BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: CL: Ajax tegen Read Madrid, Manchester City en Dortmund

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Rogier
 Rogier - vrijdag 31 augustus 2012 - 10:11   quote  deeplink  
vanuit Manchester krijg ik al emails van .... "6 easy points against Ajax" en 'We will put our kids out against Ajax"

De onderschatting bij de anderen kan ons 'succes' zijn.
hjf
 hjf - vrijdag 31 augustus 2012 - 10:32   quote  deeplink  
Inderdaad prachtige loting en 3 keer een bomvolle Arena. Als we als 12e en 13e man er achter gaan staan, dan kan er nog iets moois gebeuren. We moeten ons nu al niet als de verliezers gaan beschouwen, want dan hoef je niet eens meer te gaan spelen. Er 110% voor gaan, samen met je supporters. Dit soort tegenstanders moet alleen maar motivatie opbrengen in plaats van demotivatie. Maar daar zorgt de technische staf wel voor. We moeten blij zijn, dat wij niet tegen een amateurclub uit Macedoniƫ hoeven te voetballen. Positief blijven denken mensen!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 31 augustus 2012 - 11:06   quote  deeplink  
Ik ben er van overtuigd dat ons AJAX kan stunten in deze poule en nee, het zal absoluut niet makkelijk zijn, maar met in ons achterhoofd de uitwedstrijd vorig seizoen bij Man.United en een instelling en inzet van 200% dan is een stunt juist in deze poule niet ondenkbaar.
nora
 nora - vrijdag 31 augustus 2012 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 19:34 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad en als zagreb niet 7 goals weggaf dan waren we gewoon door!
Dit jaar wordt het helemaal lastig we missen zoveel spelers: Lodeiro,Ozbillic,Bulykin,Anita,
Vertonghen,Janssen,Cvitanich, El Ham, nu nog Sulejmani en misschien vd Wiel.

Dan nog de blessure gevoelige Boerrigter en Sigtorsson zie het somber in..

Wat hebben we er voor terug gekregen: Sana, Moisander Poulsen, Boccara, Hoessen en nu Meleg
ben erg benieuwd wat de toekomst gaat brengen!
He Hummel je noemt bijna een heel reserveteam op dan lijkt het erger denk je,met El ham /Sulejmani/Ozbillic/Cvitanich/Bully.heb je nou niet bepaald de mensen genoemd die veel gespeeld hebben,degene die we missen is Jantje en Jansen,en de laatste maanden Anita,we hebben nu binnen Moisander/Sana/Poulsen,Boccara,Hoessen en hopelijk Babel ik hoop toch ook weer dat Derek kan mee doen en Siggi die ook bijna niet gespeeld hebben afgelopen seizoen dus volgens mij staan wij er op dit moment veel beter voor als vorig seizoen.
nora
 nora - vrijdag 31 augustus 2012 - 13:30   quote  deeplink  
Je speelt gewoon in de sterkste pool van de laatste 10 Jaar met heel Europa op de tribune en voor de TV als voetballer krijg je toch een stij..van mijn god ik denk dat Babel dit ook weet en zijn contract heeft afgekocht en 1 jaar bij Ajax wil spelen man dit is kicken zo,n pool.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 31 augustus 2012 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 13:21 schreef nora het volgende:

[..]

He Hummel je noemt bijna een heel reserveteam op dan lijkt het erger denk je,met El ham /Sulejmani/Ozbillic/Cvitanich/Bully.heb je nou niet bepaald de mensen genoemd die veel gespeeld hebben,degene die we missen is Jantje en Jansen,en de laatste maanden Anita,we hebben nu binnen Moisander/Sana/Poulsen,Boccara,Hoessen en hopelijk Babel ik hoop toch ook weer dat Derek kan mee doen en Siggi die ook bijna niet gespeeld hebben afgelopen seizoen dus volgens mij staan wij er op dit moment veel beter voor als vorig seizoen.
Ik help het je hopen Nora... Derek niet fit Sig niet fit Boilissen niet fit Babel nog niet binnen
Jan weg Janssen en Anita weg je ben echt nog niet sterker hoor!
nora
 nora - vrijdag 31 augustus 2012 - 14:27   quote  deeplink  
Derek maak ik me zorgen om maar Siggi is met stoeien zijn schouder uit de kom geschoten is niet ernstig volgens de dokter en is zondag nog net niet fit genoeg maar ze verwachten hem na zondag gewoon weer bij de selectie
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - vrijdag 31 augustus 2012 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 19:04 schreef uitnoord het volgende:
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Ajax moet waken voor een slachtpartij in de groepsfase van de CL

