|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 - 05:17 schreef dr love het volgende:Mulder Janmaat kongolo bim. Leerdam Schaken vormer. Harmeet. Fernandes Achabar. Manu Met deze spelers en tactiek win je gegarandeerd Leuk fris dominant aanvallend en controlerend. Jaaa Clasie op de bank zetten scheelt ook de helft ja. Leerdam op de back is ook geen suc6. En Manu kan je ook wel doen ja ? Die is na Excelsior duppert! Donder op na 020 jo, jij bent geen Feyenoorder. Sjappie |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vitesse doelpuntje, wij een doelpuntje meer. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Ik doe er nog 1 bovenop voor ons =) |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Hehehhe nee da gun ik ze niet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, ik zal even doorgeven dat het niet de bedoeling is dat Fietstas er eentje maakt Beempje! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Doe toch maar 0-2. Verder geen gelul. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2012 - 02:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hahaha, ik zal even doorgeven dat het niet de bedoeling is dat Fietstas er eentje maakt Beempje! Goed bezig. Bel Mulder ma is ffkes op |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
ik ben benieuwd denk een 1-2 tje weer billendichtknijp wedstrijd |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 september 2012 - 20:14 schreef Stylzz het volgende:[..] Feyenoord heeft 4 internationals, 5 met de Vrij nu. En ze blijven het een matig elftal vinden. Is prima. Het is en blijft toch matig! Als je 1-1 thuis speelt tegen hoerenveen en 2-0 verliest bij sparta praag. En ik heb nog geen wedstrijd gezien dat Feyenoord dominant was ............ Dus dan is de kritiek meer dan terecht!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We hebben al heel lang niet meer verloren van Vitesse.
Nou dat lijkt me duidelijk dan. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Het wordt weer eens tijd? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Heb er geen goed voor gevoel bij |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Ik ook. :(
ff om de druk weg te halen, het is geen schande om hier te verliezen. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: als je alleen vandaag wat minder zeikt op eigen spelers moet het goed komen! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wat doe je nog hier? Je was toch overgelopen naar 020! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ik merk dat ik nog niet klaar ben. je hebt nog wat lessen in lezen nodig... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Ok, spanning stijgt!! Ik ga de auto maar eens wassen, beetje tijdverdrijf. Overigens ik blijf bij me 1-3. (reis, schaken, immers, kalas ed.) |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
0-2! 3 punten liggen al in Rotterdam |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Tja gramatica is niet mijn sterkste kant ..... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Wen krieg dan auch den zieg Vitesse is net zo goed (of slecht) als feyenoord |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Hoop op 1-2 maar denk 1-1. Als we maar niet verliezen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mulder; Janmaat, Martins Indi, Mathijsen, Nelom; Clasie, Leerdam, Immers; Schaken, Fernandez, Cissé.
Bank: Graafland, Vormer, Mokotjo, Singh, Kongolo, Elabdellaoui en Achahbar.
