BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord wil ex az spits Pellè

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 30 augustus 2012 - 01:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 01:31 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Balotelli topscoorder..!!!
Hahaha juist!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 30 augustus 2012 - 01:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 01:30 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Wat zeg je..?d:-)
oh sorry, vergiste me! Goeie Klote Zeeuwen! :)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 augustus 2012 - 01:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 01:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

oh sorry, vergiste me! Goeie Klote Zeeuwen! :)
Zo ken ik je weer d:-))))
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 augustus 2012 - 01:35   quote  deeplink  
Maar ff wat anders Pelle..wat denken we ervan..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 30 augustus 2012 - 01:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 01:35 schreef RenatoBos het volgende:
Maar ff wat anders Pelle..wat denken we ervan..
Alles btr dan die blinde Fernandez met zen 2 linker poten
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 augustus 2012 - 01:42   quote  deeplink  
Hij verdient sowieso de kans..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 augustus 2012 - 01:44   quote  deeplink  
Pelle.....komop jongens gaat het niet worden
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 30 augustus 2012 - 01:46   quote  deeplink  
Idd. Vind ik ook maat!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 augustus 2012 - 01:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 01:46 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Idd. Vind ik ook maat!
Vind ik wat voorbarig van je..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 augustus 2012 - 01:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 01:44 schreef Nenam_tiL het volgende:
Pelle.....komop jongens gaat het niet worden
Kssst kssst..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 30 augustus 2012 - 01:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 01:44 schreef Nenam_tiL het volgende:
Pelle.....komop jongens gaat het niet worden
Wat wil je dan? Anas kan nog niet.
Ik snap Koeman wel, Koeman wil hem rustig brengen. Krijgt dit seizoen veel speelminuten.
Als basisspeler kan je hem er nog niet in zetten vind ik ook.
Iedereen verwacht zoveel de spits die uiteindelijk gaat spelen.
En van Anas ook vooral omdat het op varkenoord al jaren algemeen bekent is dat hij een supertalent is. Maar daarintegen ook nog niet veel speelminuten gehad in het 1e afgelopen seizoen. Hij was 3de spits, achter Fernandez. Ik denk dus volgendseizoen hij de baisspeler word nu is het nog te vroeg. Dus nu willen ze nog snel een basisspeler huren.
En ja dan weet jij ook dat er geen geld is. Wat moet je dan?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 augustus 2012 door Beempjerotterdam --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 augustus 2012 - 01:57   quote  deeplink  
Bulykin...was een optie.....maar Malki was absoluut haalbaar....en echte Feijnoord speler.
Immers en Matheisen ....lever dat geld in,en jullie hadden Malki gehad,een echte Feijenoorder.....goed voor minstens 15 doelpunten
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 augustus 2012 - 01:59   quote  deeplink  
Zijn zoveel opties de revu gepasseerd, we hadden er al lang 1 moeten hebben, hadden we waarschijnlijk 2 punten meer gehad..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 augustus 2012 - 02:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 01:59 schreef RenatoBos het volgende:
Zijn zoveel opties de revu gepasseerd, we hadden er al lang 1 moeten hebben, hadden we waarschijnlijk 2 punten meer gehad..
Ga gauw weer weg meeuwtje van me .....ze motten me hier niet
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 30 augustus 2012 - 02:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 01:57 schreef Nenam_tiL het volgende:
Bulykin...was een optie.....maar Malki was absoluut haalbaar....en echte Feijnoord speler.
Immers en Matheisen ....lever dat geld in,en jullie hadden Malki gehad,een echte Feijenoorder.....goed voor minstens 15 doelpunten
Ik betwijfel het. Ben niet 100% overtuigd van Malki en bovendien zal Roda JC Malki niet voor een appel en ei hebben willen laten gaan. En de positie van Bakkal moest ook opgevuld worden, dus de komst van een aanvallende middenvelder of dat nou Immers was of iemand anders, was evengoed noodzakelijk.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 30 augustus 2012 - 02:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 01:57 schreef Nenam_tiL het volgende:
Bulykin...was een optie.....maar Malki was absoluut haalbaar....en echte Feijnoord speler.
Immers en Matheisen ....lever dat geld in,en jullie hadden Malki gehad,een echte Feijenoorder.....goed voor minstens 15 doelpunten
Ja maar dat had ik al heel lang geroepen hoor dat hij nooit Mathijsen had moeten halen.
Immers kan ik nog wel ergens bedenken. Voor weinig geld, en hij kan echt wel iets voor ons betekenen denk ik. Vormertje geld het zelfde heeft alleen ff tijd nodig.
Maar ik vind dat we egt niet slechter op geworden zijn en het wordt nog veel beter. Ze verdedigen goed mee.
Genoeg aanvoer naar voren
Alleen die kut spits jo.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 augustus 2012 - 02:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 02:00 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ga gauw weer weg meeuwtje van me .....ze motten me hier niet
Huh..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 augustus 2012 - 02:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 02:03 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Huh..
Duh......:)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 augustus 2012 - 02:11   quote  deeplink  
Pelle doe het niet,is geen aanvulling.....geef de jeugd een kans
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 augustus 2012 - 02:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 02:11 schreef Nenam_tiL het volgende:
Pelle doe het niet,is geen aanvulling.....geef de jeugd een kans
Eerst zien, wat betreft de jeugd ben ik het met je eens..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 augustus 2012 - 02:23   quote  deeplink  
Pelle is overal mislukt......met veel bombarie terug gegaan naar Parma,sorry maar wie is Parma,de Willem 2 van Italie?,zelfs daar werdt hij verhuurd