Madrid wrijft zich nu al in de handen, ze lachen, whaha Ajax, maar was er niet een scheidsrechter voor nodig om Ajax vorig jaar een oor aan te naaien, twee goals afkeuren tegen real madrid, als het toen bij 2 -2 zou zijn gebleven had Ajax ze waarscheinlijk nog wel eens kunnen verslaan, maar goed, we zijn nu beter dan het vorige seizoen
dit jaar beter als vorig seizoen. dat lijkt me sterk jullie hebben meer verkocht dan het jaar ervoor.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - vrijdag 31 augustus 2012 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 19:39 schreef hippy het volgende:

[..]

Je kan er niet omheen dat we tot twee keer toe bestolen zijn door de grens
dit soort dingen maken wij al jaren mee, leer ermee leven.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - vrijdag 31 augustus 2012 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 20:15 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

"Het niveau in Nederland daalt wel degelijk......" Jouw woorden pik, en nu heb je het over het buitenland?

Vorig jaar was het natuurlijk te gek voor woorden waar Ajax en vooral PSV punten liet liggen. Dat kwam echt niet omdat de rest zo goed was...
waardoor wel dan?
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - vrijdag 31 augustus 2012 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 21:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Beetje beter op de feiten letten, absoluut niet omgekocht, maar in de rust besloten dat ze van de trainer af wilden na de zoveelste hele dikke ruzie met die trainer.. Daarom die pot bewust verloren..
dus omgekocht.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - vrijdag 31 augustus 2012 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2012 - 22:04 schreef The Dude :) het volgende:

[..]

Bouma
blind
uitnoord
 uitnoord - vrijdag 31 augustus 2012 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 13:21 schreef nora het volgende:

[..]

zeker ook mijn gevoel nora, zowel in verdedigend als aanvalend zie ik meer potentie, snelheid en lijkt mij dat het afwerken de mannen beter afgaat
bully
 bully - vrijdag 31 augustus 2012 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 15:19 schreef uitnoord het volgende:

[..]

zeker ook mijn gevoel nora, zowel in verdedigend als aanvalend zie ik meer potentie, snelheid en lijkt mij dat het afwerken de mannen beter afgaat
denk dat we dat nog even moeten afwachten.
met vertonghen heb je echt wel aan kwaliteit verloren achterin.
en het spel ziet er nu mooi uit maar buiten az die ook kwaliteit heeft verloren nog niet echt getest.
en ook de kans op terugval is bij jonge spelers veel groter.
dus ik wacht nog even voordat ik kan zeggen of we vooruit of achteruit zijn gegaan.
hippy
 hippy - vrijdag 31 augustus 2012 - 19:14   quote  deeplink  
Alleen jan en anita zijn vaste waardes die vertrokken zijn...theo en greg waren niet denderend vorig jaar
Dus zoveel hebben we niet verloren...
freakie
 freakie - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:26   quote  deeplink  
2e plek moet te doen zijn:P
remco k
 remco k - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 15:04 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

dus omgekocht.
Misschien eens een cursus Nederlands, omkoping is wat anders als staken he..
remco k
 remco k - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 15:05 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

blind
PSV
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 23:37 schreef remco k het volgende:

[..]

PSV
he gozer..fijn dat je er weer bent..
johan14
 johan14 - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:46   quote  deeplink  
We gaan voor de tweede plaats
arikanari
 arikanari - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 07:38 schreef hippy het volgende:

[..]

We moeten zoiezo die duitsers pakken...
Die praten alleen over real en city, dus we worden al onderschat...
Dat gaat goed...;))
En zo is het maar net H., jullie krijgen echt wel kansen en als je die maar benut. Dat het moeilijk gaat worden is duidelijk, een stunt tegen die twee grootverdieners en je kon nog zo maar eens door zijn. En mocht dat niet lukken dan moet je die duitsers maar pakken, dan heb je de derde plek en flink wat punten (voor de tabel) binnen. Dan moet je gewoon hopen dat je niet weer een zware pleog loot in de achtste finales. Kun je in ieder geval nog een leuk Europees seizoen draaien.
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 23:47 schreef arikanari het volgende:

[..]

