|
|
hippy
|
|
|
Is alles weer wat rustiger in de gelederen hier... Heb je mathijsse al te pakken...? ;)) |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Z'n haar zit goed, zo scherp als een mes. Pelle die loopt 1 op 6 ;( |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Krijg je wel meer lekkere wijven in het stadion... Die komen allemaal naar het modepoppetje kijken... Altijd leuk...;))) |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Teletekst meldt nu dat Feyenoord Pelle heeft overgenomen (lijkt dus niet gehuurd). 99 van de 100 keer als het daar staat wordt het ook officieel.
Ben heel benieuwd wat hij gaat brengen. Volgens mij is hij wel erg gevoelig voor sfeer en kan hij in een volle Kuip die achter hem gaat staan mooie dingen laten zien. laten we het hopen! |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Teletekst meldt nu dat Feyenoord Pelle heeft overgenomen (lijkt dus niet gehuurd). 99 van de 100 keer als het daar staat wordt het ook officieel.
Ben heel benieuwd wat hij gaat brengen. Volgens mij is hij wel erg gevoelig voor sfeer en kan hij in een volle Kuip die achter hem gaat staan mooie dingen laten zien. laten we het hopen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik las het ook net op pagina 806.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Als verhoekie komt kan die Pelle mooi zijn voorzetjes binnenkoppen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Of andersom, heb begrepen dat Pelle meer de man van de assist is juist.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Er staat nog niets op de site van Feyenoord.... Eerder dan dat beschouw ik het niet als witte rook... (blijft wel akelig lang stil wat dat betreft...) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Teletekst liegt nooit, mits de berichtgeving naar hun verkeerd is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Leuk voor van Boekel datnie naar Moldavië mag d:-) |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: mag daar blijven die kut |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Vleminckx! Gewoon doen als een soort pinchhitter! Kan je lekker opstellen als je nog een voorsprong moet verdedigen. Dan zijn we aanvallend echt goed versterkt.
Samen met Pelle, Verhoek en Vleminckx gewoon een redelijke aanval. Jammer dat Verhoek niet op links kan spelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: NEC wilt hem huren.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Neem aan dat Vleminckx liever naar Feyenoord wil dan naar NEC.
Omdat Feyenoord nog altijd een topclub is in Nederland en het feit dat hij al bij NEC heeft gespeeld en een niewe uitdaging wil? Gewoon ook huren van Geel! Hoe meer spitsen = hoe meer concurrentie = betere prestaties. |
|
|
|
|
Marsimo
|
|
|
Guys, wat moeten we allemaal met deze spelers,(Bjorn, Pelle, Verhoek) liever aflossen en volgend jaar opbouwen aan een fatsoenlijk elftal, dan strijden we maar niet mee voor de eerste 4 plekken. Als ze toch komen ook goed, ik zal voor ze gaan juichen maar toch bedenkelijk, hebben we een beetje pocket money |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 - 10:56 schreef Marsimo het volgende:Guys, wat moeten we allemaal met deze spelers,(Bjorn, Pelle, Verhoek) liever aflossen en volgend jaar opbouwen aan een fatsoenlijk elftal, dan strijden we maar niet mee voor de eerste 4 plekken. Als ze toch komen ook goed, ik zal voor ze gaan juichen maar toch bedenkelijk, hebben we een beetje pocket money Ik zeg niet dat ze alle drie moeten komen, maar er moet voorin toch echt wat gaan gebeuren nog.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Waarom niet Pellè én Vleminckx? Dan kan Achahbar naar Excelsior of een eredivisieclub, waar hij de broodnodige ervaring kan opdoen. Twee volwaardige spitsen heb je nodig. Ik denk niet dat Achahbar al volwaardig genoeg is, dus kom je bij Pellè (want die komt blijkbaar) en evt. indien haalbaar dus, nog een spits uit. Verhoek is in plaats van. Aangezien Cabral's carriére even op slot zit zou dit voor zowel Twente als Feyenoord een win-win-situatie kunnen zijn... Ik ben er wel voor. