|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Slordig balverlies over en weer. |
|
|
|
|
piet
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Hehe, eindelijk Fernandez eruit. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
wanneer valt dt doelpunt nu want zo verlies je punten vergeleken met vorig jaar |
|
|
|
|
piet
|
|
|
je kan toch bijna verwachten dat achabar in 8 minuten die wedstrijd beslist, waarom niet een kwartier. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Smerige overtreding op Martins Indi |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2012 - 14:13 schreef piet het volgende:je kan toch bijna verwachten dat achabar in 8 minuten die wedstrijd beslist, waarom niet een kwartier. Feyenoord valt niet constant aan, maar anticipeert vooral op fouten van Vitesse. Gevaar met Anass is dat als je verder van de goal speelt, hij minder van waarde is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-girl
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Godverdomme ! Kutkoeman . Lekker die Fernandez blijven opstellen |
|
|
|
|
piet
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wat een mazzel van Vitesse. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Uit een onterechte vrije trap kan Vitesse eindelijk scoren. Blom-Feyenoord 1-0 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Kut Mulder red ie weer geen punt voor Feyenoord! Dat is nu net wat Velthuizen bij Vitesse wel doet ....
Ik blijft het zeggen , het is geen keeper die PUNTEN PAKT VOOR FEYENOORD
Dat we kansen missen, dat staat buiten kijf. Maar we hebben een keeper nodig die eens punten voor Feyenoord pakt !!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
GVD !!! btw; wat een aanwinst hè, die Lex?! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
eigenlijk hebben alle spelers zich de pleuris gewerkt...
en dat schijnt koeman te willen,,,werkvoetbal. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wat een onverdiende nederlaag. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2012 - 14:20 schreef lijdensweg het volgende:Kut Mulder red ie weer geen punt voor Feyenoord! Dat is nu net wat Velthuizen bij Vitesse wel doet .... Ik blijft het zeggen , het is geen keeper die PUNTEN PAKT VOOR FEYENOORD Dat we kansen missen, dat staat buiten kijf. Maar we hebben een keeper nodig die eens punten voor Feyenoord pakt !!!! Opdonderen! |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2012 - 14:20 schreef lijdensweg het volgende:Kut Mulder red ie weer geen punt voor Feyenoord! Dat is nu net wat Velthuizen bij Vitesse wel doet .... Ik blijft het zeggen , het is geen keeper die PUNTEN PAKT VOOR FEYENOORD Dat we kansen missen, dat staat buiten kijf. Maar we hebben een keeper nodig die eens punten voor Feyenoord pakt !!!! Neem jij jezelf nog wel serieus??? |
|
|
|
|
pacmania
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2012 - 14:20 schreef lijdensweg het volgende:Kut Mulder red ie weer geen punt voor Feyenoord! Dat is nu net wat Velthuizen bij Vitesse wel doet .... Ik blijft het zeggen , het is geen keeper die PUNTEN PAKT VOOR FEYENOORD Dat we kansen missen, dat staat buiten kijf. Maar we hebben een keeper nodig die eens punten voor Feyenoord pakt !!!! Donder op man, hier kan Mulder toch niks aan doen! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2012 - 14:20 schreef van geil het volgende:eigenlijk hebben alle spelers zich de pleuris gewerkt... en dat schijnt koeman te willen,,,werkvoetbal. Feyenoord speelde voetballend ook prima, volkomen onverdiend deze nederlaag. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2012 - 14:20 schreef lijdensweg het volgende:Kut Mulder red ie weer geen punt voor Feyenoord! Dat is nu net wat Velthuizen bij Vitesse wel doet .... Ik blijft het zeggen , het is geen keeper die PUNTEN PAKT VOOR FEYENOORD Dat we kansen missen, dat staat buiten kijf. Maar we hebben een keeper nodig die eens punten voor Feyenoord pakt !!!! hou nou toch eens op met die k*t kritiek op Mulder man! we hebben een Lex Immers nodig die z'n kansen benut! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Daar ben ik het ook helemaal mee eens!! Die lul van een Fernandez moet er NOOIT MEER IN!!