En zo is het maar net H., jullie krijgen echt wel kansen en als je die maar benut. Dat het moeilijk gaat worden is duidelijk, een stunt tegen die twee grootverdieners en je kon nog zo maar eens door zijn. En mocht dat niet lukken dan moet je die duitsers maar pakken, dan heb je de derde plek en flink wat punten (voor de tabel) binnen. Dan moet je gewoon hopen dat je niet weer een zware pleog loot in de achtste finales. Kun je in ieder geval nog een leuk Europees seizoen draaien.
ghehehehe
hippy
 hippy - zaterdag 01 september 2012 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 23:47 schreef arikanari het volgende:

[..]

Voor mij telt enkelt het kampioenschap...
Europees is ajax nog niet sterk genoeg...
Komen we ver...mooi...maar kampioen worden gaat voor
vak414
 vak414 - zaterdag 01 september 2012 - 13:02   quote  deeplink  
Zou iemand mij kunnen zeggen waarom ajax meteen in poule d geplaast terwijl er ook nog andere poules open waren.

vind het gewoon een rare loting, kan toch niet dat je 4 clubs uit 1 land mag deelnemen en dan de eerst ronde niet tegen elkaar kunnen komen is toch belachlijk.
voor valencia is en malaga is dat wel lekker komen ze niet tegen barca of real waardoor de kans groter is dat ajax, anderelecht, enz wel tegen deze clubs kunnen komen gewoon raar. ik vind dat bij een loting pot 1 tot 4 oke, maar ik vind wel dat de kansen even groot moeten blijven bijvoorbeeld je barca en real in pot 1 dan moet iedereen in pot 2 tegen deze clubs kunnen loten dus ook valencia enz. want nu hebben ze een voordeel vergeleken met andere clubs en dat is niet eerlijk.
Mokum1
 Mokum1 - maandag 03 september 2012 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 13:02 schreef vak414 het volgende:
Zou iemand mij kunnen zeggen waarom ajax meteen in poule d geplaast terwijl er ook nog andere poules open waren.

vind het gewoon een rare loting, kan toch niet dat je 4 clubs uit 1 land mag deelnemen en dan de eerst ronde niet tegen elkaar kunnen komen is toch belachlijk.
voor valencia is en malaga is dat wel lekker komen ze niet tegen barca of real waardoor de kans groter is dat ajax, anderelecht, enz wel tegen deze clubs kunnen komen gewoon raar. ik vind dat bij een loting pot 1 tot 4 oke, maar ik vind wel dat de kansen even groot moeten blijven bijvoorbeeld je barca en real in pot 1 dan moet iedereen in pot 2 tegen deze clubs kunnen loten dus ook valencia enz. want nu hebben ze een voordeel vergeleken met andere clubs en dat is niet eerlijk.
Zo toevallig is het dus niet dat we WEER Real loten...nooit bij stilgestaan eigenlijk.

Je zou ze eigenlijk juist bij elkaar moeten zetten, heb je minder kans dat er 1/16 kwart halve finales van clubs uit hetzelfde land.

Zijn altijd de sterke landen want die mogen meerdere clubs leveren. En betekent een grote kans dat ze een ronde verder komen. Dus kans extra groot dat ze in verdere rondes tegen elkaar loten.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 03 september 2012 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 15:37 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Zo toevallig is het dus niet dat we WEER Real loten...nooit bij stilgestaan eigenlijk.

Je zou ze eigenlijk juist bij elkaar moeten zetten, heb je minder kans dat er 1/16 kwart halve finales van clubs uit hetzelfde land.

