maar voor ebecilio en ozbilliz is de druk al groot, laat staan de druk voor sulejmani.. Het is dus veel en veel beter voor hem om ergens anders heen te gaan.. Sluit een contract af met de volgende club dat je, als ze hem verkopen, de eerste optie hebt om hem te kopen voor 3,4,5 en 6 miljoen(ligt aan de transfersom)
Ik denk namelijk dat hij te lang stil heeft gestaan in zijn ontwikkeling en de grote transfersom en salarisstrook heeft daar bij geholpen.. |
|
|
|
|
ooi
|
|
|
en op de tribune met die gast als ie nu niet verkocht wordt. wil niet bijtekenen maar ook de aanbieding(en) van een andere club(s) niet accepteren, kortom een gevalletje lekker cashen bij Ajax en vervolgens geen reet presteren. Moeten wij eens doen bij de baas. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Miralem bij het tweede o ooo o woowooo;))) Mounir 2.0 |
|
|
|
|
Wim
|
|
|
Muiten zo noemen ze dat. Nou ja hij en zijn zakenwaarnemer hebben tijd genoeg gehad om na te denken, of te reageren op een voorstel dat hem gedaan is. Jeugdige overmoed, hij had beter moeten weten na het "geval Mounir El Hamdaoui". Weinig karakter, geen ballen,lui in aanleg. Zal hem geen windeieren gaan leggen dit gedrag, bij veel topclubs raken ze steeds minder van dit soort eigenschappen/trekken gecharmeerd. |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
toch zal hij zich moeten gaan beraden wat hij wil, aflopend contract, niet tekenen betekend niet spelen, niet spelen einde cariere |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Als ie slim is tekent ie bij dat heeft Ajax wel verdiend... Hij is toch al binnen dus een miljoen per jaar kan ie nog wel van rondkomen denk ik! |
|
|
|
|
Sander111
|
|
|
Ik ben benieuwd wat voor soap dit weer gaat opleveren. Gelukkig hebben we nu kwaliteit genoeg om Sulejmani buiten de selectie te houden, dus zet hem maar lekker op de bank of tribune als hij niet tekent. Nadeel is dan wel dat je weer een ontevreden speler in de club hebt die weer nare dingen kan gaan doen enzo.
Sulejmani zou nu gewoon moeten zeggen: jullie hebben veel in mij geïnvesteerd, blijkbaar zijn er buiten Ajax om ook weinig mogelijkheden (anders hadden die het éénjarig contract wel afgekocht..) dus dan teken ik het nieuwe contract voor minder geld, en ga er in de aankomende jaren voor zorgen dat een topclub voor de deur zal staan! (feit in de voetballerij is dat dit toch meestal niet zo gebeurd... Hij zal eerder denken: Transfervrije status = bij een andere goede club met een dik salaris voetballen) |
|
|
|
|
Jeronimus82
|
|
|
Als hij de beste is, zal hij heus wel spelen. Als je dit niet doet, dan snijd je jezelf toch in de vingers als Ajax zijnde? Mocht er een speler gelijkwaardig zijn, maar wel een minimaal 2-jarig contract hebben, dan is het logisch dat FdB liever in die speler investeert dan in een Sulejmani die toch over een jaar weggaat. Ik verwacht dat hij op de bank terecht komt omdat je nu met Sana, Boerrigter en Babel al 3 spelers hebt met meer dreiging dan hem. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Als Sulejmani echt goed traint, zal hij ook aan spelen toe komen, hij is natuurlijk geblesseerd geweest en heeft nu de kans om zich alsnog in de kijker te trainen/spelen bij Frank de Boer en Europese (top)clubs en kan dan misschien in de komende wintertransferperiode alsnog worden verkocht voor een redelijk bedrag. Anders vrees ik dat hij de 2e seizoenshelft echt heel weinig aan spelen toe komt. |
|
|
|
|
|
|
|
Ach, d'r zal altijd wel weer een Russische club zijn die hem een jaarsalaris van 3 mlj wil bieden, puur om te kijken of het er nog in zit...
