|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 - 23:51 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] En hij kan ook nog eens een bal vasthouden. En hij is een echte spits. Fernandez is dat zowiezo niet. exact. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 - 23:51 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] En hij kan ook nog eens een bal vasthouden. En hij is een echte spits. Fernandez is dat zowiezo niet. en Louis van Gaal zag het in hem zitten, dus dat is zowiezo een pré! |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
quote: Ja die ziet het ook zitten in haasjan stuntelaar. Gewoon Achabar in de spits. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: hoewel ik het een konijn vindt, maar die scoort ze wel... |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: iron maiden avatar=top |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
Ik vind het wel het proberen waard. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Moeilijk te voorspellè ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Moeilijk te zien zo klein ;-( |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
ik weet niet eens wat ik hier op moet zeggen , dus zeg ik maar niks |
|
|
|
|
Marcin010
|
|
|
Denk een hele verbetering t.o.v. Fernandez, wat gaat die eigenlijk kosten? Iemand een idee? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Kopen? Neem aan huren toch? |
|
|
|
|
Marcin010
|
|
|
Zal toch ook een huursom betaald moeten worden, weet niet wat die daar in Italie verdient op t moment.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Word er nou niet meteen enthousiast van. Anderzijds wel dicht tegen basis bij Parma. Tis huur, maar vind het riskant. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Paar jaar terug gingen de geruchten dat we m zouden huren van az toen vond ik m een bruikbare speler voor ons Sterk aanspeelpunt geweest bij az vooral een wedstrijd tegen ons speelde die goed. Afgelopen jaren weet ik t niet van m maar denk nog steeds wel bruikbare speler voor ons Al hoop ik ook op meer vertrouwen en ontwikkeling van achabar |
|
|
|
|
Marcin010
|
|
|
Puur naar statistieken kijkend zou je zeggen niet doen..maar heeft misschien wel wat bijgeleerd daar in Italie met betere verdedigers tegenover hem dan in NL |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 - 00:39 schreef Marcin010 het volgende:Puur naar statistieken kijkend zou je zeggen niet doen..maar heeft misschien wel wat bijgeleerd daar in Italie met betere verdedigers tegenover hem dan in NL 1 voordeel koeman kent m uit ze az periode toch |
|
|
|
|
Marcin010
|
|
|
Ja das waar, toen zat die toch om de haverklap in Brazilie? Denk dat Koeman daar nu wat anders tegen aan zal kijken.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Half jaartje of zo? Nah, Koeman zal geadviseerd hebben. Moet ie toch iets in die jongen zien... |
|
|
|
|
Marcin010
|
|
|
Denk dat Koeman vanbinnen zal denken alles beter dan Fernandez |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fernandez zakt idd steeds meer door het ijs. Sneu. |
|
|
|
|
Marcin010
|
|
|
Tja sneu voor die jongen, laten we wel zijn, als Feyenoord gewoon geld had dan was hij nooit naar ons gekomen..maar dat geldt voor meerdere spelers en gelukkig gaan er van die andere spelers een paar hele grote worden! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 - 00:53 schreef Marcin010 het volgende:Tja sneu voor die jongen, laten we wel zijn, als Feyenoord gewoon geld had dan was hij nooit naar ons gekomen..maar dat geldt voor meerdere spelers en gelukkig gaan er van die andere spelers een paar hele grote worden! Wel zo slim om Fernandez of Te Vrede te verhuren. Mét Pelle zit je met enorm overschot. Te Vrede is geen topper, maar hij moet het nog kunnen laten zien. Heeft Fernndez al gedaan. |
|
|
|
|
Marcin010
|
|
|
Verhuur dan Fernandez maar, die heeft zijn kans wel gehad |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Sluit ik me bij aan. Qua voetbal en duelkracht zou hij Feyenoord absoluut beter maken. Maar er mogen wel de nodige vraagtekens bij zijn scorend vermogen. Afwachten maar. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Hoeveel doelpunten heeft hij gemaakt op z,n naam staan totaal ? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Kan alleen maar meevallen! |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
Typical lifestory of Feyenoord; draait het een keer goed dan beginnen we weer met onzin aankopen en stijgt het in ons bolletje. Effe wat statistieken van Pelle:
Seizoen 2011/2012: 29 wedstrijden / 6 goals / 1 assist / 1x rood / 1427minuten gespeeld Seizoen 2010/2011: 20 wedstrijden / 6 goals / 1 assist / 1x rood / 902minuten gespeeld Seizoen 2009/2010: 20 wedstrijden / 2 goals / 3 assist / 1x rood / 772minuten gespeeld
Dan kan je liever verder gaan met Fernandez en Achachbar ipv huursom + salaris te verspillen aan een nog mindere spits. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Het Charisteas effect..
quote: Typisch gevalletje de pot verwijt de ketel,
Wie is hier nou een lul, degene die alles beter weet dan de technisch directeur, de scouts en technische stad van Feyenoord, of ik.