Zijn altijd de sterke landen want die mogen meerdere clubs leveren. En betekent een grote kans dat ze een ronde verder komen. Dus kans extra groot dat ze in verdere rondes tegen elkaar loten.
Wat je nu beschrijf is toch ook de hele opzet? Kleine clubs vliegen er gelijk uit en heb je mooiere affiches in de volgende rondes. Wat ook weer betekend meer inkomsten... Ze zijn niet gek daar hoor!
Mokum1
 Mokum1 - maandag 03 september 2012 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 15:56 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wat je nu beschrijf is toch ook de hele opzet? Kleine clubs vliegen er gelijk uit en heb je mooiere affiches in de volgende rondes. Wat ook weer betekend meer inkomsten... Ze zijn niet gek daar hoor!
Tja en ik kom er nu pas achter....ben veel te goed van vertouwen ;)
Mokum1
 Mokum1 - maandag 03 september 2012 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 15:00 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

dit jaar beter als vorig seizoen. dat lijkt me sterk jullie hebben meer verkocht dan het jaar ervoor.
Misschien lastig om voor te stellen als PSVer, je hoeft niet meer te kopen om beter te worden.
DIABLO-AJAX
 DIABLO-AJAX - maandag 03 september 2012 - 16:53   quote  deeplink  
waarom is die infamous psv hier de hele tijd pff... triest ventje
Jan1970
 Jan1970 - maandag 03 september 2012 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 16:53 schreef DIABLO-AJAX het volgende:
Hij was niet alleen hier, maar over het hele headliner forum aanwezig.
Volgens berichten op het PSV forum heeft hij niet alleen ons, maar het hele headliner forum verlaten.
Reden onbekend.
Hij wist wel discussies aan te wakkeren en ik bespeurde meer dan alleen PSV interesse.
arikanari
 arikanari - maandag 03 september 2012 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 16:53 schreef DIABLO-AJAX het volgende:
omdat dat mag, je mag op alle fora reageren zolang je het maar netjes houd.
anti010
 anti010 - maandag 03 september 2012 - 22:21   quote  deeplink  
Ik denk 8 punten en uitgeschakeld worden op doelsaldo. weer dat Kut madrid op de laatste wedstrijd, maar dan uit. We hebben al jaren de zwaarste poule, dus we gaan vol gas er tegenaan
arikanari
 arikanari - maandag 03 september 2012 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 22:21 schreef anti010 het volgende:
Ik denk 8 punten en uitgeschakeld worden op doelsaldo. weer dat Kut madrid op de laatste wedstrijd, maar dan uit. We hebben al jaren de zwaarste poule, dus we gaan vol gas er tegenaan
Je speelt op het hoogste niveau ter wereld, dus ondanks dat je gelijk hebt, moet je je gewoon concentreren op wat je kunt. Laat die anderen maar lekker lullen, je hebt gewoon kansen, en die moet je benutten.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 03 september 2012 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 21:34 schreef Jan1970 het volgende:

[..]

Volgens berichten op het PSV forum heeft hij niet alleen ons, maar het hele headliner forum verlaten.
Reden onbekend.
Hij wist wel discussies aan te wakkeren en ik bespeurde meer dan alleen PSV interesse.
D. is oke...gewoon een goeie gozer
hippy
 hippy - dinsdag 04 september 2012 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 22:21 schreef anti010 het volgende:
We hebben dan al 11 puntjes...;))
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 04 september 2012 - 13:33   quote  deeplink  
quote:

[..]

Reden onbekend.
Onkruid vergaat niet, die komt wel weer terug...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 04 september 2012 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 13:33 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Onkruid vergaat niet, die komt wel weer terug...
Wel vreemd dat ie helemaal van headliner af is..... (zoals hierboven gesuggereerd)
uitnoord
 uitnoord - dinsdag 04 september 2012 - 13:54   quote  deeplink  
quote:

[..]

Reden onbekend.
die jongen zit in de hardetopickern van psv en probeert zodoende elke tegenstanders site te fucken
hippy
 hippy - dinsdag 04 september 2012 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 10:11 schreef Rogier het volgende:
vanuit Manchester krijg ik al emails van .... "6 easy points against Ajax" en 'We will put our kids out against Ajax"