Ik vindt dit een hele domme aankoop/huur van Feijenoord....haal dan die Everton of Armenteros,maar goed mijn gevoel/idee
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 30 augustus 2012 - 02:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 02:23 schreef Nenam_tiL het volgende:
Pelle is overal mislukt......met veel bombarie terug gegaan naar Parma,sorry maar wie is Parma,de Willem 2 van Italie?,zelfs daar werdt hij verhuurd

Ik vindt dit een hele domme aankoop/huur van Feijenoord....haal dan die Everton of Armenteros,maar goed mijn gevoel/idee
Tegen die laatste 2 hebben we dit weekend nog gespeeld. Maakten niets klaar. Geen meerwaarde voor Feyenoord.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 30 augustus 2012 - 02:27   quote  deeplink  
Kost geld hebben we niet?
Evertons contract loopt af, dus als Martin slim is gaat die van de winter ff praten
Armenteros is geen spits
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 augustus 2012 - 02:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 02:27 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Kost geld hebben we niet?
Evertons contract loopt af, dus als Martin slim is gaat die van de winter ff praten
Armenteros is geen spits
Kost geld......Pelle niet dan???....kom op Pelle,die komt gratis ballen bij jullie
Nicotti
 Nicotti - donderdag 30 augustus 2012 - 02:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 02:23 schreef Nenam_tiL het volgende:
Pelle is overal mislukt......met veel bombarie terug gegaan naar Parma,sorry maar wie is Parma,de Willem 2 van Italie?,zelfs daar werdt hij verhuurd

Ik vindt dit een hele domme aankoop/huur van Feijenoord....haal dan die Everton of Armenteros,maar goed mijn gevoel/idee
Ik snap best wel wat je bedoelt, maar bijv, Everton of Armenteros is financieel niet haalbaar voor Feyenoord. Daarbij zou je Everton event. eind van het seizoen gratis op kunnen pikken, maar vind dat meer een type schaken/cisse/immers, die hebben we niet nodig. Met Schaken kun je met een spits als Pelle geregeld een voorzet verwachten en met een Immers die afentoe door schuift, heb je in de duels voor de goal ook wat meer kansen.
Daarbij kan Feyenoord, Pelle niet kopen, dus wat is er mis met een jaartje huren?? Tuurlijk als het niks wordt ben je je geld kwijt. Maar soms moet je gewoon een beetje risico nemen in het voetbal.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 30 augustus 2012 - 02:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 02:30 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Kost geld......Pelle niet dan???....kom op Pelle,die komt gratis ballen bij jullie
Willen ze huren.
Er is geen geld voor kopen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 augustus 2012 - 02:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 02:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Tegen die laatste 2 hebben we dit weekend nog gespeeld. Maakten niets klaar. Geen meerwaarde voor Feyenoord.
Dat zeg jij van iedereen...die Pelle zou bal vast zijn,aanspeelbaar....enz,wil jou niet afvallen maat....maar er is overal wel wat vriend
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 augustus 2012 - 02:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 02:31 schreef Nicotti het volgende:

[..]

