BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vitesse - Feyenoord (zondag 2 september 2012, 12:30): 1-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 31 augustus 2012 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 22:03 schreef Wim2 het volgende:
De snor zegt dat we gaan verliezen..
Mooi 3 punten.
tomson
 tomson - vrijdag 31 augustus 2012 - 22:15   quote  deeplink  
Zeker weten, als snor zegt dat we gaan verliezen is het altijd prijs.
van geil
 van geil - vrijdag 31 augustus 2012 - 22:17   quote  deeplink  
echt belangrijk deze pot...

winnen.......maak me deze keer geen ruk uit hoe
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 31 augustus 2012 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 22:03 schreef Wim2 het volgende:
De snor zegt dat we gaan verliezen..
Snor en Gijp zijn al maanden wat badinerend over Feyenoord.
Kolerelijers.
Wim2
 Wim2 - vrijdag 31 augustus 2012 - 22:32   quote  deeplink  
Idd, vooral van der Gijp dan weer.

Vorig jaar zei hij dat het al niets werd met Feyenoord omdat ze slechte spelers hadden en nu zijn het opeens allemaal heel leuke spelers als ze vertrokken zijn.

Van de Gijp heeft er gewoon de pest in dat hij niet goed genoeg was voor Feyenoord.

-------Mulder-----
Janmaat-De Vrij-Mathijssen-Bmi
-Vormer-Immers-Clasie
-Verhoek-Pelle-Schaken

Dit is gewoon een heel behoorlijke selectie voor Eredivisie begrippen waarin je toch zeker 5de of 6de kunt worden. En misschien zitten er meer in. Als Immers en Verhoek hun Ado niveau weer halen, en Pelle een beetje rendeert? Waarom dan geen plaats in de top 4? Ik weet het niet hoor.
dr love
 dr love - vrijdag 31 augustus 2012 - 22:40   quote  deeplink  
Feyenoord gaat tegen Vitesse finaal op z,n bek en wordt afgeslacht met 1-4, jullie zullen wel niet leuk vinden ik ook niet, maar jullie zijn nog aan het dromen, nou ik gelukkig niet en ik weet al tot zover dat FYENOORD weer een vrije val zal maken zal m.v.geel op tijd kunnen ingrijpen of wacht hij eerst de de rellen en witte doekjes voor r.koeman.
MMM
 MMM - vrijdag 31 augustus 2012 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 22:40 schreef dr love het volgende:
1-4
Prima.
Wim2
 Wim2 - vrijdag 31 augustus 2012 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 22:40 schreef dr love het volgende:
Feyenoord gaat tegen Vitesse finaal op z,n bek en wordt afgeslacht met 1-4, jullie zullen wel niet leuk vinden ik ook niet, maar jullie zijn nog aan het dromen, nou ik gelukkig niet en ik weet al tot zover dat FYENOORD weer een vrije val zal maken zal m.v.geel op tijd kunnen ingrijpen of wacht hij eerst de de rellen en witte doekjes voor r.koeman.
Pfff, heb jij niet iets beters te doen?

Ik was ook vaak negatief, maar dat was duidelijk sarcastisch maar jij slaat nogal door.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 augustus 2012 door Wim2 --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 31 augustus 2012 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 22:40 schreef dr love het volgende:
Feyenoord gaat tegen Vitesse finaal op z,n bek en wordt afgeslacht met 1-4, jullie zullen wel niet leuk vinden ik ook niet, maar jullie zijn nog aan het dromen, nou ik gelukkig niet en ik weet al tot zover dat FYENOORD weer een vrije val zal maken zal m.v.geel op tijd kunnen ingrijpen of wacht hij eerst de de rellen en witte doekjes voor r.koeman.
Wanneer ga je optreden?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 31 augustus 2012 - 22:48   quote  deeplink  
hij doet niet anders

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 augustus 2012 door Nenam_tiL --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 31 augustus 2012 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 22:48 schreef Nenam_tiL het volgende:
hij doet niet anders
Ieder Forum verdient z'n hofnar.
van geil
 van geil - vrijdag 31 augustus 2012 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 22:40 schreef dr love het volgende:
Feyenoord gaat tegen Vitesse finaal op z,n bek en wordt afgeslacht met 1-4, jullie zullen wel niet leuk vinden ik ook niet, maar jullie zijn nog aan het dromen, nou ik gelukkig niet en ik weet al tot zover dat FYENOORD weer een vrije val zal maken zal m.v.geel op tijd kunnen ingrijpen of wacht hij eerst de de rellen en witte doekjes voor r.koeman.
sterk spul man.........
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:05   quote  deeplink  
koeman oprotten! verbeek proberen los te weken en anthony lurling voor de broodnodige ervaring en scorend vermogen die deze selectie mist!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 22:55 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ieder Forum verdient z'n hofnar.
Ach mij moet je ook niet serieus nemen,maar ik zeik mijn club niet af
Dr love is meer een intrigantje.....een gluiperig mannetje,sorry ga jullie maten niet afvallen hoor,is niet mijn bedoeling.