Maar wat mij betreft zing ik mee met hippy, lekker naar het tweede jonkie en alleen naar 't eerste bij pure nood |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
of gewoon bijtekenen en een gelimiteerde transfersom opnemen. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 september 2012 - 11:46 schreef The Dude :) het volgende:Ach, d'r zal altijd wel weer een Russische club zijn die hem een jaarsalaris van 3 mlj wil bieden, puur om te kijken of het er nog in zit... Maar wat mij betreft zing ik mee met hippy, lekker naar het tweede jonkie en alleen naar 't eerste bij pure nood Kom jongens, met zijn allen... Miralem naar het tweede, o o ooowooowooo. ;)) |
|
|
|
|
Wim
|
|
|
Hoe naief kan een voetballer zijn. jongen wat gooi je je eigen ruiten in. Je mag dromen van en hopen op een rijke russische club, trouwens Ajax ook.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 september 2012 door Wim -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 september 2012 - 23:25 schreef Wim het volgende:Hoe naief kan een voetballer zijn. jongen wat gooi je je eigen ruiten in. Je mag dromen van en hopen op een rijke russische club, trouwens Ajax ook. Naief? Zijn er wel clubs echt concreet geweest dan? Misschien tekent ie nog gewoon bij hoor... |
|
|
|
|
Jan1970
|
|
|
Of we kunnen het vergelijken met Babel. Die heeft een contract die gelijktijdig afloopt met Sulejmani. Het enige verschil voor Ajax is de aanschafwaarde. In mijn visie is die aanschafwaarde niet van belang bij verkoop (wel bij de afboeking). Zeker in het geval van Miralem, want die 16 miljoen die destijds voor hem betaald is is in geen vergelijk met zijn huidige waarde. Zijn salaris is mede bepaald met dat transferbedrag en staat dus niet in vergelijk met zijn huidige waarde, maar dat is een andere discussie. Beide spelers hebben zijn straks transfervrij en hopen beide op een droommogelijkheid. Laten we ze dus beide dit seizoen nog zo goed mogelijk gebruiken. Misschien straks in de winterstop nog een mogelijkheidje om een transfersom te ontvangen. |
|
|
|
|
|
|
|
Daar heb je wel een punt Jan, maar ik ben er inmiddels meer dan 100% van overtuigd dat Sulejmani niets meer toevoegt aan dit Ajax. Zeker niet in zijn huidige vorm. Tegen de tijd dat hij misschien weer íets zou kunnen presteren, zitten we al dik in de tweede helft. Dan heb ik liever gewoon Lukoki en Sana all the way met Boerrigter en Babel daarbij. Heb je vier buitenspelers die allemaal veel dreiging hebben en de bal ook willen afspelen. Sulejmani probeert alles met de buitenkant en dat gaat alleen als ie in topvorm is. Pas 1x gezien bij Ajax. |
|
|
|
|
Jan1970
|
|
|
Right Dude. Doordat hij voorbijgestreeft is is zijn huidige waarde voor Ajax, maar ook zijn marktwaarde enorm gezakt. Zijn huidige salaris past niet meer bij zijn huidige marktwaarde, daarom vindt ik het lagere salarisbod van Ajax niet zo gek. Kan me voorstellen dat hij hoopt om elders dit salaris nog wel op te strijken (in rusland liggen hiervoor wel kansen voor hem). Gezien de weinige interesse is niet eens onhandig dat zijn contract aan het eind van dit seizoen afloopt, anders zouden we hem volgend jaar nog steeds salaris moeten geven :-) |
|
|
|
|
|
|
|
Ja thank god dat we dat niet hoeven. Volgens mij is hij de allerlaatste supergrootverdiener of niet? Dan heb je vanaf volgend jaar écht een mooi salarishuis. Geen overbetaalde vedettes, maar jonge gretige mennekes die alles op alles willen zetten om te slagen bij het mooie Ajax. Nee, Sulejmani zou eieren voor zijn geld moeten kiezen, maar ben bang dat hij ook in Krasnodar eindigt met veel miljoenen in zijn zak, maar 0 prestaties.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 september 2012 door The Dude :) -- |
|
|
|