|
|
arikanari
|
|
|
Twente speelde idd. erg goed, stond gewoon te trillen toen er ineens twee achter elkaar invlogen. Wat een gekheid. |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
Jammer dat ik zo ver woon, want anders had ik er mooi bij kunnen zijn. Dit zijn van die wedstrijden die je niet vaak ziet. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
maar voor t nederlandse voetbal is t natuurlijk slacht dat er drie ploegen uitliggen,020 trouwens een hele moeilijke poule,dat vind ik niet zo erg,ik heb niks met 020,opzouten die arroganto,s,wegwezen met die 020 ers,en zo snel mogelijk,ik mag ze gewoon niet,wegwezen met die amsterdamse grote bek. |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 - 01:49 schreef Aartus het volgende:maar voor t nederlandse voetbal is t natuurlijk slacht dat er drie ploegen uitliggen,020 trouwens een hele moeilijke poule,dat vind ik niet zo erg,ik heb niks met 020,opzouten die arroganto,s,wegwezen met die 020 ers,en zo snel mogelijk,ik mag ze gewoon niet,wegwezen met die amsterdamse grote bek. Ach ja, het is niet zo dat ik een echte hekel heb aan de andere ploegen, natuurlijk maak je over iedereen weleens grappen. Al hoewel ik wel denk dat zij het veruit het zwaarste gaan krijgen van allemaal. Hoop dat ze in ieder geval als derde kunnen eindigen, dan zouden ze nog door kunnen in de Europa League. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 - 01:49 schreef Aartus het volgende:maar voor t nederlandse voetbal is t natuurlijk slacht dat er drie ploegen uitliggen,020 trouwens een hele moeilijke poule,dat vind ik niet zo erg,ik heb niks met 020,opzouten die arroganto,s,wegwezen met die 020 ers,en zo snel mogelijk,ik mag ze gewoon niet,wegwezen met die amsterdamse grote bek. Het zit je nog steeds niet lekker he...de laatste wedstrijd van 2 seizoenen geleden... Maar goed...gefeliciteerd met het behalen van de el.... Ik heb zitten genieten van twente gister.... En voordat je nou elke amsterdammer over een kam scheert, denk eens een keer na... Je kent waarschijnlijk geeneens zoveel amsterdammers... Je praat gewoon iemand na... Wederzijds respect en gefeliciteerd...:)) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ik denk qua kwaliteit weinig verschil... Vond verhoek gister wel een beetje rustig mee feesten... Volgens mij wil ie graag weg... |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote: misschien eredivisielive aanschafen of een dreambox :) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
cabral naar twente,verhoek naar feyenoord. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
sorry hippy,niet erg sportief van me.beetje dom? |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: Beetje raar dat ze dat nu doen, maar misschien kan het goed uitpakken voor beide. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
ik snap niets van deze ruil,vooral van feyenoord zijde niet,cabral vind ik beter,verhoek heeft laten zien t nivaeu niet aan te kunnen,of feyenoord moet een paar centen erbij gekregen hebben,of cabral wou zelf weg,ik zou t anders niet weten. |
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 - 16:35 schreef Aartus het volgende:ik snap niets van deze ruil,vooral van feyenoord zijde niet,cabral vind ik beter,verhoek heeft laten zien t nivaeu niet aan te kunnen,of feyenoord moet een paar centen erbij gekregen hebben,of cabral wou zelf weg,ik zou t anders niet weten. Cabral wou zelf weg, en we hebben er geld bij gekregen. |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: Dan hebben jullie dat goed gedaan, we worden zo wel een beetje een Feijenoord ploeg zeg. 3 spelers uit jullie voormalige selectie, als dat maar goed gaat. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
ja idd straks is rotterdams de voertaal in twente met al die rotterdammers hahahaha. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
braafheid zo goed als zeker terug bij fc twente,glynor plet naar racing genk. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: schijt aan..maak van je hard geen moordkuil... Hippy mot mr wat graniet kweken..hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 augustus 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Hahahaha...is al goed man...;)) |
|
|
|