Dat is de volgende op mijn lijstje .... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2012 - 14:20 schreef lijdensweg het volgende:Kut Mulder red ie weer geen punt voor Feyenoord! Dat is nu net wat Velthuizen bij Vitesse wel doet .... Ik blijft het zeggen , het is geen keeper die PUNTEN PAKT VOOR FEYENOORD Dat we kansen missen, dat staat buiten kijf. Maar we hebben een keeper nodig die eens punten voor Feyenoord pakt !!!! nou lul je echt dom, leerdam heft buitenspel op, mulder kan hier niks aan doen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2012 - 14:20 schreef lijdensweg het volgende:Kut Mulder red ie weer geen punt voor Feyenoord! Dat is nu net wat Velthuizen bij Vitesse wel doet .... Ik blijft het zeggen , het is geen keeper die PUNTEN PAKT VOOR FEYENOORD Dat we kansen missen, dat staat buiten kijf. Maar we hebben een keeper nodig die eens punten voor Feyenoord pakt !!!! Hoezo ligt het aan Mulder? Die heeft een aantal prima ballen gepakt. |
|
|
|
|
bakray
|
|
|
Was weer een leerdammertje |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Lijndensweg moet nou echt een keer z'n domme muil houden met z'n Mulder ! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Was toch niet om aan te zien.. Tuurlijk verdien je minimaal een punt maar dat lag meer aan Vitesse.. Niemand kan verdomme een doelpunt maken. Die tyfus Fernandez is gewoon een lui varken die er meteen uitgepleurt moet worden, ik kots die gozer helemaal uit. Cissé bakt er helemaal niks van en Immers heeft 10 kansen nodig om een keer te scoren.
Leerdam, geef die man een pistool en stuur hem de rimboe in.. Hoe kan je verdomme zo staan in de laatste minuut.. En dan een grote bek hebben dat ie niet wilt bijtekenen.
Mulder was de beste. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Heel serieus, net zo serieus dat ik Erwin Mulder een lul van een keeper vind die NEVER EN NOOIT PUNTEN ZAL PAKKEN VOOR FEYENOORD................ Dit zijn wedstrijden waar je je kan onderscheiden als keepeer.
Heb je die reddingen van Velthuizen gezien!! Die pakt de punten .......... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: had jij dat nog steeds niet door dan, craven? dat dom lullen/schrijven van L. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Begint een drama te worden qua scoren maar speelde verder wel oke |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Wat een zak die Fernandez. Mulder was man of the match |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: allemaal op werklust....geen sublieme aanvallen en afronding..
dan krijg je vaak 'onverdiende" nederlagen
maar is gewoon gebrek aan kwaliteit. |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2012 - 14:20 schreef lijdensweg het volgende:Kut Mulder red ie weer geen punt voor Feyenoord! Dat is nu net wat Velthuizen bij Vitesse wel doet .... Ik blijft het zeggen , het is geen keeper die PUNTEN PAKT VOOR FEYENOORD Dat we kansen missen, dat staat buiten kijf. Maar we hebben een keeper nodig die eens punten voor Feyenoord pakt !!!! FF serieus Mulder keepte een zeer goede wedstrijd!! Feyenoord had drie pingels moeten krijgen. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: mulder heeft behoorlijk gekeept dit keer kon die er niks aan doen.die verdediging stond te slapen |
|
|
|
|
Rene47
|
|
|
4 wedstrijden gespeeld en we haken nu alweer af bij de top. Met dit materiaal mogen we blij zijn met een 5e of 6e plaats dit seizoen gvd! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: geef iedereen kansen he ;) |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
We zijn gewoon niet beter. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Mathijssen ook goed deze wedstrijd |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Boeie, dan maar roeien met de riemen die we hebben, miss dat t met Pelle en Verhoek beter gaat, FEYENOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORD |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
Mulder man of the match eindelijk hebben we weer een goede keeper! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: met een spitsje zoals guidetti hadden we deze wedstrijd in de tas gehad... |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2012 - 14:26 schreef Rene47 het volgende:4 wedstrijden gespeeld en we haken nu alweer af bij de top. Met dit materiaal mogen we blij zijn met een 5e of 6e plaats dit seizoen gvd! Met jouw theorie wordt Vitesse kampioen en gaat RKC Europa in... |
|
|
|