De onderschatting bij de anderen kan ons 'succes' zijn.
En dan spelen we ze helemaal weg net als man u
The Dude :)
 The Dude :) - dinsdag 04 september 2012 - 18:19   quote  deeplink  
waarom is iedereen zo bezig met een persoon die post op een website op internet. zo maak je jezelf zo mogelijk nog triester...
die jongen provoceert en krijgt iedere keer precies wat ie wil, je geeft m gewoon wat ie wil...zou k dus niet doen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 04 september 2012 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 18:19 schreef The Dude :) het volgende:
waarom is iedereen zo bezig met een persoon die post op een website op internet. zo maak je jezelf zo mogelijk nog triester...
die jongen provoceert en krijgt iedere keer precies wat ie wil, je geeft m gewoon wat ie wil...zou k dus niet doen
Dit is pure bullshit ouwe.....infamous provoceert niet,hij geeft zijn visie uit een ander standpunt...jij ziet dat als provocatie.
Ik heb Infamous nog nooit betrapt op schelden....oke als jullie hem verrot schelden ,tsja dan krijg je antwoord....maar dat geld andersom ook.
Ik ken D vrij goed....hij zwerft net als ik over het forum,net als Renato en Tomson,Ari en Aart(komt omdat het hier op sterven ligt)....nergens geen onvertogen woord,al is dat voor mij uniek.

Ik hoop dat hij gauw zijn batterijen weer oplaad en terug is.
Maar goed,jij en ik worden het toch nooit eens....voordat je weer begint ouwe,zit niet aan de fles

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 september 2012 door Nenam_tiL --
Jan1970
 Jan1970 - woensdag 05 september 2012 - 00:00   quote  deeplink  
Klopt helemal Neman.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 05 september 2012 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 00:00 schreef Jan1970 het volgende:
Klopt helemal Neman.
er is is overal wat ouwe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 september 2012 door Nenam_tiL --
Jan1970
 Jan1970 - woensdag 05 september 2012 - 00:25   quote  deeplink  
Lukt dat natuurlijk alleen als je verschil van opvatting heb. Over dit onderwerp gaat dat dus niet lukken. Infamous hield de boel scherp.
Zijn "rol" zal overgenomen worden (of misschien is hij weer terug woor we het weten, van mij mag hij)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 05 september 2012 - 00:32   quote  deeplink  
Ja mischien wel..ik weet het niet,de meeste zijn weg vriend
The Dude :)
 The Dude :) - woensdag 05 september 2012 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 23:33 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dit is pure bullshit ouwe.....infamous provoceert niet,hij geeft zijn visie uit een ander standpunt...jij ziet dat als provocatie.
Ik heb Infamous nog nooit betrapt op schelden....oke als jullie hem verrot schelden ,tsja dan krijg je antwoord....maar dat geld andersom ook.
Ik ken D vrij goed....hij zwerft net als ik over het forum,net als Renato en Tomson,Ari en Aart(komt omdat het hier op sterven ligt)....nergens geen onvertogen woord,al is dat voor mij uniek.

Ik hoop dat hij gauw zijn batterijen weer oplaad en terug is.
Maar goed,jij en ik worden het toch nooit eens....voordat je weer begint ouwe,zit niet aan de fles
Ik heb geen problemen met infamous, maar het blijft provoceren. Daarvoor hoef je niet te schelden, dat kun je ook doen door op bepaalde momenten bepaalde topics aan te maken. Maar het gaat mij meer om de mensen die negatief op hem reageren, die doen het zelf vind ik. Als iets je niet aan staat, moet je gewoon niet reageren.

Enne, dat van die fles was een geintje ouwe pik, was niet mn bedoeling je te fucken
hippy
 hippy - woensdag 05 september 2012 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 00:32 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ja mischien wel..ik weet het niet,de meeste zijn weg vriend
Ik ben er nog...;)))
Ah joh...ik denk dat ie gewoon op vakantie is en dit alles met een glimlach leest.
Die komt echt wel terug...
uitnoord
 uitnoord - woensdag 05 september 2012 - 09:53   quote  deeplink  
ja nu je het zegt, ik mis hem ook,een beetje fucken met elkaar kan geen kwaad, lees graag zijn opmerkingen en zie graag hoe hij mensen met een zacht woordje op de kast krijgt
hippy
 hippy - woensdag 05 september 2012 - 10:58   quote  deeplink  
Soms heb je een rustperiode nodig als je interesse wegebt...
XXX
 XXX - woensdag 12 september 2012 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 08:57 schreef StevieV het volgende:
Prachtige loting al had ik liever Barca gehad dan Real.
Maar 3 machtige stadions, 6 geweldige wedstrijden en 6 momenten om te stunten!
Helemaal met je eens.
Een ware kampioenenpoule.. om je vingers bij af te likken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: CL: Ajax tegen Read Madrid, Manchester City en Dortmund

0.0059769