|
|
Milo
|
|
|
quote: maar wat is effectiever aan het einde??? bakkal was er op het juiste moment en schoot dan wel raak! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 - 14:21 schreef dr love het volgende:Kuipje ik heb het al verteld maar de meeste supporters zijn boos omdat ik mij te kritisch uit over r.Koeman, Man, op jou kan toch niemand boos worden! Je bent pure cabaret. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 - 09:45 schreef Stylzz het volgende:[..] Niet mee eens. Pelle scoorde dan misschien niet zo veel, maar is echt het aanspeelpunt voorin. Met de snelle spelers die wij er omheen hebben is dat ideaal. Kan tenminste een bal aannemen met een man in zijn rug en dan de vleugels aan het werk zetten. AZ speelde nooit toen met een echte centrum spits, daar maakten toen ook de spelers er omheen de goals. Ik kan me de wedstrijd tegen AZ nog heugen, toen legde Pelle ons op de pijnbank. Fernandez komt echt tekort en Achahbar moet het vooral gewoon nu nog van invalbeurten hebben. Ik vind het een verstandige keuze. Ik gun hem de kans. En anders hebben we onze nieuwe Chari! ;-) 110% procent mee eens,jij snapt het. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Opzich misschien niet eens zo'n slechte aankoop. Iedere simpele spits kan tegenwoordig 20 goals scoren in de ED, kijk naar vorig seiozen, dat was echt belachelijk vergeleken met andere Europese competities. Bij andere competities had alleen de topscorer boven de 20 goals, in de ED een stuk of 8 spelers.... |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
die Pelle is inderdaad een goede speler die heel goed een bal kan vasthouden en afleggen. Maar het is dacht ik geen echte killer, wat we eigenlijk nodig hebben. Toch zou ik het geen slechte aankoop vinden. Geeft Koeman veel meer mogelijkheden. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 - 09:45 schreef Stylzz het volgende:[..] Niet mee eens. Pelle scoorde dan misschien niet zo veel, maar is echt het aanspeelpunt voorin. Met de snelle spelers die wij er omheen hebben is dat ideaal. Kan tenminste een bal aannemen met een man in zijn rug en dan de vleugels aan het werk zetten. AZ speelde nooit toen met een echte centrum spits, daar maakten toen ook de spelers er omheen de goals. Ik kan me de wedstrijd tegen AZ nog heugen, toen legde Pelle ons op de pijnbank. Fernandez komt echt tekort en Achahbar moet het vooral gewoon nu nog van invalbeurten hebben. Ik vind het een verstandige keuze. Ik gun hem de kans. En anders hebben we onze nieuwe Chari! ;-) Kansen creeren is ons probleem niet het afmaken is het probleem. Dus hij kan ballen afleggen wat ie wil , als niemand hem er in schiet loopt ie ook voor jan lul rond. We moeten een scorende spits hebben en geen ballen klaar leg type. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
malki had tot vorig seizoen nog nooit gescored bulykin tot twee seizoenen terug idem.........
het moet gewoon klikken....dat kan t kwartje zomaar draaien....
voor n spits speelt vooral vertrouwen in zichzelf,,,van de trainer,,medespelers en publiek.... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
De kans op de komst van een spits naar Feyenoord leek bijna nihil totdat gisteren bekend werd dat Graziano Pellè in de belangstelling zou staan van de Rotterdamse club. Martin van Geel wilde dinsdagavond al niet reageren op de vermeende interesse en ook trainer Ronald Koeman zwijgt vandaag over de mogelijke overgang van de oud-speler van AZ naar Feyenoord. Eerdere geruchten in de zomerse transferwindow werden nog openhartig ontkend dan wel bevestigd door één van beide heren, waardoor het erop lijkt dat Van Geel wel degelijk zijn pijlen heeft gericht op de inmiddels 27-jarige aanvaller. De technisch directeur heeft nog ruim twee dagen om de transfer af te ronden. Als beide partijen er niet uitkomen dan zal Koeman het minimaal tot de winterstop moeten doen met de huidige selectie. De situatie rondom de geblesseerde John Guidetti - die bij Manchester City aan zijn herstel werkt - is dan ook weer gewijzigd. |
|
|
|
|
Marsimo
|
|
|
Lies, damned lies, and statistics maar hier komen ze dan Lengte 193
in de ED; 78 wedstrijden in totaal gespeeld 3613 minuten Goals 14 (2x met het hoofd), assist 5 dat maakt dus elke 258 minuten een goal
15x kwam hij als invaller binnen
maakte zijn meeste goals (5x) tussen de 60ste en 75ste minuut
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 augustus 2012 door Marsimo -- |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 - 18:55 schreef van geil het volgende:malki had tot vorig seizoen nog nooit gescored bulykin tot twee seizoenen terug idem......... het moet gewoon klikken....dat kan t kwartje zomaar draaien.... voor n spits speelt vooral vertrouwen in zichzelf,,,van de trainer,,medespelers en publiek.... Ja idd dat is wat ik bedoel. Dat je geen veelscorende spits bent wilt niet zeggen dat je dat in Nederland ook niet bent.. We verdedigen hier nogal naief teveel clubs die denken Barca te zijn ofzo.. |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
quote: is die zooi wat je rookt duur of wa ? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Wil Feyenoord hem huren of kopen en zal het geen gok zijn |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Wat vind Ronald Koeman er dan van als hij naar Feyenoord komt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bericht van Ronald:
"Beste Bode, ik wil stap voor stap de rest van spelers die ik ooit heb getraind ook naar Feyenoord halen. Ik heb El Hamdaoui al gebeld." |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Feyenoord wil maar 1 spits halen en hij heet geen Pelle. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ze willen DE Grote Onbereikbare. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Dat moet je weten: 1x raden! Niet goed dan krijg jij van mij het antwoord. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: De Plank-man Zweeds-Italiaans Gangmaker. Lieveling van grote supportersschare. Herstellende...