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 - 11:36 schreef Arie.Klooster het volgende:Waarom niet Pellè én Vleminckx? Dan kan Achahbar naar Excelsior of een eredivisieclub, waar hij de broodnodige ervaring kan opdoen. Twee volwaardige spitsen heb je nodig. Ik denk niet dat Achahbar al volwaardig genoeg is, dus kom je bij Pellè (want die komt blijkbaar) en evt. indien haalbaar dus, nog een spits uit. Verhoek is in plaats van. Aangezien Cabral's carriére even op slot zit zou dit voor zowel Twente als Feyenoord een win-win-situatie kunnen zijn... Ik ben er wel voor. +10 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 - 11:36 schreef Arie.Klooster het volgende:Waarom niet Pellè én Vleminckx? Dan kan Achahbar naar Excelsior of een eredivisieclub, waar hij de broodnodige ervaring kan opdoen. Twee volwaardige spitsen heb je nodig. Ik denk niet dat Achahbar al volwaardig genoeg is, dus kom je bij Pellè (want die komt blijkbaar) en evt. indien haalbaar dus, nog een spits uit. Verhoek is in plaats van. Aangezien Cabral's carriére even op slot zit zou dit voor zowel Twente als Feyenoord een win-win-situatie kunnen zijn... Ik ben er wel voor. Achahbar moet je niet meer willen laten gaan Arie, doe dan Fernandez weg. Vind dat Anass het maar eens moet gaan maken.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 - 11:42 schreef RenatoBos het volgende:[..] Achahbar moet je niet meer willen laten gaan Arie, doe dan Fernandez weg. Vind dat Anass het maar eens moet gaan maken.. Hij komt op dit moment gewoon veel te veel ervaring te kort en komt dat ook op fysiek gebied. Denk niet dat hij het gaat halen als spits. Kan zich beter op 10 concentreren imo. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 - 11:49 schreef Wim2 het volgende:[..] Hij komt op dit moment gewoon veel te veel ervaring te kort en komt dat ook op fysiek gebied. Denk niet dat hij het gaat halen als spits. Kan zich beter op 10 concentreren imo. Ervraing heeft ie zeker nog niet maar dat moet ie juist gaan krijgen door zijn minuten bij ons mee te pakken |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 - 11:51 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ervraing heeft ie zeker nog niet maar dat moet ie juist gaan krijgen door zijn minuten bij ons mee te pakken Klopt, maar worden wij daar wel beter van. Als je hem telkens in de basis zet zal hij zeker meer ervaring opdoen. Maar daar worden wij niet heel veel beter van. Want hij mist nog teveel voor de basis. Als je hem meer laat invallen gaat zijn ervaring's gehalte ook niet echt omhoog. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 - 11:57 schreef Wim2 het volgende:[..] Klopt, maar worden wij daar wel beter van. Als je hem telkens in de basis zet zal hij zeker meer ervaring opdoen. Maar daar worden wij niet heel veel beter van. Want hij mist nog teveel voor de basis. Als je hem meer laat invallen gaat zijn ervaring's gehalte ook niet echt omhoog. Je hebt ook nog de beloftes natuurlijk, maar als ie meer en meer invalt gaat zijn ervaringsgehalte toch echt omhoog imo.. Hij komt nu nog tekort op Europees gebied maar in de competitie tegen de kleinere clubs denk ik dat we anass best kunnen gebruiken, hij heeft de techniek om in kleine ruimtes te spelen.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 - 12:19 schreef RenatoBos het volgende:[..] Je hebt ook nog de beloftes natuurlijk, maar als ie meer en meer invalt gaat zijn ervaringsgehalte toch echt omhoog imo.. Hij komt nu nog tekort op Europees gebied maar in de competitie tegen de kleinere clubs denk ik dat we anass best kunnen gebruiken, hij heeft de techniek om in kleine ruimtes te spelen.. Oké, ik moet je daarin gelijk geven. We hebben dadelijk toch niet eens zo slechte voorhoede met Pelle, Verhoek en Schaken. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Verhoek én Schaken? Oh, dan laten we de linkerkant vrij. We spelen dan met twee rechtsbuitens die de boel lekker dichtlopen voor Janmaat? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 - 15:28 schreef Arie.Klooster het volgende:Verhoek én Schaken? Oh, dan laten we de linkerkant vrij. We spelen dan met twee rechtsbuitens die de boel lekker dichtlopen voor Janmaat? Wat wil jij dan? Cissé op de linkerkant? Schaken moet gewoon maar op Links en Verhoek op Rechts, Zo simpel is het. Verhoek heeft te kwaliteit om onze spitsen te laten scoren terwijl Schaken een topverdiener is en ook vanaf links veel meer brengt dan onze andere spelers. |
|
|
|
|
piet pelle heeft een
|
|
|
dus hem even bellen is het een worst dan even vellen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Al veel koekwauzen voorbij zien vliegen maar deze is toch wel top tien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|