Vind het gewoon erg zielig dat niemand iemand vertrouwt bij feyenoord |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: I know, was sarcastisch bedoeld! Was onder 21 op het ek top scoorder vertrok naar Az bakte er weinig van behalve onder Koeman. Dus wie weet? Ik krijg er een charisteas gevoel bij scoorde in zijn beste seizoen bij feijenoord 9 goals. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 - 09:15 schreef King - 010 het volgende:Typical lifestory of Feyenoord; draait het een keer goed dan beginnen we weer met onzin aankopen en stijgt het in ons bolletje. Effe wat statistieken van Pelle: Seizoen 2011/2012: 29 wedstrijden / 6 goals / 1 assist / 1x rood / 1427minuten gespeeld Seizoen 2010/2011: 20 wedstrijden / 6 goals / 1 assist / 1x rood / 902minuten gespeeld Seizoen 2009/2010: 20 wedstrijden / 2 goals / 3 assist / 1x rood / 772minuten gespeeld Dan kan je liever verder gaan met Fernandez en Achachbar ipv huursom + salaris te verspillen aan een nog mindere spits. 100 procent mee eens! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 - 09:15 schreef King - 010 het volgende:Typical lifestory of Feyenoord; draait het een keer goed dan beginnen we weer met onzin aankopen en stijgt het in ons bolletje. Effe wat statistieken van Pelle: Seizoen 2011/2012: 29 wedstrijden / 6 goals / 1 assist / 1x rood / 1427minuten gespeeld Seizoen 2010/2011: 20 wedstrijden / 6 goals / 1 assist / 1x rood / 902minuten gespeeld Seizoen 2009/2010: 20 wedstrijden / 2 goals / 3 assist / 1x rood / 772minuten gespeeld Dan kan je liever verder gaan met Fernandez en Achachbar ipv huursom + salaris te verspillen aan een nog mindere spits. Niet mee eens. Pelle scoorde dan misschien niet zo veel, maar is echt het aanspeelpunt voorin. Met de snelle spelers die wij er omheen hebben is dat ideaal. Kan tenminste een bal aannemen met een man in zijn rug en dan de vleugels aan het werk zetten. AZ speelde nooit toen met een echte centrum spits, daar maakten toen ook de spelers er omheen de goals.
Ik kan me de wedstrijd tegen AZ nog heugen, toen legde Pelle ons op de pijnbank. Fernandez komt echt tekort en Achahbar moet het vooral gewoon nu nog van invalbeurten hebben. Ik vind het een verstandige keuze.
Ik gun hem de kans. En anders hebben we onze nieuwe Chari! ;-) |
|
|
|
|
j bruijnes
|
|
|
wat vind koeman van die pelle hij kend die speler |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 - 23:50 schreef ar het volgende:Ik denk een goede zet,een aanspeelpunt hebben we nu echt nodig!Kan wel wat worden denk ik.Hij is ook lang en kopsterk.Ik las ergens al dat hij voor 2 jaar gaat tekenen,met optie voor nog 1 jaar. +1, hebben we eindelijk een aanspeelpunt. Daar wordt de hele ploeg beter van! Nu zijn ze zo aan het zwemmen. Misschien dat Cabral dan ook wat beter wordt? Die moet nog even beseffen dat hij het best rendeert als hij in dienst van een afmaker speelt. Hij geeft ze voor, Pellè bijvoorbeeld maakt ze af... Ik ben vóór!! |
|
|
|
|
michelvakkie v
|
|
|
quote: Dat lukt hem in het veld trouwens vaak genoeg........ LOL
(geintje Infamous) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 - 09:45 schreef Stylzz het volgende:[..] Niet mee eens. Pelle scoorde dan misschien niet zo veel, maar is echt het aanspeelpunt voorin. Met de snelle spelers die wij er omheen hebben is dat ideaal. Kan tenminste een bal aannemen met een man in zijn rug en dan de vleugels aan het werk zetten. AZ speelde nooit toen met een echte centrum spits, daar maakten toen ook de spelers er omheen de goals. Ik kan me de wedstrijd tegen AZ nog heugen, toen legde Pelle ons op de pijnbank. Fernandez komt echt tekort en Achahbar moet het vooral gewoon nu nog van invalbeurten hebben. Ik vind het een verstandige keuze. Ik gun hem de kans. En anders hebben we onze nieuwe Chari! ;-) Eens, niet mijn eerste keuze, maar wel een bal vaste spits die kan kaatsen |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Feyenoord wil maar 1 spits en dat is Pelle niet! |