Z'n naam kan ik niet meer lezen. Ben er klaar mee. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Toch heb je het bij het rechte eind. Wie weet, eind goed al goed!!!!!!!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Wat moeten wij met een voetballer die nog zeker maanden niet kan spelen? Wellicht in de winter. Nu zeker niet. |
|
|
|
|
Marcin010
|
|
|
T'is alleen al voor Guidetti te hopen dat die op zijn oude niveau terugkeert, of dat nou bij ons is of bij andere club. Laten we hopen bij ons natuurlijk maar dan idd in winterstop ofzo.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 - 22:31 schreef FR-Henk het volgende:[..] De Plank-man Zweeds-Italiaans Gangmaker. Lieveling van grote supportersschare. Herstellende... Z'n naam kan ik niet meer lezen. Ben er klaar mee. Ghehe.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 - 23:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Wat moeten wij met een voetballer die nog zeker maanden niet kan spelen? Wellicht in de winter. Nu zeker niet. Mocht ie dan speelklaar zijn dan mag ik toch aannemen dat andere clubs ook weer in de rij staan.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Pelle....komop jongens......ik zeg niks veel plezier ermee |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja iets...maar kom op tommie,laat me niet lachen man....ik heb respect voor jullie,en dan kom je met zo'n kneus.........hahahahaha,sorry man |
|
|
|
|
Marcin010
|
|
|
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 - 23:53 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ja iets...maar kom op tommie,laat me niet lachen man....ik heb respect voor jullie,en dan kom je met zo'n kneus.........hahahahaha,sorry man Heb je die kneus op dit moment voorin bij ons gezien? ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik had ook liever gezien dat Guidetti jullie dit seizoen nog eens met een drieklapper de das om zou doen... |
|
|
|
|
Marcin010
|
|
|
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 - 23:55 schreef tomson het volgende:Ik had ook liever gezien dat Guidetti jullie dit seizoen nog eens met een drieklapper de das om zou doen... +1908 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nope....maar Malki is beter voor jullie....sparen en halen,net als wij doen |
|
|
|
|
Marcin010
|
|
|
Zit trouwens Real-Barca te kijken op dit moment, kan voetbal dan toch makkelijk eruit zien he? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 - 23:55 schreef tomson het volgende:Ik had ook liever gezien dat Guidetti jullie dit seizoen nog eens met een drieklapper de das om zou doen... Doe ik niet moelijk over gap....verliezen van jullie houd jullie topics hoog,als wij maar de titel pakken...:) |
|
|
|
|
Marcin010
|
|
|
quote: Probleem is nu dat door t gebrek aan scorend vermogen voorin iedereen om een spits schreeuwt, Malki duurt dan te lang denk ik.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Is tog feyenoord forum??? |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Sterk aan de bal, heb altijd een zwak voor hem gehad. Weet niet waarom, minimaal 20 goals. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 - 00:01 schreef Marcin010 het volgende:[..] Probleem is nu dat door t gebrek aan scorend vermogen voorin iedereen om een spits schreeuwt, Malki duurt dan te lang denk ik.. Is toch logisch....Malki knalt ze er wel in....maar ja kost een paar centjes Vlak Immers uit en Joris..en je had Malki binnen,sorry mijn mening |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik weet het niet, maar hij verdient iig het vertrouwen, laat het hem maar zien dan en ons overtuigen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 - 00:04 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Is toch logisch....Malki knalt ze er wel in....maar ja kost een paar centjes Vlak Immers uit en Joris..en je had Malki binnen,sorry mijn mening Begaand met Feyenoord maat..?? |
|
|
|
|
Marcin010
|
|
|
Stiekem is die Feyenoorder ;) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Eerlijk gezegd....meer met jou vriend |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ben wat ouder als jij....heb respect voor Feijenoord. Ajax en Feijenoord zal altijd mijn klassieker blijven |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hey das verfrissend d:-)) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
De ene keer kan ik Ajax vervloeken, de andere keer vind ik het na Feyenoord de mooiste club van Nederland, al komt het laatste heeel weinig voor. Realiteit: Feyenoord en Ajax, de mooiste clubs van Nederland. In alles. |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Feyenoord mooier. Ajax meer gedaan voor het voetbal. |
|
|
|
|
Marcin010
|
|
|
Zonder klassieker geen mooi seizoen, hopelijk snel weer met publiek van beide kanten! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehehe of beangstigend.....nee man love you pik....hoelang kennen wij elkaar???? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klein jaartje nou denk ik.. |
|
|
|