Ik snap best wel wat je bedoelt, maar bijv, Everton of Armenteros is financieel niet haalbaar voor Feyenoord. Daarbij zou je Everton event. eind van het seizoen gratis op kunnen pikken, maar vind dat meer een type schaken/cisse/immers, die hebben we niet nodig. Met Schaken kun je met een spits als Pelle geregeld een voorzet verwachten en met een Immers die afentoe door schuift, heb je in de duels voor de goal ook wat meer kansen.
Daarbij kan Feyenoord, Pelle niet kopen, dus wat is er mis met een jaartje huren?? Tuurlijk als het niks wordt ben je je geld kwijt. Maar soms moet je gewoon een beetje risico nemen in het voetbal.
Zeg ook dat er niks mis mee is.......huren kan altijd,hoop ook dat het goed uit pakt voor jullie,heb ook niks tegen jullie.......maar Pelle kom op zeg
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 augustus 2012 - 02:40   quote  deeplink  
Is het al rond eigenlijk??
Nicotti
 Nicotti - donderdag 30 augustus 2012 - 02:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 02:38 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zeg ook dat er niks mis mee is.......huren kan altijd,hoop ook dat het goed uit pakt voor jullie,heb ook niks tegen jullie.......maar Pelle kom op zeg
Ik heb ook niks tegen jou, ken je ook niet. :) Maar ik denk dat we Pelle best een kans kunnen geven, die heeft Guidetti ook gehad en bij az was ie echt niet zo slecht, maar door de financiele problemen toen bij az moest hij weg, omdat ie te duur was.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 augustus 2012 - 02:57   quote  deeplink  
Het geld wat Immers en Matheisen heeft gekost....plus de verkopen van spelers...hadden jullie met slim spelen Matavs en een kanjer van een spits binnen gehaald......gegokt en verloren
Jullie hebben die Joris helemaal niet nodig,die jongen is weer thuis...zijn vrouw blij en de kids ook,hij lacht zich een krul in zijn lul,nog drie jaar onderder de pannen Feijenoord betaald.Immers en Fernandez idemdito.

Begrijp mij niet verkeerd bij ons net zo hoor.....hamlap lachte zich rot,net als imbicilio sulimaakthetniet en daar moeten wij van af
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 augustus 2012 - 02:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 02:40 schreef Nenam_tiL het volgende:
Is het al rond eigenlijk??
Nee nog niet..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 augustus 2012 - 02:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 02:43 schreef Nicotti het volgende:

[..]

Ik heb ook niks tegen jou, ken je ook niet. :)
komt nog wel..d:-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 augustus 2012 - 02:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 02:58 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

komt nog wel..d:-)
Mwah denk het niet gap
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 augustus 2012 - 03:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 02:58 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

komt nog wel..d:-)
Wij klikken ouwe....het klopt.
Heb ik met weinig vriend
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 augustus 2012 - 03:04   quote  deeplink  
Ik ga pitten....slaap lekker allen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 30 augustus 2012 - 03:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 02:33 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat zeg jij van iedereen...die Pelle zou bal vast zijn,aanspeelbaar....enz,wil jou niet afvallen maat....maar er is overal wel wat vriend
Joh, maakt toch niet uit als jij er anders over denkt? Zolang we elkaars mening maar respecteren. Feyenoord heeft 3 redelijke spitsen in huis, dus als we wat halen dan moet het wel kwaliteit zijn, anders kan je het beter het geld in je zak houden. Ik vind Pellè een redelijke optie. Voetballend is hij prima, scorend vermogen is minder, das duidelijk.

Met spelers als Malki, Everton en Armenteros ga je de oorlog niet winnen. Komen alleen in beeld wanneer ze transfervrij zouden zijn en dan nog met het nodige voorbehoud. Niet dat Pellè nou de nieuwe Guidetti is, maar ik vind hem wel sterker dan die 3 en en hij bovendien huurd worden. Goede kans dat er volgend jaar zomer financieel meer mogelijk is dan nu, dus dan kan er wellicht echt geinvesteerd worden in een spits. Of Achahbar moet zich dit jaar sterk ontwikkelen natuurlijk.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 30 augustus 2012 - 03:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 02:57 schreef Nenam_tiL het volgende:
Het geld wat Immers en Matheisen heeft gekost....plus de verkopen van spelers...hadden jullie met slim spelen Matavs en een kanjer van een spits binnen gehaald......gegokt en verloren
Jullie hebben die Joris helemaal niet nodig,die jongen is weer thuis...zijn vrouw blij en de kids ook,hij lacht zich een krul in zijn lul,nog drie jaar onderder de pannen Feijenoord betaald.Immers en Fernandez idemdito.