Dr Love..........
30x8p5e.jpg
van geil
 van geil - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 23:05 schreef Nummer Zeven het volgende:
koeman oprotten! verbeek proberen los te weken en anthony lurling voor de broodnodige ervaring en scorend vermogen die deze selectie mist!!
jij kunt zo de politiek in....

doe er wat mee.
dr love
 dr love - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:11   quote  deeplink  
Ik geloof ook wel dat al belandt Feyenoord in de jupiler leage en de Feyenoord talenten staat de rem er op dat r.koeman nog veel krediet krijgt. Dat is het verschil met een topclub, kijk r.koeman heeft een geweldig staat van dienst als voetballer, maar dat
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 23:11 schreef dr love het volgende:
Ik geloof ook wel dat al belandt Feyenoord in de jupiler leage en de Feyenoord talenten staat de rem er op dat r.koeman nog veel krediet krijgt. Dat is het verschil met een topclub, kijk r.koeman heeft een geweldig staat van dienst als voetballer, maar dat
Pjoost, dronken lor..;-)
tomson
 tomson - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:25   quote  deeplink  
Hoeveel onzin en lariekoek kan een mens in 200 posts krijgen? Vorig jaar was je nog enigszins warrig maar nog te harden. Nu ben je gewoon bezig mensen doelbewust te irriteren. Bij gebrek aan een negeerknop op dit forum (helaas) ga ik nu maar proberen je posts maar gewoonweg zo over te slaan want ik word echt misselijk van je gedram en gezeur. Dag dr. Love..
Sanchos Diego
 Sanchos Diego - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:26   quote  deeplink  
Wel jammer dat Pelle en Verhoek voor zondag nog niet speelgerechtigd zijn..
bode
 bode - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:36   quote  deeplink  
Het wordt een hele zware wedstrijd en het wordt niet zo als een jaar geleden
0-4
Wim2
 Wim2 - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 23:36 schreef bode het volgende:
Het wordt een hele zware wedstrijd en het wordt niet zo als een jaar geleden
0-4
???? Maar toch is de uitslag volgens jou wel hetzelfde als een jaar geleden.
Omekees
 Omekees - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:44   quote  deeplink  
Drlove///Mathijss
dr love
 dr love - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:46   quote  deeplink  
Die snor van vi had een kut moeten hebben, hij weet donders goed waar de problemen zijn van Feyenoord en schuift het ook makkelijk in de schoenen van de spelers, en natuurlijk hebben de talenten geen ervaring in top competitie maar geef ze wel ruim de kans, en niet zoals koeman het doet max 10 min einde van de wedstrijd, als je ziet dat sommige spelers maar blijven kwakkelen met hun vorm, gun je andere spelers de kans om te spelen hiermee doel ik op : cisse, fernandes, immers, vormer, mathijsen. Ik vindt dat mulder, de vrij, bim, en ex heerenveen, en nog een aantallen talenten toch voortreffelijk goed handhaven en de jongens die volgens de trainer gedrag afwezig zijn is heus wel een goeie oplossing voor en anders als het echt zo erg dan had je ze al voor de competitie begon moeten ingrijpen, en niet halvewege waardoor Feyenoord zo,n belangrijke championsleage eruit zijn uitgeknikkerd, je hebt met mensen te maken en geen robots, begrijp mij niet verkeerd de belangen zijn bij Feyenoord enorm hoger dan een club als bijvoorbeeld NAC, vitesse, Roda, enz.
En Tuurlijk was ik ook blij met de aanstelling van r.koeman, en vondt het niet relevant zijn verleden als choach, maar helaas hij denkt nog steeds aan defensief en te veel controlerend en op de counter systeem te laten voetballen, we hebben geen spelers zoals Barcelona en Bayern munchen, en trouwens met mooi voetbal win je niet altijd wedstrijden mee.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 23:46 schreef dr love het volgende:
Die snor van vi had een kut moeten hebben, hij weet donders goed waar de problemen zijn van Feyenoord en schuift het ook makkelijk in de schoenen van de spelers, en natuurlijk hebben de talenten geen ervaring in top competitie maar geef ze wel ruim de kans, en niet zoals koeman het doet max 10 min einde van de wedstrijd, als je ziet dat sommige spelers maar blijven kwakkelen met hun vorm, gun je andere spelers de kans om te spelen hiermee doel ik op : cisse, fernandes, immers, vormer, mathijsen. Ik vindt dat mulder, de vrij, bim, en ex heerenveen, en nog een aantallen talenten toch voortreffelijk goed handhaven en de jongens die volgens de trainer gedrag afwezig zijn is heus wel een goeie oplossing voor en anders als het echt zo erg dan had je ze al voor de competitie begon moeten ingrijpen, en niet halvewege waardoor Feyenoord zo,n belangrijke championsleage eruit zijn uitgeknikkerd, je hebt met mensen te maken en geen robots, begrijp mij niet verkeerd de belangen zijn bij Feyenoord enorm hoger dan een club als bijvoorbeeld NAC, vitesse, Roda, enz.
En Tuurlijk was ik ook blij met de aanstelling van r.koeman, en vondt het niet relevant zijn verleden als choach, maar helaas hij denkt nog steeds aan defensief en te veel controlerend en op de counter systeem te laten voetballen, we hebben geen spelers zoals Barcelona en Bayern munchen, en trouwens met mooi voetbal win je niet altijd wedstrijden mee.
Dus we mogen niet controlerend en op de counter spelen, maar we hebben geen spelers zoals Barcelona en Bayern en bovendien win je met mooi voetbal ook niet alles.