|
|
|
|
Corné van der Kwaak
|
|
|
Houden we er rekening mee dat deze speler meer op zijn haar let dan dat hij een stapje extra doet. Hij werd zo nu en dan ook uitgekotst in Alkmaar. Maar toch maakt het mij nieuwsgierig #watals :P |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Je heb er niks aan tot hij het tegendeel bewijst! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: koeman vind het helemaal niets! hij kotst hem uit. daarom komt ie juist ;-) |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: haha mooi he zo'n avatar. dank je |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Precies, laat hem de assists dan maar geven en zijn doelpuntje mee pakken.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Pellè verpietert bij Parma en vestigt hoop op hereniging met Koeman'
Na een lange speurtocht lijkt Feyenoord zich in de laatste dagen van de transfermarkt te richten op Graziano Pellè. De 27-jarige spits van Parma zou op huurbasis de gelederen van Ronald Koeman moeten versterken. Pellè werkte bij AZ samen met de oefenmeester en staat open voor een hereniging, weet De Telegraaf.
De boomlange aanvaller is allerminst een vaste waarde bij zijn huidige club. Het afgelopen seizoen werd hij verhuurd aan Sampdoria en in de seizoensouverture met Parma mocht hij het afgelopen weekeinde nog geen tien minuten meespelen. Door zijn positie bij de club staat Pellè open voor een terugkeer in de Eredivisie.
Pellè presteerde bij AZ wisselend en werd bekritiseerd vanwege zijn doeltreffendheid. Desondanks vond Koeman hem destijds een van de beste spitsen van AZ, zo weet de ochtendkrant, die 'louter voordelen' ziet in de mogelijke komst van de voorhoedespeler. "Pellè brengt ervaring mee, kent de Nederlandse competitie en is belust op revanche na het ongelukkige huwelijk met AZ."
De naam van de Italiaan dook dinsdag op in de media en lijkt inderdaad op het lijstje van Feyenoord te staan. RTV Rijnmond zocht contact op met technisch directeur Martin van Geel, die de interesse bevestigde noch ontkende. Normaliter laat de beleidsbepaler het duidelijk weten, wanneer een dergelijk gerucht niet klopt. De Stadionclub zette deze transferperiode al een streep door verscheidene gerenommeerde namen, maar haalt op de valreep mogelijk de gewenste spits in huis. Bron:Telegraaf |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
ben benieuwd maar het is al weer stil dus weet nie hoor. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Pelle heb ik altijd een goede speler gevonden toen hij bij AZ speelde, hij is echter meer een regisseur dan een afmaker. Volgens mij zochten wij een afmaker. Ik heb geen bezwaar tegen de komst van Pelle, maar ik zie hem niet als de gewenste versterking, waardoor we opeens weer bovenin mee kunnen draaien. Behalve zijn balvastheid staat hij ook bekend om zijn lage productiviteit. Daarom zou ik de komst van Pelle in dit stadium onbegrijpelijk vinden.Vriendje van......?, zoethoudertje?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 augustus 2012 door Peckerwood -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Mag ik deze op een tegeltje?
'Met alle zaken in het leven Je hebt er niets aan Tot het tegendeel is bewezen.'
heerlijk toch zo'n gozer :) |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 - 11:47 schreef Stylzz het volgende:[..] Mag ik deze op een tegeltje? 'Met alle zaken in het leven Je hebt er niets aan Tot het tegendeel is bewezen.' heerlijk toch zo'n gozer :) al is de aanvaller nog zo snel , BMI achterhaalt hem wel |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
maar weer ff on topic dus volgens Koeman was hij 1 van de beste aanvallers van AZ toen der tijd hij zag blijkbaar iets bij trainingen wat Pelle niet tijdens een wedstrijd kon laten zien |
|
|
|