Begrijp mij niet verkeerd bij ons net zo hoor.....hamlap lachte zich rot,net als imbicilio sulimaakthetniet en daar moeten wij van af
Matavz was volkomen onhaalbaar. PSV heeft nog een bod van 7 miljoen afgewezen op hem deze maand.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 augustus 2012 - 03:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 03:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Matavz was volkomen onhaalbaar. PSV heeft nog een bod van 7 miljoen afgewezen op hem deze maand.
Heheheheh je hebt gelijk man.....ga naar je bed,mij hebben ze allang opgegeven
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 augustus 2012 - 03:26   quote  deeplink  
Mooie avatar heb je trouwens.....
dr love
 dr love - donderdag 30 augustus 2012 - 04:22   quote  deeplink  
Flikker toch op met die pelle en als hij komt dan lekker aardappelen pellen in de frietcar,
Martin heb een beter idee je wilt hoog score met een interessante naam nou hier komen ze

D.Drogba verlaat binnenkort China en anelka
Dzeko wilt ook weg
L.de jong van bm gladbach willen van hem af
D.kuijt mag ook weg, de Turken zijn erachter gekomen dat hij alleen om het geld is gekomen.
Elmander wilt graag terug naar de kuip.
dr love
 dr love - donderdag 30 augustus 2012 - 04:41   quote  deeplink  
Iedereen is wel heel erg lof over koeman maar de meeste suporters weten amper wat de functie van een choach is ten eerste is hij hoofd schuldige dat feyenoord is uitgeschakeld voor de championsleage
En let op de Uefa halen ze ook niet en eredivisie moet je ook niet verwachten 2e plaats meer.
Ik erger me dood aan die mislukte trainer, maar ja jullie weten wel beter hoop ik.
dr love
 dr love - donderdag 30 augustus 2012 - 04:53   quote  deeplink  
Weet je wat ik niet snap Feyenoord heeft de beste voetbal academi zoveel talenten ze scoren er op los en mooi combinatie spel snel en de hoofdtrainer heeft geen trek om ze op te stellen in de basis, nee hij heeft lieverd spelers die geen knikker kunnen raken maar wel altijd optijd zijn op de trainingveld dan speler die goed in ritme zijn en meer voetbaltech zijn maar af en toe laat komen.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 30 augustus 2012 - 07:00   quote  deeplink  
pleur op dr nobody. je blijft jezelf maar herhalen. beetje lijdensweg achtig...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 augustus 2012 door FR-Han --
dr love
 dr love - donderdag 30 augustus 2012 - 07:30   quote  deeplink  
En wat ben jij dan hersenloze Han de flikker.
GeenGelul
 GeenGelul - donderdag 30 augustus 2012 - 07:43   quote  deeplink  
Als ik dit lees, dan gaat die Pelle niet komen.

De andere reden dat AZ hoopt dat Pellè naar Feyenoord gaat, ligt in het financiële. De Noord-Hollanders verkochten hem een jaar geleden voor twee miljoen euro aan Parma, maar hebben nog altijd 700.000 euro tegoed van die club. Als Parma besluit Pellè van de hand te doen aan Feyenoord, zal AZ direct tussenbeide komen en het resterende bedrag opeisen. Daarvoor heeft het reeds contact gelegd met de FIFA.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 30 augustus 2012 - 07:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 07:30 schreef dr love het volgende:
En wat ben jij dan hersenloze Han de flikker.
heb je het zelf niet in de gaten dan? je kan ook eens wat proberen te doen met wat een ander zegt. en aangezien ik niet de enige bent die zich mateloos aan je irriteert. doe er je voordeel mee. ipv alle kritiek te weerleggen kan je soms ook iets leren waar je in het dagelijkse leven ook profeit van hebt...
tomson
 tomson - donderdag 30 augustus 2012 - 07:55   quote  deeplink  
Zinvol topic geworden...
010-78
 010-78 - donderdag 30 augustus 2012 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 07:55 schreef tomson het volgende:
Zinvol topic geworden...
Inderdaad. Zal wel door het tijdstip komen...
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 30 augustus 2012 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 02:00 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ga gauw weer weg meeuwtje van me .....ze motten me hier niet
+ een heleboel!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord wil ex az spits Pellè









0.0113630