Wat wil je dan?
Wim2
 Wim2 - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 23:46 schreef dr love het volgende:
Die snor van vi had een kut moeten hebben, hij weet donders goed waar de problemen zijn van Feyenoord en schuift het ook makkelijk in de schoenen van de spelers, en natuurlijk hebben de talenten geen ervaring in top competitie maar geef ze wel ruim de kans, en niet zoals koeman het doet max 10 min einde van de wedstrijd, als je ziet dat sommige spelers maar blijven kwakkelen met hun vorm, gun je andere spelers de kans om te spelen hiermee doel ik op : cisse, fernandes, immers, vormer, mathijsen. Ik vindt dat mulder, de vrij, bim, en ex heerenveen, en nog een aantallen talenten toch voortreffelijk goed handhaven en de jongens die volgens de trainer gedrag afwezig zijn is heus wel een goeie oplossing voor en anders als het echt zo erg dan had je ze al voor de competitie begon moeten ingrijpen, en niet halvewege waardoor Feyenoord zo,n belangrijke championsleage eruit zijn uitgeknikkerd, je hebt met mensen te maken en geen robots, begrijp mij niet verkeerd de belangen zijn bij Feyenoord enorm hoger dan een club als bijvoorbeeld NAC, vitesse, Roda, enz.
En Tuurlijk was ik ook blij met de aanstelling van r.koeman, en vondt het niet relevant zijn verleden als choach, maar helaas hij denkt nog steeds aan defensief en te veel controlerend en op de counter systeem te laten voetballen, we hebben geen spelers zoals Barcelona en Bayern munchen, en trouwens met mooi voetbal win je niet altijd wedstrijden mee.
Hé, een positievere reactie. Ga zo door!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 augustus 2012 door Wim2 --
tomson
 tomson - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:51   quote  deeplink  
Nog 1 keertje dan.

73462694.gif
Wim2
 Wim2 - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:53   quote  deeplink  
Omg.

Wat is de link van dat plaatje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 augustus 2012 door Wim2 --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 22:41 schreef MMM het volgende:

[..]