Nu wel weer met 3 aanvallers.. En weer Cissé, zucht. En Leerdam, pffffff.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 september 2012 door MMM -- |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2012 - 11:34 schreef MMM het volgende:Mulder; Janmaat, Martins Indi, Mathijsen, Martins Indi; Clasie, Leerdam, Immers; Schaken, Fernandez, Cissé. Bank: Graafland, Vormer, Mokotjo, Singh, Kongolo, Elabdellaoui en Achahbar. Nu wel weer met 3 aanvallers.. En weer Cissé, zucht. En Leerdam, pffffff. Zal dan straks blijken of Cissé en Leerdam definitief afgeserveerd kunnen worden. Ik vrees van wel. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2012 - 11:34 schreef MMM het volgende:Mulder; Janmaat, Martins Indi, Mathijsen, Martins Indi; Clasie, Leerdam, Immers; Schaken, Fernandez, Cissé. Bank: Graafland, Vormer, Mokotjo, Singh, Kongolo, Elabdellaoui en Achahbar. Nu wel weer met 3 aanvallers.. En weer Cissé, zucht. En Leerdam, pffffff. 2x indi? hahahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zal Nelom moeten zijn inderdaad |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fernandez. Ook laatste kans. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
nelom pff was slecht tegen spartak! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: zo bedoelde ik het niet eens. mijn nederlands is ook flut. meet dat ik er later bij had gezegt een tiepetje te doen. ik deed een mathijss na |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
De Opstelling:
----------Mulder-------- Janmaat-BMI-Mathijssen-Nelom -Leerdam-Immers-Clasie -Schaken-Fernandez-Cissé
Pfff, Als ik Koeman was had ik wel een aantal dingen anders gedaan. Waarom Leerdam? Ik zie daar veel liever Vormer staan, daar heb je nog wat aan in de toekomst. Fernandez? Waarom zet dan Immers maar gewoon in de spits. Cissé... Tja. Zo gelukkig dat volgende week hopelijk Verhoek en Pelle er in staan |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Mijn opstelling was geweest:
---------Mulder-------- Janmaat-BMI-Mathijssen-Nelom --Leerdam-Immers-Clasie-Vormer ----Schaken--------Omar--- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2012 - 12:02 schreef Wim2 het volgende:De Opstelling: ----------Mulder-------- Janmaat-BMI-Mathijssen-Nelom -Leerdam-Immers-Clasie -Schaken-Fernandez-Cissé Pfff, Als ik Koeman was had ik wel een aantal dingen anders gedaan. Waarom Leerdam? Ik zie daar veel liever Vormer staan, daar heb je nog wat aan in de toekomst. Fernandez? Waarom zet dan Immers maar gewoon in de spits. Cissé... Tja. Zo gelukkig dat volgende week hopelijk Verhoek en Pelle er in staan serieus????? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2012 - 11:34 schreef MMM het volgende:Mulder; Janmaat, Martins Indi, Mathijsen, Nelom; Clasie, Leerdam, Immers; Schaken, Fernandez, Cissé. Bank: Graafland, Vormer, Mokotjo, Singh, Kongolo, Elabdellaoui en Achahbar. Nu wel weer met 3 aanvallers.. En weer Cissé, zucht. En Leerdam, pffffff. Cissé of Fernandez wisselen is een beetje lood om oud ijzer. Wat er op de bank zit is niet of nauwelijks beter.
Middenveld is wel meer mogelijk, dus opvallend dat Leerdam speelt. Zou niet mijn keuze zijn, maar goed, we zien het wel.
Nelom tsja, liever Kongolo, maar goed, die is ook nog erg jong. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Haha, Interviewer: Maar Pelle is een weinig scorende spits. Koeman: Als je niet speelt kun je ook niet scoren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Succes allemaal!
Come on Feyenoord! |
|
|
|
|
frjurgenfr
|
|
|
Die koeman ja als pellè niet speelt kan ie ook niet scoren hahahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
EdwardVanCuilenborgþ@FeyenoordKanaal
#Koeman: ,Vandaag een 4-3-3 variant. #Leerdam gaat net als vorig seizoen Janssen bespelen en moet er overheen gaan."#vitFEY |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Begrijp dat Theo J. in de basis staat bij fietstas, hoop dat Jordy hem alle hoeken gaat laten zien :) |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Op naar de 0-2 Suc6 boys! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
FR1908Nieuwsþ@FR1908Nieuws
Koeman: "Ik vind dat Vitesse een voetballend middenveld heeft, maar niet qua loopvermogen." #Feyenoord #vitfey |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
FR1908Nieuwsþ@FR1908Nieuws
Ronald Koeman tot slot: "Ik herinner me Feyenoord-Ajax, toen Leerdam op Janssen stond. Kelvin moet Janssen opvangen en overspelen." #vitfey |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ik hoop dat hij weet wat ie doet. Wat toen zat Janssen wel in een slechte fase. |
|
|
|