Prima.
Ghehe geweldig..die moet toch wel van het padje zijn hè..???
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 23:11 schreef dr love het volgende:
Ik geloof ook wel dat al belandt Feyenoord in de jupiler leage en de Feyenoord talenten staat de rem er op dat r.koeman nog veel krediet krijgt. Dat is het verschil met een topclub, kijk r.koeman heeft een geweldig staat van dienst als voetballer, maar dat
Maar dat ja..thinking-idea-animated-animation-smiley-emoticon-000339-large.gif
dr love
 dr love - zaterdag 01 september 2012 - 00:02   quote  deeplink  
Oké wat deze selectie kan en heeft, attractief, dominant,snelheid,
En Feyenoord moet es leren resultaatgericht spelen leren slim te spelen wanneer je tegenstander zwaar verdedigt dan met afstandsschot forceren dat heeft Ajax, PSV all jaren zo gespeeld en veel gewonnen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 01 september 2012 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 23:25 schreef tomson het volgende:
Hoeveel onzin en lariekoek kan een mens in 200 posts krijgen? Vorig jaar was je nog enigszins warrig maar nog te harden. Nu ben je gewoon bezig mensen doelbewust te irriteren. Bij gebrek aan een negeerknop op dit forum (helaas) ga ik nu maar proberen je posts maar gewoonweg zo over te slaan want ik word echt misselijk van je gedram en gezeur. Dag dr. Love..
Hahahahaha gaat jou niet lukken vriend...af en toe moet jij ff uitrazen
tomson
 tomson - zaterdag 01 september 2012 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 00:06 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hahahahaha gaat jou niet lukken vriend...af en toe moet jij ff uitrazen
80164135.gif
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 september 2012 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 00:06 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hahahahaha gaat jou niet lukken vriend...af en toe moet jij ff uitrazen
Eerder uithazen..0060.gif
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 01 september 2012 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 00:08 schreef tomson het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Pffffffff die is wel heftig.....dr love in die stoel?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 01 september 2012 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 00:09 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Eerder uithazen.. [ afbeelding ]
Oja ouwe wat heeft Chelsea gedaan??
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 01 september 2012 - 00:13   quote  deeplink  
FALCAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tomson
 tomson - zaterdag 01 september 2012 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 00:12 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Oja ouwe wat heeft Chelsea gedaan??
Tis stil aan de overkant...
tomson
 tomson - zaterdag 01 september 2012 - 00:15   quote  deeplink  
Verder is het hier een wedstrijd topic. Kroeg in of wieberen... :))
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 01 september 2012 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 00:15 schreef tomson het volgende:
Verder is het hier een wedstrijd topic. Kroeg in of wieberen... :))
vriendelijk ventjie
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 01 september 2012 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 00:15 schreef tomson het volgende:
Verder is het hier een wedstrijd topic. Kroeg in of wieberen... :))
Oja off topic....2-1
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 01 september 2012 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 00:16 schreef infamous psv het volgende:

[..]

vriendelijk ventjie
Wel nee man en hij is nog huge ook
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 september 2012 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 00:12 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Oja ouwe wat heeft Chelsea gedaan??
Pleurt op jij naar je eigen forum ja..
Wim2
 Wim2 - zaterdag 01 september 2012 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 00:16 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Oja off topic....2-1
smiley-angry-128x128.png
Omekees
 Omekees - zaterdag 01 september 2012 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 00:02 schreef dr love het volgende:
Oké wat deze selectie kan en heeft, attractief, dominant,snelheid,
En Feyenoord moet es leren resultaatgericht spelen leren slim te spelen wanneer je tegenstander zwaar verdedigt dan met afstandsschot forceren dat heeft Ajax, PSV all jaren zo gespeeld en veel gewonnen.
Hij is geen aandachtsgeil!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 01 september 2012 - 01:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 22:40 schreef dr love het volgende:
Feyenoord gaat tegen Vitesse finaal op z,n bek en wordt afgeslacht met 1-4, jullie zullen wel niet leuk vinden ik ook niet, maar jullie zijn nog aan het dromen, nou ik gelukkig niet en ik weet al tot zover dat FYENOORD weer een vrije val zal maken zal m.v.geel op tijd kunnen ingrijpen of wacht hij eerst de de rellen en witte doekjes voor r.koeman.
Menneke donder gewoon op als je niks normaals kan typen
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 01 september 2012 - 01:30   quote  deeplink  
Ik zeg 0-2.
Vitesse draait ook nog nie
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 september 2012 - 01:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 01:30 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Ik zeg 0-2.
Vitesse draait ook nog nie
Denk ik ook..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 01 september 2012 - 01:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 01:31 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Denk ik ook..
Kijk aan jou heb ik teminste wat
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 september 2012 - 01:33   quote  deeplink  
Wie gaan ze derin peren..??
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 01 september 2012 - 01:35   quote  deeplink  
Koeman kennende start hij met zijn basis 11. Dus geen Verhoek & Pelle in basis.
Wissele denk ik wel.
Die krijgen we denk ik thuis pas te zien.

Ik denk Schaken 0-1 Immers 0-2

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vitesse - Feyenoord (zondag 2 september 2012, 12:30): 1-0









0.0073981